W obronie krzyża
No i dobra, dzieki Moko, choc wlasnie wypelnilam NIP-3 i w poz. 56 podalam nasz obecny rachunek prywatny , bo tak zrozumialam z psopeisznego wyjasnieia pani z US dzisiaj. Ale podpislama in blanco pare innych i mąz to wezmie ze sobą jutro.
ALE
ALE---akcja trwa nadal.
Otóz: ja juz nie wiem ak to z moim kontem. Zadzwonilam do mBanku a oni po wypytaniu o milion rzeczy (na szcezscie miaalm przed sobą umowe z nimi, nawet jakis telekod i nr klienta uf) stwierdzili radosnie, ze... u nich to konto ejst aktywne ja na to: 'alez ja je zmaykalam'. Pan niewzruszenie, ze jest i mi mowi, co tam widzi. Dali mi nwoe haslo, bo nie pamietalam i sobiew eszlam -no qrcze faktycznei ejst konto, ale tam 2,36; PLN a nie zwrot podatku.
Zadzownilam do mega cierpliwej pani Iwony z US, a ona sprawdzila (po moim NIPie), że u nich w bazie to konto ejst zamknięte! Jednoczesnie w poniedzialek powiedziala, że dala zlecenie przelewu an konto zaczynajace sie od 93... czyli wlasnie to- mBanku.
Ja NIC nie rozumiem juz. Skoro pieniadze wyszly z US, to GDZIE są, skoro nie ma ich na zadnym prywatnym koncie, ani na tym firmowym?!
Jest dokładnie tak, jak piszą dziewczyny. Wchodzisz na stronę mBanku, wypełniasz formularze zgłoszeniowe i czekasz. Dzwonią, potweirdzają, pocztą przychodzi umowa z instrukcją i regulaminem. Aktywujesz konto przez telefon, zgłaszasz od razu chęć posiadania karty Visa. Wybierasz telekod i hasło do internetu (przez telefon, prowadz cię automat, to proste). Karty (bezpłatnie) przychodzą pocztą. dzien póxniej w innej kopercie PIN-kod i już. Bezpłatnie wybierasz w mBanku przz Euronety, z innych procent od kwoty (trochę się nie opłaca, ale Euronetów jest jak psów). Jeśli chcesz robić przelewy zmaawiasz telefonicznie albo przez internet tzw. kody jednorazowe - przychodzą pocztą i wtedy sama robisz przelewy - wszytsko napisane na erkranie jak dla tumana, po zakończeniu drukujesz w domu potwierdzenie z dopiskiem: "Dokumnet sporządzony na podst. art. 7 Ustawy Prawo ankowe (Dz.U. Nr 140 z 1997, poz. 939) Nie wymaga podpisu ani stempla".
Olena, świezo wtajemniczona (własnie zaoszczędziłam tym sposobem 21 zł opłat pocztowych)
Dlatego pierwsze co trzeba poprosić przed założeniem konta to tabele opłat i prowizji - tam jest wsio czarno na białym napisane za co ile się buli...
Ja przy swoim koncie nie płacę totalnie za nic (może dlatego tak lubię mBank).
bolka Przykłady:
Pan się awanturuje, że nie ma nowej karty żywnościowej. Koleżanka długo i zawile pyta o co chodzi... wyszło na to, że pan nie zgłosił się w terminie po odbiór nowej karty debetowej do ror-u i o to awantura. A dlaczego była to karta żywnościowa? Bo pan płacił nią wyłącznie w sklepach z żywnością, bo nie miał pojęcia, że w innych tez można
Przykład drugi jeszcze z czasów gdy pracowałam w mBanku. Dzwoni pani by ustalić telekod (indywidualne hasło dostępu do rachunku przez telefon). Więc jak zwykle proszę, by przygotowała 6-cio cyfrowe hasło i poinformowała jak będzie gotowa. W słuchawce cisza.... wiec po dluższej chwili pytam, czy jest już gotowa. Na to pani: - A może być "ananas"? (nie muszę dodawać, że hasło powinno być tajne, bo już, że cyfrowe to powiedziałam).
Innym razem zadzwonił pan i identyfikuję go pytając o wybrane cyfry z telekodu.
- proszę podać 3-cia cyfrę z 6-cio cyfrowego telekodu.
