W obronie krzyża
mam do sprzedania xda EXEC - świetne urządzenie, może posłużyć jako mały komputer przenośny+telefon i GPS. W zestawie oryginalne akcesoria: instrukcja, pyta z softem, zestaw słuchawkowy, pokrowiec, oryginalne mocowanie do auta niemieckiej firmy, dwie ładowarki samochodowe i dwie stacjonarne + 2 gigowa krata pamięci i moduł gps HOLUX na bluetooth , program TomTom 6 lub IGO 2007 plus, GG, Skype
Cena 160 funtow
kontakt 07756763261
witam
sony ericsson jakis czas temu zmienilo zlacze w swoich telefonach - teraz jest ono promowane jako "fast port" i jest obecne w telefonach bazowanych na platformie k750 i nowszych.
moje pytanie do uzytkownikow telefonow "fast port enabled" - jak ma sie sprawa z podlaczaniem akcesoriow. mam w domu k700, t610 a jako ze niedlugo stane sie szczesliwym posiadaczem w800 chcialbym dowiedziec sie kilku rzeczy o tym cudzie. chodzi mi dokladnie o to, ze jak widac na szczegolowym screenie ( http://www.clubsonyericss...0_connector.jpg ) fast port ma tylko jedno miejsce do trzymania akcesorii (w pokazanym na screenie s700 mozna podlaczyc np. sluchawki obok ladowarki) - czy to bedzie ladowarka, czy sluchawki, czy transmiter fm (mmr-60, ma to ktos? jak dziala?). akurat wspomniany mmr-60 potrafi "forwardowac" fast porta, ale czy bede mogl podlaczyc sluchawki podczas ladownia telefonu? widzialem ladowarke cla-60, ktora chbya tez ma taki forwarding, ale "stacjonarne" ladowarki chyba tego nie maja. a czy kabelek usb moze forwardowac? prosilbym o takie male compatibility-list pod wzgledem tych akcesoriow, ktore moga zrobic forwarding.
Na tych ?adowarkach kt?re maj? 420mA te? ?aduje bez problemu,ale pyta?es o oryginaln?, amam oryginaln? i ma 620mA. A z k?d wiesz ?e w salonie siemensa tak twierdz? skoro ju? nie ma salon?w siemensa??
Wyobra? sobie, ?e s? . To nie Siemens upad? ale tylko jeden odsprzedany dzia? telefonii mobilnej. Siemens ci?gle ?yje i ma si? dobrze nawet na polu platform mobilnych (ostatnio nawet robi razem z Noki?). Salony Siemensa sprzedaj? nie tylko kom?rki - tak?e stacjonarne, centrale itp., tak?e akcesoria do telefon?w. Poza tym przedstawiciele Siemensa jeszcze wyprzedaj? stare akcesoria. Nawet serwis Siemensa dzia?a i naprawia telefony, wi?c nie jest to firma-widmo, kt?ra z dnia na dzie? znikn??a z rynku.
Hala miała pojechać i porozmawiać z Anią głównie ze względu na to, że Ania chciała mieć 1 świnkę. Umowę - myślę ze ten podpisuje, kto przekazuje świnkę. Halu?
O! Faktycznie - zapomnialam całkiem Night. To dawaj to zdjęcie, jak sie swinek nazywa?
Jest tez świnka z ogłoszenia na Powiślu:
Podobno na Powiślu jest do "odstąpienia" świnka - młoda i zdrowa. Z klatką i akcesoriami.
Ogłoszenie wisi na słupie. Podany jest telefon stacjonarny 022 621 16 58.
Może ktoś jest zainteresowany taką świnką?
Korenio! odebralas materiały? Mam jedna zainteresowana hamakiem - z Wrocławia ona jest, spoza dogo. kiedy bedziesz szyć?
Firma dystrybucyjna nawiąże wspólprace z osobami posiadającymi własną
działalnosć gospodarcza bądz firmy handlujące sprzetem GSM oraz RTV.
Jesteśmy jedynym dystrybutorem w Polsce sprzetu marki Hyundai
(telewizory,dvd,mp3,radia samochodowe).Prócz tego posiadamy telefony gsm jak
również telefony stacjonarne bezprzewodowe oraz akcesoria do telefonów.
Zajmujemy się również sprzdazą faxów.
Odwiedz i sprawdz nas na [url]www.komsa.pl[/url] lub [url]www.sklep.komsa.pl[/url] a przekonasz się
ze z nami warto współpracować!
tel.071 333 04 14 lub 692409991
--
Podobno na Powiślu jest do "odstąpienia" świnka - młoda i zdrowa. Z klatką i akcesoriami.
Ogłoszenie wisi na słupie. Podany jest telefon stacjonarny 022 621 16 58.
Może ktoś jest zainteresowany taką świnką?
