telefon sklep


W obronie krzyża

Witam!
Zamówiłem w sklepie internetowym Ery telefon Samsung Monte w abonamencie 50zł dnia 08.07. Paczkę dostałem w poniedziałek 12.07, niestety bez żadnej informacji jak aktywować numer (nie miałem pojęcia że to w ogóle trzeba dzwonić gdzieś aby to zrobić). Zadzwoniłem wczoraj (13.07) do BOK i pan po podaniu haseł itd powiedział że ręcznie aktywuje numer i w ciągu 24 godzin będzie aktywny. Niestety nie jest aktywny do tej pory ;/ Ile można na to czekać? Coraz bardziej myślę nad rozwiązaniem umowy. Do kiedy mogę ją rozwiązać bez żadnych konsekwencji? 10 dni od złożenia zamówienia czy otrzymania przesyłki i czy musze podawać powód? Jak to zrobić, kwitkiem który dostałem razem z zamówieniem (formularz oświadczenia odstąpienia od umowy? Telefon który dostałem z umową jest w stanie prawie jak z pudełka (tylko oryginalne nalepki ochronne trochę poodchodziły), odsyłam go razem z rezygnacją czy wpierw rezygnację?
A i jeszcze czy Era i Play pakiety na internet rozliczają jako dodatkowy koszt w abonamencie czy wliczają a płacony abonament?



Moim zdaniem powinni rozbudować serwis, aby bardziej przypominał funkcjonalnością stronę Orange. Żeby konto telefoniczne było w pełni połączone ze stroną internetową. Żeby za pomocą strony wszystko można było załatwić... zwłaszcza przedłużenie umowy z wyborem telefonu włącznie. Teraz ich sklep jest do bani.




a co z tą nową kartą sim ??
nie będę musiał (tej nowej) karty doładowywać co miesiąc ?

Jak kupisz telefon komórkowy w sklepie dajmy na to Media Markt to nie dostaniesz tam karty SIM Jak kupisz u operatora nie podpisując żadnej umowy, cyrografa, bądź zobowiązania, to będziesz mógł ją po prostu wywalić do kubła



Telefon zostanie naprawiony w serwisie który ma umowę podpisaną z SE. Jeżeli nie będą go potrafili naprawić odeślą go do serwisu głównego i tam zostaną podjęte dalsze próby naprawy. Jeżeli go oddasz do salonu telefonii komórkowej, bądź sklepu gdzie go kupiłeś, zostanie on od razu odesłany do serwisu głównego. Często wiąże się to z dłuższym czasem oczekiwania na odbiór sprzętu.
Serwisy autoryzowane możesz poszukać pod adresem http://www.sonyericsson.com/cws/support/servicelocator?cc=pl&lc=pl lecz często źle działa ta strona. Jeżeli już to podawaj samo miasto. Zawsze również możesz zadzwonić pod numer 22 691 6200 i dowiedzieć się telefonicznie.



"W dniu 16.10.2009 r. około godziny 20:30 na parkingu przy sklepie Lidl , który znajduję się przy skrzyżowaniu ulic Legionów i 1 – go Maja w Wołominie znalazłam sunie podobna do labradora a trochę do goldenka o szczupłej sylwetce kolor biszkoptowy . Sunia ma około roku , jest bardzo przyjazna i wesoła.

Właściciela proszę o kontakt pod numerem telefonu :
502 403 926
507 160 820"

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=767125408



Musisz miec kabel Mbus i odpowiedni program np.: Noktools by rolis v1.9. Wciskasz Net MonitorEnable Operator i gotowe. Program ma kilka fajnych opcji np.: Ściaganie SIM-LOCK'a (naciskasz w programie przycisk SP). Dodatkowo program odczytuje różnego rodzaju informacje o telefonie (IMEI, OSER CODE itp). I jeszcze jedna fajna rzecz - wykrywa czy kabel jest podpięty prawidłowo pod COM1 lub COM2 i czy jest łączność z telefonem.

http://sklep.gsmphone.pl/...e_id,Nokia.html - i tam poszukaj Strona musi dzialać!



atena i GoWa, ogromna prosba do was. Prosze o podanie na pw adresow i telefonow na wypadek gdyby AMISKA nie mogla przejac paczki dla Pani Ireny. Koniecznie tez godz. otwarcia sklepu w ten piatek i ewentualnie w sobote oraz adresik dokladny. Wyslalam AMISCE pw z terminem przywozu paczki ale do tej pory sie nie odezwala. Byc moze jest bardzo zabiegana albo nie ma dostepu do kompa. Sprawa wyglada nastepujaco:

jutro przekazuje paczke dla Pani Ireny ze specjalami na sniadanko i kolacyjki i nie tylko:lol: Pani Monice I Panu Tomkowi ktorzy w piatek rano jada z Holandii do Szczecina i beda na miejscu okolo 16 w ten sam dzien. Maja dostarczyc paczke AMISCE, ale wolalabym miec adresy alternatywne wlasnie GoWa i ateny501 plus telefony, jesli okaze sie ze AMISKA nie odczyta pw do piatku lub nie bedzie mogla paczki przejac. W paczce znajduja sie m.in. cytrusy zatem powinna trafic do Pani Irenki jak najszybciej jeszcze przed Swietami. Bardzo prosze o te adresiki tak zebym mogla podac pani Monice i Tomkowi przed ich wyjazdem:lol:



Witam.
Do czarnej listy dodam montażystów ze sklepu CLCK (przy Tesco na Kapelance w Krk).
We wrzesniu nie dokończyli montażu paneli, ponieważ nie było jeszcze drzwi wewnętrznych. Prosili o telefon, kiedy będą już zamontowane, obiecali zjawić się wtedy w przeciągu tygodnia. Drzwi zostały zamontowane już w paźdżierniku, ale panowie zjawili się u mnie dopiero w lutym tego roku! Wczesniej oczywiście dzwoniłam kilkakrotnie, interweniowałam w sklepie. W końcu zaszczycili mnie swoją obecnością, tak jak wspomniałam dopiero w lutym. Mało tego jeden z panów powiedział, cytuję: tak jak się umawialiśmy, zwróci nam pani za dojazd.
Nie zwróciłam. A i jeszcze sie okazało, że zabrakło dwóch listew, ktore dopiero zamówili przy mnie, odebralam je już ze sklepu i powiedzialam , że dziękuje za montaz wolę to zrobić sama.