- F
- ale ja proszę o cyfrę... jeszcze raz proszę podać 3-cia cyfrę z 6-cio cyfrowego telekodu
- F
- ale ja proszę o CYFRĘ, dokładnie 3-cią z pana indywidualnego kodu dostępu do rachunków
- No jaja sobie pani ze mnie robi? Przecież mówię, że F!
Zgubiłem swoje ID do logowania w mbanku i w związku z tym mam parę pytań :
1. Jak można odzyskać ID ?
2. Słyszałem, że robi się to przez mLinię telefonicznie, jakie zatem dane muszę podać ?
3. Czy razem z nowym pakietem aktywacyjnym (Słyszałem, że przysyłają) otrzymuję nową listę haseł jednorazowych ?
Ja kiedys wlepalem zle haslo w pracy, bo myslalem, ze dobrze zapamietalem. Zle wpisalem 3 razy i mialem blokade logowania. Dzwonisz na mLinie, jesli nie masz telekodu (ja nie mialem wtedy) to zostaniesz dokladnie przepytany o niemal wszystkie swoje dane, potem zakladasz telekod, a pozniej zmieniasz co chcesz z poziomu klawiatury telefonicznej. W przypadku ID to chyba zwuczajnie po "przesluchaniu" bedziesz mial podane.
Jesli zmieniasz haslo klawiatura telefonu, to po zalogowaniu na mbank jest komunikat, aby zmienic haslo na alfanumeryczne.
Witam.
Dziś mija tydzień od zlecenia z pp na mbank.Pieniędzy nie widac...
Szkoda że dopiero tak późno, zrobiłem test - siostra przesłała mi małą sumę na moje konto i ... pieniądze zostały jej zwrócone z komunikatem "KONTO NIEAKTYWNE"
W związku z tym :
-kiedy moje konto będzie w pełni aktywne? ( dodam, że wszystko z pakietu aktywacyjnego zrobiłem - numer i hasło tymczasowe już zmienione..telekod do mlini też zmieniony...)
-co z tym paypalem? na koncie pp pisze że operacja zakończona
z góry dziękuję za każdą odp.
Z tym Polbankiem to również się nasłuchałem dziwnych rzeczy
Jeden telefon na infolinie, i przesłanie dokumentu i otworzą Ci eMax plus
Chyba dawno nie korzystaliście... Mam 8 rachunków w mBanku, co pozwala zaoszczędzić mi jakieś 140zł/mies, bo wszystkie są za free. Żeby założyć eMax Plus (oprocentowanie 5,05%, szkoda, przed kryzysem było 6%) wystarczy 1 telefon, wklepanie kilku cyfr telekodu i poproszenie o otwarcie kolejnego rachunki (max 2 minuty to zajmie). Dokument przyślą pocztą, ale rachunek działa od zaraz.
No i to co kładzie na łopadki inne banki to: darmowe przelewy do wszystkich krajowych banków i brak prowizji przy wypłatach zagranicą (karta debetowa!).
Kanał Internet został zablokowany.
Aby odblokować dostęp do mBanku przez Internet należy:
- zadzwonić na mLinię: 0-801 300 800,
- wybrać opcję "1",
- zidentyfikować się podając numer Klienta i wybrane cyfry telekodu,
- wybrać opcję "4", a następnie postępować wg wskazówek systemu.
Pierwsze po odblokowaniu kanału logowanie do systemu transakcyjnego wymaga zmiany hasła dostępu.
O co kaman bo nie chce mi sie dzwonić ?
Kanał Internet został zablokowany.
Aby odblokować dostęp do mBanku przez Internet należy:
- zadzwonić na mLinię: 0-801 300 800,
- wybrać opcję "1",
- zidentyfikować się podając numer Klienta i wybrane cyfry telekodu,
- wybrać opcję "4", a następnie postępować wg wskazówek systemu.
Pierwsze po odblokowaniu kanału logowanie do systemu transakcyjnego wymaga zmiany hasła dostępu.
O co kaman bo nie chce mi sie dzwonić ?
co 50 zle wpisanych hasel samo sie blokuje
nie chce ci sie dzwonic a pisac to sie chce ? a tymbardziej komus innemu? do telefonu won ;)