telefony Klienci indywidualni


W obronie krzyża

Witam ponownie:)
Trochę czekałem na odpowiedz z BOK Orange, ale się doczekałem:)
Oto treść odpowiedzi na moje pytanie do Orange:

Witam

Dziękuję za przesłaną korespondencję.

W odpowiedzi na poniższą wiadomość elektroniczną uprzejmie informuję, iż sieć Orange gwarantuje otrzymanie raporty dostarczenia smsa, składającego się z 160 znaków. Jeżeli smsy jest dłuższy – raport może nie dotrzeć i jest to kwestia telefonu, który może nie obsługiwać raportów przy smsach dłuższych niż 160 znaków. Proszę o przełożenie karty do innego telefonu i sprawdzenie czy sytuacja będzie się powtarzać.

Pozdrawiam

Sylwia Mączka
Konsultant w Biurze Obsługi Klienta Indywidualnego
PTK Centertel Sp. z o.o.
tel.: *100, 510 100 100

To chyba już mamy odp na nasze pytanie... "Jeżeli smsy jest dłuższy, raport może nie dotrzeć"



mikey edit: Nie pisz postu pod postem, tylko edytuj wcześniejszy. Posty skleiłem. Nie pisz także pogrubionymi literami. Zapoznaj się z regulaminem.



Nowa taryfa w Play dla indywidualnych

23. listopada w ofercie Play pojawi się nowa, eksperymentalnie wprowadzona taryfa, która rozróżnia ceny SMS-ów i połączeń na te wykonane w sieci Play i poza nią.

Taryfa kosztuje 40 zł, a abonent otrzymuje 48 zł do wykorzystania. Taryfa jest objęta promocją Abonament 50% taniej, czyli abonament efektywnie wyniesie 20 zł przez pierwszych 6 miesięcy przy umowie na 24 miesiące, a do wykorzystania ciągle zostaje 48 zł.

Minuta wewnątrz sieci i na stacjonarne kosztuje 0,30 zł, a poza sieć - 0,55 zł. SMS-y kosztują odpowiednio 0,10 zł i 0,18 zł. Po uwzględnieniu valuepacka w wysokości 8 zł i założeniu, że wykorzysta się w miesiącu całą kwotę 48 zł, efektywna cena minuty wewnątrz sieci i na stacjonarne wynosi 0,25 zł, a poza sieć 0,46 zł. Dla SMS-ów jest to odpowiednio 0,08 zł i 0,15 zł.

MMS-y do wszystkich sieci kosztują 0,20 zł i nie są rozliczane z kwoty abonamentu. Niewykorzystana kwota nie przechodzi na następny miesiąc.

Oferta jest wprowadzana na zasadzie testu, który ma pokazać, czy klienci są zainteresowani taryfą z podziałem na połączenia wewnątrz- i pozasieciowe. Dotychczasowe taryfy z płaską stawką dalej są standardową ofertą sieci.

Cennik telefonów zostanie opublikowany wraz z wprowadzeniem oferty na rynek, będą to jednak dokładnie te same telefony, które są dostępne w standardowej ofercie. (WitekT)


źródło: http://telepolis.pl/news.php?id=9901



UPC Polska utrzymuje drugą po Telekomunikacji Polskiej pozycję na polskim rynku dostawców szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów indywidualnych, pod względem liczby abonentów. Operatorowi przybywa także abonentów telefonii stacjonarnej. Dzięki wprowadzeniu telewizji cyfrowej UPC może poprawić swoje wyniki w tym zakresie.
Firma UPC Polska poinformowała, że na koniec pierwszego kwartału 2008 roku posiadała 326 tys. użytkowników szerokopasmowego Internetu. Oznacza to wzrost abonentów Internetu UPC o około 26 tys. - na koniec 2007 roku posiadał 300 tys. klientów.

Z kolei pod koniec marca 2008 roku z telefonii stacjonanej korzystało 128 tys. abonentów, co w porównaniu z końcem 2007 roku (110 tys. abonentów) oznacza wzrost o 18 tys. użytkowników Telefonu UPC. Z telewizji kablowej UPC korzysta ponad milion abonentów.

- Utrzymujemy wysokie tempo wzrostu sprzedaży m.in. dzięki stale rosnącej popularności potrójnej usługi - mówi Simon Boyd, prezes UPC Polska. - Jesteśmy przekonani, że dzięki nowym funkcjonalnościom oferowanym przez telewizję cyfrową UPC oraz atrakcyjności naszej oferty cyfrowej, możemy oczekiwać dalszego umacniania silnej pozycji rynkowej UPC - dodaje.

