telefon Plusa


W obronie krzyża


Michał Cieślicki wrote:
Wyjaśnić o co chodzi, jakie są korzyści, dać linki do miejsc, gdzie
można przeczytać więcej i zrobić automat do głosowania (było coś robione
na okoliczność filmu "The Code - Linux". BTW: film do ściągnięcia m. in.
z: http://pld.2000-plus.pl/The_Code-Linux.avi

Informację o stronie i przedsięwzięciu wysłać do prasy.

Czekać i doskonalić informacje o tym, co chcemy zrobić. Posłać
informacje do prezydenta, premiera, posłów, senatorów.

Tak bym to mniej więcej zrobił.

PS: Zdobyłem telefon do szefa działu informatyki w lokalnym Urzędzie
    Skarbowym. Jutro zadzwonię i się dowiem jak oni, tam w środku to
    widzą, i czy będą chcieli poprzeć takie rozwiązanie. Może też
    podzwonicie? 0-801 to nie jest, ale kosztuje jak rozmowa lokalna...


ja jestem za
mysle ze wsoplnymi silami i przy odrobinie szczescia da sie cos w tym kraju
zdzialac
w sumie nas czyli uzytkownikow linuxa nie jest wcale tak malo i takie
dzialania jak opisal kolega okreslam jako calkiem mozliwe do zrealizowania
naszym problemem jest to ze nic nie robimy np jest jakas akcja i czesci
userow poprostu sie nie chce ale gdybysmy tak naprawde wzieli sie do pracy
to mysle ze w kazdym miescie mielibysmy urzedy pracujace na os a z nich
braly by przyklad mniejsze miejscowosci a gdyby wszystko ruszylo kto wie
czy w ministerstwach naszych 'kochanych' nie wymodzili by jakichs
stosownych ustaw
wiec sila w kupie :P wiec bierzmy sie do roboty!




Konrad Kosmowski wrote:
** Przemysław Rachwał <przemyslaw.rach@gmail.comwrote:

| zgłoś awarię do swojego dostawcy czyli Plus-a, to definitywnie rozwiąże
| twój problem

| Tiaaa, bo iPlus daje takie SLA, że wystarczy pierdnąć i od razu wyląduje
| desant spadochronowy inżynierów, którzy definitywnie rozwiążą każdy problem,
| a jak jest bardzo źle to i pocieszą i przytulą. :)))

| jak są reklamacje to może poprawią, bez tego palcem nie kiwną

| swoją drogą czy taki problem ma ktoś jeszcze? być może problem jest po
| stronie klienta a nie dostawcy

Nie no ja się odnoszę ogólnie do złotej myśli jakoby telefon na BOK
definitywnie rozwiązywał każdy problem. :))) Z takimi wnioskami (rwie mi ping
-DNS nie działa) to każdy Cię odeśle na drzewo. W ogóle od kiedy to DNS się
bada pingiem? :)


nic na "gębę", pismo z reklamację, potrwa to trochę ale muszą odpowiedzieć




| Moze z tego systemu korzystac tez policja i uzywac na wlasne potrzeby.

A kto zapłaci Policji za telefony komórkowe? Zauważ że nie ma
pieniędzy na paliwo do radiowozów a ty jeszcze chcesz im telefony dać.


he he he. wlasnie wyobrazilem sobie radiowozy z napisem: zmieniamy swiat na
plus. albo: powiedz tylko tak tak.

pozdr.
sainz
i jego zkomorkowany
niebieski superszybkolot

radek krzesa

gg 300207




Marek Kocjan <marek.koc@irc.com.plwrote:
Jakub Kaprzyk wrote in message <71upjv$j5@info.cyf-kr.edu.pl...
| Alex <aleksy.goros@hli.org.plwrote:
| Czy ktos moglby sie podzielic doswiadczeniami, jak dlugo trzeba czekac
| na aktywacje IDEI po zakupieniu telefonu. Jak kupilem wczoraj, wlasnie
| mija 24 godz. a tu ciagle nic. Moze jestem niepoprawnym optymista i
| powinienem na tydzien odlozyc telefon na polke?

| Ja czekalem dokladnie 24 godzinki, natomiast po 2-3 dniach najpozniej
^^^^^^^^^^^^^
| powinni wlaczyc.
Regulamin twierdzi wyraźnie, że operator ma 7 dni na aktywację karty SIM.
Zarówno w Idei, jak i w Plusie. Skąd więc 2-3 dni???


Bo 7 dni to jest gorna granica. A w ich (ani twoim) interesie nie jest jak najpozniejsze
tylko jak najwczesniejsze wlaczenie telefonu do sieci.



