W obronie krzyża
[quote:a0404fa067="COXik"]Rozne kazdemu trzyma. Ja mam dwa sposoby na to formatowanie lub formulowanie baterii. Jeden to podobno rozladowac calkowicie baterie owinacgazeta czarno biala, najlepiej np z gazety wyborczej (papierem szorstkim:P) pozniej wsadzic do worka tylko takiego szczelnego (co zamyka doplyw powietsza, wsadzic do [b:a0404fa067][u:a0404fa067]zamrazarki[/u:a0404fa067][/b:a0404fa067]na 5 dni, a nastepnie pozostawic w temp pokojowej na ok 3 dni i naladowac i powinna byc ok. Drogi sposob to baterie maksymalnie rozladowac na telefonie tak by sie wylaczyl a pozniej wziasc jakas zaroweczke najlepiej taka 14V 5W i rozladowac calkowicie by sie zarowka nie swiecila(nie chodzi o to zeby sie spalila:P. wiec sprawdzajcie czy jesce jest dobra) pozniej naladujcie i powinna trzymac dluzej:P ;)[/quote:a0404fa067]
[b:a0404fa067] OJOJ! Takie dziaĂ?anie jest bardzo, bardzo ryzykowne![/b:a0404fa067]
Powinno dotyczy?? wyĂ?Ă?cznie baterii kt??re sĂ? na granicy zuĂ?ycia lub "umarĂ?y". W bateriach sprawnych mogĂ? doprowadzi?? do nieodwracalnego USZKODZENIA.
To nie sĂ? metody na formowanie baterii a na jej "zmartwychwstanie"
Pozdrawiam.
Witam.
Dzisiaj przyszedł telefon, w aukcji napisane że technicznie 100% sprawny. Nie dośc że zapakowany jako listy priorytet, bez pudełka, to jeszcze uszkodzony . . .
Otóż nie działa większośc klawiszy numerycznych, oraz miga podświetlenie - i to nie byle jak.
Sprawa zgłoszona do allegro, do gościa napisałem - nie sety, numeru telefonu nigdzie nie podał, także na allegro.
Ile mogła by wyniesc naprawa? W granicy 100zł bym sie zmieścił? Bo szczerze nie chce mi sie bawic w odzyskiwanie pieniędzy, a on pewnie bedzie sie wypierał . . . A te 100zł powiedzmy to jestem w stanie oddac.
super k750i@w800i tuning sprawdź
WITAM
Na mojej aukcji mam do sprzedania uszkodzonego se k750i .Uszkodzenie polega na tym że po probie wgraniu do niego softa od w800i telefon włącza sie tylko do napisu please wait i dalej nie rusza .Przed uszkodzeniem tele był sprawny .Telefon sprzedaje ponieważ mam drugi i nie chce mi się tego już naprawiać , naprawa tego może kosztować w granicach 20-50.A może jak ktoś się zna to naprawi sam . Aukcja bez ceny minimalnej . do tele dołączam kabel USB , ładowarkę .
kontakt
gg: 7000655
e-mail: spryszak99@wp.pl
http://allegro.pl/item755545907_supe...m_sprawdz.html
Niestety nie bardzo mam skąd pożyczyć kartę ale moim zdaniem karta nie ma tu nic do rzeczy ponieważ karta działa jak coś w rodzaju pen-drv(dysk wymienny). Poza tym gdy podpinam drugi telefon(także bez karty) to wszystko jest OK tzn. można wgrywać dzwonki tapety itp, pokazyje się ikona dysku wymiennego, również jak odpalam FAR-a to tez wszystko ładnie śmiga i można spokojnie grzebać w sofcie...
Sęk w tym że komp rozpoznaje go jako nieznane urządzenie i nawet chcąc "ręcznie" doinstalować mu stery(pomimo że te są już zainstalowane) to pisze mi że to nie te stery...
Podejrzewam że to coś na płycie głównej jest uszkodzone tylko nie bardzo wiem co.
Ostatnio spotkałem znajomego, który co nieco(ale bez przesady) zna się na naprawie telefonów, powiedziałem mu jaka jest sytuacja ale i on nie bardzo wiedział co to może być.
Możliwe że tel był zalany ponieważ nie działa także podświetlanie klawiatury(płytka klawiatury 100 % sprawna).
Reszta prawdopodobnie sprawna ale nie mam jak sprawdzić ponieważ jak już pisałem wcześniej tel ma włączoną automatyczną blokadę tel i żąda kodu telefonu(0000 nie działa) którego ja niestety nie znam ponieważ tej jest zza granicy. Jednym słowem tel teoretycznie działa ale nie można z niego w żaden sposób korzystać... :(
Pozdro.
koszt płyty głównej w serwisie to praktycznie koszt nowego telefonu (czylli pewnie koło 300zł). Na Allegro za 100 ciężko będzie kupić coś sensownego, tak żeby na 100% być pewnym, że płyta sprawna. Trzeba raczej wydać w granicach 150-200 np z uszkodzonymi klawiszami (założmy nie działają 3, 6, wstecz) ale sprawne muszą być boczne przyciski i joy. Z uszkodzonym wyświetlaczem, na którym widać część obrazu też można kupic, ale już migający biały ekran już jest pewne ryzyko. Jak znasz dobry serwis to można kupić też z uszkodzonym podświetleniem (wymaga lutowania).
