Telekomunikacja Polska jaki numer na informacje


W obronie krzyża

Rozwiązanie mamy na str 24 ostatniego numeru PCWK
(2/2004)
Oto cytat:
Najpierw reklamacja, potem skarga

Aleksandra Kurzyna z Biura Prasowego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta powiedziała nam, że w takiej sytuacji klient powinien najpierw wykorzystać przewidziany przez prawo sposób wpłynięcia na usługodawcę, czyli złożyć reklamację: - Klientom niezadowolonym z jakości usług świadczonych przez operatora przede wszystkim radziłabym złożenie formalnej reklamacji w TP S.A. Jeśli w ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, klient może się od tej decyzji odwołać, składając pismo w dyrekcji odpowiedniego okręgu TP S.A. Jeśli i tym razem decyzja będzie negatywna, należy się skontaktować się z Rzecznikiem Konsumenta. Jego biuro powinno się znajdować w odpowiednim urzędzie miasta lub starostwie powiatowym - tłumaczy Aleksandra Kurzyna.

Sprawą może się również zająć UOKiK, ale urząd nie zajmuje się indywidualnymi przypadkami: jego zadaniem jest reprezentowanie wszystkich konsumentów. Zdaniem Aleksandry Kurzyny, najlepszym rozwiązaniem będzie wysyłanie do UOKiK kopii korespondencji z TP S.A. To, po pierwsze, powinno skłonić pracowników Telekomunikacji Polskiej do szybszego zajęcia się sprawą, a po drugie - dostarczy urzędowi informacji problemie i w przyszłości umożliwi wszczęcie formalnego postępowania przeciwko operatorowi, jeśli takich skarg będzie więcej. - Naszym zadaniem jest zabieganie o prawa konsumenta.



A jednak Telekomunikacja Polska będzie musiała zapłacić 1 mln zł kary. Sąd oddalił apelację spółki od decyzji Urzędu Komunikacji Elektronicznej o ukaraniu jej za brak informacji o koszcie połączenia z numerami o podwyższonej opłacie. Chodzi o numery rozpoczynające się cyframi 0-300, 0-400, 0-700 i 0-701.Powrót do artykułu: Telekomunikacja Polska musi zapłacić 1 mln zł kary



" />
">z telekomunikacji wziac ip pod ktorym jest najczesciej ten numer gg i macie adresik

Jasne, jasne... Nie zapędzajmy się w bajkowe klimaty. Najpierw trzeba by było złożyć doniesienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. I gdyby polska policja nie umożyła sprawy (a wierzcie, że prawie zawsze do tego dążą), to może IM (policji) by telekomunikacja dała namiary na gościa. Po pięciu latach i kilku rozprawach w sądzie Mike zostałby z umożoną sprawą o plagiat i wyrokiem za zniesławienie niewinnego człowieka...

[ Dodano: 2008-01-13, 22:21 ]

">A Jeśli Ma neo
... to prawdopodobnie telekomunikacja przechowuje jakieś logi z informacjami o tym który abonent miał kiedy jakie IP.



Telekomunikacja Polska przedstawiła swoje stanowisko na temat rzekomego przekierowywania połączeń telefonicznych na numer o podwyższonej płatności rozpoczynający się od cyfr 0-709.

W związku z pojawiającymi się w Internecie i mediach informacjami o rzekomych oszustwach polegających na telefonowaniu do klientów TP, informowaniu ich o wygranej nagrodzie (np. darmowej wycieczce) i towarzyszącej temu prośbie o wciśnięcie klawisza "9", co miałoby powodować przełączenie rozmowy na numer zaczynający się od cyfr 0-709 (płatny jakoby nawet 20 funtów brytyjskich za 1 min), Telekomunikacja
Polska informuje: Wszelkie informacje na temat przekierowania połączeń klientów TP na numer o podwyższonej płatności 0-709 nie znalazły potwierdzenia w rzeczywistości. Co więcej wykonanie takiej operacji jest technicznie niemożliwe.

Klienci TP rzeczywiście spotkali się z telefonami z informacją o wygraniu nagrody. Połączenia były wykonywane z numeru sieci stacjonarnej jednego z operatorów telekomunikacyjnych, ale nie wiązały się z jakimkolwiek przekierowaniem połączenia i żadnymi dodatkowymi opłatami.

