W obronie krzyża
Rozmawiałem dziś telefonicznie z pracownicą biura sprzedaży Piecbudu. Pytałem o ceny budynków i rozpoczęcie inwestycji w Sosnowcu. Uzyskałem odpowiedź, że firma nie uzyskała jeszcze pozwolenia na budowę. Prace budowlane mają się rozpocząć najwcześniej w listopadzie, jeśli nie w przyszłym roku. Dopiero w momencie rozpoczęcia prac będzie znany cennik - podobno firma nie ma w zwyczaju sprzedawać klientom "dziury w ziemi".
Plus Nieskończoność - nielimitowane rozmowy w sieci PlusGSM
opłata 75 zł brutto miesięcznie (2.50 zł dziennie) aktywujesz w punkcie sprzedaży PlusGSM, przez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, wysyłając SMS-a pod numer 2601 o treści Dodaj pluskod5 darmo lub na stronie elektronicznego Biura Obsługi Klienta (www.ebok.pl). Usługa dostępna jest następnego dnia po jej aktywacji. Deaktywacja usługi kosztuje 10 zł brutto.
dzwoniąc w ramach tej usługi nie tracisz minut z abonamentu - najpierw ''wykorzystujesz nielimitowane'
zdecydowalem sie wlasnie ze wzgledu na cene i kontakt z ta firma
Firma ma siedzibę w Sopocie jest z nią kontakt tylko telefoniczny przez tgzw. automatyczne biuro - czyli rozmawiasz z sekretarką.
Punkt o którym mówisz to sprzedaż - oni z likwidacją potencjalnych szkód nic wspólnego nie mają - no chyba, że znasz się z agentem to może jedynie zainterweniować jak mu sie chce ;P
Jak mówie, nikomu szkód nie życzę same kłopoty
Z tego co wiem to w Twój Plan i Mix (orange) zmiana karty kosztuje 25zł.
1) Zarządzanie kontem poprzez Orange Automatyczne Biuro Obsługi pod numerem *500, poprzez SMS lub Orange On-line (www.orange.pl) nie podlega dodatkowej opłacie. Zarządzanie kontem za pośrednictwem Orange Biura Obsługi Klienta: w drodze bezpośredniego połączenia telefonicznego z konsultantem, poprzez faks lub e-mail, jak również w drodze bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą w punkcie sprzedaży Orange, podlega dodatkowej opłacie w wysokości 5 zł za każde zlecenie.
2) Opłatę ponosi Abonent przejmujący zobowiązania.
3) Jeżeli karta SIM jest uszkodzona, zablokowana lub zgubiona, pobierana jest opłata. Gdy karta SIM jest wadliwa z przyczyn niezależnych od Abonenta, opłata nie jest pobierana.
4) Usługa dostępna i bezpłatna dla Abonentów, których kwota zobowiązania jest nie niższa niż 200 zł w momencie podpisywania umowy w ofercie Twój Plan (Orange Premier)
bartek2109, Przecież 4goot pisał że inne karty chodzą!
Dodam że tylko z moja kartą SIM dzieję się tak, kolega włożył swoja i działa bez problemu.
Zakład jest w Turzy (tam mają też biuro handlowe), a w Łazach tylko salon sprzedaży.
Jak na razie to kontaktowaliśmy się tylko mailowo i telefonicznie z panią Kasią . Zdaje się że żeby podpisać umowę trzeba sobie wycieczkę zrobić tam . Mam rację ?
W telewizji kablowej UPC Polska trwa promocja w ramach której klienci mogą przez miesiąc - "na próbę" - bezpłatnie oglądać kanały premium: Canal+, HBO oraz Cinemax. Oferta dotyczy wyłącznie abonentów telewizji cyfrowej.
W ramach promocyjnej oferty klient telewizji cyfrowej w UPC Polska przez miesiąc (30 dni - tzw. "okres próby") może bezpłatnie oglądać kodowane kanały Canal+ , HBO oraz Cinemax .
Należy jednak pamiętać, by zgodne z regulaminem, najpóźniej na 14 dni przed upływem "okresu próby" złożyć bezpłatną (!) rezygnację z kanałów Premium. Rezygnacji można dokonać telefonicznie za pomocą Ogólnopolskiego Biura Sprzedaży.
