W obronie krzyża
Wraca problem z SMS/MMS.
Czesc wiadomosci nie dociera, badz dochodzi z mniejszym lub wiekszym opoznieniem (czasam pol godziny, bywa ze dzien, a czasem nie dociera wcale).
Czesciej wystepuja problemy z MMS (wyslac, czy sciagnac wiadomosc mozna czasem dopiero za ktoryms razem, w czasie sciagania wystepuja czasem bledy).
Problem ten powraca, bo spotkalem sie juz z nim kilkukrotnie - i to z roznymi modelami telefonow.
Tu pytanie do pracownikow Play: Czy ten problem zostanie wreszcie rozwiazany? Z kartami innych operatorow _nigdy_ nie natrafilem jeszcze na takie problemy. Brak mozliwosci wyslania/dostarczenia wiadomosci znacznie ogranicza sens posiadania numeru w Play.
PS. Czy niewykonywanie przez Play uslug oplaconych w abonamencie moze byc podstawa do rozwiazania z nimi umowy z winy operatora?
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sieć: Play / Roaming GSM Plusa
Telefon: SE W810i
k750i - NOWY, z 5 GRUDNIA, PLUS GSM, TORUŃ, SPRAWDZONY - + gratis - szybka transakcja
Nowy, z 5 grudnia 2006, telefon Sony Ericsson k750i, podbita gwarancja, zakupiony w Bydgoszczy, z salonu PLUS GSM, otwarty w celu sprawdzenia poprawności działania oraz jego komponentów - aby nie było żadnych problemów. Świetny multimedialny telefon, o wszechstronnych możliwościach, wytrzymały, stabilny, z mocną baterią, co jak na dobę nowoczesnych telefonów jest zjawiskiem rzadkim. Pełen komplet - NÓWKA - folia na na wyświetlaczu, nic nie ruszane. Do tego GRATIS starter SIMPLUS z 2.90PLN na start z numerem telefonu, kartą sim, wykonywanie połączeń ważne jeszcze przez miesiąc.
W skład całego, kompletnego zestawu wchodzą:
telefon
ładowarka
karta pamięci 64MB oraz adapter
kabel USB
dedykowane oprogramowanie
wszelakie instrukcje obsługi, przewodniki, karta gwarancyjna
słuchawki
GPS Jest dostępny, jest to płatna usługa
Pełen komplet, nówka, świeży, wszechstronny telefon. Pytania - odpowiem na wszystkie. Przepraszam za słabej jakości zdjęcia na aukcji
Zapraszam
http://allegro.pl/item151399189_sony_erics...4h_starter.html
Przypomniało mi się toś takiego- dobre kilka lat temu tata miał problem z softem w telefonie, w Nokii 6310 lub 6510, w którymś z tych modeli. Telefon miał zdjętego simlock-a w serwisie gsm, jednak został zawieziony do autoryzowanego serwisu Nokii, chyba do Bydgoszczy. Tam telefon został naprawiony (wgranie nowego softu) w ramach gwarancji. Dodatkowo tata usłyszał, że dla nich nie ma znaczenia czy telefon jest zablokowany czy nie... Co to znaczy? Czy zachowanie blokady ma znaczenie tylko dla operatora, a jeśli ominie się ten etap (prosto do serwisu zamiast odnieść do salonu) to ma się honorowaną gwarancję mimo zdjęcia blokady?
Jeśli tak- czy jest tak nadal i czy karta gwarancyjna podbita przez salon operatora wystarczy?
Era powiększa zasięg HSDPA
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era i Heyah, powiększyła zasięg szerokopasmowego dostępu do Internetu w technologii HSDPA o kolejne miasta - Bydgoszcz, Lublin, Toruń oraz Szczecin. Obecnie, w zasięgu technologii HSDPA oferowanej przez PTC jest 65 miejscowościach na terenie całej Polski i około 9 milionów klientów (23 proc. mieszkańców kraju).
System HSDPA (High Speed Downlink Packet Access) działający dla PTC – operatora sieci Era i Heyah – umożliwia transmisję danych z prędkością do 1,8 Mb/s, a docelowo do 14 Mb/s. Technologia HSDPA zapewnia szerokopasmowy dostęp do Internetu przez komórkę (tzw. Mobile Broadband).
HSDPA jest kolejnym krokiem rozwoju technologii trzeciej generacji. System ten oferuje operatorom wielokrotnie większą pojemność abonencką sieci w porównaniu z WCDMA. HSDPA nadaje nową jakość w korzystaniu z aplikacji mobilnych.
