W obronie krzyża
mips wrote:
<o mBanku i inych
Przyznam się, że nigdy nie interesowałem się tym tematem, ale
dziwnym wydają mi się banki w których przelewy wewnętrzne byłyby płatne.
Ja mam konto w Inteligo. Jeśli miesięczne saldo jest powyżej 100zł
to prowadzenie konta jest bezpłatne, opłata jest tylko za kartę Visa
Electron 0.99zł. Przelewy zewnętrzne ~0.40zł. Przy okazji, Inteligo jest
powiązane z PKO B.P. więc wypłaty z ich bankomatów jest darmowe
(prowizje tylko z euronetu) a wpłaty w ajencjach i oddziałach PKO też
bez prowizji. Ogólnie, jestem zadowolony.
Ktoś poruszał temat tokenów i tak dalej. W Inteligo jest lista kodów
na zdrapce :] Poza tym (chyba minus) trzeba pamiętać mnóstwo haseł i
cyferek. Numer konta, identyfikator konta (inny niż numer, tym
identyfikatorem się logujemy), hasło do połączenia internetowego, hasło
telefoniczne (tylko cyfry więc przeważnie różne niż internetowe), jakieś
jeszcze hasło którego nigdy nie pamiętam a o które mnie proszą przy
konsultacji telefonicznej. Generalnie, jest z tym mały burdel. Może nie
na co dzień, ale jak trzeba już coś załatwić przez infolinię, to warto
się do tego przygotować :].
Użytkownik Sony napisał:
Sposób banalny. Długi kabel, śróbokręt, kombinerki i kominiarka. W nocy,
cichuteńko pomykamy do skrzynki TP i tam za pomocą wyżej wymienionych
narzędzi dołączamy się do telefonu sąsiada. Potem jużtylko dzwonimy tak
dużo jak tylko chcemy. Po miesiącu zmieniamy operatra (w tym wypadku
sąsiada) i znów delektujemy się darmowymi rozmowami.
Swego czasu jak były centrale starego typu, to był sposób na dzwonienie z
budek telefonicznych za free bez żadnej ingerencji hardware'owej.
Wystarczyło zadzwonić na 0-800 a potem po rozłączeniu się infolinii
odczekać trochę (przycisnąc zero chyba) i jazda... Z tego były czasami
niezłe afery. W moim rodzinnym mieście TPSA z tego tytułu straty w
wysokości ok. 500 tyś. A najciekawsze jest to, że tą informację podobno
rozpowszechnili sami pracownicy TPSA (u nas tak to się zaczęło).
Usługi informacji medycznej połączone z ubezpieczeniem dla Klientów
Millennium - wspólna oferta Banku Millennium, Generali T.U. i Communication
One Consulting
Bank Millennium wprowadził dla Klientów indywidualnych nową usługę -
"MilleZdrowie", będącą połączeniem ubezpieczenia od następstw
nieszczęśliwych wypadków oraz telefonicznej informacji medycznej.
Nowa usługa powstała i realizowana jest we współpracy z Generali
Towarzystwem Ubezpieczeń, które zapewnia Klientom Millennium ochronę
ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz gwarantuje
nieograniczony dostęp do infolinii medycznej, obsługiwanej przez
wykwalifikowany personel medyczny z Communication One Consulting.
http://banki.prnews.pl/index.php/display,5834
Gdzie radzicie zalozyc ROR-a jesli:
Odp. prosta: mBank
-staly dostep do Inet'u(chec wykorzystanie tej drogi komunikacji z
bankiem)
j.w.
-niskie koszty(wydania kary elektrona-na poczatek-najlepiej free :)
Free x2
-sporo bankomatow bez prowizyjnych( ale dziekuje za PKO)
Euronet (sa prawie wszedzie)
-wplaty miesieczne 1500-2000zl
niekonieczne
-oprocentowanie srodkow na rachunku
dosc wysokie jak na ror: ekonto 15,5%, emax 16,5%
-jakosc obslugi
jak widac po postach - wysoka
-dostepnosc
internet, infolinia telefoniczna, WAP
pzdr
G@ll
Polecam
Dave
On Mon, 30 Jun 2003 21:57:40 +0200, "Rafał J. Czekała" <rajc@wp.pl
wrote:
Od lipca bank złoży też pierwszym klientom korzystającym dotąd z usług LGnet
propozycję skorzystania z oferty bankowości elektronicznej Nordea. Dodatkowe
informacje na temat fuzji i wynikających z tego tytułu zmian klienci LG
Petro mogą uzyskać za pośrednictwem strony internetowej www.nordeabank.pl
oraz infolinii telefonicznej 0801 667 332.
zegnaj stary, dobry LG.
i tak cie lubilem, mimo, ze mnie ostatnio zablokowales podczas zmiany
hasla :-)
patrzac na ceny nordei nie widze zadnych argumentow za.
nawet bezprowizyjne bankomaty w skandynawii :-)
PG
O konto? Może od razu złożyłeś o dostęp do rachunku przez internet?
Nie, to byl dlugi wniosek o konto ze wskazaniem oddzialu do podpisania
papierow,
adresem do korespondencji, prognozowanymi przeze mnie wplywami na konto.
Podawalem oczywiscie tez kontaktowy tel. komorkowy, ktory caly czas mam przy
sobie, sladu odzewu. Jak zadzwonilem po kilku dniach do wa-wy to
powiedzieli, ze wniosek zlozony prawidlowo i mam sie kontaktowac z
oddzialem.
Przeczytaj moj dodatk post nieco wyzej.
| Powinni oddzwonić /z oddziału/ - po otrzymaniu Twojego wniosku. Dzień
lub dwa po- zero kontaktu, wniosek wypelnilem starannie
| Czekam ponad 12 dni- nikt nie dzwoni,
A mają go nawet tego samego dnia.
| poszedlem do oddzialu to kazali mi
| samemu dzwonic i sie dowiadywac,
Nie miał tego wniosku?
Nie proponowali mi nic na miejscu, kazali sie dowiadywac. Cytuje dzisiejszy
monolog telefoniczny Pana yuppie z BGZu : "Dlaczego
nie podal Pan adresu ?
ja tu nic nie mam, MAM KONTO ZERO (??),
niech pan zadzwoni na infolinie/teleintegrum/ i niech
przysla wszystko do c30 (???) i
zdzwoni pozniej do mnie"
Michał R. napisał(a):
mam zamiar od dluzszego czasu zalozyc konto w Toyota bank.
1) ale niestety karta kosztuje wg mnie troche drogo - 30 zł rocznie czyli
2,50 zł miesięcznie - czy da sie wybrać założenie konta bez karty?
Nie da się
2) jakie są plusy iminusy posiadania tego konta - jakie sa jeszcze opłaty
Nie ma żadnych opłat
3) jak działa strona internetowa - czy ogólnie jesteście zadowoleni
Działa bardzo dobrze
4) aha i czy jest do nich jakiś kontakt telefoniczny infolinia czy cos
takiego!!!
Adresy i kontakty na dole strony trudne do zauważenia?
crazy bejbi napisał(a):
dokładnie o to samo pytałem :)
ale Pani jedyne co umiała powiedzieć, to to, że jest promocja i że dają
router WLAN zgodne ze standartem ...I...E....E... [i w tym monecie jej
przerwałem]
Jestem ciekaw kiedy w końcu w tej infolinii będą pracowały kompetentne
osoby i w ogóle w telepunktach.
Byłem w telepunkcie pytać o DSL, dowiedziałem się, że nie ma możliwości
udostępniania poza lokal.
Czytam regulamin nic takiego nie ma, dzwonie do niebieskiej i się
okazuje, że jednak jest możliwość.
Dzwonie do niebieskiej zapytać jakie dokumenty potrzebuje, żeby podpisać
umowę i czy umowa na dsl musi być na to samo nazwisko co umowa na linie
telefoniczną, pani w infolinii nie wie i odsyła mnie do telepunktu.
Wchodzi dsl 4mbit idę podpisać umowę i dowiaduje się, że nie ma dsl
4mbit i to ja musiałem uświadomić panią w telepunkcie, że taki dsl jest.
Nasuwa się myśl: Czy oni NIE chcą sprzedawać usług?
Ok - dzięki za wyczerpujące informacje. Wiem co mogę jeszcze zrobić, aby
sprawdzić czy będę mieć CLIP - zatem biorę sie do dzieła :-)))
ps.
Dzwoniłem na infolinie do Dialogu, ale poinformowano mnie, że usługa CLIP
nie jest oferowana na linii analogowej, a z dobrodziejstwa tego mozna
korzystać tylko przy ISDN.
Ale, że z natury jestem dociekliwym facetem zajrzałem do ustawy "prawo
Telekomunikacyjne:
"Art. 71. 1. Operator publicznej sieci telefonicznej, umożliwiającej
prezentację identyfikacji zakończenia sieci, z której jest wywoływane lub
zostało dokonane połączenie, zwaną dalej "prezentacją identyfikacji linii
wywołującej", jest obowiązany zapewnić, za pomocą prostych rodków:
1) ...
2) abonentowi wywoływanemu - możliwo ć eliminacji dla połączeń
przychodzących prezentacji identyfikacji linii wywołującej, a w przypadku
gdy taka prezentacja jest dostępna przed rozpoczęciem połączenia
przychodzącego - także możliwo ć blokady połączeń przychodzących od abonenta
lub użytkownika stosującego eliminację prezentacji identyfikacji linii
wywołującej."
(jak to rozumieć?)
Pozdrawiam
Sław
| Dodam jeszcze, ze np. w Niemczech "podsluch" na lokalnej centralce
| jest prawnie zabroniony. Wyjatki to np. infolinie, centra telemarketingu
| itp., ale w tym przypadku zarowno dzwoniacy jak i pracownik firmy
| sa od razu poinformowani o mozliwosci nagrywania rozmow - ze wzgledu
| na specyfike polaczenia. W innych przypadkach, mozna sie procesowac
| z pracodawca, ktory "podslucha" nasze polaczenie.
Cos chyba nie tak.
Ostatnie ustawodawstwo wyraznie wprowadza prawo pracodawcy do
kontrolowania czynnosci pracownika.
A kontrola ta polega wlasnie na czytaniu poczty e-mail pracownikow i
z pewnoscia sluchanie rozmow telefonicznych i ich rejestracje.
Jak w koncu pracodawca ma sprawdzic czy pracownicy nie sprzedaja na
zewnatrz tajemnic sluzbowych ?
J.