W płytach głównych na 99% nie znajdziesz do K800.
Opel Astra III 1.6i 16v TWINPORT - Częstochowa
37 załącznik(i) Oglądałem dzisiaj na zlecenie usera tę Astrę.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11948337
Cytat:
Cena (brutto):
26 400 PLN / 6 785 EUR
Kategoria:
Hatchback
Informacje:
Rok produkcji: 2004, Przegląd: 01/2011, 112 000 km, Skrzynia biegów: automatyczna, Moc: 105 KM (77 kW), Pojemność skokowa: 1600 cm3, benzyna, szary-metallic, Liczba drzwi: 4/5, Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony/zarejestrowany, Kraj pochodzenia: Belgia, Kraj aktualnej rejestracji: Polska.
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, alufelgi, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, tempomat, światła przeciwmgłowe, kierownica wielofunkcyjna
Dodatkowe informacje:
serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:
100%Bezwypadkowy-gwarancja,książka serwisowa,klimatronik,8xairbag,tiptronik,tapicerka skórzana+materiał.Stan idealny.Świeżo sprowadzony,opłacony,gotowy do rejestracji.Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.System ratalny. UBEZPIECZENIE ASSISTANCE 12 MIESIĘCY GRATIS.
Blacharsko:
Po pomiarze lakieru stwierdzono, że:
Auto prawdopodobnie po lakierowaniu nadwozia - wszędzie lakier w granicach 190 - 250 mikrometrów, słupki wewnętrzne, progi mają wartości lakieru ok. 80 um (czyli w normie) â auto wg mnie jest po przelakierowanie â ale dawniej, stan lakieru odpowiada wiekowi auta â widoczne są zarysowania, drobne uszkodzenia, spora rysa na drzwiach pasażera.
Technicznie:
Podczas oględzin stwierdzono:
Silnik uruchamia się łatwo, bez większych problemów, łatwo się wkręca na obroty, chodzi równomiernie, obroty nie spadają gwałtownie. Klimatyzacja, osprzęt elektryczny sprawny.
Ze względu na niewiadome pochodzenie KONIECZNA wizyta w ASO celem diagnostyki komputerowej skrzyni biegów, silnika i sprawdzenia przebiegu.
Ogólnie:
Ogólnie auto tragicznie nie wygląda, ale szału też nie ma. Auto było całe najprawdopodobniej przelakierowane, wszędzie grubość lakieru przekracza 200 um, ale nie jest to nowe lakierowanie, ponieważ lakier był zmatowiały, delikatne ryski były widoczne na całym aucie - więc przelakierowanie było już dawniej.
Co do przebiegu... Hmmm... 112 tys km to te auto nie ma, zdecydowanie bliżej 200 tys km. Książka serwisowa jest (oczywiście - a jakże), wypełniona jest karta informacyjna o aucie i .... Tyle. Nie ma ani jednego przeglądu wbitego w książkę serwisową, auto jest sprowadzone z Belgii, komputer pokładowy wyświetla informację w języku francuskim. Drzwi kierowcy i pasażera przerysowane - widoczna pojedyńcza rysa, dość głęboka. Krawędź tylnich drzwi jest uszkodzona na odcinku 4 cm.
I to chyba tyle. Auto jest raczej bezwypadkowe (w 99%), szyby są wszystkie oryginalne, opony są do natychmiastowej wymiany - mają ok. 1-2 mm bieżnika. Co ciekawe opony przednie są z 2008 roku, a tylnie są z 2006 roku. Więc jeśli ktoś zjechał 3 komplety opon to jeździł dość intensywnie - na jednym komplecie przejeżdza się ok. 100 tys km. To też potwierdza tezę, że licznik jest sporo cofnięty. Kierownica jest starta, takie wytarcia są charakterystyczne dla aut z przebiegiem powyżej 200 tys km.
Silnik chodził bardzo ładnie, niestety mimo wcześniejszego dzwonienia i próśb o wystawienie auta, auto stało dalej zastawione innymi autami - więc jazdy próbnej nie odbyłem.
Komisantka spokojna, nie próbująca wciskać bzdur, aczkolwiek jej jedyne tłumaczenie na żywo, że takie było przywiezione i tyle. Przez telefon oczywiście zupełnie inna historia i nie ta bajka J
Na pytanie przez telefon czy jest książka serwisowa, odpowiada, że oczywiście jest, na miejscu się okazuje, że książka oczywiście jest, ale nie wypełniona, a strona informacyjna jest wypełniona samym długopisem⌠Brak jakiegokolwiek potwierdzenia, stempla⌠Ale przez telefon oczywiście zapewnienie, że książka jest J
Ze względu na niewiadome pochodzenie KONIECZNA wizyta w ASO celem diagnostyki komputerowej skrzyni biegów, silnika i sprawdzenia przebiegu !