(ź) telefon.gsm.pl
Bez interwencji UKE się nie obędzie jaki "prywaciarz" słucha głosu społeczeństwa ? Tak samo było owego czasu w Bydgoszczy przy Focus Parku jeden pomiar urzędników z UKE i zakłócenia zniknęły. Jedyne co nie jest rozwiązane do tej pory w tej sprawie to słaby zasięg sieci GSM w tych okolicach sygnał się wacha 2-4 kreski z przewagą 2-3 max u mnie w telefonie 4. A najciekawsze jest to że na tym Focus Parku nadajnik ma Plus i jak się odejdzie z 50 m od tego centrum handlowego to telefon zmienia BTS-a ale i tak zasięg nie wzrasta do maksymalnej wartości pomimo tego że do następnego BTS-a jest 1000 metrów.
" />TURYSTYCZNY RAJD MOTOROWY
"Z TRABANTEM po ziemi Koronowskiej"
Spędź z nami sobotni dzień i zobacz Trabanty z całej polski i inne
samochody, które będą brały udział w naszej imprezie.
Bądź światkiem rywalizacji w NIECODZIENNYCH KONKURENCJACH sprawnościowych.
PRZYŁĄCZ SIĘ DO NAS ... i weź udział w rajdzie turystycznym po malowniczej ziemi Koronowskiej.
TERMIN:
3 kwietnia 2004
MIEJSCE:
Galeria Pomorska
ul. Fordońska 141
Bydgoszcz
CO SIĘ BĘDZIE DZIAŁO:
8:00 Otwarcie biura rajdu
10:00 Rozpoczęcie imprezy
10:15 Czas wolny dla uczestników
10:45 Konkurencje sprawnościowe
11:30 Odprawa rajdu
11:45 Konkurencje sprawnościowe
12:00 I etap rajdu
13:30 Ogłoszenie wyników konkurencji
13:50 Kontrola pojazdów
14:00 Wyjazd pierwszej załogi na trasę rajdu.
15:15 Borówno próba sprawnościowa
17:00 Koronowo zakończenie rajdu
18:00 Kręgiel - zakwaterowanie uczestników.
19:00 Kręgiel - Ognisko i wieczór integracyjny
19:30 Kręgiel - Oficjalne ogłoszenie wyników
ORGANIZATOR:
Klub Miłośników Trabanta "WYCZÓŁ"
ul. Gdańska 69
85-005 Bydgoszcz
Telefon +48 52 3220215
Faks +48 52 3220215
GSM/SMS +48 507 478585
Po szczegółowe informacje dotyczące Rajdu zapraszam na na stronę internetową klubu http://www.trabant.to.pl
Witam
Do sprzedania firma handlowo usługowa.
Głowna działalność to serwis telefonów komórkowych i sprzedaż akcesoriów GSM.
Firma istnieje od 6 lat, ma wypracowaną pozycję i stałych klientów.
Sprzedaję nazwę firmy, domene internetową zgodną z nazwą - parkowana na szybkim zachodnim serwerze - bez opłat.
Firma zajmuje lokal w centrum Bydgoszczy o powierzchni niecałych 20m2 z niewielkim zapleczem, gdzie znajduje się serwis. W otoczeniu salony wszystkich operatorów, skąd ze względu na dobre stosunki, przysyłani są klienci z naprawami, bądź po akcesoria.
Niski koszt wynajmu lokalu, w cenie moja partycypacja w przepisaniu korzystnej umowy najmu na nabywcę.
Możliwość wykupu lokalu na własność.
Firma cały czas działa i przynosi dochód.
Wartość urządzeń serwisowych, komputera, umeblowania i wyposazenia, oraz oczywiście towaru handlowego waha się w granicach 10.000zł w cenach zakupu - firma cały czas prosperuje więc siłą rzeczy wartość ta jest płynna.
Obrót handlowy za zeszły rok to niespełna 40.000zł oraz około 40.000zł z serwisu. Obrót ten nie obejmuje handlu telefonami komórkowymi.
Miejsce i przyzwyczajenie klientów sprzyjają wprowadzeniu do oferty także telefonów, które zostały wycofane przez nas z końcem roku 2006, ze względu na plany sprzedaży firmy, oraz z drugiej strony na konieczność wprowadzenia kasy fiskalnej w przypadku kontynuowania sprzedaży telefonów po 31.12.2006.
Wstępna cena za wszystko na zasadzie 'wchodzisz i działasz' to 20.000zł
Proszę jednak nie prosić o dokładny wykaz kwotowy stanu magazynowego i wycenę sprzętu. Podane wcześniej wartości są przybliżone lecz w miarę dokładne.
Ponadto nie sprzedaję wyposażenia firmy, tylko działającą całość, stąd cena nie będzie prostym odzwierciedleniem policzalnych wartości. Wyjaśnieniem tym uprzedzam ewentualnych 'chętnych' nie rozumiejących 'za co chcę pieniądze'.
Jest to dobra inwestycja dla osób dysponującyh kapitałem na zakup i chcących samemu pilnować interesu. Z doświadczenia wiem, że pozostawiając zbyt dużo swobody pracownikom, pieniądze rozchodzą się między palcami.
