telefoniczna nawigacja


W obronie krzyża


Wiec skoro nie masz tego urzadzenia/ nie wiesz jak działa/ nie chcesz pomóc to się nie wypowiadaj - bo twoje dywagacje nic nie wnoszą
Lubię takich nadętych świeżaczków

System GPS składa się z satelitów krążących pieruńsko szybko na orbicie oddalonej od powierzchni Ziemi o ponad 20 tys. km. To jest ponad 1000 razy dalej niż odległość z której twoja komórka ledwie zipie by odebrać sygnał telefoniczny. Dlatego sygnał jest bardzo słaby i w dodatku odbierany anteną o rozmiarze paznokcia. Dlatego za pierwszym razem odbiornikowi jest ciężko określić czy w ogóle ma jakiś sygnał. Dodatkowo nowy właściciel najczęściej zapomina sprzęt naładować, uruchamia w tym samym czasie jakieś inne programy, usiłuje złapać pozycję GPS siedząc w murowanej piwnicy, hej!...

To za pierwszym razem. Za drugim jest już inaczej. Właściciel wie co to jest ładowarka, włączy sprzęt w samochodzie lub nawet pod gołym niebem. Nawigacja zapisała sobie swoją pozycję i wie już że jest w Polsce a nie kopalniach Pernambuco. Znając datę i godzinę oraz mając rozkład jazdy satelitów czyli słynny dziennik efemeryd, wie już czego spodziewać się na niebie. Dlatego za drugim razem określenie pozycji trwa 15-30 sek.

Jest miło... Do czasu gdy ktoś nie wpakuje do navi pirackiej automapy w wersji bezinstalacyjnej dla bezmózgowców, gdzie nie skasował plików settings w której zapisany jest dziennik efemeryd sprzed miesiąca z zapisaną pozycją dla bagien Polesia. Wtedy zabawa zaczyna sie od nowa i trwa minutę, dwie, pięć...



zkruk [Lodz] pisze:[color=blue]
> gdzie kupię ładowarkę do nawigacji
> może być usb
> mója ładowarka przestała stykać
>
> potrzebuje na już, bo jutro wieczorem jadę w trasę
> ma ktoś sprawdzone miejsce?
>
> --
> pozdrawiam - Zbigniew Kruk
> [url]www.zbigniewkruk.com[/url] <-- prywatna strona
> [url]www.foto.forumslubne.pl[/url] <-- forum dla fotografow slubnych
> [url]www.lodz.forumslubne.pl[/url] <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi[/color]

W tesco widziałem i kupowałem ładowarki fajne 12V-> usb marki HAMA ( ze
zwijanym przewodem - jak nie używasz, to się nie placze), a poza tym -
dowolna telefoniczna usb na stacji bezynowej

--
Roman Rumpel Skype: rumpel.roman [url]www.rumpel.pl[/url]
"Bo jakbyś czytał od przodu to byłby to najzwyklejszy pamiętnik a tak
blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to życiorys,
piszesz od dzisiaj do urodzenia to CV." (C) W. Kasprzak



Cytat:
Do henekl:
Jeśli masz problem z wtyczkami to spróbuj poszukać w sklepie komputerowym.
Są wtyczki wraz z taśmami 26 pinowe, których rozstaw dokładnie pasuje do fabrycznej nawigacji.Co prawda to nie oryginał,ale pasuje na 100% sam sprawdzałem.
Tak dokładnie to są piny komputerowe Jeśli nie znajdę orginalnych wtyczek to bendę musiał wykorzystać te piny z komputera .
Dzięki za pomoc właśnie o to mi chodziło o pomoc .
jeszcze jedno gość od polskiego lektora i menu jest z Łomży , rozmawiałem z nim telefonicznie powiedział żeby mu wysłać vdo i monitor to mi wgra za 400 zł .
Dlatego prosiłem o pomoc kolegów z okolic , żeby się z nim skontaktował i wypytał dokładnie co i jak może byłoby taniej jeśli by się zebrało kilku chętnych .
Czekam na pomoc i kontakt telefoniczny z chętnymi do pomocy .




