telefoniczna Książka abonentów


W obronie krzyża

Witam sciagnalem ksiazke telefoniczna DITEL'a ale kiedys widzialem jak ktos pisal o tym ze mozna sobie w tej ksiazce zmodyfikowac szukanie, bo zeby wyszukac klienta indywidualnego to trzeba wpisac nazwisko i miejscowosc, a tam cos pisali ze mozna po numerze abonenta znajsc lub tez po samym nazwisku.Jak ktos wie o co chodzi to piszcie.




- włączenie whois na porcie z blokadami:

jak już wczesniej deklarowałem w marcu będzie WHOIS na porcie 43 bez danych abonenta, ale z datą/czasem rejestracji, z danymi registrara, info o opcji.


Slyszalem, że NASK dba o to aby dane klientow nie wyplywaly z whois i dlatego wylaczono whois na porcie 43 i bardzo pieknie dalne klientow indywidualnych nie sa pokazywane sa nawet jesli register ma do nich dostep, ale jak firma rejestruje domene to dlaczego dane musza byc widoczne we whois? czy firma jest klientem drugiej kategorii? Rozumiem, ze Ustawa o ochronie danych osobowyc dotyczy tylko osob prywatnych, ale dlaczego nie dac takiego wyboru firma? Przeciez z danych kontaktowych firm tez mozna zrobic niezla ksiazke telefoniczna czy tez rozsylac im spam czy to w formie elektornicznej czy tradycyjnej z roznymi ofertami itp.

registrar ma dostęp bo jest formalnie umocowany do działania w imieniu i na rzecz klienta.

co do firm - to dane firm są dostępne publicznie... owszem, można zrobić książkę telefoniczną, więc mamy ograniczniki na WHOIS...




Konczy sie umowa zaczynasz sie zastanawiac nad innymi operatorami. Masz na czas nieokreslony nie myslisz w ogole o tym, ze posiadasz telefon.

Radzę dokładnie przeczytać umowę. Tam jest dokładnie napisane co się dzieje. Zwrot "kończy się umowa" użyty przezemnie jest rzeczywiście nieco niedokładny. Chodzi mi o fakt nie płacenia kary za rozwiązanie umowy.


Ludziom sie wydaje wszystko takie proste. Mam kabelek poprowadzony do mieszkania wiec i telefonu nie trzeba podlanczac. Co tam! Nawet prosciej wystarczy przydzielic numer i heja.
Niestety, to nie tak. Jakby tak bylo to nie widze potrzeby oplacania tylu ludzi, ktorzy sa zatrudnieni. Jesli mieszka ktos w mysiej dziurze, a w jego wiosce jest tylko jedna centrala, ktora ma tylko jedna polke, kilkadziesiat par, ktore sa zajete przez innych abonentow to niestety jest to tzw. "brak mozliwosci techn." Ale jest inne wyjscie, gdzie do momentu rozbudowy centrali mozna podlaczyc radiowy telefon.


ROTFL!!! Jeżeli za wioskę uznajesz okolice dworca PKP we Wrocławiu to nic dziwnego, że TPSA ma tak kiepską opinię jak mają takich pracowników. Bajdewej co było zajęte? Wystarczyło w kolejnym wydaniu książki telefonicznej zmienić nazwisko. To wszystko. Telefon działał, dzwonił.

P.S. Edytuj posty.




Dorott, masz książkę telefoniczną Grudziądza? Bo potrzebuję numer do osoby prywatnej. Kamilowi się zgubiła karta SIM, a muszę laktator odzyskać...
No i żeby nie było... nie dla mnie


w pracy nie mam abonentów prywatnych ale spróbuj w necie albo podaj dane i poszukam




Czy jest jakas strone, która działa jak książka telefoniczna ?? Tzn. że mogę sobie sprawdzić czyjś numer telefonu w poprzez jaką stronę www ??

Ochrona danych osobowych powoduje niemożność wydawania książek telefonicznych prwatnych abonentów. Dlatego pojawiają się już tylko ksiązki typu "Panorama Firm".
Poszukaj kogoś w TP - ja mam starego MainTel'a dla Bydgoszczy. Niestety koleś już w TP nie pracuje i telefony trochę się zdezaktualizowały :cool:



Witam! Temat może i humorystyczne ale na pewno fajna zabawa dla wszystkich hehe
Już tłumacze o co chodzi a więc o zmianę numeru i poinformowaniu wszystkich że następuje taka zmiana smsem.
Chodzi o treść takiej wiadomości. Co proponujecie w stylu:

Witam! Abonent dnia ... wyłącza obecny numer ... i włącza nowy numer ... Proszę o potwierdzenie i zmianę w książce telefonicznej. Pozdrawiam!

Co wy na to? Wykażcie się pomysłami i fantazją oraz pomysłowością :):):)



Nareszcie doczekamy się kompletnej książki telefonicznej. TP SA po naciskach Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydaje Ogólnopolski Spis Abonentów, pisze dziennik Metro.

