telefon Biuro numerów


W obronie krzyża

Wlasnie wczesniej juz przejzalem cala ksiazke telefoniczna na sim i na telefonie i mam te same wpisy bo mam automatyczne zapisywanie na sim i nigdzie nie mam "poczta gl." tylko mam zapisane wszystkie numery z sieci tak ze na poczatku nazwy jest kropka i tak wlasnie mam wpisana poczte tzn: " .Poczta Glosowa" " .Biuro Obslugi" itd tak mam zapisane na sim i na telefonie. Nie wiem o co chodzi w ogole z tym. Sprobojcie przytrzymac klawisz 1 na Waszych SE, wyswietlila sie poczta gl.? Cos mi sie wydaje wlasnie ze przypisalem jakos klawiusz skrotu jakas kombinacja klawiszy i nie moge tego zmienic. Przypisalem teraz do aaEWA fotke i jak wybieram numer to jest podpisane aaEWA a jak dzwoni ona to jest fota ale podpis poczta gl.!!! Nie moge z tym juz!! Chyba musze zrobic master reseta... Trzeba wedy wybra opcje "Ustawienia poczatkowe"?? A moze to byc jakis wirus w telefonie? bo czasem jak ona dzwoni to na zmiane znika wskaznik baterii lub przekreslony znak wyciszonego telefonu-narazie zauwazylem to raz... Sa w ogole jakies wirusy na telefony bez symbiana?
DObra mam juz jest!! zygiboos dzieki bo to dzieki Tobie:) w ustawieniach wiadomosci mialem wpisany numer poczty glosowej do Ewy, pewnie jakims skrotem to ustawilem. P.S. KOCHAM CIE EWO :)



witam
mam taki oto problem. przeniosłem swój numer do play z plusa 3 miesiące temu i od tamtej pory mam problem z połączeniami przychodzacymi z numerów stacjonarnych. za każdym razem jak ktoś do mnie dzwoni z numeru stacjonarnego słyszą w słuchawce "NIE MA TAKIEGO NUMERU". problem zgłaszałem 7 razy przez biuro obsługi klienta jak i w salonie. za każym razem informuja mnie że problem został rozwiązany a wcale nie rozwiązują go. złozyłem reklamację rachunków bo regulamin daje mi taką mozliwość i dostałem odpowiedź że reklamacja jest bezpodstawna bo przecież w ich systemie jakiś ..... zaznaczył oczywiście ze usterka została usunięta więc nie ma podstaw do reklamacji, a przecież jest to nieprawda.

ale do rzeczy. mam już serdecznie dość rozmów z niekompetentnymi konsultantami i chciałbym zakończyć współprace z PLAY, tylko ze w regulaminach nie znalazłem żadnej informacji czy moge to zrobić. wprawdzie połączenia moge wykonywać normalnie, ale telefon nie służy tylko do dzwonienia ale równiez do odbierania połączeń, a tego nie moge normalnie robić. czy jest to wystarczający powód żeby rozwiąać umowę z PLAY, oczywiście z ich winy, bez płacenia kary ????



Ja mam swoją przygodę (nadal trwającą) z simlockiem. Wbili mi w salonie fakt ściągnięcia do karty gwarancyjnej z zapewnieniem, następnego dnia przyślą kod. Teraz w salonie twierdzą, że nie mogą ściągąć simlocka, bo dla numeru imei mojego telefonu kodu odblokowującego nie ma. Mam czekać... tylko ile można. Dla jasności telefon kupiony w Play - imei jest na umowie. Ogólnie w salonie spychologia - winny SE. W biurze obsługi klienta nic nie wiedzą i nie mają jak pomóc.

Jak to jest możliwe, że Play nie może uzyskać kodu zdejmującego simlocka? Czy ktoś jest zorientowany w tym temacie i mógłby pomóc?



