telemarketing dla małych firm


W obronie krzyża


Daj przykład biznesu którego w lubartowie jeszcze nie ma i który się rozkręci. Tylko podawaj jakieś realne propozycje.

To kilka przykładów--odpowiadam tak jak pewnemu forumowiczowi,który zadał kiedyś takie pytanie..:
1. Stacja kontroli pojazdów- tylko taka konkretna,z prawdziwego zdarzenia,ładna wizualnie z dobrym sprzętem i zatrudnionymi fachowcami;( duzy jednak kapitał na lokal i sprzęty--zapewne ok kilkuset tys zł na tą chwilę)
2. Sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych--można na własną rękę, albo jako agent jakiejś firmy, np. Agroma Olsztyn(jako agent mała inwestycja--głównie lokal i utrzymanie lokalu i pracowników)
3.Serwis komputerowy--naprawa komputerów, akcesorii komputerowych itp--musi to robić jednak fachowiec-najlepiej właściciel firmy, który póżniej dopiero może kogos zatrudnić.
4. Hotel--nie ma takowego konkretnego w Lubartowie, ale to już bardzo droga inwestycja
5. Agencja telemarketingowa świadcząca usługi dla firm poszukujacych nowych klientów i chcącyh sprzedawać swoje produkty przez telefon(ale to już bardzo droga inwestycja)
6. Dyskoteka/klub
itd, itd

Stary pomysłow jest duzo, bylebyś miał hajs i możliwości lokalizacyjne swojego biznesu, wtedy nie ma problemu.



" />
">>>>>>Obie opinie mówią jednak o dobrych walorach sprzątających, a nie o tym że odkurzacz ma funkcje medyczne.

...no to w jaki sposob ktos moze powolywac sie na dobre zdrowie dziecka, jak obdywie opinie tego nie potwierszaja...???? Ciekawe pytanie.


Każdy ma inny styl sprzedawania, a kłamstwo ma krótkie nogi.
Ja Ci powiem jak ja to robiłem. W czasie gdy przedstawiałem historie firmy mówiłem też o tym że sprzęt ma pozytywne opinie ośrodka X i osrodka Y. Na tym kończyłem opowieści o medycynie:) Było to skuteczne bo ludzie nie czuli sie oszukani o zdobywałem ich zaufanie w ten sposób.
Jednak przekręt zaczyna sie dużo wcześniej. Zaczyna sie to w momencie umawiania przez telemarketing. Telemarketerka przedstawia ten odkurzacz jako urzadzenie medyczno-techniczne i to jest oszustwo.
Jeżeli chodzi o dofinansowanie to ja osobiście tego nie stosowałem ale kierownictwo nie mało o to do mnie pretensji bo i tak miałem lepsze efekty w sprzedaży od swoich kolegów.
Pozdrawiam
PS.
Jeżeli ktoś chce poznac jeszcze jakieś tajemnice to chetnie odpowiem na pytania:)



" />kaś, ale sama powiesz, ze znajdziesz pracę łatwiej bo już jakoś jesteś ukierunkowana (nie mówię tu o sprzątaczce, czy kucharce, a nawet jeśli kogoś ta praca pociąga i się w niej czuje to także), ale o zawodzie na czasie teraz jak na przykład: logistyk/spedytor, ekonomista. Ja taki kierunek skończyłam, specjalność- logistyk/spedytor oraz prowadzenie małej firmy. Owszem pracy się naszukałam sporo czasu, ale szukałam już kierunkowej w moim zawodzie, a nie ulotki, telemarketing czy Donald
A nawet jeśli pracy się nie znajdzie studiować możesz nadal, nic przecież nie stoi na przeszkodzie
Ja ogólnie wychodzę z założenia, że można i pracować i się uczyć. Bo i masz już lata pracy i masz wyższe wykształcenie. Nie każdy musi myśleć tak jak ja
No, ale tak jak już mówiłam, liceum po to żeby iść na studia, technikum po to, żeby móc pracować