To będzie pierwszy ogólnopolski spis telefonów wszystkich osób prywatnych i firm wydany przez Telekomunikację. - Wszystkich, bo po raz pierwszy będzie zawierał dane abonentów również innych operatorów - wyjaśniają pracownicy biura prasowego TP SA.

Spis na płycie CD lub DVD w listopadzie będzie mógł bezpłatnie otrzymać każdy abonent. Klienci TP SA razem z sierpniowym rachunkiem telefonicznym otrzymają specjalny formularz zamówienia na spis. Pozostali chętni powinni do 30 września złożyć zamówienie na stronie www.tp.pl, wskazując placówkę, w której go odbiorą, czytamy w dzienniku.

- Już podpisujemy umowy z innymi operatorami. Do końca lipca podpisaliśmy ich ponad 20, z resztą ciągle negocjujemy - informują przedstawiciele TP SA. - Naturalnie, będziemy dążyć do tego, żeby tych operatorów było jak najwięcej.

Ź/telix.pl



UWAGA!!!

...uwaga na próby wyłudzenia - faktura na kwotę 387,35 od firmy Publikacje Polskiej Telefonii Sp. z o.o. ul. Żurawia 22, 00-515 Warszawa - to blef.
Nie wiem, czy abonenci prywatni, ale na pewno firmy niech uważają.
Faktura jest łudząco podobna do faktur z TPSA - niech to nikogo nie zmyli!!!

    wystawcą jest firma Publikacje Polskiej Telefonii Sp. z o.o.

    to nie jest nawet faktura - nie ma tam takiego słowa

    przychodzi jako dokument do zapłaty, mimo, że usługa nie była zamawiana

    małym drukiem pod słowem "razem" - napisane, że "płatność jest dobrowolna"

    na odwrocie jasnym drukiem jest napisane, że dokonanie płatności - to zawarcie umowy


Zainteresowanych odsyłam do wyszukiwarki Google.



Firma Panasonic wprowadziła na rynek telefon bezprzewodowy DECT ze słuchawką pracującą w oparciu o przewodnictwo kostne KX-TG7170PDS.

Słuchawka jest wyposażona w wibracyjną wkładkę słuchawkową przewodząca drgania głosowe która wykorzystuje zjawisko przewodnictwa kostnego do wytwarzania dźwięku podczas rozmów telefonicznych. W celu zapewnienia właściwego działania wkładki wibracyjnej należy przyłożyć ją do twarzy w pobliżu ucha. Zazwyczaj dźwięk wnika do kanału słuchowego, powodując drgania błony bębenkowej. Drgania odczuwane w uchu wewnętrznym są interpretowane jako odbierane przez nerw słuchowy.

Podstawowe dane techniczne: Identyfikacja abonenta wywołującego, wyświetlacz LCD 1,4 cala, głosowa identyfikacja numeru, książka telefoniczna w słuchawce - 50 wpisów, lista abonentów wywołujących, duże przyciski klawiatury. Połączenia interkomowe. Możliwość zarejestrowania do 6 słuchawek w bazie. Srebrny kolor obudowy. Cena sugerowana: 649,00 zł brutto. Okres gwarancji: 12 miesięcy.




http://www.ksiazka-telefoniczna.com/index.php

PS. następnym razem google

Asdefku, widzisz, że nie dokładnie przeczytałeś i jeszcze MNIE posądzasz o brak googlowania
Napiszę prościej: Mam tylko numer i potrzebuję adresu i nazwiska abonenta Jest taka książka, ale jak widać, ciężko ją znaleźć.



rikardo,
ERA nie robi tego dla swoich abonentów Sugerowali mi zmianę numeru,

Zapisz tego osła do książki telefonicznej i ustaw mu pusty dzwonek i niech sobie drynda nawet w nocy do u .. śmierci



Aktualna książka telefoniczna zawierająca abonentów indywidualnych oraz instytucje i firmy jest na stronie DiTel - http://tel.portal.pl/



Podobno w necie mozna znaleźć wyszukiwarke (baze abonentow) cos ala internetowa książka telefoniczna.
Czy ktoś zna link do tej strony?



Sieć Plus GSM uruchomiła dla swoich abonentów i użytkowników usługę Pay4Me umożliwiającą wykonywanie połączeń na koszt osoby odbierającej.

Usługa jest dostępna dla każdego Abonenta lub Użytkownika, zarówno jako dzwoniącego jak i płacącego za połączenie.
Osoba chcąca wykonać połączenie na koszt innego użytkownika lub abonenta musi wpisać w swoim telefonie krótki kod w formacie: *133*numer_tel# i potwierdza przyciskiem "zadzwoń", gdzie numer_tel oznacza numer telefonu osoby z sieci PlusGSM, na koszt której użytkownik chce rozmawiać. Numer w postaci *133*numer_tel# może być także zapisany w książce telefonicznej - dzięki temu nie trzeba za każdym razem go wpisywać.