Denerwuje mnie jak ktoś pisze że sieć jest beee, bo mu nie dali za friko
nowej słuchawki. Nic nie wspominasz o jakości usług, zasięgu, itp. Jak
masz
taki problem to sam wybierz sobie inną sieć, masz prawo do tego. Zawsze
uważałem, że kolejny telefon (poza pierwszym) powinno się kupować poza
operatorem, nawet na raty. W naszej sytuacji tylko to obniży ceny
połączeń
dla wszystkich. Niech skończy się wreszcie subsydiowanie nowych
telefonów.

co do kupowania telefonu to zupelnie sie zgadzam, warto raczej wybrac
wiecej
minut czy smsow ale co do jakosci uslug to powiedz mi dlaczego ktos ma
zaplacic za sluchawke 300zl wiecej np. Plusowi niz Erze? jaka to plus ma
przewage w jakosci uslow (lub era nad plusem..) Bo to juz nie czasy kiedy
Idea byla "poza zasiegiem sieci"

Już sam sobie poniekąd odpowiedziałeś. W Plusie istnieje coś takiego jak
Strefa Plus, a jak jeszcze masz 50% rabatu za abonament zamiast nowego
telefonu (nawet za 2 letni staż) to dzwonienie masz delikatnie mówiąc miłe
łatwe i mało kosztowne. A chyba właśnie o to chodzi żeby cena usługi była
jak najniższa. Wynosząc się do innego operatora tracisz wszystkie te
przywileje.




jak nie wiesz to nie zabieraj glosu
Plus jest najbardziej przyjazny dla klienta


Ale tylko jednego jak rozumiem.

kto wie jak  ten siedzi cicho i korzysta z dobrodziejstw
powiem Ci ze przy 1500 minut miesiecznie na wszystkie sieci
place srednio okolo 300 zl  brutto
Oferta jest dostepna TYLKO i wylacznie dla starych klientow .


Aaa.. cala reszta tutaj to pewnie ma telefon od 2 tygodni.
A moze stary klient to taki po osiemdziesiatce ?




On Mon, 15 Nov 1999, Hubert Taler wrote:
Slyszalem ostatnio taki tekscik w komisie komorkowym:
- Prosze pokazac mi ta motorole... Ona jest dwusystemowa, tak?
- Trzysystemowa! Dziala w Erze, Plusie i Idei.
- Aha. A nie ma simlocka?
- Do tego telefonu pan nie potrzebuje simlocka.

Wyszedlem szybko na zewnatrz...
Hubert


Faaaajny komis ;)))
Mozna wiedziec gdzie ??? Miasto .. ulica....
Bede omijal szerooooooooooookim lukiem :)))



To tylko moje zdanie no i mojego taty:)
Jak dla mnie plus jest i był zawsze najlepszy i ma najwyższą jakość usług.
Dziś tato żałuje ze jego firma przeniosła jeden z telefonów do Ery Biznes bo
plus po wysłaniu pisma z rezygnacja zaproponował lepsze warunki no ale już
było za puźno.Jedno co mi się w plusie nie podoba to ze wysłanie ss. w ruchu
międzynarodowym z bramki płatnej kosztuje 80 gr. a z telefonu 61.
Pozdrawiam
Paweł M




Witam !!!

Mam pytanie. Wlasnie skoczyla mi sie umowa w plusie i rozwazam wymiane
aparatu
Obecnie mam Nokie 6310i wraz z zestawem samochodowym. Jestem z niego
zadowolony
Niestey Nokia nie wypuscila kontynuacji tej sluchawki

Jaki poradzicie mi telefon Noki jako następcę który nie będzie tylko
gadżetem


Witam
Prawda ze Nokia nie wypuściła kontynuacji ale ja bym sie zastanowił na pana
miejscu nad np 6810/6820 lub 7250i bo to równieżmniej lub bardzeij ale
jadnak biznesowy telefon w ktorych bateria trzyma dosc uczciwie choć to nie
to samo co 6310i

pozdrawiam
Robcio



Cze!
Mam maly problem, jak zrobic zeby miec oryginalne logo Plusa, tzn. w ogole w
sumie nie miec loga???? Mam kabelek do N7110 ale jak puste logo wczytuje z
Logo Menagera to nie mam tego malutkiego napisu PlusaGsm tyle czyste pole.
Probowalem nawet z usuga LogoPlus wpisujac "L brak" lub "Logo brak" ale to
nic nie daje!!  Pisze na wyswietlaczu brak logo i zapisuje to - nie
odrzucam, ale co sie okazuje, po prostu nie zapisuje w telefonie i mam dalej
logo to co mialem!!!
Moze ma ktos te ORYGINALNE LOGO plusika male a moze sa jakies rozwiazania
inne???
Prosze o jakas sensowna odpowiedz !!!
Najlepiej na priva!
Pozdrawiam!!!!!!!



Mati wystukal...


co zrobic, gdzie kupic ?
Mati


Wydawalo mi sie, ze najpierw wybiera sie siec a pozniej
telefon (obydwa oczywiscie w zaleznosci od osobistych
potrzeb). Ja najpierw zdecydowalem, ze bardziej odpowiada mi
era (po kilkugodzinnych porownaniach z plusem ;)) of coz
idea sie nie liczy) a pozniej, ze chce miec ericssona T10s ;)

Wracajac do twojego pytania: ERA czy PLUS to pytanie
z serii: wolisz Boze Narodzenie czy Wielkanoc? ;) Kazdy wybiera
to co mu najbardziej pasuje (no chyba, ze jest burakiem
i kupuje w *** bo koledzy mowia, ze to najlepsza siec ;))

btw: w ERZE teraz nigdzie nie mozna dorwac owych erykow
(przynajmniej jesli chodzi o moje miejsce zamieszkania i
okolice) ;((( a w PLUSIE chyba sa drozsze.

Pozdrawiam...