Telekomunikacja Informacja numerów


W obronie krzyża

Nie łaska kliknąć w link i przeczytać?
Ehhh...
"Folder System Volume Information jest ukrytym folderem systemowym, w którym narzędzie Przywracanie systemu przechowuje swoje informacje i punkty przywracania. Na każdej partycji komputera znajduje się folder System Volume Information. Przy rozwiązywaniu problemów może być potrzebny dostęp do tego folderu."

Teraz rozumiesz co ma do tego przywracanie systemu?

A co do tego IP... Można do tego odnieść wiele zagadnień....
Namierzyć kogoś da się po IP, ale tylko w określonych przypadkach.
Istnieje teoria, że nie da się złapać kogoś, kto posiada Neostradę, bo ma zmienne IP - niestety to błąd. Wystarczy napisać do telekomunikacji, podać datę, rodzaj przestępstwa (np. włamanie na serwer) i numer IP. I już ktoś ma przerąbane.
Względną anonimowość dają nam serwery Proxy lub ewentualnie bramki proxy (KLIK)
Nie wiem co jeszcze Cię interesuje, jeśli masz jakieś pytania pisz (kontakt masz w moim profilu).
Co do eMula to nie znam się na problemach z nim na tyle, by móc Ci pomóc.



"Od 3 września br. obowiązują zapisy kolejnej nowelizacji ustawy prawo telekomunikacyjne. W myśl nowych przepisów możemy zmienić operatora, zachowując stary numer. I dotyczy to już nie tylko telefonu stacjonarnego, ale i komórkowego. Zapis jest jednak papierowy, gdyż operatorzy nie mają na to „warunków technicznych”. " tak pisze "Poliktyka".
Moj tesc bedac ostatnio w salonie plusa uzyskal informacje ze byc moze technicznie bedzie to mozliwe od lutego 2005.



Prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty (URTiP) Witold Graboś zapowiedział, że zwróci się do ministra sprawiedliwości o podjęcie inicjatywy w celu uznania za czyn przestępczy zmian numeru IMEI w telefonie komórkowym. numer ten jest wykorzystywany do blokowania skradzionych aparatów.

Prawo telekomunikacyjne nakazuje operatorom telekomunikacyjnym od 1 stycznia br. blokowanie skradzionych telefonów komórkowych, tak by nie mogły być wykorzystywane przez nowych użytkowników. Używany do tego jest numer IMEI, czyli przypisana przez producenta 16-cyfrowa kombinacja cyfr, pozwalająca na identyfikację telefonu komórkowego.

Jak wynika z informacji uzyskanych przez PAP pod koniec grudnia, wszyscy operatorzy telefonii komórkowej działający w Polsce (Polkomtel, Polska Telefonia Cyfrowa oraz PTK Centertel) od 1 stycznia będą blokować na żądanie klienta skradzione telefony komórkowe. Zablokowanie skradzionego telefonu jest bezpłatne.

Do końca stycznia URTiP prowadzi kontrolę, by sprawdzić, jak operatorzy wywiązują się z nałożonego na nich obowiązku blokowania skradzionych telefonów.



Ogólnokrajowe biuro numerów Telekomunikacji Polskiej ma nieaktualne dane. Kto powinien ich informować o zmianach? Chyba nie klienci, którzy płacą za każde połączenie - pyta rozżalony czytelnik w lokalnym dodatku Gazety Wyborczej.

- Chciałem zadzwonić do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie (...), pomyślałem, że zadzwonię zatem do informacji TP 118 913. Tam telefonistka podała mi (...) kombinację liczb. Wykręciłem je, ale automat zawiadomił, że nie ma takiego numeru.

- Zastanawiam się, kto powinien informować biuro numerów o zmianach. Chyba nie klienci, tym bardziej że każde połączenie kosztuje 1,42 zł - pyta rozżalony.

Zdenerwowany czytelnik zadzwonił do Starostwa Powiatowego w Olsztynie, któremu podlega PCPR. Dopiero tam urzędniczka podała mu prawidłowe dane.

Telekomunikacja Polska tłumaczy się, że ich pracownik udzielił takiej informacji, jaką miał w swojej bazie. A starostwo nie powiadomiło ich o zmianach.

