W obronie krzyża
Szanowni Państwo!
Chcieliśmy serdecznie podziękować naszym klientom za korzystanie z usług naszego salonu. W związku z tym, iż jesteśmy tak chętnie i licznie odwiedzani, zdajemy sobie sprawę, iż to właśnie dzięki Państwu mamy przyjemność i możliwość funkcjonować, a co za tym idzie chcielibyśmy oddać naszą wdzięczność niepomijaniem żadnego klienta i nieodmawianiem serwisu komukolwiek. Jeżeli zdarza się (choć naprawdę rzadko) opóźnienie obsługi klienta umówionego telefonicznie, to jest to zazwyczaj spowodowane kilkuminutowymi spóźnieniami klientów poprzedzających jego wizytę, za co serdecznie PRZEPRASZAMY. Na każdą tego typu reklamację udzielimy wysokiego rabatu na kolejną wizytę po wcześniejszym emailowym wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji z wyszczególnieniem daty i godziny umówionego serwisu. Pana sylas112 oraz Panią Jokasy za ewentualne opóźnienia serdecznie jeszcze raz przepraszamy i mimo nie korzystania w chwili obecnej z naszych usług POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY w przyszłości
Pisałem do Supportu i oto odpowiedź.
Witam serdecznie Panie Dominiku!
Dziękuje za kontakt z Unibet. Uprzejmie informuję , że nie ma wymaganego obrotu bonusem w Bingo, gdyż bonusy pieniężne w Bingo można wykorzystać tylko w grze w Bingo. Nie można ich wypłacać.
W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Aneta
Biuro Obsługi Klienta
Według mnie to śmieszne, po co mi pieniądze na koncie Bingo, których nie można wypłacić? Nie ma też wymaganego obrotu a mimo to nadwyżki nie da się przelać na zakłady...
Plus Nieskończoność - nielimitowane rozmowy w sieci PlusGSM
opłata 75 zł brutto miesięcznie (2.50 zł dziennie) aktywujesz w punkcie sprzedaży PlusGSM, przez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, wysyłając SMS-a pod numer 2601 o treści Dodaj pluskod5 darmo lub na stronie elektronicznego Biura Obsługi Klienta (www.ebok.pl). Usługa dostępna jest następnego dnia po jej aktywacji. Deaktywacja usługi kosztuje 10 zł brutto.
dzwoniąc w ramach tej usługi nie tracisz minut z abonamentu - najpierw ''wykorzystujesz nielimitowane'
Bo nie da się. "Poniżej przesyłamy odpowiedź na zgłoszenie nr 103343:
Witam
W nawiązaniu do dzisiejszej rozmowy telefonicznej informuję, że fakt braku występowania opcji Play Fresh w formularzu dotyczącym przeniesienia numeru został zgłoszony. W chwili obecnej nie ma terminu wprowadzenia takiej opcji, jednak na pewno zostanie wprowadzona zmiana w tym zakresie. Bardzo prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiam,
Konsultant
Paweł XXX
Biuro Obsługi Klienta"
Jeżeli chodzi o ich obsługę klienta, to naprawdę fatalnie. W punktach Orange, w których zdarzyło mi się bywać m.in. po to żeby podpisać umowę, wychodząc byłam załamana bałaganem, który u nich panuje. Kiedy poszłam tam po raz pierwszy konsultant mnie poinformował, że dzisiaj nie możemy zawrzeć żadnej umowy, bo nie mają połączenia z Internetem. Nie skomentowałam. Na następny dzień przy podpisywaniu umowy, ten sam konsultant przez cały czas trwania naszej rozmowy, wydzwaniał żeby się upewniać czy to co on mi proponuje jest prawdą... i czy on tak może. Więc po tych przygodach zdecydowałam się kontaktować z nimi drogą wyłącznie elektroniczną lub telefonicznie. Tam też nie wypadli najlepiej, ponieważ okazali się równie niedoinformowani. Za każdym razem mówią co innego. Kiedy rozmawiam z kimś z Orange Propozycja (ponieważ moja umowa dobiega teraz końca), konsultantka mówi mi, że chyba będzie TAK (tak jak sobie życzyłam), po czym przychodzi umowa w ogóle skonstruowana bez komentarza i okazuje się że NIE JEST TAK. Zainwestowali by w szkolenia pracowników, bo to jest naprawdę żenujące.