Do Maciej
[/quote]Więc gratuluję. Wracając do tematu, jakie działania marketingowe przeprowadziłeś w swojej firmie aby ją wypromować?[/quote]
Branża kreacji reklamowej jest bardzo konkurencyjna i trudna. Formy stosowałem różne, ale najlepsze efekty to telemarketing połączony z innymi formami. Tu się po prostu "poluje" na klienta, a najlepszym momentem do "strzału" jest moment, gdy klient czegoś potrzebuje.
Ogólnie rzecz biorąc, zainteresowanie reklamowe dla branży sektora MSP jest małe. Przedsiębiorcy tego sektora największe oszczędności robią na reklamie, widzę dziesiątki chybionych działań marketingowo-reklamowych.
Młode pokolenie biznesu na ogół nieźle zna techniki reklamowe, ale bardzo często uczą się dopiero na własnych błędach.



Od 3 miesięcy pracuje sprzedając usługi pewnej firmy klientom indywidualnym. Cześć mojej pracy to telemarketing. Bardzo spodobała mi się ta część pracy jaką jest dzwonienie do klientów. Zastanawiam się czy dobrym pomysłem byłoby świadczenie usług telemarketingu dla małych i średnich firm. Jest może tutaj na forum ktoś kto zna ten temat ?



Witam Specjalista,
prowadzisz swoj biznes z domu - to jest duży problem dla tego rodzaju biznesu, ponieważ ludzie nie mogę Ciebie w łatwy oraz szybki sposób odnaleźć w mieście. Stąd musisz poświęcić bardzo dużo uwagi na telemarketing oraz marketing bezpośredni. Ulotki trawiające do masowego klienta są dobrą formą promocji, lecz jak sam zauważyłeś - nie trafiają do odbiorcy. Jeśli mowisz o formach reklamowych - targetujesz ulotkami oraz w lokalnej prasie - pytanie czy nie powinieneś zacząć rozmawiać z firmą zajmującą się sprzedaża komputerów oraz zestawów komputerowych co do wspólnej kooperacji - oczywiście to Ty musisz wyjść z propozycja...

lub otworzyć firmę, która sprzedaje komputery lub komis komputerowy - wtedy nie będziesz miał problemu z małych ruchem w interesie.

Rozwiązania przypadku:

1. Dostarczenie informacji - broszury do firmy dotyczącej jak radzić sobie z 'prostymi' przypadkami oraz informacji odnośnie firmy.

2. Telefony po pewnym okresie do klientów z zapytanie: "Czy wszystkie komputery dobrze działają oraz czy wszystko jest sprawne, ponieważ w bieżącej chwili możesz dokonać naprawy... itd!?

Bardzo krótko i zwieźle, pozdrawiam



Pracuje obecnie w jednej z firm, dostaje podstawe + premie + prowizje od sprzedazy i dzialania.
Podobno kazde moje dzialanie jest objete prowizja. Chodzi o telemarketing.

Z oficjalnych xrodel wynagrodzenie moje za pewne dzialania( prowizja ) powinno siegac nawet 140 zl dziennie. Ale jakos kwoty sa duzo mniejsze. Chcialbym od pracodawcy otrzymac raporty miesieczne ile czego zarejestrowalem i moj zarobek ile wynosi dokladnie za te zarejestrowane rzeczy. Wiekszosc pracownikow ma podobne myslenie bo prowizje sa smiesznie male. A czasem w jeden dzien wyrabia sie prawie tyle co nie ktorzy dostaja za caly miesiac.

I moje pytanie jest nastepujace. pracodawca musi miec staystyke aby podliczac prowizje. chcialbym wymusic na pracodawcy raporty miesieczne. Czy ktos moglby mi podac dokladny artykul z np. kodeksu pracy na ktory moglbym sie powolac?

