Telefoniczna obsługa


W obronie krzyża

wyłączanie poczty głosowej wpisujesz ##002# zielona słuchawka i do 24 H ci wyłączą . Zastzec można prze BOU biuro obsługi.

#31#numer kogoś... i ten ktoś widzi na LCD numer prywatny dzwoni

albo

1. Wchodzisz na stronę: https://i-boa.era.pl/
2. Podajesz nr. tel i 4 ostatnie cyfry kodu PUK
3. Wpisujesz jednorazowe hasło które otrzymałeś sms-em
4. Wybierasz z menu > Usługi Telefoniczne > Ukrywanie Numeru >
5. Czytasz opis dostępnych metod ukrywania
6. Wybierasz jedną z metod (stałe ukrywanie, domyślne ukrywanie, domyślna prezentacja, dezaktywuj)
7. Klikasz Zastosuj
8. Otrzymujesz Sms-a o zmianach.




[Euronet]
Szkoda że oprócz pobierania złodziejskich opłat, nawet
nie zapewniają _jakiejkolwiek_ obsługi - nawet standardowego "buca" przy
telefonie. :(


Po pierwsze Euronet pobiera standardowe opłaty dokładnie takie same
jak każdy inny bank udostępniający swoje bankomaty dla kart z innych
banków. To, że bank od klienta pobiera więcej to już zupełnie inna
sprawa i nie jest żadna "wina" Euronetu.

Poza tym ciężko spotkać bank, który za wypłatę z bankomatów Euronet
bierze więcej niż za wypłatę w oddziale obcego banku - co więcej,
są nawet banki, które pobierają mniej jeżli pobiera się akurat
w Euronecie a nie w obcym bankomacie innego banku (np. Citibank
czy Millennium).

Natomiast do do obsługi - wiele banków udostępnia swoje bankomaty
dla obcych kart i raczej nie zapewniają żadnej obsługi telefonicznej
bądź nie potrafią nic przez telefon powiedzieć. Dlaczego zatem
akurat Euronet musi mieć 24-godzinną obsługę klienta ?

Pozdrawiam,

Sebastian Malarz



Użytkownik "dwr" napisał


ale za token rocznie 36.


teraz mają promocję, pierwszy rok używania tokena za złotówkę (zamówionego
do 31.12.2005)
zresztą działa bez tokena, ale wtedy tylko obsługa telefoniczna zostaje.
konto nie jest tanie, jest darmowe ;). przelewy (wszystkie) za free.

Pozdrawiam,
Fantomas




| ale i tak zawsze lepiej niz przez Poczte no i bez kolejek... tyle ze jak
| ktos ma prawie dostep tylko przez 0-20-... :-((( hrrrrr... to jeszcze
0,35
| za 3/6 min! =)
Jak siedziz na modemie to zwroc uwage, ze obsluge telefoniczna konta w
Inteligo masz na 0800. Ale o jakosci kanalow telefonicznych sie nie
bede wypowiadal bo nieuzywam.


A, no to wiele ominąłeś :))) W Inteligo definiujesz sobie przez www
płatności i ustawiasz w której grupie (1-4) na której pozycji (1-6) można tą
płatność wykonać. MAŁO tego, dla każdej płatności przez telefon nagrywasz
WŁASNĄ nazwę. Możesz więc łączyć się na 0800 i wykonywać płatności mając
pewność, że zapłacisz za to za co trzeba, a nie "MÓJ 1", "ZA USŁUGĘ" itp jak
w mBanku ;)))

K. Kowalski



Andrzej Rosa pisze:


To nie moja komórka.  Mi się w ogóle udaje ostatnio nie mieć żadnej.
Jest stacjonarny i póki co wystarcza (odpukać).


Ja Cię osobiście podziwiam. Zrezygnowałem z telefonu stacjonarnego
trochę temu bo obsługa klienta w sieciach komórkowych, jest o niebo
lepsza niż u naszego Monopolisty.


| Kolejny?  Może i masz rację, tyle że nie wiem jaki.  Ma być prosty do
| bólu, z banalną konfiguracją i bez niepotrzebnych opcji w menu, bo mama
| kiepsko widzi
| To faktycznie może być problem. Z upierdliwości dla ludzi mniej
| sprawnych dodam małe przyciski.

| a jak się wklika gdzie nie chciała to nie umie z tego
| potem wyjść.
| Jak dotąd każda chyba komórka, jakiej używałem dawała możliwość prostego
| wyjścia z każdego miejsca. (albo przez klawisz "rozłącz", albo przez
| przytrzymanie klawisza "cofnij").

Też tak tłumaczę, ale problemy są mimo to.  ICMPTZ?


Kwestia zapoznania się z telefonem. Moja babcia (ma prawie 80 lat) radzi
sobie całkiem dobrze z komórką. Trochę to ode mnie wymagało na początku
zaangażowania, ale teraz jest samowystarczalna. Na pewno zgodzę się, że
w takich przypadkach komórka powinna jak najprostsza, mieć duży
wyświetlacz i dość intuicyjne menu. Kiedyś dałem jej mój telefon, żeby
do kogoś zadzwoniła i miała dość poważne problemy, ponieważ nie bardzo
wiedziała jak rysikiem go potraktować, żeby wejść do książki telefonicznej.



Ja mam HP ipaq HW6515
i na nim aplikację eVallet

Zaspamiętuje hasła, szczegóły kart kredytowych, oraz inne wielopolowe własne
typy dokumentów
Mam podzielone na dane rodziny, samochody, paszporty, banki i konta, hasła
do komputerów

Kosztował ten eVallet 20 USD

Jest ok
Andrzej


Poszukuję jakiegoś prostego urządzenia elektronicznego do
przechowywania np haseł do serwerów, PIN-ów do kart bankomatowych,
haseł do e-bankingu i tym podobnej coraz większej ilości poufnych
danych. Takie hasła, PINy, nazwy kont są czasami dość długie więc
najtańsze organizery z szsyfrowaną bazą numerów telefonicznych nie
sprawdzają się w tej roli. Rozumiem, że urządzenie będzie zabezpieczone
jakimś hasłem, dostatecznie trudnym do złamania dla kogoś kto
przypadkowo wejdzie w jego posiadanie. Inne pożądane jego cechy to w
kolejności od najważniejszej do najmniej istotnej:
1. Gwarancja producenta, że nie istnieje żadne hasło serwisowe, master
password itp.
2. Niewielki rozmiar
3. Niska cena
4. Długa praca na komplecie baterii
5. Obsługa polskich liter
6. Możliwość wymiany baterii bez utraty danych
7. Mile widziana możliwość wymiany danych z komputerem
Czy znacie takie urządzenia? Podajcie co proponujecie nawet jesli nie
spełniają części z tych warunków. Jak na razie używam małego notesika z
szyfrowaniem ręcznym. Jaka może być jakość tego szyfru to chyba nie
muszę wyjaśniać.