Jak często TP aktualizuje swoją bazę danych? - Robimy to codziennie - zapewnia Halina Matwiejczuk, która odpowiada za bazy danych w ogólnokrajowym biurze numerów TP.

ź/telix.pl



Po Lechu Wałęsie, Ryszardzie Czarneckim czy Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy przyszedł czas na Urząd Komunikacji Elektronicznej. Od dziś informacje dotyczące działalności dostępne są pod specjalnym numerem GG.

Urzędowi został przydzielony numer 853 obsługiwany przez bota. Bot automatycznie przesyła informacje na podstawie wpisanej przez użytkownika komendy. Aby zaznajomić się z listą haseł należy pod nr GG: 853 wysłać wiadomość o treści "pomoc".

Obecnie możliwe jest otrzymanie informacji m.in. na temat zakresu działania UKE, postępowań mediacyjnych prowadzonych przez Prezesa UKE czy informacje dot. możliwości złożenia reklamacji telekomunikacyjnej.

"Chodzi nam o to, by wykorzystywać nowe formy komunikacji z naszymi klientami, więc będziemy chcieli poszerzyć możliwość kontaktu z UKE poprzez inne środki komunikacji" – mówi Anna Streżyńska, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

webinside.pl



http://www.era.pl/pl/kontakt

Tutaj powinieneś coś znaleźć

Dokładniej- spójrz na sekcję dla TT:
Najważniejsze numery związane z systemem Tak Tak:

* *9602 - Serwis Automatyczny do samodzielnego zarządzania określonymi usługami jest bezpłatny na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata w wysokości 2,44 zł z VAT za połączenie
* *9898 - służy do uzupełniania konta, sprawdzania jego stanu oraz daty ważności; bezpłatny dla karty Tak Tak
* 602 960 200 - Biuro Obsługi Użytkownika - połączenie dostepne z dowolnego telefonu, płatne zgodnie z cennikiem danego operatora. W przypadku połaczeń realizowanych z kart Tak Tak opłata jak za połączenie z numerem *9602

Kontakt przez Internet

* I-BOA internetowy system informacji i obsługi Abonenta
* www.itaktak.pl internetowy system informacji i obsługi Tak Tak
* boa@era.pl Klienci indywidualni
* biznes@era.pl Klienci biznesowi

W celu uzyskania informacji na temat konta abonenckiego prosimy o podanie numeru telefonu oraz hasła zadeklarowanego podczas podpisywania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.



Zmiana portu wyjdzie tylko na dobre.. poniżej oświadczenie TP o zmianach portów


Telekomunikacja Polska wspólnie z dużymi serwisami pocztowymi zainicjowała zmianę w funkcjonowaniu poczty elektronicznej umożliwiającą zmniejszenie ilości spamu - niechcianej korespondencji mailowej. Polega ona na przeniesieniu komunikacji pomiędzy programami pocztowymi a serwerami z portu 25 na porty 587 i 465. Zmiana dotyczy tylko poczty wysyłanej przez użytkownika za pomocą programu pocztowego i wymaga od niego prostej zmiany konfiguracyjnej polegającej na zamianie numeru portu. Od strony serwera pocztowego, umożliwienie komunikacji pocztowej od użytkowników z wykorzystaniem portu innego niż 25, tj. 587 oraz 465 jest związane z odpowiednią jego konfiguracją. Port 25 jest standardowo wykorzystywany do komunikacji pomiędzy serwerami pocztowymi i często do rozsyłania spamu. Komunikacja pocztowa pomiędzy klientem pocztowym a serwerem usługi z wykorzystaniem portów innych niż 25 zgodna jest z ogólnoświatowymi standardami opisującymi funkcjonowanie sieci internet (m. in. dokumentem RFC 4409).

Te działania pomogą zmniejszyć problemy wynikające z nieświadomego wysyłania dużych ilości poczty, m.in. negatywny wpływ na wydajność komputera i przeciążenie domowego łącza internetowego.

