W obronie krzyża
On Mon, 22 Feb 1999 15:44:10 GMT, "Karol" <a@bigfoot.comwrote:
Piotr Zawicki napisał(a) w wiadomości: ...
| Może to zaleta mieszkania i płacenia w Warszawie, ale jeszcze mi się
| nie zdarzyło, żeby mimo nalepki ktoś nie chciał ode mnie przyjąć karty.
| (Wyjątkiem jest stacja Shella na Sikorskiego, w której każdą transakcję
| autoryzują dzwoniąc przez Centertela do CKC. Można płacić kartą
| a jakże, ale wychodzi po 10 min. na klienta).
I jeszcze temu agentowi sie to oplaca?
W nocy to jest tylko 0,37 za min (lub 0,31 w tej tanszej taryfie) 8-)
A tak w ogole to ta stacja nie ma telefonu "drutowego"?
Przemek
Witam!
Mam prośbę: czy mógłby ktoś podpowiedzieć w jaki sposób zrobić zapytanie...
Od początku
Chodzi o to że mam bazę (paradox) w której są zbierane dane o połączeniach
klientów
z czymś takim jak stacja monitorowania alarmów...
Dane oprócz nr klienta,daty, godziny itp... zawierają też informację o tym
jaką drogą został odebrany komunikat:
może być to radio (transmisje bezplatne) czy telefon (wiadomo ;-) ). I co
jakiś czas (najczęściej po burzy ;-( )
zdarzają się sytuacje że dialer w centrali się uszkodzi i ta dzwoni w kółko
co oczywiście naraża klienta na straty - jeśli dzwoni tak przezcała noc a
czasem i dłużej... czasem się towychwyci a czasem nie... I tu prechodzę do
tematu związanego z bazami danych i delphi...
Jak wspomniałem baza jest na paradoxie. Chodzi mi o żeby zrobić jakieś
zapytanie sql które z zadanej daty (np. bieżącej) wyciągałoby tylko te
rekordy w których określone dane (tu nr obiektu i tor transmisji) powtarzają
się ileś tam razy - myślę o poleceniu count(*) ale wykonywanie tego w pętli
powtórzonej o ilość obiektów trochę trwa i oczywiście zamula bazę - czy ma
ktoś jakiś pomysł...
Pozdrawiam
Artur Starz
ostatnio zaintrygowala mnie sprawa komunikatu, ktory slysze dzwoniac z Ery
na numery Idei z dezaktywowana poczta glosowa. Oba numery w POPie.
Dzwoniac
na pierwszy (+48 506 69. ...) w przypadku niedostepnosci slysze komunikat:
"Przepraszamy. Wybrany abonent ma wylaczony aparat lub znajduje sie poza
obszarem zasiegu naszych stacji" Dzwoniac na drugiego POP-a (+48 506 39.
...) slysze: "Przepraszamy, abonent jest czasowo niedostepny" Z czego
wynika
ta rozbieznosc? Chyba Idea przerzucila juz wszystkich pop-akow na nowa
platforme wiec tu nie dopatrywalbym sie przyczyny.
No więc tak.
Komunikat "Przepraszamy. Wybrany abonent ma wylaczony aparat lub znajduje
sie poza obszarem zasiegu naszych stacji" jest emitowany wtedy, kiedy dany
abonent jest w sieci zalogowany, ale sieć nie potrafi go znaleźć. Czyli jest
poza zasięgiem albo padła mu bateria a jego telefon nie był na tyle
inteligenty, żeby samemu się wylogować, albo wyrwał baterię z telefonu.
Za to komunikat "Przepraszamy, abonent jest czasowo niedostepny" jest
emitowany wtedy, kiedy abonent poprawnie wylogował się z sieci - tzn.
wyłączył telefon.
Zauważ, że tego pierwszego nie usłyszysz od razu - ale po chwili
"poszukiwania" abonenta przez sieć. Za to ten drugi - od razu po próbie
połączenia, gdyż sieć nawet nie próbuje lokalizować danego abonenta.
Oczywiście jest jakiś określony czas, po któym sieć sama 'wyrzuca' klienta z
sytuacji pierwszej do drugiej. Ale trudno mi powiedzieć jaki to czas...
Szczesliwie udalo mi sie kupic mieszkanie. W akcie notarialnym jest
zapis, ze sprzedajacy zrzeka sie na moja korzysc prawa do stacji
telefonicznej. Ja mam zalatwic wszystkie formalnosci w TPSA. I ok,
zalatwie. Dzwoniac na bleknitna linie z pytaniem jak mam to zrobic
otrzymalem informacje, ze dokumenty (ksero aktu, dowodu osobistego) mam
wyslac do "Obszaru d/s relacji z klientami" w Kaliszu. Toche mnie to
zdziwilo, bo mieszkanie i telefon sa w Poznaniu. Na pytanie czy nie
mozna tego zalatwic w BOK w Poznaniu pan, z ktorym rozmawialem
odpowiedzial, ze z BOK i tak mnie skieruja do Kalisza. I stad pytanie do
Was, fachowcow niejednokrotnie zaprawionych w bojach z tpsa. Czy to
normalna procedura, czy tego naprawde nie da sie zalatwic w BOK? Ew. czy
jest jakis przepis, procedura, ktora to reguluje? Na stronach tpsa
znalazlem regulamin, w ktorym jest napisane, ze umowa moze byc zawarta w
lokalu TP lub poza nim.
Nie wiem, jakie sa wymogi prawne, natomiast mysle, ze powinienes lapac
okazje i cieszyc sie, ze mozesz sprawe 'zalatwic' korespondencyjnie, zamiast
narazac sie na watpliwa przyjemnosc obcowania z pracownikami BOKu.
