W obronie krzyża
Wychodziłem z meczu bardzo smutny,dawno nie było tak, że bardziej mnie zasmucili kibice a nie piłkarze, nigdzie mi się już nie śpieszyło i po pożegnaniu się z kolegami powoli gramoliłem się do auta. Nie zauważyłem kiedy podeszło do mnie 2 gości koło 45 lat i spytali się jak dojechać nad Maltę bo oni są z Lublina i nie znają Poznania. Ponieważ jechałem na Powstań Narodowych do rodziców powiedziałem im, że bez problemu ich podrzucę tam gdzie chcą, weszli ... i SZOK !!!
Facetom nie zamykała się buzia, piali z zachwytu jak u nas jest super, "wszędzie barwy Lecha", "te jupitery" "ten ryk kibiców" "ten stadion" "istne piekło" "syn przez telefon pękał z zazdrości, że widzimy na żywo Reksia". Panowie przyjechali na delegacje do Poznania, są kibicami Motoru ale często jeżdżą na Górnik Ł. Nie mogli uwierzyć, że nie jestem zadowolony z postawy kibiców ale przyznali, że bardzo się zdziwili jak usłyszeli bluzgi na Reksia. Generalnie podnieśli mnie na duchu, wychodząc z auta powiedzieli, że długo będą opowiadać u siebie jak fajnie jest na Kolejorzu.
Co zrobić, gdy 500KM w BMW M5 okaże się niewystarczające? Wystarczy chwycić za telefon i skontaktować się z kalifornijską
firmą Currency Motors, która doda do naszego auta dwie turbosprężarki i przekształci go w najszybszego sedana na świecie!
Aby przeczytać cały artykuł odwiedź:Kliknij aby przeczytać cały artykuł
Tagze ja
jestem poruszony ta tematyka w koncu jezdze do pracy samochodem niekiedy 2 razy dziennie ???
A cena na niemieckiej tance skacze niedzy 1,30-1,45 eur - stawowczo za drogo przecietny niemiec zarabjia jakies 1500 eur naturalnie na renke po odciagnieciu podatkĂśw i wszelkich obciazen
Ale jest duzo takich ktĂśrzy zarabjaja np-1000-1200 eur a same mieszkane kosztuje kolo 500 eur do tego dochodza inne koszta telefon swiatlo ogrzewane - ubezpieczenia itd itd
Juz w tej chwili mozna powiedziec ze niemiec ktĂśry ma samochud i musi go utrzymac to jest poprostu luxus !!!!!
Coraz wiecej ludzi pszesiada sie na male malo palace auta - ale moim zdaniem niedlugo niko nie bendzie stac na utrzymanie samochodu w koncu mĂświ sie w niemczech o tym ze jezdzacy samochodem to krowa calego niemieckiego socjialnego spoleczenstwa
Podatki ktĂśre sa w cenie paliwa sa wkladane w budzecie do zatykana dziur miedzy innymi sa przeznaczane na niemieckie renty
Niemcy sa bardzo rozrzutni potrafia w inne kraje inwestowc a sami nie widza jak duzy problem maja po swym wlasnym nosem
Ps. jesli bendzie tak dalej przesiade sie na Motor ktĂśry mniej spala od samochodu !!!
nie no prosze cie ale zes dal porownanie!!!!
mieszkam 100m od granicy i widze ile niemcow i jakie maja bryki. dziadkowie po 80lat mykaja takimi mesiami ze glowa mala. do tego paliwo jest nieco drozsze niz u nas a place w niemczech kilka razy wieksze wiec co tu porownywac.
a jesli chodzi o motory to chyba na mysli miales skuterki o pojemnosci od 50cm3 do 125cm3
Chciałbym się pozbyć 17 kg czasopism i katalogów motoryzacyjnych. Czasopisma w dobym+ lub bardzo dobrym stanie. W sumie ponad 85 pozycji. Jak by ktoś był chętny z terenu Katowic, to oddam za półdarmo - za symboliczną dychę. Szkoda mi je wywalić na śmieci, trochę gotówki w nie włożyłem :)
Wystawiałem je na Allegro, ale nikt nie chciał wziąść, aukcja się zakończyła i nie było chętnych, są tam fotki można obejrzeć, nie będzie chętnych to je będę musiał wywalić ...
http://www.allegro.p...sma_okazja.html
Skład zestawu:
„Katalog Motocykle Świata”:
- 2001,
- 2002,
- 2003
„Motocykl”:
- 1998 (Nr 9, 11, 12)
- 1999 (Nr 1, 6, 11, 12)
- 2000 (Nr 1, 2, 3, 11)
- 2003 (Nr 1-2, 3)
„Ostra Jazda”:
- 2001 (Nr 1)
„Moto Mania”:
- Nr 12(6)
„Auto Świat”:
- 1999 (Nr 235)
- 2003 (Nr 418)
„Auto Dziś i Jutro”:
- 1998 (Nr 9, 13)
- 1999 (Nr 15, 20)
- 2000 (Nr 34)
„Moje Auto”:
- 1999 (Nr 1, 9)
„Polski Traker”:
- 2002 (Nr 5)
„Auto +”:
- 2004 (Nr 13, 14)
„Motor”:
- 1998 (Nr 40, 41, 42)
- 2002 (Nr 43)
„Off Road PL 4x4”:
- 2000 (Nr 9)
- 2004 (Nr 48, 49, 50)
„Świat motocykli”:
- 2003 (Nr 119, 122)
- 2004 (Nr 125, 127)
„Moto Magazyn”:
- 1998 (Nr 5)
- 1999 (Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12)
- 2000 (Nr 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12)
- 2001 (Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12)
- 2002 (Nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12)
„FIAT 100 lat później"
Kontakt:
Telefon: 663 289 591