televip pekao


W obronie krzyża

0 +0100, mkyc@poczta.onet.pl <mkyc@poczta.onet.pl wrote:

przynajmniej czułem - nie jak petent tylko jak klient). Z ciekawszych nowinek -
raczej nie przychodzi się "w ciemno" (choć też można), tylko umawia się na
określoną godzinę. Ja niestety utknąłem w korku i Opiekunka musiała czekać na


A jak chcesz przyjść "w ciemno", bo nie wiesz wcześniej kiedy będziesz
wolny lub chcesz coś nagle od banku?

Poza tym, jak Ty się spóźniasz, to oznacza to, że ktoś po Tobie, mimo,
że był umówiony na godzinę, musi czekać.

na moje pytania. Pojawiła się obsługa tzw. TeleVIP - podobna do obsługi
telefonicznej w Citi, Millenium, mBanku itp. z jedną różnicą - dzwonimy ZAWSZE
do naszej Opiekunki (owszem, jeśli chcemy to możemy upoważnić też pozostałe


Tak, tylko na wstępie płacisz coś ok. 15zł. I co, tak jak w innych
bankach dzwonisz o dolowlnej godzinie i wyciągasz opiekunkę z wanny
lub od obiadu?

Jeśli tak ma być wszędzie w Pekao SA (a dowiedziałem się, że powstają nawet
specjalne filie obsługujące tylko klientów biznesowych i VIP) - BRAWO!!! Tak
trzymać!


A jak mój mąż czekał w przytulnej poczekalni dla Vipów, przez cienkie
ścianki pokojów do obsługi Vipów usłyszał: "Idę obsługiwać VIPA" Haha
ha, parsknęły śmiechem się obie "opiekunki".

Renata




W Pekao to zenada. Wyzsze oplaty i w zasadzie nic wiecej.


Mów za siebie. Ja tam sobie chwalę.W tych wyższych opłatach mam zawarte ubezpieczenie
(allianz), teleserwis, televip, bezkolejkową obsługę w centrum dla vipów, przy kasie też
:-).
Ale co do tematu, to imo nie ma tam takich doradców, którzy tak naprawdę rzetelnie znaliby
się na rzeczy. Z drugiej strony wcale się nie dziwię, bo oni są pracownikami banku, a nie
klienta ;-)
Grzegorz




Dostałem propozycję zamiany Eurokonta Standard na Eurokonto VIP. Zastanawiam
się, czy warto? Ktoś ma jakieś nowe doświadczenia. Czytając archium listy
znalazłem sporo niezbyt pochlebnych wypowiedzi - coś się może zmieniło?
Jeśli chodzi o geografię - mieszkam na Śląsku.

(...)
Dzięki za opinie. Dzisiaj idę do oddziału - zobaczymy, czy opiekunka zdoła mnie
przekonać (po Waszych argumentach jestem nastawiony raczej sceptycznie). Nie
wiem, czy się zdecyduję na zmianę konta - ale jak to powiadają: "Kupić, nie
kupić, potargować warto". O szczegółach napiszę.


Chyba jednak coś drgęło. Mówię o I Oddziale w Gliwicach (ul. Berbeckiego). EVIP
obsługiwane są na osobnym pięterku, każde konto ma swojego opiekuna (opiekunkę),
każda opiekunka ma swój własny pokoik, w którym obsługiwani są klienci (tak się
przynajmniej czułem - nie jak petent tylko jak klient). Z ciekawszych nowinek -
raczej nie przychodzi się "w ciemno" (choć też można), tylko umawia się na
określoną godzinę. Ja niestety utknąłem w korku i Opiekunka musiała czekać na
mnie - w efekcie spotkanie się "trochę" opóźniło i przedłużyło. Pani nie dała mi
w żaden sposób odczuć, że jest już po godzinach pracy i cierpliwie odpowiadała
na moje pytania. Pojawiła się obsługa tzw. TeleVIP - podobna do obsługi
telefonicznej w Citi, Millenium, mBanku itp. z jedną różnicą - dzwonimy ZAWSZE
do naszej Opiekunki (owszem, jeśli chcemy to możemy upoważnić też pozostałe
Opiekunki do obsługi naszego rachunku, choć moja Opiekunka odradzała - lepiej
jest gdy jedna osoba prowadzi moje sprawy) i zlecamy wykonanie przelewów do
maksymalnej zadeklarowanej przez nasz wcześniej kwoty.
Jeśli tak ma wyglądać obsługa - to ja w to wchodzę.

Jeśli tak ma być wszędzie w Pekao SA (a dowiedziałem się, że powstają nawet
specjalne filie obsługujące tylko klientów biznesowych i VIP) - BRAWO!!! Tak
trzymać!