Poza tym, prawdopodobienstwo, ze w tym burdelu zwanym TP cos poknoca jest w
obu przypadkach takie same.
Dziwie sie tez, ze sie dziwisz, ze masz pisac do Kalisza, chociaz chodzi o
Poznan.
Ja np. skarge skladalem do Dyrektora Obszaru Szczecin Pionu Obslugi Klientów
a odpowiedz (oczywiscie absurdalna i nie na temat) otrzymalem z...
Koszalina.
Norma...
Wojtek
> Kupiłem właśnie nowy samochód i będę go przerejestrowywał w Warszawie na
> Mokotowie. Czy to prawda, że trzeba być na miejscu o 6.30 (mimo, że urząd
> otwierają o 8) bo są takie duże kolejki? Podobno po 8 już nie ma numerków i
> nie ma po co jechac. Czy to prawda?
podobno tak jest. dlatego pojechałem o 12. fakt, zajęło to ok. 2 godzin, a
mogłoby krócej, gdyby nie życzliwość urzędników - każdemu tłumaczyli jak
załatwic jakieś papierki, których im brakowało, sami dzwonili do innych urzędów
czy stacji obsługi i załatwiali rzeczy, które da sie załatwić przez telefon,
użyczali faksu do przesłania dokumentów z innych firm, nie kazali domyślać się
ile trzeba zapłacić tylko dawali kartkę z określoną kwotą do kasy (która wpłat
samodzielnych nie przyjmuje). dlatego obsługa jednego klienta trwa 15-20 minut.
Ale pracuje nie tylko jedno okienko ;-) Pani w informacji komunikatywna i
uczynna, numerki do kolejki są przez cały czas ...
Zmieniałem adres zameldowania ze zmianą dzielnicy i nie musiałem wymieniac
tablic - zostały stare, podałem tylko numer naklejki na szybe i wszystko było
ok. Jednym słowem wszystko, co wiesz do tej pory to "podobno" ;-)
Polecam Ci kupić mobilkinga tam za 10zł telefon jest aktywny 3 miesiące. Ludzie
dzwoniący do Ciebie z Ery będą rozliczani tak jakby dzwonili na Ere (mobilking
działa na stacjach nadawczych Ery). Wyłacz tylko erotyczne reklamy.
"Kiedy kupi Pan starter proszę wykonać rozmowę aktywacyjną tam będzie konsultant
przeprowadzał z Panem rozmowę o zainteresowaniach itp
Proszę odpowiedzieć że nie jest Pan zainteresowany, następnie po tej rozmowie
proszę zadzwonić do Biura Obsługi Klienta pod nr: 1234 i tam zaznaczyć, że nie
jest Pan zainteresowany sms’ami o treści erotycznej.
"
UPC - totalna masakra
Od początku stycznia mam problem z dostepem do internetu. Mieszkam
przy Al. KEN 103, to jest obok stacji metra Ursynów. Budynek jest
nowy. Najpierw odczekałam tydzień, nastepnie zacząłam dzwonić do
działu technicznego na infolinię. Wymieniono mi modem
(prawdopodobnie był dobry, więc niepotrzebnie), nastepnie odwiedziło
mnie dwóch panów z serwisu. Też nic nie poradzili. Teraz od 10 dni
piszę do nich maile, korzystając z kontaktu na stronie UPC i też bez
odzewu. Panowie w dziale technicznym zapewniają mnie, że monitoruję
sieć, że już, już usuną usterkę i nic. Internet działa mi wybiórczo.
Przez okres połtora miesiąca działał tylko około 10 godzin łącznie.
Bywa, że jest i w trakcie użytkowania internetu, nagle się wyłącza.
Czasami telefon ma sygnał, diody na modemie palą się prawidłowo, a
internetu nie ma. Czasami nie działa i telefon i internet.
Prawdopodobnie jakiś problem z synchronizacją, ale to jest
niedopuszczalne, żeby tak traktować klienta. Wobec czego apeluję do
wszystkich mieszkańców Ursynowa - nie podpisujcie umów z UPC.
Pozdrawiam
Bojkotujmy POLSAT!
Burak solorz zapewne straci duzo na swojej pazernosci. Dajmy mu stracic jeszcze wiecej.
Zachlanne liczy kase, ktorej nie ma i w przyszlosci straci jeszcze wiecej.
Dzieki stosunku polsatu do klientow czyli NAS wyrobil sobie bardzo zla marke i zapewne jego
stacja straci duzo wiecej niz zaplacil za prawa do transmisji mistrzostw swiata.
Dzieki demokracji dajmy solorzowi odczuc co o nim sadzimy!
Proponuje wysylac mejle, wysylac listy i dzwonic do firm, ktore sie reklamuja na polsacie z
informacja ze wlasnie permanentnie zrezygnowalismy ogladac ta stacje jako nie sznujaca
klientow i myslimy ze firmy , ktore sie reklamuja na tej stacji maja podobny poglad na swoich
klientow czyli NAS i rowniez myslimy o zaprzestaniu kupowac ich produkty jesli beda sie
reklamowaly na tej stacji. Jesli firmy te otrzymaja duzo poczty od niezadowolonych klientow
odbije sie to zapewne na przychodach z reklamy , z ktorych polsat zyje.
Dajcie znac o tym bojkocie znajomym i pokazmy solorzowi ze byle burak nie bedzie
szantazowal Polakow!
Jesli znacie mejle i nr telefonow do firm relamujacych sie na polsacie umiescie je na forum i
razem bedziemy mogli utrzec solarzowi nosa.