W obronie krzyża
n.pl
Centrum Abonenta brak adresu
Centrum Sprzedaży brak adresu
KONTAKT-brak linku
I oczywiście brak wzoru wypowiedzenia umowy.
W internetowym biurze obsługi można tylko wykupić pakiety, zrezygnować już nie. To tak jak w banku internetowym mógłbym tylko wpłacać pieniądze.....
No i sławne już telefoniczne biuro obsługi. Istnieją uzasadnione podejrzenia ze TBO jest zlokalizowane na wyspach Bora-Bora bo tylko to tłumaczy problemy z dodzwonieniem się....
Myślę ze w dłużej perspektywie takie traktowanie abonentów przez n tv będzie nieopłacalne.
Kogo obchodzi jakieś biuro obsługi klienta. Najważniejsza jest umowa i adres z umowy.
Wypowiedzenie trzeba wysłać na taki adres jaki macie na umowie.
Aktualnie ITI Neovision 02-920 Warszawa ul.Powsińska 4, listem poleconym priorytetem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Jak będziecie wysyłać na inny adres, wypowiedzenie może okazać się nieskuteczne.
n.pl
Centrum Abonenta brak adresu
Centrum Sprzedaży brak adresu
KONTAKT-brak linku
I oczywiście brak wzoru wypowiedzenia umowy.
W internetowym biurze obsługi można tylko wykupić pakiety, zrezygnować już nie. To tak jak w banku internetowym mógłbym tylko wpłacać pieniądze.....
No i sławne już telefoniczne biuro obsługi. Istnieją uzasadnione podejrzenia ze TBO jest zlokalizowane na wyspach Bora-Bora bo tylko to tłumaczy problemy z dodzwonieniem się....
Myślę ze w dłużej perspektywie takie traktowanie abonentów przez n tv będzie nieopłacalne.
Moim zdaniem w czasie kryzysu najmniej będziemy oszczędzać na używkach, najbardziej na odzieży i energii.
Duży spadek sprzedaży z powodu oszczędności czynionych przez konsumentów może dotknąć też operatorów kin, producentów sprzętu elektronicznego i AGD, biur podróży, a także operatorów telefonicznych.
Już od kilku miesięcy co trzeci Polak, idąc do sklepu, stara się zrobić zakupy jak najniższym kosztem, a co czwarty szuka najtańszych dostępnych towarów - to wynik tak dużych zwolniej z małych i dużych firm.
Firma I365.pl z siedzibą we Wrocławiu poszukuje osoby na stanowisko:
Pracownik Działu Sprzedaży / Biuro Obsługi Klienta
Wymagania
- wykształcenie min. średnie
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- stały dostep do Internetu
- sprawne korzystanie z Internetu i komputera (poczta, fora dyskusyjne, wyszukiwarki, pakiet office)
- umiejętne prowadzenie rozmów telefonicznych
Obowiązki:
- przygotowywanie raportów/sprawozdań wg gotowych schematów
- umieszczanie informacji w Internecie wg wytycznych
- obsługa telefoniczna i mailowa klientów w dziale sprzedaży
- pomoc przy doborze pakietów hostingowych dla klienta
- współpraca z innymi działami
Zapewniamy:
- wygodne warunki i miłą atmosferę pracy
- stałe, dobre wynagrodzenie
- dodatkowe premie za wyniki pracy
- duże możliwości rozwoju i uzupełnienia swojej wiedzy
- pracę w młodym, twórczym zespole
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie IT
- dostęp do nowoczesnych technologii
- szanse dalszego rozwoju
Praca zdalna na umowę o dzieło (po okresie próbnym możliwa umowa o pracę).
Na zgłoszenia chętnych wraz z załączonym CV ze zdjęciem, czekamy pod podanym niżej adresem e-mail.
praca@i365.pl
Polski przewoźnik PLL LOT poinformował, że w najbliższym czasie wprowadzi, idąc śladem tanich linii lotniczych, sprzedaż wirtualnych biletów. Klient kupując bilet w internecie, przez telefoniczne biuro obsługi czy też u agenta, dostanie tylko kod transakcji i na jego podstawie oraz dowodu tożsamości zostanie dokonana odprawa. Nowością i krokiem wyprzedzającym konkurencję może być fakt, że przy odprawie klient może przedstawić wydruk potwierdzenia transakcji lub sam dowód tożsamości pasażera, gdyż na podstawie zawartych w nim danych przy odprawie można odtworzyć wszystkie niezbędne informacje. Za wirtualny bilet przewoźnik nie pobiera opłaty. Już od 28 czerwca z wirtualnym biletem można będzie latać na trasie Warszawa - Kraków, a od 14 lipca także do Wrocławia. Później bilet wirtualny będzie wprowadzany na kolejnych połączeniach krajowych i z końcem roku także na połączenia zagraniczne. Pełna treść publikacji
Przyjmijmy... spalił mi się procesor, w serwisie wymienili mi procesor na inny ponieważ aktualnych nie mają już w sprzedaży i teraz jestem w posiadaczu pirackiego systemu? "W przypadku wersji OEM, przy wymianie tych podzespołów możemy utracić licencję - systemu nie da się wtedy ponownie aktywować. Nie dotyczy to rozbudowy (np. o dodatkowe kości pamięci) oraz gwarancyjnych napraw serwisowych, nawet jeżeli dotyczą one płyty głównej. W takim wypadku ponowna aktywacja jest dokonywana telefonicznie poprzez Biuro Obsługi Klienta Microsoftu."
nowy komp - nie można legalnie zainsalować
naprawa serwisowa - można zainstalować po rozmowie z BOK-iem
Używałem tego systemu na starym kompie, a że poszła mi płyta główna, więc musiałem kupi nowy komp. Nie musiałeś. Mogłeś udać się do serwisu. Ja bym na Twoim miejscu zawczasu skontaktował sie z BOK-iem, przed zakupem nowego kompa, by moc uzykac informacje jak postepować.
ja juz wyprzedalam wszystko co mi bylo niepotrzebne przez allegro a kupilam jedynie kabelek do telefonu by podlaczyc go do kompa no i jest ok moja przyjaciolka natomiast robi wiekszosc zakupow przez allegro poczynajac od wielkich glosnikow do wiezy i konczac na ciuchach i bizuterii, bo mnostwo jest nowych, nieuzywanych. i baaaardzo oplaca sie brac firmowe kosmetyki sprowadzane z zagranicy i oryginalne perfumy. natomiast wystawienie takich drzwi antywlamaniowych jest genialna reklama. ludzie nie kupuja ich bezposrednio przez allegro to wiadomo, ale dzwonia lub przychodza do biura. tak wiec ostatnio wyszlo, ze mamy tyle samo klientow z allegro co z ulotek. takze bardzo polecam allegro do wszelkich sprzedazy dziala lepiej niz ogloszenie w gazecie