W obronie krzyża
Użytkownicy Simplusa w komórkowej sieci Plus, którzy zasilą swój telefon w punktach Tesco na terenie całego kraju, mogą liczyć na bonus w postaci dodatkowych złotówek do dowolnego wykorzystania.
Promocja trwa od 15 do 31 maja 2008 roku i obejmuje hipermarkety oraz sklepy Tesco w całej Polsce.
Użytkownicy Simplusa , którzy w tym terminie zasilą swój telefon Telekartą Elektroniczną Simplus o wartości 50 zł otrzymają dodatkowo bonus w wysokości 10 proc. wartości karty.
Przyznany bonus można wykorzystać w dowolny sposób.
Bankomat 24/Euronet organizuje promocję doładowań kont pre-paid na stacjach paliw Statoil - akup zasileń elektronicznych Tak Taka, Heyah, Simplusa, mixPlusa oraz 36.6 premiowany będzie dodatkowymi punktami w programie Premium Club.
Dzięki współpracy firmy Euronet z siecią stacji Statoil oraz operatorami telefonii komórkowej - klienci stacji zyskali możliwość zdobywania dodatkowych punktów w programie Premium Club, którego partnerem jest m.in. Statoil Poland. To już druga wspólna akcja promocyjna, dzięki której wszyscy odwiedzający stację mogą gromadzić punkty - wymieniane następnie na nagrody - w nowy sposób, czyli kupując doładowania kont pre-paid poprzez terminal Euronetu w kasie stacji.
Promocja obejmuje telekarty elektroniczne Tak Tak o nominale 50 zł, 100 zł i 150 zł oraz doładowania Heyah za 30 zł i 50 zł. Dodatkowe punkty Premium Club można również otrzymać przy okazji zakupu doładowań elektronicznych Plus (Simplus, mixPlus, 36.6) o nominałach: 50 zł, 60 zł, 80 zł, 100 zł oraz 150 zł. Zarówno w przypadku zakupu doładowań elektronicznych Plus, jak i Tak Tak oraz Heyah – liczba punktów Premium Club otrzymanych za zakup zasileń jest równa nominałowi doładowania.
Promocja trwa od 1 czerwca do 31 lipca 2009 roku.
Źródło: Euronet
Witam
Mam cholerny problem....
Doładowałem konto telekartą za pierwszym razem 10pln na 1,2,3..
nie otrzymałem smsa potwierdzającego zasilenia konta więc zadzwoniłem do obsługi klienta, tam zapewniono mnie ze takowy zostanie wysłany...ale nie został,w każdym razie nei doszedł
Zadzwoniłem po raz drugi,doradzono mi zmiane informacji o doładowaniu na usługę"krótkim kodem"....dostałem smsa o tym ze na moim koncie rzeczywiscie jest 10złotych,ale limit czytany przez telefon wynosił kilkadziesiat groszy(bo tyle było przed zasileniem)
Doładowałem konto nową telekartą o takim samym nominale...
Rzeczywiscie wg. "krótkiego kodu" mam na koncie 20zł...
Ale do telefonu nie doszedł sms ktory zmienia w jego pamieci limit i mimo iz posiadam własciwą kwote na koncie to telefon tego nei czyta...
Zadzwoniłem 3ci raz... zapewniono mnie ze w ciagu paru dni znajdą rozwiąznanie...
Ale ja nie mam paru dni i szybko potrzebuje sprawnego telefonu!!
Moj kumpel miał podobna sytuacje rowniez na starym Ericssonie(ale inny model) i udało mu sie z tego wybrnąc..
Będe wdzieczny za szybką pomoc...
Pozdrawiam
Witam.
Dzisiaj tj.24 lipca jest ostatnim dniem, kiedy jestem abonentem Plusa.
W teorii od jutra wg Plusa mam 30 dni na doladowanie konta telekodem(zdrapka) i jesli to uczynie, to zostane przeniesiony do Simplusa (na czym mi bardzo zalezy).
Czy ktos juz dokonywal czegos takiego - tzn. wygasniecia wypowiedzenia umowy abonamentowej i odpalenie tego samego numeru w Simplus?
A jesli nie, to chociaz powiedzcie po czym poznam, ze nie jestem juz abonentem?
Zniknie mi zasieg? Czy nadal bede lapal zasieg, ale przy probie polaczenia bedzie jakis komunikat, ze rozmowy zablokowane?
A moze nie bede mogl sie zalogowac do EBOK uzywajac Pluskodu 5?
Wychodze z zalozenia, ze teoretycznie o godzinie 00:01 powinienem juz nie moc sie zalogowac do EBOK i o 00:01 bede mogl zasilic numer telekarta stajac sie z Abonenta Użytkownikiem
Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-07-25, 16:49 ]
Heh Kocham Polkomtel
Mam okres rozliczeniowy od 25 do 24, wypowiedzenie zlozylem na poczatku czerwca, wiec ostatnim okresem rozliczeniowym w moim przypadku powinien byc 25.06-24.07
Nie chodzi mi nawet o to, ze 25.07 powinni przeniesc mnie do Simplusa, ale 25.07 na 110% nie powinienem miec juz abonamentu bo po wypowiedzeniu umowy chyba juz sie nie jest abonentem
Gdzie tam Oczywiscie, ze ciagle numer dziala, do EBOKU loguje sie uzywajac PK5.