Paczki Anglia-Polska,dowóz na lotniska 24/7, przeprowadzki
Paczki Anglia-Polska: rzeczy osobiste, motory, rowery, sprzet RTV, AGD, meble. Przeprowadzki na terenie UK/EU zawsze pomocna i fachowa obsluga.
Dowóz na lotniska 24/7
Proszę o kontakt telefoniczny 07895033813
wyjazd około 20 każdego miesiąca
prowadzimy współpracę z Polskim sklepem na Holl Road możliwość nadania paczki w sklepie, zapraszamy
Przewóz skuterów do Polski Ł80
motory Ł160
paczki bez względu na wymiary Ł1.50, powyżej 50kg zniżka
przeprowadzki do Polski :ceny ustalamy indywidualnie z klientem, dostosowujemy się do Państwa potrzeb
Jako ciekawostkę przytoczę odpowiedź, jaką otrzymałem z ASO Zasada w Krakowie na moją prośbę o informacje o moim aucie z ich bazy danych:
"Witam Pana,
w Polsce istnieje tylko i wyłącznie baza napraw gwarancyjnych i podstawowe dane odnośnie samochodu.
Jedyne inforamcje jakie posiadam to to, że auto było wyprodukowane 15.07.1994 r, natomiast data pierwszej rejestracji to 14.09.1997. Ten samochód został wyprodukowany na rynek niemiecki, a ostatnia naprawa gwrancyjna miała miejsce przy przebiegu 49 418 km, w dniu 15.09.1997r.
Niestety nie posiadamy inforamcji czy samochód miał wykonywane jakieś naprawy blacharskie, można to sprawdzic wykonując badanie grubości lakieru.
Jeśli byłby Pan zdecydowany na wykonanie kompleksowego przeglądu tego samochodu przed kupnem to proszę o telefoniczny kontakt z naszym serwisem pod numerem telefonu 012 639 55 30.
Pozdrawiam
Z poważaniem
Joanna Teler
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Sobiesław Zasada Kraków Sp.z o.o."
Niewiele się dowiedziałem nowego (jak na trzyletnie auto miał dość niewielki przebieg), ale podejście do klienta mają OK.
Użytkownik "Bartek eN" napisał w wiadomości
news:eb7lbv$on2$1@news.task.gda.pl...[color=blue]
> Szukałem na Allegro i na stronie Muratora, ale nie brdzo mogę dostać ten[/color]
już[color=blue]
> archwilany numer.[/color]
5/2006 można zamówić na stronie: archiwum, szukaj po okładkach, środkowa
ikonka i masz gazetę w koszyku. Albo dzwonisz do Telefonicznej Obsługi
Klientów - numer w kontaktach.
pzdr,
Aga
Piotruspan, oczekuejsz pisemnej odpowiedzi, a czy taką drogą (pisemnie) złożyłeś reklamację? Łatwo jest wymagać, ale warto zacząć od siebie.
Często klienci "przy okazji", przez znajomych, ew. telefonicznie mówią że coś obciera w oknie itp - sam siebie czasem łapię, że takie zgłoszenia mi uciekają z pamięci.. A papier to papier - mobilizuje. Szczególnie gdy stosunek sprzedawca - klient jest pozbawiony innych emocji niż walka o pięniądze.
Piotrus - a jak złożyłeś pisemną reklamcję to zadzwoń, ustal nieodległy termin (np. tydzień), a jak nie zareagują to poślij kolejne pismo, i kolejne..
Może to nie jest przyjemne, ale skuteczne - szczególnie w przypomnieniu sprzedawcom o obsłudze serwisowej.
złożyłem trzy pisemne reklamacje.dwie do salonu sprzedażyProducent twierdzi że nie ma pojęcia co w nich było-dziwne bo serwis przyjeżdżał ,a ten jest w gestii producenta)i trzecią do producenta...i czekam ...3 miesiące na odpowiedz.w sumie składając pierwszą reklamację dowiedziałem sie,że firma nie ma obowiązku odpowiedzieć pisemnie.
Konsultant Telefonicznej Obsługi Klienta (Warszawa)
Oferujemy możliwośc pracy na stanowisku Data: 16.09.2008, Pracodawca: HILL International, Miejsce pracy: Warszawa więcej informacji na temat aktualnie przeglądanej oferty znajdziesz poniżej.
Oferta pracy:
Koordynator Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta (Warszawa)
Oferujemy możliwośc pracy na stanowisku Data: 16.09.2008, Pracodawca: Commercial Union, Miejsce pracy: Warszawa więcej informacji na temat aktualnie przeglądanej oferty znajdziesz poniżej.