Po wybraniu powyższego strona inicjująca czeka na połączenie. W tym czasie system Pay4Me dzwoni bezpłatnie do osoby, na koszt której połączenie ma się odbyć i informuje ją za pomocą automatycznej informacji głosowej o:

*numerze, który chce się połączyć na jej koszt
*koszcie za minutę połączenia
*możliwości akceptacji połączenia (naciśnięcie "1") lub odrzucenia połączenia (naciśniecie "0" lub rozłączenie się)

W przypadku akceptacji połączenia poprzez naciśnięcie przyciski 1 system oddzwania do osoby inicjującej połączenie typu Pay4Me oraz łączy osoby. Od tego momentu połączenie jest płatne przez stronę która je zaakceptowała.

W przypadku gdy osoba płacąca nie zaakceptuje połączenia na swój koszt lub osoba ta ma zajęty numer lub ma wyłączony telefon osoba inicjująca połączenie otrzyma SMSa z informacją, iż połączenie nie może zostać zrealizowane.

Należy pamiętać, iż w przypadku usługi Pay4Me nie działa usługa CLIR (blokada prezentacji numeru). Numery zawsze się prezentują.

Koszt usługi

*Minuta standardowego połączenia Pay4Me w kraju kosztuje 0,78 PLN z VAT (naliczanie 1/1s) bez względu na taryfę jaką posiada osoba płacąca za połączenie.
*Opłata jest naliczana niezależnie od posiadanych pakietów minut lub innych pakietów na koncie Użytkownika lub Abonenta.

*Usługa jest także dostępna w roamingu, kiedy strona inicjująca jest Użytkownikiem w sieci zagranicznej, a płacąca - Użytkownikiem w sieci macierzystej. W tym przypadku cena połączenia jest wyższa i uzależniona od strefy, w której znajduje się użytkownik.

Zalety usługi Pay 4 Me:

*możliwość inicjowania połączeń przez użytkowników pre-paid, którym skończył się kredyt lub ważność konta, a potrzebują wykonać połączenie
*możliwość wykorzystania telefonu w nowych sytuacjach, także w awaryjnych
*dostępność dla każdego modelu aparatu telefonicznego
*prosta stawka za usługę nie związana z planem cenowym i pakietami minut Abonenta i Użytkownika pre-paid



Od 18 listopada br. sieć Plus GSM uruchomi dla swoich abonentów i użytkowników usługę Pay4Me (Pej for mi – Zapłać za mnie), umożliwiającą wykonywanie połączeń na koszt osoby odbierającej. Usługa będzie dostępna dla każdego abonenta lub użytkownika sieci Plus GSM. Osoba chcąca wykonać połączenie na koszt innego użytkownika lub abonenta wpisuje w swoim telefonie krótki kod w formacie: *133*numer_tel# i potwierdza przyciskiem „Zadzwoń”, gdzie numer_tel oznacza numer telefonu osoby z sieci Plus GSM, na której koszt użytkownik chce rozmawiać. Numer w postaci *133*numer_tel# może być także zapisany w książce telefonicznej, dzięki czemu nie jest konieczne każdorazowe wpisywanie go od nowa.

Po wpisaniu i wybraniu krótkiego kodu w powyższym formacie strona inicjująca otrzymuje w formie odpowiedzi sieciowej informację na telefon: „Połączenie Pay4Me z wybranym numerem w toku. Proszę czekać…”. W tym czasie system Pay4Me dzwoni bezpłatnie do osoby, na której koszt połączenie ma się odbyć, prezentując jej numer strony wywołującej i informuje ją za pomocą automatycznej informacji głosowej o:

numerze, który chce się połączyć na jej koszt,
koszcie za minutę połączenia,
możliwości akceptacji połączenia (naciśnięcie „1”) lub odrzucenia połączenia (naciśnięcie „0” lub rozłączenie się).
W przypadku akceptacji połączenia poprzez naciśnięcie przycisku „1” system oddzwania do osoby inicjującej połączenie typu Pay4Me oraz dokonuje połączenia rozmówców. Od tego momentu połączenie jest płatne przez stronę, która je zaakceptowała.

W przypadku gdy osoba płacąca nie zaakceptuje połączenia na swój koszt, ma zajęty numer lub wyłączony telefon, osoba inicjująca połączenie otrzyma zwrotnie informację, że połączenie nie może zostać zrealizowane. W przypadku usługi Pay4Me nie działa usługa CLIR (blokada prezentacji numeru). Minuta standardowego połączenia Pay4Me w kraju kosztuje 0,78 PLN z VAT (naliczanie 1/1s) bez względu na taryfę, jaką posiada osoba płacąca za połączenie. Opłata jest naliczana niezależnie od posiadanych pakietów minut lub innych pakietów na koncie użytkownika lub abonenta. Usługa jest dostępna także w roamingu, kiedy strona inicjująca jest użytkownikiem w sieci zagranicznej, a płacąca – użytkownikiem w sieci macierzystej. W tym przypadku cena połączenia jest wyższa i uzależniona od strefy, w której znajduje się użytkownik.

Regulamin usługi będzie dostępny na stronach www.plusgsm.pl, www.simplus.pl, www.samiswoi.pl