Od prawie półtoraroku abonent Telekomunikacji Polskiej czeka, aż operator przeniesie jego numer telefonu do nowego miejsca zamieszkania. Mimo, że nie klient może dzwonić, bo nie ma telefonu, operator upomina się zapłatę abonamentu.
Jak czytamy w Expressie Ilustrowanym, 77-letni mieszkaniec Łodzi od roku i pięciu miesięcy czeka aż Telekomunikacja Polska przeniesie jego dotychczasowy numer telefonu pod nowy adres. Operator nie może tego dokonać, bo blok, w którym mieszka klient, znajduje się poza zasięgiem sieci.

Mimo, że abonent nie mógł korzystać z telefonu cały czas musiał opłacac abonament. W biurze prasowym Telekomunikacji Polskiej dziennikarze usłyszeli, że abonent musi płacić abonament, ponieważ chce mieć ten sam numer telefonu, który miał w poprzednim mieszkaniu. - Numer jest więc specjalnie dla niego zawieszony - tłumaczą przedstawiciele TP.

Jednak znużony długim oczekiwaniem na podłączenie telefonu abonent po kilku miesiącach przestał płacić kolejne rachunki. Telekomunikacja Polska "w nagrodę" kilkusetzłotowy dług abonenta przekazała firmie windykacyjnej.

Gazeta przypomina jednak, ze zgodnie z przepisami operator, będzie musiał wypłacić abonamentowi odszkodowanie w wysokości 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień zwłoki w podłączeniu telefonu.

Źródło: Express Ilustrowany



Witam. Noszę się z zakupem urządzenia wielofunkcyjnego do małego biura. Potrzebny mi będzie faks więc pomyślałem że wybiorę urządzenie z faksem - wychodzi taniej, zajmuje w sumie mniej miejsca (nie trzeba 2 urządzeń). Rzecz w tym, że w biurze mam jedną linię telefoniczną (jeden numer) i jeden aparat, żadnej centralki czy innego rozdzielnika lini tel. nie ma, nie ma takiej potrzeby. W związku z tym zastanawia mnie kwestia podłączenie tego faksu. Jeśli po prostu kupię rozgałęźnik i podłącze faks, to nie będę mógł przełączać się pomiędzy telefonem i faksem. Jeśli ktoś zadzwoni i poprosi o sygnał faksu, będę muisał prosić o kolejny telefon i tym razem włączać odrazu faks. W drugą stronę tak samo. W związku z tym mam pytanie, czy w takie urządzenie można jakoś podłączyć do telefonu, ewentualnie telefon do urządzenia, czy muszę kupować taką mikrocentralkę do przełączania sygnału tel., co onzacza dodatkowe koszty, a z tym krucho. Z góry dzięki z odpowiedź.



Padles ofiara oszuta... ja mam heyah i tam sa kanaly informacyje, gdzie sie ludzie oglaszaja.. i bardzo duzo ludzi pisze podobne ogloszenia ktorego padles ofiara..... ludzie podaja swoj numer telefonu jako biura obslugi....

Aby uwiarygodnic ze to biuro obslugi to robia przekierowanie na numer ktorego nie ma.. i jak dzwoni sie to slychac "nie ma takiego numeru" a smsy dochodza...

To oczywiscie klamstwo ze to numer biura....

Kasy raczej nie da odzyskac... mozesz jedynie gnebyc tamten numer....

Pozdro




Macie w ciagu ostatnich 3,4 dni problem z Czajenem?? , chodzi mi o to ze gdzies tak co kilkanascie , kilkadziesiat minut zrywa polaczenie na kilka sekund ...
w dluzszym czasie jest to bardzo uciazliwe i przeszkadza w wielu czynnosciach, chocby rozmowie przez skypa itd,


mamy i to straszny, jednak mimo licznych telefonow do biura oraz maili do administratora nie ma poprawy, no moze minimalna


dzis byli u mnie serwisanci jednak nie bylo mnie w domu i mama z nimi rozmawiala, niestety nie wiedziala co im powiedziec ;)


dzwon pod numer 175831497 (biuro) lub serwis (507075800) i mow im co sie dzieje ewentualnie pisz maile do administratora: admin@czajen.pl i mecz go - mi juz nie odpisuje