Sosnowiec: wizazystka-stylistka
Miasto: województwo Śląskie i Małopolskie
Telefon stacjonarny : 032-269-58-92
Telefon komórkowy: 0-5000-400-38
e-mail: micchl@wp.pl
Kursy zawodowe:
Szkolenie Artistry,Kryolan 2003
Doświadczenie i osiągnięcia:
praca na pokazach kosmetycznych,
na pokazach fryzjerskich, pokazach mody i konkursach piękności,
praktyka na sesjach zdjęciowych,
Pracuje na kosmetykach firm:
Artistry, Kryolan
Zakres usług:
Makijaże: okolicznościowe, wieczorowe, ślubne (także dla Pana Młodego), do zdjęć, do wystąpień publicznych;
dobór kolorów do urody klienta;
dobór kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych;
porady suplementacyjne (nutralite)
obsługa sesji zdjęciowych i pokazów fryzjerskich, kosemtycznych, mody;
portfolia dla modelek we współpracy z fotografem;
pracuję w domu klienta;
Cennik usług:
makijaż wieczorowy - 70 zł
makijaż ślubny Pani Młodej (próba+dzień ślubu) - 60 + 20 zł
makijaż odświeżająco-matujący Pana Młodego - 40 zł
makijaż do zdjęć, dzienny, sezonowy, itp. - 50 zł
maseczka nawilżająca - 10 zł
Dojazd do klientki:
Katowice,Sosnowiec,Mysłow ice,Będzin,Kraków i okolice gratis, inne do uzgodnienia;
indywidualna nauka makijażu (do typu urody) - GRATIS
(obejmuje dobór kosmetyków pielęgnacyjnych, podstawową ocenę kolorystyczną,analizę cery,dobór kosmetyków kolorowych do typu urody, naukę używania kosmetyków i akcesoriów do pielęgnacji i makijażu, naukę makijażu do kształtu oka, materiały do ćwiczeń; nauka odbywa się na moich kosmetykach ARTISTRY)
<usunięte przez admina - nieopłacona reklama firmy Artistry>
Posiadałem telefon w Orange dla Firm ponad 5 lat. Dlatego pozwolę sobie na porównanie Playa do tej właśnie sieci. Korzystam z oferty dla Firm.
Zasięg w bloku w centrum Krakowa:
Orange: fatalny przełączanie się miedzy nadajnikami, zanikanie dźwięku. Mały zasięg 3G nawet w centrum Krakowa.
Play: Doskonała jakość połączeń, brak problemów z zasięgiem. Duży zasięg 3G.
Szybkość wybierania połączenia:
Orange: długi czas oczekiwania (2, 3 sek) zanim następowało połączenie, często sieć zajęta.
Play: Szybkie nawiązanie połączenia.
Zrywanie połączeń:
Orange: Bardzo częste (kilka razy w miesiącu)
Play: Prawie żadne (kilka razy w ciągu 2 lat)
Opłaty:
Orange: wysokie ceny, masa drogich pakietów które realnie nie przynosiły zauważalnych oszczędności. Tu w szczególności biję do usługi "zatrzymaj czas" - połączenie w cenie 2 minut. Niestety działa po wykorzystaniu abonamentu! Tragicznie drogi internet.
Play: Dużo taniej, masa minut w sieci i na stacjonarne bez pakietów.Super pakiety sms/mms 100 za 3,66 do wszystkich i tanie pakiety internetowe.
Roaming
Orange: Drogi, internet dramatycznie drogi
Play: Tani, internet 5 zł za 1 MB
Obsługa klienta
Orange: Bardzo dobra, szybka reakcja na zgłaszane reklamacje.
Play: Dramat, odpowiedzi po kilku miesiącach. Słaba znajomość oferty przez pracowników.
Strona internetowa - panel klienta
Orange: Częste przerwy w działaniu całej strony Orange. Skomplikowane hasła sms - typu np. Ai1XzWv5o0 - nie trudno się pomylić. Generalnie na stronie trudno znaleźć regulaminy i cenniki, notorycznie nie działa informacja o stanie konta i pakietów. "Przepraszamy, ale w tej chwili informacje o Twoim planie taryfowym są niedostępne. Prosimy spróbuj poźniej." - to dość częsty napis. Błędne wyświetlanie punktów Profit, Ślepe linki, dziwna wyszukiwarka na stronie.
Play: Podoba mi się nowatorskie podejście do tematu. Dość łatwo znaleźć regulamin i cenniki ale też bywają przestoje stronki. Łatwe hasła do logowania typu pin 1234. Czytelny panel z informacjami o stanie konta.
Programy lojalnościowe
Orange: Program profit, punkty naliczane za każdą wydaną złotówkę i staż, można wydawać na usługi i telefony akcesoria.