Wszystkich poważnie zainteresowanych zapraszam
kontakt
tel. 602 53 92 54
gg: 857011
matyjasz@lycos.com
witam
Dobrze ze wyplynal temat sieci plus gsm. Chcialbym podzielic sie z Wami moimi spostrzezeniami dotyczacymi tej firmy.
Przede wszystkim punkty obslugi klienta i salony: w bydgoszczy sytuacja jest beznadziejna. Kolejki w salonach, gdzie sa dwa stanowiska a ludzi 20 kilku (bodajze jeden salon na 400, 000 miasto...gratuluje) to codziennosc.
Sytuacje zilustruje kloptami z bezprzewodowym internetem. Otóz pewnego dnia niebylo internetu caly dzien. Jest infolinia techniczna.....ale.....dodzwonic sie tam nie ma szans!!! w sobote rano!!!
OK mowie sobie. zdarza sie. W poniedzialek lece z kompem do punktu gdzie kupilem to badziewie (internet) (punkt sprzedazy, nie salon). A tam pan poklikal, stowierdzil ze rzezcywiscie nie dziala i kazal dzownic na infolinie. Mowie wiec ze probuje sie dodzwonic od dwoch dni.....a on ze to niemozliwe i ze mam sprobowac z telefonu w ich punkcie. I co? nie udalo sie panu dodzwonic. I co? wyslal mnie do salonu. W salonie stalem ok 20 minut. W koncu zaczalem pokazywac swoje niezadowolenie i podszedl do mnie pan, zadaniem ktorego bylo (chyba) pomoc w kierownaiu ruchem w tym miejscu. Zapytal o co chodzi. pwoiedzialem ze internet nie dziala, ze infolinia glucha, ze punkt sprzedzazy mnie tu przyslal itd. Na oc pan pokrecil glowa i powiedzial ze nie umie pomoc.
W koncu moja kolej , siadam przy panu pod napisem "Obsluga klienta", pan patrzy, patrzy......i mow ze to pewnei wina komputera!!!!!!!!!!!!!!!!!! myslalem ze wstane i mu tym komputerem przez leb dam. Wkurzylem sie i wyszedlem.
Cos mnie jednak tknelo. Obok jest sklep Vobis, ktory sprzedawal ten badziew. Wszedlem, wyjasnilem i uslyszalem:
" Tak wiemy ze jest awaria nadajnika/przekaznika w Gdansku, juz ta awarie zglaszalismy do Plusa w piatek wieczorem"
Myslalem ze mnie szlak trafi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sytuacja druga: znowu problem z internetem (po prostu go nie ma). Lece do:
1) punk gdzie kupilem (oczywiscie pan powiedzial ze nie wie co sie dzieje)
2) salon:
a tutaj niespodzianka: pani mowi ze nic nie wie o awarii ale sie zorientuje: hmmm...mysle sobie jest dobrze....ale......
wraca pani i mowi ze powinieniem usmiescic karet w innym laptopie....a ja mowie ze nie mam dostepu do drugiego....a ona mow ze w takim razie nic nie zrobi. Wpadlem na pomysl zeby wlozyc ta karte pani (tzn do jej komputera :lol: ) ale pani czujana mowi ze nie ma oprogramowania....ale bylem szybszy i mowie ze mam przy sobie plyte z softem.
I co pani zrobila????? pomyslala , pomyslala i powiedziala ze jest potrzebna pisemna zgoda kierownika punktu na instalacje softu ale go nie ma teraz!!!!
3) infolinia:
oczywiscie wydzwanialem do dzialu technicznego biegajac miedzy punktem a salonem i w koncu sie udalo.
Pan mi kazal sprawdzac rozne rzeczy w kompie i nic....na koniec zapytal czy czyszcze rejestr. upssss...mowie ze nie....a on fachowo stwierdzil ze mam sobie sciagnac jakis programik i wyczyscic rejestr w kompie
Ale znowu cos mnie tknelo.....zadzwonilem znwou na infolinie....tym razem pani......wyjasniam co i jak...a pani mi mowi ze mam wyjechac za miasto jakies 2,3 km i tam sprawdzic czy dziala!!!!!!!!! uwiezycie??????
juz nie bed sie rozpisywal innych rozmow z fachowcami....nic nie daly
az tu nagle po paru dniach internet wrocil!!! sam!!!
Wszyscy sa mili jak przychodzi czas podpisania umowy...potem to juz radz sobie sam.......sam przezywalem horror reklamacji. Wcisneli mi k 700i ....boze jak pani zachwalal to gowno!!!! po pol roku juz nie dzialal joystick, a teraz jak ktos dzwoni to sie wylacza.......beznadzieja.....
tylko czekam az mi sie wszytskie umowy z nimi pokoncza i ide do konkurencji
pozdrawiam