Według Tablicy Zagospodarowania Numeracji URTiP numery rozpoczynające się od 0-709 znajdują się w rezerwie numeracji, a więc nie są nikomu przydzielone i nie można uzyskać z nimi połączenia. Systemy sieciowe TP nie skierują takiego wywołania do Anglii ani do żadnego innego kraju, o czym była mowa w publikacjach w Internecie i artykułach prasowych.

W trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej nie ma technicznej możliwości przekierwania połączenia na numer o podwyższonej płatności poprzez wciśnięcie jakiejkolwiek cyfry w aparacie telefonicznym. Nie ma również mowy o ponoszeniu dodatkowej opłaty z tego tytułu.

Po zakończeniu połączenia nie istnieją możliwości pobierania za nie opłaty. Nie jest również możliwe, aby połączenie zostało wznowione samoistnie, tzn. jeśli klient nie wybierze numeru i nie zadzwoni, to telefon nie zrobi tego samodzielnie.

Informacje o przekierowywaniu rozmów na numery zaczynające się od cyfr 0-709, wiążące się z wysokimi opłatami, pojawiły się w Wielkiej Brytanii. Zostały one zdementowane m.in. przez przedstawicieli British Telecom. Ostrzeżenia z "polskiego Internetu" są niemal dokładną kopią wersji brytyjskiej - informuje TP.

za www.wirtualnemedia.pl



" />Informacje ogólne o firmie :)


Sieć Plus, której operatorem jest Polkomtel S.A. działa od 1 października 1996r.




Od początku swej działalności sieć Plus jest pionierem we wprowadzaniu na polski rynek najnowszych rozwiązań technologicznych i teleinformatycznych. Jako pierwszy zaoferował swoim klientom przesyłanie wiadomości MMS, możliwość odsłuchiwania SMS, przesyłanie danych w technologiach GPRS i EDGE, UMTS, HSDPA.
We wrześniu 2004 Plus, jako pierwszy operator w Polsce, uruchomił usługi telefonii komórkowej trzeciej generacji, łącznie z UMTS. Dzięki temu abonenci sieci Plus mają dostęp do największego i stale rozszerzanego pakietu usług dodatkowych. To właśnie sieć Plus wyznacza kierunki rozwoju telekomunikacji mobilnej w Polsce.

Potwierdzeniem najwyższej dbałości o abonentów są certyfikaty ISO 9002, który otrzymały: Departament Kompleksowej Obsługi Klienta, Biuro Obsługi Technicznej, Biuro Reklamacji oraz Departament Aktywacji i Windykacji Należności.

Struktura Akcjonariatu firmy Polkomtel S.A.

Akcjonariuszami Polkomtel S.A. są:
KGHM Polska Miedź S.A.,
PKN Orlen S.A.,
TeleDanmark A/S i Vodafone Americas Asia - po 19,61 % akcji,
PSE S.A. - 16,05% oraz Węglokoks S.A. - 4,0%,
Tel-Energo S.A. - 1,01% i TelBank S.A. - 0,5%.


Siedziba spółki:
Ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa
tel.: (48) 022 426 10 00

faks: (48) 022 426 00 65


Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta

Czynne przez całą dobę:
tel. 2601
tel. 601 102 601

Call Center - Łódź

tel. 2601
ul Traktorowa 148/158
91-204 Łódź



Połączenie z Konsultantem można uzyskać dzwoniąc:
w Polsce:
z telefonu sieci Plus- numer 2601 (numer platny 0.95 pln za połączanie)
z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus GSM - 601 102 601 (numer płatny)
z dowolnego telefonu stacjonarnego - 601 102 601 (numer płatny)
za granicą:
z telefonu komórkowego - numer +48 601 102 601
z telefonu stacjonarnego - + 48 601 102 601 (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).
Wnioski pisemne do Działu Obsługi Klienta możesz kierować pod numery faksów:
z Polski:
0 601 102 602 (numer płatny)
z zagranicy:
+48 601 102 602 (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).
Adres e-mail:bok@plus.pl