W obronie krzyża
czecze
Zrobiłem konto na ebay'u (nie polskim), no i chcę wystawić ogłoszenie sprzedaży, no ale wyskakuje mi okno z potwierdzeniem tożsamości (czy może raczej miejsca zamieszkania, i poprawności danych), tak czy siak, personel ebay'a nie dzwoni na telefony komórkowe, i tu jest mój problem, da się to jakoś obejść? Stacjonarnego nie mam, więc pozostaje komórka, pewnie jest jakiś inny sposób na aktywowanie konta, i jak ktoś mi go poda, (to od razu zrobi 'sieu pszyjemniej' żal) to
Z góry dzięki!
Nie wiem dokladnie jak sie to ma do sklepow internetowych ale wiem z doswiadczenia (a jednak...), ze pozycjonowanie to nawet 80-90% powodzenia sprzedazy. Znam strony, ktore wygladaja jak zrobione przez przedszkolakow, a dzieki pozycjonowaniu osiagaja zdumiewajace rezultaty.
??? chyba e-booków
- sorki ale nie mogłem się powstrzymać. - piszesz takie bzdury i potem przyłażą do mnie dzieciaki które sprzedają Gówno i obiecują złote góry za wypozycjonowanie. Przeceniasz rangę pozycjonowania. Szukałem górskich butów - oczywiście przez google - chyba żaden sklep nie był pozycjonowany ... ale mniejsza o to - kupiłem w pierwszym który odebrał telefon i przedstawił się nazwą sklepu. Towar był w domu kurierem <24 godzin. był to siódmy sklep z którym próbowałem się skontaktować - równolegle wysyłałem e-maile - oni tez pierwi odpowiedzieli.
Sam brak działającego numeru telefonu stacjonarnego zmniejsza sprzedaż o jakieś 20-30 %. Długi czas reakcji na e-maile (pow. 3 godzin) kolejne 20-30% itd.
Sprzedaż to nie wystawienie towaru - albo jak niektórzy myślą sprzedaż przez pośredników - owszem coś tam zarabiają -ale po prawdzie tak się nie da zbudowac marki i sklepu.
Piszesz o amerykańskich PP - znam je dobrze i ich sukces to nie wypozycjonowanie stron w PP a Marka samego sklepu. Pozycjonowanie nieco zwiększa sprzedaż. Ale taki Amazon ma np.: powierzchnię magazynkó o jakiej polskim hipermarketom się nie śniło.
Multimedia Polska, ogólnopolski operator telewizji kablowej oraz usług telekomunikacyjnych, zaoferowała mieszkańcom Jasła unikatową w skali kraju sieć światłowodową PON. Standard PON oznacza iż światłowód doprowadzony jest bezpośrednio do mieszkania klientów i gwarantuje znakomitą jakość świadczonych usług. Internet - przepływność do 1 Gbit/s. Telewizja - niemal nieograniczonej liczby kanałów w standardzie HD.
- Dzięki sieci PON mieszkańcy Jasielskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, TBS oraz Spółdzielni Mieszkaniowej Naftowiec, będą mieli dostęp do telefonu stacjonarnego z 430 darmowymi minutami, internetu o prędkości do 20 Mb oraz telewizji cyfrowej IPTV - mówi Zbigniew Młynek Regionalny Koordynator Sprzedaży.
Z cyfrowej telewizji będzie mógł skorzystać każdy mieszkaniec Jasła będący w zasięgu sieci Multimedia Polska, który wykupił jeden z trzech poniższych pakietów: Cyfrowy Komfort Plus wraz z telefonem stacjonarnym w Planie Optymalnym; Cyfrowy Komfort z internetem 12 Mb oraz telefonem stacjonarnym w Planie Optymalnym; Mega Pakiet (dodatkowe kanały sportowe, dla dzieci oraz filmowe) wraz internetem 20 Mb oraz telefonem stacjonarnym w Planie Optymalnym.
Źródło: Media2.pl
Posiadam na sprzedaż lub na zamiane kilka rzeczy:
1.Komputer stacjonarny hp pavilion 700
-Amd athlon 1800+
-256 ddr -sdram
-dysk 80 GB
- napęd cd
- napęd dvd
2. Urządzenie wielofunkcyjne epson ( 3 sztuki)
Są one bez tuszy, bez kartonów.
Pozostałości po firmie
3. Wzmacniacz niemieckiej firmy weconic ( 2x35 rms)
4. Xbox 360 Arcade w stanie idealnym.
Pełen komplet ( karton, pad, okablowanie, papiery, konsola, karta pamieci, i jakies kilka gierek)
5. Nokia n73. Stan idealny.
pełen komplet ( telefon, karton, papiery, ładowarka, kabel usb, słuchawki, karta 2g)
6 Mp3 Creative 1g muvo v100
Pełen komplet( płyta cd, karton, mp3,instrukcja)
Możliwa zamiana na teleofny, konsole itp
Czekam na propozycje
Zdjęcia wyśle zainteresowanym
moje gg 8100509
Ten post był edytowany przez ducati00 dnia: 26 Kwiecień 2010 - 14:37
Pomysł na zagospodarowanie działki przy ul. Kozielskiej. Pomysł, dodam, na sprzedaż, razem z działką i pozwoleniem na budowę. Tylko firma trochę podejrzana, nawet bez telefonu stacjonarnego.
Przez omyłke miłej Pani do spraw korespondencji mam 15mb/s po niecałym miesiącu trwania nowej umowy promocyjnej.Prawie w tym samym czasie napisałem maila do upc jak i zadzwoniłem.Oczywiście w czasie rozmowy przez telefon nie miałem żadnej możliwości bo mam same max opcje , że nawet zwiekszenie nie wchodziło w grę, wiec rozmowa skończyła sie na niczym.Odczekalem tydzień a w międzyczasie przyszedł mail z odpowiedzią gdzie młodszy specjalista do spraw korespondencji odpisuje mi:
Witam,
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Uprzejmie informuję, że może Pani skorzystać z przyspieszenia usługi internetowej pod warunkiem liczenia okresu zobowiązania od nowa, tj. od dnia wprowadzenia zmiany.
Jeśli jest Pani zainteresowana takim rozwiązaniem, zapraszam do kontaktu telefonicznego z Działem Sprzedaży pod numerem 0-801 94 95 96 dla telefonów stacjonarnych lub 032 4 94 95 96 dla telefonów komórkowych.
Pragnę wyjaśnić, że w dniu zawieranej przez Panią Umowy nie było jeszcze wiadomo o przyspieszeniu usługi. Dlatego też nie została Pani przedstawiona taka propozycja.
I właśnie w ten sposób mam 15mb/s z zachowaniem warunków poprzedniej umowy, więc mam 15mb/s plus jeszcze 20% zniżki.
[ Dodano: 17-05-2009, 09:34 ]