  Jesli chodzi o dodatki do mk4 to ja mam prawie wszystkie bez navi i podgrzewanego tylniego siedzenia i bez webasto i podam elementy z ktorych wogole nie korzystam:

1.regulowany elektrycznie fotel pasazera - fajny bajer ole jak kogos wieze to ten ktos nie ma pojecia jak ustawic sobie siedzenia.
2.lusterka obnizane przy cofaniu - nie wiem jak jest teraz ale u mnie obniza sie tylko to lusterko na ktore jest skierowane sterowanie - mam w pozycji neutralnej i wogole sie nie obnizaja
3.tempomat - ostatnio prawie wogole nie jezdze w dlugi trasy a nawet jak jezdzilem to tylko dla zabawy czasami wlaczalem - w sumie to chyba nawet ekonomiczniej wychodzi z tempomatem ale polskie zakorkowane drogi nie pozwalaja na uzywanie tego cuda.
4.zestaw telefoniczny premium - dowiedzialem sie przypadkiem ze takie cosik wogole istnieje - jes to telefon komorkowy zamontowane na stale w schowku i ponoc z nawigacja potrafi wysylac sms - (podobno)


jesli chodzi o elementy ktore sa konieczne wg mnie to:

1.ksenonowe światła
2.bluetooth
3.pamiec fotela kierowcy - czasami jedzie zona jak wracamy z imprezy
4.szyberdach
5.roletki w oknach - a to ze wzgledu na male dziecko
6.ivdc - z tego korzystam rzadko ale przy naszych drogach, zona jadac z tyly kaze mi zawsze ustawic na confort.




  Użytkownik JarY napisał:

> Witam
> Do czego najczesciej uzywacie Blotooth'a ? :)
> Ja osobiscie do przesylania mp3 z komorki na komorke;)
> Pozdr
>
>
- komunikacji z palmem - w tym surfowania po sieci i emaile (z palma
jest to duzo wygodniejsze niz komorka)

- polaczenia z myszka GPS (do nawigacji samochodowej glownie uzywam
palma, ale sa rowniez ciekawe programiki na komorke zapisujace tracki,
po ktorych mozna np. wrocic jak sie zabladzi w lesie, zrzucic do pliku i
zaimportowac do google map i przesledzic swoja wedrowke)

- synchronizacji z komputerem (via manager dostarczony z telefonem) +
outlook + grzebanie w ksiazce telefonicznej + kopie bezpieczenstwa

- sluchawka na BT - podczas jazdy autem



--
pozdr
Adam (AL)
TG



Ale to pewnie najpopularniejsze oprogramowanie gdyby tak mieli mieć wszystkich producentów wszystkie kody to by musieli albo z książka jak ks. telefoniczna biegać albo z kompem.

Później policja założy konto na allegro i ceny urządzeń do nawigacji poleca w dół



Warszawa 19-20.11.2008

Automobilklub Centrum, zaprasza w dniu 19-20.11.2008r., do udziału: w IV "GRAND PRIX" O PUCHAR PREZESA TARGÓW CEE BTF - ADRENALINA, VII "NOCNYM RAJDZIE SAMOCHODOWYM". Rajd ten jest VIII RUNDĄ RAJDOWYCH SAMOCHODOWYCH MISTRZOSTW PUCHARU POLSKI CENTRALNEJ.

Tradycyjnie jako jedyny, rozegrany zostanie w dniu roboczym (środa-czwartek) w godzinach nocnych. Główne trofeum - PUCHAR PREZESA - TARGÓW CEE BTF ADRENALINA otrzyma Załoga, która osiągnie najlepszy wynik z sumy rozegranych prób sprawnościowych.
Start do rajdu o godzinie 20.00 w Warszawie: parking STADIONU DZIESIĘCIOLECIA /wzdłuż ul. Zielenieckiej/. Rozegranych zostanie 10 prób sportowych.

