telewizjaplus pl


W obronie krzyża

Ja mam Chello (telewizja kablowa UPC) i nie narzekam. Nie ma problemów technicznych, ani ogólnie z firmą. Mam Chello Plus - 3 Mbps/384 kbps i taki transfer jest w rzeczywistości, czasem nawet troszkę większy. Limit transferu też duży - nie pamiętam ile, ale na pewno więcej niż 10 GB.

Wada:
Jeśli jest to Chello Light lub Classic, to można podłączyć tylko jeden komputer, Chello Plus - 3 komputery (i wtedy dostajesz 3 zewnętrzne stałe* adresy IP).

*) Teoretycznie nie jest stały, ale jest przydzialany na podstawie MAC karty sieciowej, więc masz stały, póki nie zmienisz karty.

http://info.pol.chello.pl/index.php



Multimedia Polska, ogólnopolski operator telewizji kablowej oraz usług telekomunikacyjnych, zaoferowała mieszkańcom Jasła unikatową w skali kraju sieć światłowodową PON. Standard PON oznacza iż światłowód doprowadzony jest bezpośrednio do mieszkania klientów i gwarantuje znakomitą jakość świadczonych usług. Internet - przepływność do 1 Gbit/s. Telewizja - niemal nieograniczonej liczby kanałów w standardzie HD.

- Dzięki sieci PON mieszkańcy Jasielskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, TBS oraz Spółdzielni Mieszkaniowej Naftowiec, będą mieli dostęp do telefonu stacjonarnego z 430 darmowymi minutami, internetu o prędkości do 20 Mb oraz telewizji cyfrowej IPTV - mówi Zbigniew Młynek Regionalny Koordynator Sprzedaży.

Z cyfrowej telewizji będzie mógł skorzystać każdy mieszkaniec Jasła będący w zasięgu sieci Multimedia Polska, który wykupił jeden z trzech poniższych pakietów: Cyfrowy Komfort Plus wraz z telefonem stacjonarnym w Planie Optymalnym; Cyfrowy Komfort z internetem 12 Mb oraz telefonem stacjonarnym w Planie Optymalnym; Mega Pakiet (dodatkowe kanały sportowe, dla dzieci oraz filmowe) wraz internetem 20 Mb oraz telefonem stacjonarnym w Planie Optymalnym.

Źródło: Media2.pl



Mam pewne pytanie. Posiadam tv lcd hdredy samsung b450 do którego mam podłączoną kablówkę. (zwykły pakiet basic). Z tego co wyczytałem to jest telewizja analogowa. Czy gdy wybiore pakiet cyfrowy basic plus to czy nastąpi poprawa jakości obrazu? Czy nie ma znaczenia czy program leci analogowo czy cyfrowo. www.aster.pl to strona aster



Polski rynek reklamowy rośnie jak na drożdżach. W I półroczu zyskał 10 proc. - szacuje dom mediowy Starlink, czytamy w Gazecie Wyborczej.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy firmy wydały na reklamę w Polsce 3,13 mld zł wobec 2,80 mld zł w analogicznym okresie zeszłego roku.

- Wyraźnie odżyły firmy telekomunikacyjne, które w ostatnich latach nie były zbyt aktywne reklamowo, teraz jednak przyspieszyły po marcowym debiucie Playa - mówi Tomasz Chełmecki, szef Starlinka.

Wydatki reklamowe operatorów wzrosły o 21 proc. i sięgnęły 323 mln zł. Pięciu największych operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej wydało na reklamę w pierwszym półroczu tego roku prawie 573 mln zł. Z raportu Expert Monitora najwięcej na reklamę wydaje Polkomtel

1. Polkomtel (Plus, Sami Swoi) ~183,7 mln zł o 59 proc. więcej niż rok temu.
2. Polska Telefonia Cyfrowa (Era, Heyah) ~143,9 mln zł (spadek o 8,22 proc.)
3. PTK Centertel (Orange) ~ 127,1 mln zł (wzrost o 14,54 proc.)
4. P4 (Play) ~ 65,6 mln zł (działa od br.)
5. Telekomunikacja Polska ~ 52,6 mln zł (spadek o 22 proc.)
6. Tele2 Polska ~15,4 mln zł (wzrost o 12,29 proc.)

Najszybszy wzrost wpływów reklamowych zanotował internet na który przypadło ponad 140 mln zł.

Więcej na temat rynku reklam w Polsce mozna przeczytać w dzienniku Gazeta Wyborcza/Gospodarka 09.08.2007 w artykule: Najszybciej bogacą się internet i telewizja

Ź/telix.pl



pudelek.pl

Wszyscy fani You can Dance mogą czuć się zawiedzeni. Wczorajszy finał drugiej edycji programu został nagle przerwany i przeniesiony na dziś wieczór.

Od początku programu były problemy z dźwiękiem. Nie mogliśmy usłyszeć muzyki do pierwszego tańca finalistów, jak i prowadzącej Kingi Rusin (to chyba akurat plus). Przebiły się tylko wzruszające podziękowania za otrzymanego w ubiegłą sobotę Wiktora publiczności. Jej autopromocja przebije się nawet w takich warunkach...

Po kilku minutach trwania finału, wyemitowano podwójny blok reklamowy. Mogliśmy w tym czasie nauczyć się calej ramówki TVNu na najbliższy tydzień lub spokojnie ugotować obiad. Po piętnastu minutach reklam, zobaczyliśmy 9 minut programu, w którym przypomniano charakterystycznych uczestników.

Po archiwalnych filmikach, znów nastapił 15-minutowy blok reklamowy, po którym pojawiła się Kinga Rusin i powiadomiła widzów o tym, że z powodów technicznych, finał został przesunięty na dziś, na godzinę 21:30.

Współczujemy finalistom, bo czeka ich kolejna najbardziej nerwowa doba w życiu. W dodatku nie wiedzą, że zwycięstwo w tym show nie jest tak ważne, jak pozwolono im uwierzyć. Żal nam tych dzieciaków, którym telewizja wmówiła, że zrobi z nich gwiazdy, tak naprawdę promując tylko prowadzącą i członków jury.



W sobotę, 1 listopada rozpoczęła się emisja TVN Warszawa. Oficjalny start kanału przewidziany jest na grudzień 2008 roku.
TVN Warszawa znajdzie się w ofercie sieci kablowych Aster, UPC, Multimedia Polska oraz Spray, na platformie cyfrowej N oraz Cyfra Plus a także w lokalnych sieciach kablowych na terenie Warszawy i Mazowsza.

TVN Warszawa to nowy kanał lokalny Grupy TVN. Telewizja poświęcona będzie Warszawie, jej mieszkańcom i życiu stolicy. Codziennie najświeższe informacje, najważniejsze wydarzenia kulturalne, pomysły na spędzanie czasu w stolicy. Telewizja stworzona z myślą o wszystkich mieszkających w Warszawie.

Obecnie emitowane są piloty wybranych pozycji programowych. Pełna ramówka wprowadzona zostanie w grudniu.

Zródło Media2.pl