Heh znajac Plusa pewnie kaza mi zaplacic za 1/30 abonamentu, za swojaka w taryfie, za strefe plus i pewnie za pakiet SMS, ktory by sie nie odnowil gdyby normalnie mnie wylaczyli
Banda dziadow
I jeszcze na dodatek pod 2699 nie moge sie dodzwonic, bo "wybrany numer jest nieprawidlowy".
Każdy, kto kupi na stacjach paliw Statoil, doładownie za 50 zł otrzyma 10% GRATIS. Promocyjne zasilenie nastąpi automatycznie po doładowaniu konta Telekartą Plus 50. Najnowsza oferta skierowana jest do wszystkich użytkowników simplus, 36i6, mixplus.
Każdy użytkownik może skorzystać z doładowania w okresie obowiązywania promocji tj. od 1 czerwca do 20 czerwca 2010 r. lub do wyczerpania promocyjnych doładowań.
Szczegóły Promocji zawarte są w regulaminie na stronie www.epaypolska.pl oraz na stacjach Statoil
źródło: Statoil
" />Nazwa usługi Kod usługi Opłata za usługę
Włączenie taryfy Nowy Simplus *147*90# bezpłatnie1
Włączenie pakietu
EASY-GADKA *121*11*01# 6 zł z VAT
(4,91 zł) bez VAT
Włączenie pakietu
EASY-SMS *121*11*02# 6 zł z VAT
(4,91 zł) bez VAT
Sprawdzenie okresu ważności pakietów *121# bezpłatnie1
Jaka taryfa?? Sprawdzenie aktualnej taryfy *147#
?Do kiedy?? Sprawdzenie okresu ważności konta *125#
?Na raz, dwa, trzy? Zasilenie konta Simplus (TELEKOD oznacza 14- lub 16-cyfrowy numer z Telekarty SIMPLUS) *123*TELEKOD#
"Zmień język" Zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język polski *105*10#
Zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język angielski *105*20#
"Poczta Głosowa" Wyłączenie Poczty Głosowej2 *122*00#
Włączenie Poczty Głosowej2 *122*11#
Sprawdzenie statusu Poczty Głosowej *122#
GPRS / MMS Aktywacja usługi4 *101*11*02#
Dezaktywacja usługi *101*00*02#
Aktywne usługi Sprawdzenie aktywnych usług na koncie *101#
Roaming Aktywacja usługi3 *101*11*01#
Dezaktywacja usługi *101*00*01#
Inicjowanie połączeń *111*nr_tel# Zgodnie z tabelą opłat usługi Roaming
?Swojaki? ? taryfa Team 7 - tańsze połączenia i SMS-y z 7 wybranymi numerami wewnątrz sieci Plus Wprowadzenie numeru5 *103*11*48numer_tel#
2,50 zł z VAT
(2,05) bez VAT
Usunięcie numeru *103*00*48numer_tel# bezpłatne1
Otrzymanie listy numerów *103# (inf. przesłana SMS-em) bezpłatne1
Sprawdzenie dostępnego limitu6(!) Uruchomienie usługi *101*11*99# bezpłatne1
Sprawdzenie dostępnego limitu *100#
Simplus
PROMOCJA ZASILEN SIMPLUS! KAZDY Z PAŃSTWA KTO DO 1.09.05 r. POWIEKSZY STAN KONTA SIMPLUS ZA POSREDNICTWEM BIURA ZASILEN OTRZYMA DODATKOWA PREMIE! PRZY ZASILANIU KWOTAMI OTRZYMASZ DODATKOWO DLA TELEKART: 30zl+10zl 50zl+20zl 100zl+30 150/180zl+50zl. ZASILANIE POPRZEZ BIURO ZASILEN POLEGA NA WPISANIU W TELEFONIE KODU: *123*TELEKOD*NR BIURA ZASILEN# I WCISNIECIU "ZADZWON". NUMER BIURA ZASILEN TO: 607758476. JEZELI TWOJ TELEKOD TO PRZYKLADOWO 12345678912345 TO NALEZY WPISAC KOD: *123*12345678912345*607758476# I WCISNAC "ZADZWON". PROMOCJA OBEJMUJE WSZYSTKIE TARYFY I TRWA DO 1.09.2005r.
prawdopodobnie (raczej na pewno) masz zablokowane połączenia wychodzące i wysyłanie sms ,a to temu ze towja waznosc konta wygasła. Napisales ze doladowywałeś konto jakis czas temu....za 30 pln. Otóż ta kwota przedłuza wykonywanie połączen wychodzących jak i wysyłanie sms na okres 1 miesiąca,a przyjmowanie połącen przychodzących przez okres 2 miesiecy , po tym czasie ziostaje ci ponownie nabic konto ..
http://www.simplus.pl/simplus/showDoc.d ... #telekarty
( w tym linku zobacz sobie na Cennik Telekart SIMPLUS i okresy waznosci )
no wiec dlatego mozesz dzwonić tylko na 5555 bo to numer serwisowy....
pozdrawiam uff
" />
">Użytkownicy Simplusa w komórkowej sieci Plus, którzy zasilą swój telefon w punktach Tesco na terenie całego kraju, mogą liczyć na bonus w postaci dodatkowych złotówek do dowolnego wykorzystania.
Promocja trwa od 15 do 31 maja 2008 roku i obejmuje hipermarkety oraz sklepy Tesco w całej Polsce.
Użytkownicy Simplusa , którzy w tym terminie zasilą swój telefon Telekartą Elektroniczną Simplus o wartości 50 zł otrzymają dodatkowo bonus w wysokości 10 proc. wartości karty.
Przyznany bonus można wykorzystać w dowolny sposób.
Zapraszamy do Tesco