Oferta pracy:
Podobno autentyk:
"Hit sezonu z własnego doświadczenia.
Firma sprzedająca bilety lotnicze odbiorcom raczej masowym niż indywidualnym. Potrzebny dostawca. Praca dostawcy polega na:
- przyjmowaniu zleceń telefonicznie i elektronicznie
- realizacji zleceń czyli zorganizowaniu tych biletów
- dowiezieniu biletów do klienta lub wysłanie ich ekspresem kurierskim
- lokalny transport różnych dokumentów na terenie Krakowa.
Wymagania: j.angielski komunikatywny, własny samochód, minimum średnie wykształcenie, doświadczenie w pracy biurowej, biegła znajomość obsługi sieci, kultura osobista, dobra prezencja, mile widziana zgoda na oklejenie samochodu firmowymi reklamami.
Oferta:
- 900zł netto miesięcznie + kasa na paliwo (aha, auto najlepiej Maluch na gaz oczywiście)
- telefon służbowy
- w ogłoszeniu normalnie praca 8 godzin dziennie, pełny etat
i najlepsze:
- czas pracy: pn-pt w godzinach: 6:00-9:00, 13:00-17:00, 22:00-23:00. Pomiędzy tymi przedziałami czasu pracownik ma czas wolny.
Przyszło na rozmowę 11 chłopów (podobno wybrani najlepsi ;-P). Najpierw zaprosili wszystkich na salę, przedstawili tylko godziny pracy, wynagrodzenie i reszta w tajemnicy. Padło hasło, że jak komuś takie godziny nie odpowiadają to niech wyjdzie, a niech zostaną ci, którym taka praca odpowiada.
Wyszli wszyscy. Ekipa rekrutująca była wielce zdziwiona...":lol:
Dot.: Banki w UK - wrażenia, opinie, ostrzeżenia.
Z racji, że już parę miesięcy mieszkam w UK to podzielę się moimi wrażeniami odnośnie mojego banku, którym jest Barcalys.
Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Korzystam z darmowego konta z kartą debetową (od kredytowych staram się trzymać z daleka ;)) oraz darmową bankowością internetową i telefoniczną. Uważam, że ich system zabezpieczeń jest świetny, choć czasami uciążliwy (szczególnie używanie indywidualnego czytnika swojej karty przy każdym logowaniu itd.). Obsługa klienta w wielu placówkach jest na wysokim poziomie, choć zdarzają się wyjątki, jak wszędzie. ;) Najbardziej jestem zadowolona z tego, że moją kartą mogę bez problemu płacić za zakupy online oraz podpiąć ją pod angielski paypal.
Aby założyć konto musiałam pokazać swój paszport oraz dowód osobisty, a od mojego chłopaka kilka miesięcy wcześniej wymagano jeszcze potwierdzenia adresu. Także zależy na kogo się trafi.
Ze szczerego serca polecam ten bank. Sprawdza się u mnie świetnie, choć dopiero ok. 4 miesięcy.
Cytat:
No niestety. Ja czekam już kilkanaście lat, jak w Gdyni to jeszcze się nazywało Szel-Sat. I co? No i obawiam się, że tego czasu to jescze musi upłynąć bardzo duuużo. Wystarczy spojrzeć na stronę internetową. Zero informacji o tym co się dzieje, o zamierzeniach, brak forum, utrudniony kontakt z "firmą" (BOK na wzór firm telefonicznych). No i "firma" nie dba o starego klienta. Nie ma żadnych ulg i promocji dla stałych klientów. Najważniejsze, aby złapać klienta, najlepiej, na jak najwięcej usług, a potem niech się z tym męczy. :roll:
W 100% zgadzam się z opinią stogdy !!
:cool:
Pomimo, że mam telefon, internet, tv sd pełny pakiet oraz cyfrową tv i to od kilku lat nie widzę abym był "lepiej" lub "poważnie" traktowany przez MM. Zero dbałości o stałego klijenta który płaci znaczne kwoty nie przedkłada się na np. lepszą informację na temat działalności lub przyszłości oferowanych programów itp.
Dodatkowo obsługa bezpośrednia klientów wygląda w Łodzi tragicznie. Obecnie jest tylko jeden punkt dla całej Łodzi i załatwienie najdrobniejszej sprawy to konieczność stania w kolejce minimum 1,5 do 2 godzin zanim będzie możliwość przedstawienia swojej sprawy!!
:twisted: