W obronie krzyża
Mam pytanie - dzwoniłeś pod płatny, czy bezpłatny numer telefonu M$?
Napoczątku dzwoniłem pod bezpłatny 0801....., ale usłyszałem komunikat,że niema takiego nr.
Pod nr 022 594 trzeba przeczekać automatyczną sekretarke, następnie zastajesz połączony z konsultantem.
Krótko ostrzyżony jegomość, ubrany w jasny płaszcz wszedł pewnym krokiem do klubowego budynku.
- Gdzie znajdę p. Roskę? - zapytał
- Kim pan jest? - odpowiedziała Jane, klubowa sekretarka
- Przekaż mu ze przyszedł Harris.
Jane podniosła telefon, wykręciła wewnętrzny.
Dźwięk dzwoniącego telefonu wyrwał mnie z rozmyślań, na temat Pucharu Narodów Afryki. Prowadzona przeze mnie reprezentacja "Czarnych Gwiazd" ma mocny skład jak na warunki afrykańskie, jednak nie może poszczycić się utalentowaną młodzieżą, co nie rokuje dobrze na przyszłość. Postanowiłem, że jeżeli zajmiemy miejsce na podium, zrezygnuje z prowadzenia reprezentacji Ghany, licząc na angaż w którejś z ekip narodowych po Euro 2012.
- Słucham - zapytałem.
- Zvonimir, przyszedł p. Harris. - usłyszałem głos Jane
- Wpuść go.
- Dobrze. Już do Ciebie idzie..
-------
Do następnego meczu z West Hamem, mieliśmy 10 dni przerwy. Na mecze U-21 swoich reprezentacji powołania otrzymali i grali:
- Dave James - Anglia U21 - 6.1 i 7.9 (gol)
- Mark Davids - Holandia U21 - 6.3
- Kyriakos Papadopoulos - Grecja U21 - 6.8
- Byran Laudrup - Dania U21 - nie grał
Kanał to można by powiedzieć telefon, tyle, że kanał nie jest przypisany do konkretnego telefonu czy linii miejskiej. Jeśli mamy np 2 licencje na nagrywanie, to oznacza, że w danej chwili 2 połączenia będą nagrywane, jeśli dojdzie do trzeciego połączenia, to ono nie nagra się.
Bardziej obrazowo:
mamy 4 telefony i 3 linie miejskie, 2 licencje.
- przychodzi połączenia do ab nr 2 - nagrywa się (zajęty 1 kanał)
- ab 4 dzwoni na misto - nagrywa się (zajęte 2 kanały)
- przychodzi połączenie na ab 1 - NIE NAGRA SIE (zajęte 2 kanały, a potrzeba 3)
- ab 2 skończył rozmowę (zwolnił kanał więc, zajęty 1 kanał - przez ab 4)
- przychodzi połączenie na na ab 3 - nagra się (zajęte 2 kanały)
Przy centralach 10-20 nr potrzebne są przeważnie 3 kanały. W centrali decyduje się które rozmowy mają sie nagrywać, które powinny, a które nie nagrywaję się. Np można ustawić tak, że połączenia na nr 19xxx nie bedą nagrywane, a te przychodzące na infolinie mają najwyższy priorytet. Dalej, rozmowy z szefem nigdy się nie nagrywają, a sekretarka (o ile ma telefon systemowy) może decydować którą rozmowę nagrać.
Napisz na priv to dam instrukcję
Witam. Dostałem w prezencie nowy telefon stacjonarny z sekretarką panasonic kx-tg 6421 od znajomego z Niemiec. Niestety całe menu i zapowiedzi w sekretarce są w języku niemieckim. Oczywiście menu można zmienić w opcjach telefonu na wiele języków ale nie ma w tym polskiego. W związku z tym pytanie jak można to zmienić i jak to przeprowadzić.