UPC dzięki telewizji cyfrowej z pewnością może liczyć na zwiększenie liczby użytkowników Internetu bądź telefonii stacjonarnej, tym bardziej, że dzięki łączeniu usług (telewizja + Internet + telefon) korzystanie z nich jest tańsze. Wciąż trwa promocja - trzy usługi w cenie dwóch.



Telekomunikacja Polska rozszerzyła dotychczasową ofertę VoIP o usługę neofon na kartę, czyli możliwość korzystania z telefonii internetowej bez konieczności podpisywania jakiejkolwiek umowy. Teraz by dzwonić i prowadzić video połączenia wystarczy kupić starter za 5 złotych.
Starter neofon tp zawiera indywidualny numer z zakresu 0399-XXX-XXX, z którego od razu można dzwonić wykorzystując na rozmowy całość kwoty zakupu, czyli 5 zł brutto. Numer jest aktywny przez 90 dni. Za pomocą karty zdrapki o nominałach: 5, 10, 30, 50 i 100 złotych, można doładować konto i przedłużyć aktywację numeru na kolejny okres, od 7 do 360 dni.

Na karcie startera, oprócz numeru telefonicznego i hasła do usługi dodatkowo zamieszczone są dwa numery: ewidencyjny i kod PIN. Umożliwiają one użytkownikowi założenie na www.tp.pl własnego konta, które pozwala m.in. na sprawdzenie aktualnego stanu doładowania czy zmianę hasła do usługi. Klienci mogą też korzystać ze specjalnego, bezpłatnego numeru 19425.

Cennik Neofon na kartę:
- do sieci telefonii internetowej tp i neofon tp - 0,00 zł
- z numerami stacjonarnymi - 0,12 zł
- do sieci Orange, Plus, Era - 0,32 zł
- do sieci Play - 0,61 zł
- do sieci Cyfrowy Polsat - 0,54 zł
- międzynarodowe do krajów strefy 1 (np. Niemcy, USA) - od 0,12

Rozmowy są rozliczane sekundowo, a TP nie pobiera opłat za rozpoczęcie połączenia. Warto pamiętać również, że dzwoniąc do Polski z dowolnego miejsca na świecie płacimy tak jak za połączenie wykonane w kraju.

Źródło: TP



Jednak pozwolę sobie trochę odświeżyć wątek. Tafen, przedwczoraj Plus przeniósł Nokię 6300 z ofert dla firm do taryf dla klientów indywidualnych. Gdyby zrobili to miesiąc temu, wziąłbym telefon bez zastanawiania;) Teraz jednak 6233, tylko Plus ma jej jeszcze parę sztuk i cały czas czekam na aparat. Swoją drogato zrezygnowałeś z tego telefonu (jeżli już zmoieniasz 6300)? Przecież bateria w 6233 jest zupełnie przyzwoita. Pozdrawiam:)



Witam wszystkich użytkowników forum.

Na wstępie chiałbym przeprosić,jeśli w złym forum umieściłem ten wątek.(Nie wiedziałem gdzie to umieścić)
A teraz do rzeczy:

Chciałbym zapytać wszystkich ludzi którzy coś o tych usługach wiedzą,

chodzi mi dokładniej o ceny telekonferencji w Polsce dla klienta indywidualnego.

Niestety firmy zajmujące się tymi usługami na swoich stronach nie podają cen , są głównie podawane tylko telefony do informacji.

Zależy mi bardzo na tych danych o cenach,nie mam skąd ich wziąść,ponieważ jak wiemy w soboty i niedziele takie instytucje informacyjne nie działają.

Dziękuje za każdą informacje o tych cenach usług .





Specjalne dla klientów, którym umowa dobiega końca, Plus przygotował nowe oferty lojalnościowe - OdNowa i OdNowa Więcej.
W ofertach tych w zamian za pozostanie przez 18 miesięcy w sieci klient dostaje pakiety minut na połączenia lub smsy. Ilość zależy od wysokości abonamentu. Maksymalna ilość minut może sięgnąć nawet 36000 (20 godzin dziennie) na rozmowy do Plusa i stacjonarne.
Wariantem drugim oferty jest wersja OdNowa Więcej, gdzie karencja wynosi tylko 6 miesięcy, lecz klient dopłaca do abonamentu pewną kwotę. Po pół roku można zmienić ofertę lub wymienić telefon.

Tabelki z ilościami minut i wartościami dopłat w zależności od abonamentu:




W ofercie są także umowy na 12 miesięcy.
Oferta dotyczy zarówno taryf indywidualnych, jak i biznesowych.