Telekomunikacja numery na Informacje


W obronie krzyża

Ja próbuję się dodzwonić od kilku dni na infolinię 9393. Próbowałem kilka razy z różnych telefonów. Strasznie mnie zdenerwował fakt, że nie można tam się dodzwonić spoza telekomunikacji. Jeśli mam telefon w Netii, to słyszę tylko informację, że TPSA odcięła ten numer.

Dzwoniłem kilka razy, Pani miłym nagranym głosikiem informuje, że czas oczekiwania to ponad 3 minuty. No więc czekam 10 i nic... Odkładam słuchawkę. Po kilku takich wypadkach poszedłem do telepunktu. Po ponad godzinie spędzonej w kolejce dowiaduję się, że telepunkty nie posiadają zadnych informacji na temat rachunków i jeśli chcę, mogę zadzwonić na 9393. Po poinformowaniu obsługującej mnie Pani, ta oznajmia mi, że mogę zadzwonić z ich telefonu, który ma wysoki priorytet i na pewno się dodzwonię. Oczywiście po 10 minutach dalej ta sama nudna melodyjka, którą już znam aż za dobrze.

Wizyta w domu - przyszedł kolejny rachunek od Telekomunikacji. Za telefon, więc sprawdzam, czy już działa. Działa! No to na 9393... Po 30 minutach melodyjka znowu wychodzi mi uszami...

W końcu zrezygnowałem z czegokolwiek - płacę rachunki w ciemno (o to im chodzi?) i zastanawiam się co mogę jeszcze zrobić... Operatora nie zmienię, bo wynajmuję mieszkanie od kogoś...

-----------------
Smolki

Płyta MSI 6380E
Athlon 1800+
2x256 DDR 266 Kingston C25
HD Seagate Barracuda ATA IV
MSI GF3 Ti 200 (MS-8851)
Dets 30.82
DirectX 8.1
Win 2K Server



Dostałem odp. z bok po 28 dniach.
Minuta w tanim romaingu kosztuje 0,99zł,a OK twierdzi że 1,99zł,telefon zarejstrowany jest na mamę.

Oto odpowiedź:

Warszawa, dnia 21 lutego 2009 roku Szanowna Pani ..., dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 26 stycznia 2009 roku, dotyczące promocji „Tani Roaming”. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pani sprawą. Informujemy, iż regulamin promocji „Tani Roaming” oraz sposób korzystania z powyższej usługi znajduje się na stronie www.Playmobile.pl w zakładce Usługi/Usługi Standardowe/Tani Roaming. Dodatkowo informujemy, iż opłata za wskazane w reklamacji połączenie została naliczona poprawnie według stawki obowiązującej w Pani taryfie dla połączeń roamingowych wynoszącej 1,99 zł/minutę. Na podstawie powyższych informacji Pani reklamacja została uznana za niezasadną. Wierzymy, że powyższe pismo odpowiada w pełni na poruszone przez Panią kwestie. Jeśli ma Pani jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta Play dowolnie wybraną drogą: za pośrednictwem zakładki „Mój Play”, telefonicznie pod numerem *500 lub 790-500-500, pocztą elektroniczną, listem lub faksem. Z poważaniem, ...ds. obsługi klienta Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje Pani prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń może Pani dochodzić również w drodze postępowania mediacyjnego, w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy lub przed sądami polubownymi.

W regulaminie pisze, że promocja dotyczy:
Niniejsza Oferta Promocyjna przeznaczona jest dla Abonentów, Abonentów Play Mix, Abonentów Nowy Mix w
Play, Abonentów Mix w Play, oraz UŜytkowników Sieci Telekomunikacyjnej P4.
regulamin

Proszę o pomoc.




tydzień minie,... marzyciel.
zapomniałem dodać "co najmniej tydzień" :P

[ Dodano: 2009-03-09, 14:12 ]
Dzisiaj dostałem odpowiedź z OK dot. podwójnego uruchomienia pakietu minuty na deser. Oto ta wiadomość:

Witamy serdecznie, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny. Pozdrawiamy, Jarosław Wróblewski starszy konsultant back office ds. obsługi klienta Warszawa, dnia 9 marca 2009 roku ............................... Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące reklamacji promocji Minuty na deser, które wpłynęło do nas w dniu 3 marca 2009 roku za pośrednictwem naszej strony internetowej. Dokładnie zapoznaliśmy się z opisaną przez Pana sprawą. Informujemy, że zgodnie z regulaminem Oferty Promocyjnej Minuty na deser – 90 minut do wszystkich za 9 zł punkt 11 Użytkownik może przystąpić do niniejszej Oferty Promocyjnej tylko jeden raz na jednym numerze telefonu w czasie jej obowiązywania. W związku z powyższym reklamacja została uznana za niezasadną. Ufamy, iż niniejsze pismo w pełni wyczerpuje poruszane przez Pana kwestie. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Jarosław Wróblewski starszy konsultant back office ds. obsługi klienta Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje Panu prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń może Pan dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy.

Dla mnie pismo to nie wyczerpuje poruszonej sprawy :P , wysłałem właśnie moją odpowiedź na ich odpowiedź. Przyjdzie kolejny tydzień czekać.