MaciejK




Od kiedy to jest inna bajka ? W Pekao SA VIP'ow traktuja tak samo jak
zwyklych
klientow tylko czasami jest odzielna obsluga. Przyklady z zycia wziete:


Zdarza się faktycznie- nawet częściej niż rzadziej :-(, ale zakładam, że
jako vip można się umówić na dowolną godzinę, więc mozna tego uniknąć.


- zadzwonilem i poprosilem o przygotowanie zaswiadczenie o obrotach na
rachunku
informujac ze po odbior przysle kierowce. Moim ogromnym zdziwieniem bylo
kiedy
kierowca przywiozl zaswiadczenie bez zadnej koperty czy innego
zabezpiczenia.
Dokladnie wszystko wyczytal czarno na bialym na temat mojego prywatnego
konta, brak
jakiegokolwiek pomyslenia ze strony obslugi VIP'owskiej,


Opieprzyć opiekuna rachunku za bezmyślność i napisać reklamację na głupote
obsługującego.


- ostatni dzien miesiaca, pragne dokonac przelewu jednak nie mam czasu
odwiedziec
oddzialu, dzwonie i pytam sie czy jesli przesle kierowce z upowaznieniem i
pismem
czy przelew bedzie dokonany, wczesniej co miesiac dokonywalem identycznych
zlecen co
mozna zobaczyc w histori rachunku, otrzymalem pozytywna odpowiedz. Pomimo
dostarczenia papierow przed zamknieciem oddziwlu, przelew nie zostal
wykonany
poniewaz "...musze sie stawic osobiscie",


TeleVip- usługa pozwalająca dokonywania przelewów na telefon- miło prosto i
przyjemnie.
Tylko trzeba znać ofertę swojego banku.


- pomimo licznych prosb i pism aby cala korespondencje przesylano na adres
firmy
poniewaz nie mam czasu biegac na poczte i odbierac polecone listy,
wszystkie sprawy
zwiazne z kartami przesylane sa nadal na adres domowy.


Napisać reklamację - podać adres firmowy jako korespondencyjny.


Zalamalem rece i szukam nowego banku ktory umie obslugiwac klientow z
wiekszymi
obrotami na koncie.


Jasne- gdzie indziej będzie lepiej ?
Przy nieznajomości oferty danego banku można wpaść z deszczu pod rynnę.
Ztcw. to dobrą obsługę vip ma pko bo sa- poza tym równie duza sieć
bankomatów, więc może będzie lepiej.
Pozdrawiam
Grzegorz



Bez obrazy, ale wlasnie dlatego zamknalem konto w pekao. Nie mam takiej
cierpliwosci jak ty... Wole nie pisac reklamacji na kazde bezmyslne ich
dzialanie. Poza tym dla samych bankomatow nie warto tam trzymac konta, bo
czesto nie dzialaja :))


| Od kiedy to jest inna bajka ? W Pekao SA VIP'ow traktuja tak samo jak
zwyklych klientow tylko czasami jest odzielna obsluga. Przyklady z zycia
wziete:

Zdarza się faktycznie- nawet częściej niż rzadziej :-(, ale zakładam, że
jako vip można się umówić na dowolną godzinę, więc mozna tego uniknąć.

| - zadzwonilem i poprosilem o przygotowanie zaswiadczenie o obrotach na
rachunku informujac ze po odbior przysle kierowce. Moim ogromnym
zdziwieniem bylo
kiedy kierowca przywiozl zaswiadczenie bez zadnej koperty czy innego
zabezpiczenia.
| Dokladnie wszystko wyczytal czarno na bialym na temat mojego prywatnego
konta, brak
| jakiegokolwiek pomyslenia ze strony obslugi VIP'owskiej,

Opieprzyć opiekuna rachunku za bezmyślność i napisać reklamację na głupote
obsługującego.

| - ostatni dzien miesiaca, pragne dokonac przelewu jednak nie mam czasu
odwiedziec
| oddzialu, dzwonie i pytam sie czy jesli przesle kierowce z upowaznieniem
i
pismem
| czy przelew bedzie dokonany, wczesniej co miesiac dokonywalem
identycznych
zlecen co
| mozna zobaczyc w histori rachunku, otrzymalem pozytywna odpowiedz.
Pomimo
| dostarczenia papierow przed zamknieciem oddziwlu, przelew nie zostal
wykonany
| poniewaz "...musze sie stawic osobiscie",

TeleVip- usługa pozwalająca dokonywania przelewów na telefon- miło prosto
i
przyjemnie.
Tylko trzeba znać ofertę swojego banku.

| - pomimo licznych prosb i pism aby cala korespondencje przesylano na
adres
firmy
| poniewaz nie mam czasu biegac na poczte i odbierac polecone listy,
wszystkie sprawy
| zwiazne z kartami przesylane sa nadal na adres domowy.

Napisać reklamację - podać adres firmowy jako korespondencyjny.

| Zalamalem rece i szukam nowego banku ktory umie obslugiwac klientow z
wiekszymi
| obrotami na koncie.