A ja mialem dzisiaj przyjemnosc spotkac Wiole, ktorej nie widzialem kupe czasu, pozdrawiam serdecznie i obiecuje ,ze podjade na kawke pogadac, pozdrow Adama, buzka
nono wampirku byłam w niezłym szoku, hihi pewnie widziałeś trzymam Cię teraz za słowo i jeszcze raz zapraszam na kaweczkę...niestety inaczej chyba nie da rady, abyśmy się spotkali
No patrz ..... tez dawno Wiolki nie widziałem - Wiola co z Tobą
Jareczku, żyję tyle, że tyram hihi jak źle pójdzie mogę zostać bezrobotna, a wtedy możesz mnie przyjąć na sekretarkę będziesz mnie widział wtedy przynajmniej przez 5 dni w tygodniu , ale omówmy to jak przyjadę do Ciebie na przegląd klimy - w końcu ją masz, tylko czy moja kllima wchodzi u Ciebie w grę (?)
Dobrze, ze chociaz mnie sie udaje czasami zlapac Viole
gdybyś czasami nie wpadł do mnie do biura na kawę to też mielibyśmy widzenia raz na kilka miesięcy chyba , dobrze, że jest jeszcze gg, telefony i maile - dzięki temu dalej mogę piastować stanowsko Twojej głównej doradczyni
Ja proponuje zrobić rekrutacje na sekretarkę.
Proponuje wymagania:
-kobieta
-jak najmłodsza
-dorosła
-bez doświadczenia
-reszty nie muszę w zasadzie dopisywać, każdy sobie może wymyślić.
Ps w sumie przez te kilka dni posiadania telefonu nowego bez certa odkryłem jak wiele można zainstalować w ogóle bez posiadania certa. Oczywiście wliczając w to przestawianie daty w telefonie Ale i tak uważam że składka do dobre rozwiązanie.
" />No to dodam coś od siebie,
miałałem niemiłą sytuacje gdyż wywaliło mi pompę wody i cały płyn chłodniczy rozlał się po silniku, samochód scholowałem do Pana Tomasza Piórkowskiego w Wojkowicach, było to w sobote(na wtorek byłem z nim umówiony na sprawdzenie autko, nie zdążyłem) pasek klinowi mi spadł i rolka wisiała urwana, Pan Tomasz powiedział żeby się nie martwić,w poniedziałek telefon że zostało to zrobione, pompa wody 250zł, założenie 45, płyn chłodniczy 85, do tego sprawdził mi zawieszenie, łacznik stabilizatora(lemforder, miał byc febi za 60 ale nie mial i tutaj mam zastrzezenie ze wstawil dwa razy drozszy lacznik i mi o tym nie powiedzial )sworznie zewnetrzne dwie sztuki 200zł(nie znam firmy) i kasowanie inspekcji i za robocizne tego wział 140zł, teraz wy mi powiedzcie czy to jest dużo, mogłem się pomylić w obliczeniach ale ogólnie zapłaciłem 820zł za całość bo 20zł mi spuścił gdyż stałem i czekałem 1,5 h na na panią sekretarke która się spóźniła
Żarty telemarketingowe
Czyli co można usłyszeć pracując w Biurze Obsługi Klienta...
Klient: Panie, mam problem! Nie mogę wejść w moją sekretarkę!
* * *
Klient: Czy mogłaby mi pani rozciągnąć telefon na Niemcy?
(chodziło o roaming)
* * *
Klient: Przepraszam, ale ile naszczekałem do wczoraj?
(pytanie o bieżący rachunek)
* * *
Klientka: Proszę pani, ja byłam wczoraj na grzybach i pies
mi zablokował telefon i on teraz pisze, że trzeba PUK wpisać. (coż za mądry pies, trzy razy sam kod PIN zle wpisał)
* * *
Konsultantka: W tej taryfie będzie miał pan szczyt od siódmej
do dwudziestej...
Klient: To chyba po viagrze.
* * *
Klient: Pani, na wyświetlaczu koperta mi się pokazała.
Konsultant: Ma pan wiadomość na poczcie.
Klient: A to dziękuje. Do widzenia.
15 minut później...
Klient: Panie jaja sobie pan ze mnie robisz!!!!!! Byłem na poczcie
we wsi i tam żadnej poczty dla mnie nie ma...
Konsultant: Ma pan wiadomość na telefonie...
(klient się rozłączył)
Reszta żartów telemarketingowych tutaj http://www.szkolenia-heisller.pl/humor.htm