Przegladalem ale prawnikiem widocznie nie zostane....:P

Bybym bardzo wdzieczny za pomoc, tym bardziej ze wszyscy pracownicy maja obecnej sytacji troszke dosyc....



Hej

Pozdrawiam wszystkich :-) nie było mnie chyba z 3 lata na tym forum


Mam pytanie ,jakie usługi może zaoferować małe centrum telemarketingowe
Bazowa działalność to pomoc w ekspansji na rynkach UE i nie tylko

Czyli firma zajmuje się pozyskaniem bazy danych potencjalnych kontrahentów w innym kraju , potem przygotowuje wspólnie ze zlecającym
ofertę rozsyła ją potem kontaktuje się z osobami decyzyjnymi i stara się nawiązać kontakt biznesowy i zbiera informacje o firmie

Jakie dodatkowe usługi można świadczyć ? i do jakich firm skierowane

Jak na razie przyszło mi do głowy propozycja oferowania tej usługi za
granicą w krajach EU

Ale może macie jakieś pomysły na ofertę usług dla naszych krajowych kontrahentów ??

Z góry będe wdzięczny za pomoc



[WROCŁAW]

Czy tradycyjne spotkania przedsiębiorców na targach przeniosą się do sieci? Pracuje nad tym Wrocławska Izba Gospodarcza

Ta organizacja skupiająca biznesmenów z małych i średnich firm buduje portal społecznościowy dla przedsiębiorców. To dla nich możliwość poszukiwania partnerów biznesowych, wspierana przez specjalny program oraz telemarketerów.

Więcej: http://www.rp.pl/artykul/5,197417.html



qfa!
co to za robota !!!
osiem godzin kwalifikacyjnych ?
możesz siem spodziewać rozmowy z:
1. kierownikiem komórki, w której masz pracować ( nawijaj mu, że jako świeży w branży nie przynosisz do firmy złych przyzwyczajeń i jestes nastawiony na sukces )
2. psychologiem ( coraz to bardziej popularne - daj mu do zrozumienia, że jesteś odporny na stres i doskonale dajesz sobie radę z nowymi wyzwaniami - lubią taka gadkę )
3. jeżeli dojdziesz tutaj - jest dobrze - czeka cię rozmowa z prezesem/dyrektorem firmy.
tutaj same konkrety - umiejętności jakie posiadasz ( możesz trochę ściemnic ) i kasa jaką chciałbyś zarobić ( nie daj się wziąć na numer z pytaniem - na ile ceni pan swoją wiedzę - strzelaj wysokimi kwotami - jeżeli dotarłeś tak daleko - kolo wie, że jesteś cool i ciebie porzebuje )

techniki sprzedaży:
jeżeli masz coś sprzedawać - najważniejsze jest:
1. wyszukanie odpowiedniego klienta poprzez telemarketing, mailing ( mała skuteczność - 7% ), znajomości.
2. zainteresowanie go twoją ofertą - musisz frajerowi wmówić, że twoja oferta jest najlepsza ( do pomocy masz foldery i inne <span style="color:red;">[ciach!]</span>ły )
3. szybka i sprawna finalizacja transakcji - zyskujesz stałego klienta i może on cię polecić znajomym ( to ważne, ponieważ powinieneś mieś swoją baze danych )
4. powroty do klienta - dzwoń do niego co pare miesięcy i pytaj jakie ma potrzeby - lubią to.

efektywna komunikacja:
SŁUCHAJ CO DO CIEBIE MÓWIĄ !!!
używaj parafrazy by koleś z którym gadasz miał wrażenie, że ci na nim zależy.
bądź pewny siebie i produktu, którym dysponjesz ( sprawdź konkurencję i wychwyć jaj słabe punkty - podpieraj się nimi podczas rozmowy )
jeżeli masz słabą pamięć - notuj - pomaga !!!

mam nadzieję, że troszkę ci naświetliłem sprawę..