W przeciwnym razie umowa zostaje automatycznie przedłużona na okres 11 miesięcy, a klient będzie musiał opłacać wygórowany abonament zgodnie z cennikiem standardowym: Canal+ - 40 zł, HBO - 30 zł oraz HBO + Cinemax - 40 zł. Łącznie abonament za wszystkie kanały Premium - 80 zł.
Należy zauważyć, że UPC Polska obecnie w ofercie telewizji cyfrowych nie ma atrakcyjnych promocji na kanały Premium, które zachęcałyby do podpisania z operatorem rocznej umowy. Brak także niższego abonamentu dla klientów wybierających więcej niż jeden pakiet Premium (np. Canal+ z HBO). Reasumując, oferta kanałów Premium jest najmniej atrakcyjna w cyfrowej ofercie UPC.
Ujawnienie poufnych danych przez operatora sieci komórkowej
Witam.
Sprawa dotyczy ujawnienia prywatnych danych przez jednego z największych operatorów sieci w polsce.
Szczegółowo było tak:
Osoba postronna udała się do autoryzowanego salonu sprzedaży i obsługi klienta w jednym z centrum handlowych, tam bez podania szczegółowych danych oraz KODU ABONENCKIEGO (zawsze wymaganego) uzyskała informacje o szczegółowych danych faktury (na fakturze zaznaczone są dwa telefony) wystawionej na moją firmę czyli wysokości rachunków za poszczególny telefon, konsultant zauroczony zaproponował również wydrukowanie szczegółowych billingów za te telefony. Osoba trzecia nie znała żadnych szczegółowych danych firmy oraz przyznała się, że konsultant bardzo łatwo chciał udostępnić wszystkie szczegółowe dane.
Sprawę zgłosiłem telefonicznie do Biura obsługi klienta biznesowego po czym zostałem przeproszony i potwierdzili, iż jest to niezgodne z prawem ponieważ naruszona została ochrona praw konsumenta.
Czy mogę jakoś zażądać od operatora jakiegoś zadośćuczynienia? Np symbolicznych 5000zł. Jeśli tak - jak sprawe zacząć?
Dziękuje bardzo za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Cytat:
napisał(a) Izolda
Proponuje, zatem skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta. Nasi Konsultanci chętnie odpowiedzą na Pana pytania.
Izolda a istnieje coś takiego jak skarga na punkt sprzedaży bo dziś wprowadzono mnie w błąd ... oraz czy jest sens pisać taką skargę bo nie wiem jakie są konsekwencje...
Przybliże sprawę dziś w jednym z punktów chciałem złożyć rezygnację ale usłyszałem ja nie przyjmę tego nie mogę przyjąc itp.. po długiej rozmowie chodz pracownik strasznie nie kompetentny poszedłem do innego punktu gdzie bez problemu mi wszystko podbili. Teraz problem z wysłaniem faksu..... cały czas zajęte ....
HANDLOWIEC
Miejsce pracy: Trójmiasto
Wymagania:
- doświadczenie w pracy
na stanowisku handlowym,
-doświadczenie z branży
FMCG mile widziane
- zdolności handlowe
oraz umiejętność pozyskiwania nowych Klientów.
- gotowość do częstych,
ale krótkich wyjazdów służbowych
- umiejętność ustalania
priorytetów i efektywnego planowania czasu
- umiejętności interpersonalne w kontaktach sprzedażowych
- wysoka motywacja wewnętrzna do realizacji wyznaczonych celów
- aktywność i komunikatywność
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość obsługi
komputera (MS Office)
- znajomość programu CDN
XL mile widziana
Kluczowe obowiązki
- pozyskiwanie nowych
klientów
- realizowanie założonych celów sprzedażowych
- przygotowywanie ofert
handlowych i raportów sprzedaży
- prowadzenie negocjacji handlowych
- analiza działań konkurencji
- współpraca z innymi działami firmy
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu
o umowę o pracę;
- samodzielną pracę na
odpowiedzialnym stanowisku
- możliwość rozwoju
zawodowego, rozwojowe zadania
- interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie
- narzędzia pracy
niezbędne do wykonywania obowiązków zawodowych
Czy mogliby Państwo zamieścić u siebie w biurze ogłoszenie tej treści..czy
trzeba potwierdzać ofertę jeszcze w jakiś sposób.
Bardzo proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Pozdrawiam Agata Skóra
Vista Polska
e-mail: agata.s@vistapolska.pl