Wszystkie próby rozegrane zostaną na terenie Warszawy, na wydzielonych z ruchu odcinkach dróg i placów o nawierzchniach utwardzonych /asfalt, kostka, beton/ częściowo zanieczyszczonych piaskiem, o równej nawierzchni, bez zbędnych słupków, łatwych w nawigacji, szybkich, ale bezpiecznych o max. dopuszczalnej długościach. Jak przystało na nazwę Imprezy, w tym roku zarówno przygotowana nowa trasa atrakcyjne próby wpłyną na podniesienie adrenaliny zarówno wśród uczestników, jak i osób towarzyszących. Trasa ograniczona zostanie do ok.60 km., z uwagi na zmniejszenie kosztów udziału i porę nocną rozgrywania imprezy.

Wyniki oficjalne oraz uroczyste zakończenie rajdu odbędzie się w dniu 20.11.2008. /czwartek / o godz. 16.00, na podsumowaniu IV Targów Imprez i Podróży "Adrenalina" i XI Targów Obiektów i Usług Konferencyjno-Szkoleniowych Europy Środkowo-Wschodniej CEE BTF, w Pałacu Kultury i Nauki.

Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie ważnego prawa jazdy, samochodu z ważnym przeglądem technicznym, aktualnym ubezpieczeniem OC i NNW, Pilota, który ukończył 17 lat, 2 kasków, oraz chęć spędzenia wolnego czasu w miłej, towarzyskiej sportowej atmosferze.

# Samochody dopuszczone do udziału w KJS zostaną podzielone na klasy wg. pojemności skokowej silnika: Klasa Markowa Fiat 126p ( poj. 650, 652 cm2)
# Klasa 1 - do 1150 cm3
# Klasa 2 - do 1400 cm3
# Klasa 3 - do 1600 cm3
# Klasa 4 - do 2000 cm3
# Klasa OPEN - powyżej 2000 cm3
# Grupa RWD bez podziału na pojemności
# Klasa Gość bez podziału na pojemności.

Klasę stanowi min. 5 samochodów. W przypadku braku klasy samochody zostają włączone do klasy bezpośrednio wyższej. Jeżeli brak jest klasy Open i Gość, klasy te liczone są tylko w klasyfikacji generalnej imprezy.
Samochody posiadające silniki z turbo doładowaniem zostaną dopuszczone do startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika:
- z zapłonem Zi x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5
(zgodnie z załącznikiem "J" FIA).

Ukończenie imprezy umożliwia zdobycie punktów do licencji RII.

Wpisowe: 120zł/Załoga
Wpisowe w dniu rajdu: 200zł/Załoga
Zawodnicy AK Centrum posiadający licencje sportową kierowcy, z opłaconą skladką członkowską za 2008r. - 50,00 zł. (zgodnie z regulaminem) w klasie "GOŚĆ". Jest to forma pomocy w umożliwieniu im doskonalenia techniki jazdy z akcentem rywalizacji sportowej.

Dla załóg spoza Warszawy proponujemy wysłanie zgłoszenia poprzez formularz na Naszej stronie, wpłatę wpisowego przelewem na nasze konto (nr. konta dostępny jest w formularzu zgłoszeniowym), telefoniczne zarezerwowanie numeru startowego w biurze rajdu i załatwienie wszystkich formalności związanych ze startem w dniu rajdu.

Lista priorytetowa...

Zgłoszenia przyjmowane są:
www.ak-centrum.pl - Wyślij zgłoszenie...
lub:
Filia Automobilklubu na czas imprezy - Biuro Rajdu:
ul. Kazury 2/1 Warszawa Ursynów.
tel (22)409-80-81, w godz. 16.00 - 20.00,

# Wtorek w godz: 19:30 - 21:00 - Klub Maracana (Centrum) ul. Chłodna 35/37
Przyjmowanie ostatnich zgłoszeń, wydawanie dokumentów

# Wtorek w godz: 20:00 - 21:30 - Parking pod Stadionem X-lecia od strony ul. Zielenieckiej
Badanie kontrolne, Odcinek testowy.

# Środa w godz: 19:00 - 20:00 - Parking pod Stadionem X-lecia od strony ul. Zielenieckiej
Wydawanie dokumentów, Badanie kontrolne nr.2.
20:00 Start I zawodnika.

to cos tam sie bedzie działo można we wtorek zajrzeć.