Zmiany planowane w polskim prawie będą nakładały na usługodawców obowiązek blokowania użytkowników wysyłających spam, a na samych użytkowników - karę grzywny. Zaproponowana przez TP i serwisy pocztowe zmiana pomoże chronić przed taką przykrą niespodzianką (projekt ustawy dostępny jest na stronach Ministerstwa Infrastruktury).

Telekomunikacja Polska planuje wprowadzić całkowite przeniesienie ruchu na porty 587 i 465 od 1 grudnia 2009 r. dla użytkowników neostrady (w tym także dla neostrady w ramach usług pakietowych, np. neostrada z telewizją). Osoby, których dostawca usług pocztowych już obecnie wspiera docelową konfigurację mogą z wyprzedzeniem dokonać zmiany w ustawieniach swojego programu pocztowego, postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami. Zmiana konfiguracyjna nie dotyczy osób, które korzystają z poczty wyłącznie poprzez stronę internetową (webmail).

Abonenci usług, których będzie dotyczyła zmiana profilowania ruchu pocztowego na porcie 25 otrzymają dodatkowe informacje wraz z rachunkiem za usługi TP.




Niestety przepisy i orzecznictwo odstają od logiki. Podpis nie jest wymagany... ale faktura powinna być wystawiona przez podmiot do tego uprawniony. To należy rozumieć jako wydrukowanie faktury przez wystawcę. Ostatnio potwierdziło to orzeczenie WSA.


to jak rozumiec odpowiedz udzielona przez BOK active24.pl 5.lutego 2008

na moje pytanie
"Pisze odnosnie faktur drukowanych ze strony
Dowiedzialem sie od ksiegowego ze faktury drukowane ze strony www sa nie wazne.
Musza byc przeslane przez wystawiajacego, bo inaczej US moze sprawiac klopoty.
Na fakturze ze strony widac wyraznie link na dole z zjakiej strony bylo drukowane.
Czy mozna otrzymywac raz w miesiacu komplet faktur na adres firmowy?"

odpowiedz brzmiala

"
Nie przesyłamy faktur VAT listownie. Przesłana przez nas faktura (a właściwie sam link do faktury) NIE JEST fakturą elektroniczną. Faktura fizycznie znajduje się na naszym serwerze, a do Państwa został przesłany jedynie odnośnik do tej faktury, skąd można ją pobrać. Wystawiana przez nas faktura jest zgodna z obowiązującym prawem. Fakturę taką należy wydrukować i wówczas staje się normalną fakturą w formie "zmaterializowanej". Faktury takie nie wymagają podpisu ani pieczęci wystawcy. Informacje odnośnie skąd faktura została wydrukowana można wyłączyć w ustawieniach przeglądarki.

Podstawa prawna:
Faktury VAT i faktury VAT korekty za usługi telekomunikacyjne wystawione są z uwzględnieniem przepisów §14 ust. 2 pkt 3, §20 ust. 6 w związku z §19 ust. 4 rozporządzenia Min. Fin. z 22.04.2004 r. (Dz.U. z 2004r., Nr 97, poz. 971). Faktury za usługi telekomunikacyjne polegające na zapewnieniu przekazu informacji (wg. definicji z ustawy o łączności) stosownie do przepisów o podatku VAT mogą być wystawiane w uproszczonej formie. Faktury Operatora Telekomunikacyjnego nie wymagają dla swej ważności zamieszczania odcisku pieczęci firmowej, odręcznego podpisu stron umowy oraz wskazywania numerów identyfikacji podatkowej abonenta. Faktury Operatora identyfikują wystawcę faktur poprzez czytelny wydruk komputerowy jego imienia i nazwiska.

ZGODNIE Z KLASYFIKACJĄ WYROBÓW I USŁUG AKTYWACJA I UTRZYMANIE WIRTUALNYCH SERWERÓW I DOMEN INTERNETOWYCH MIEŚCI SIĘ POD SYMBOLEM PKWIU 64.20.27-00.00 (USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE POZOSTAŁE).
"



to w koncu faktury drukowane przez klienta sa wazne , czy nie?
tak duza firma nie zna ostatniego orzeczenia WSA?

jak widac z udzielonej odpowiedzi, po zakewstionowaniu faktur przez US, i tak nic nie mozemy zrobic, bo wystawiajacy fakture nie przesle nam oryginalu!