Play: Brak - i bardzo dobrze wole zapłacić mniej za rachunek niż płacić za punkty "ukryta opłata" - wiadomo, nie ma nic za darmo
Sprawdzanie stanu konta
Orange: - płatny SMS lub *500 i kod *124# - sposoby sprawdzania stanu kontra mają jednak ogromną wadę. Stan konta pokazywany jest zawsze z bardzo dużym poślizgiem. np. wykonamy 2 godzinną rozmowę i sprawdzimy stan konta, to niestety nie zauważymy zmiany. Jakiego rzędu to opóźnienie tego nie wiem ale kilka godzin na pewno.
Play: - Bezpłatny kod można używać i w Polsce i zagranicą. Informacje o stanie konta są zawsze aktualne. Dodatkowo możemy sprawdzać stan pakietów internetowych.
Pfff... Drogi Kolego, czemu sie wypowiadasz o Playu skoro w tej sieci nie jestes? JA miałem 8 nr w ORANGE dla firm (miesięczny rachunek ok 2000 potem 1500 zl), zdecydowalem się na zmiane operastora na Play. W tej chwili rachunki mam na poziomie 500-600 zl i do tego nie wykorzystane minuty. Co do jakosci wszyscy korzystamy z nadajnikow PLAYA i zdecydowanie rzadziej zdarza sie zerwanie rozmowy jak to bylo w orange. a jezeli problem jest-zawsze mozna przejsc na zasieg plusa. Jakbym mogl, to z playem bylbym od poczatku. pozdr
i jeszcze cytuje innego uzytkownika telepolis (temat o jakosci rozmow w play):
Posiadałem telefon w Orange dla Firm ponad 5 lat. Dlatego pozwolę sobie na porównanie Playa do tej właśnie sieci. Korzystam z oferty dla Firm.
Zasięg w bloku w centrum Krakowa:
Orange: fatalny przełączanie się miedzy nadajnikami, zanikanie dźwięku. Mały zasięg 3G nawet w centrum Krakowa.
Play: Doskonała jakość połączeń, brak problemów z zasięgiem. Duży zasięg 3G.
Szybkość wybierania połączenia:
Orange: długi czas oczekiwania (2, 3 sek) zanim następowało połączenie, często sieć zajęta.
Play: Szybkie nawiązanie połączenia.
Zrywanie połączeń:
Orange: Bardzo częste (kilka razy w miesiącu)
Play: Prawie żadne (kilka razy w ciągu 2 lat)
Opłaty:
Orange: wysokie ceny, masa drogich pakietów które realnie nie przynosiły zauważalnych oszczędności. Tu w szczególności biję do usługi "zatrzymaj czas" - połączenie w cenie 2 minut. Niestety działa po wykorzystaniu abonamentu! Tragicznie drogi internet.
Play: Dużo taniej, masa minut w sieci i na stacjonarne bez pakietów.Super pakiety sms/mms 100 za 3,66 do wszystkich i tanie pakiety internetowe.
Roaming
Orange: Drogi, internet dramatycznie drogi
Play: Tani, internet 5 zł za 1 MB
Obsługa klienta
Orange: Bardzo dobra, szybka reakcja na zgłaszane reklamacje.
Play: Dramat, odpowiedzi po kilku miesiącach. Słaba znajomość oferty przez pracowników.
Strona internetowa - panel klienta
Orange: Częste przerwy w działaniu całej strony Orange. Skomplikowane hasła sms - typu np. Ai1XzWv5o0 - nie trudno się pomylić. Generalnie na stronie trudno znaleźć regulaminy i cenniki, notorycznie nie działa informacja o stanie konta i pakietów. "Przepraszamy, ale w tej chwili informacje o Twoim planie taryfowym są niedostępne. Prosimy spróbuj poźniej." - to dość częsty napis. Błędne wyświetlanie punktów Profit, Ślepe linki, dziwna wyszukiwarka na stronie.
Play: Podoba mi się nowatorskie podejście do tematu. Dość łatwo znaleźć regulamin i cenniki ale też bywają przestoje stronki. Łatwe hasła do logowania typu pin 1234. Czytelny panel z informacjami o stanie konta.
Programy lojalnościowe
Orange: Program profit, punkty naliczane za każdą wydaną złotówkę i staż, można wydawać na usługi i telefony akcesoria.
Play: Brak - i bardzo dobrze wole zapłacić mniej za rachunek niż płacić za punkty "ukryta opłata" - wiadomo, nie ma nic za darmo
Sprawdzanie stanu konta
Orange: - płatny SMS lub *500 i kod *124# - sposoby sprawdzania stanu kontra mają jednak ogromną wadę. Stan konta pokazywany jest zawsze z bardzo dużym poślizgiem. np. wykonamy 2 godzinną rozmowę i sprawdzimy stan konta, to niestety nie zauważymy zmiany. Jakiego rzędu to opóźnienie tego nie wiem ale kilka godzin na pewno.
Play: - Bezpłatny kod można używać i w Polsce i zagranicą. Informacje o stanie konta są zawsze aktualne. Dodatkowo możemy sprawdzać stan pakietów internetowych.
pozdr