telekody doładowujące


W obronie krzyża

Darmowe doładowania- simplus
PROMOCJA SIMPLUS!!!

Wyślij sms o treści: AP.WRUU na numer:79068 (1,22 zł z vat)

Wiadomością otrzymasz kod który prześlij na adres mailowy simplus.kod@interia.eu

Kod zostanie poddany weryfikacji i odesłany jako TELEKOD doładowujący konto
użytkownika o 25zł.

Promocja trwa do końca listopada.




1. SMS za darmo
Podczas wysyłania SMS'a (gdy pojawi się pasek postępu) czekamy 3-5 sekund i wyłączamy telefon. Sieć nie skazuje za jego wysłanie. xP

2. Doładowanie 2 telefonów jedną kartą (Orange)
Potrzebujemy dwie karty z tej samej sieci no i dwa tele oczywiście. W obu telefonach wpisujemy kody doładowujące (np. *124*14cyfrowykod#) i w tym samym momencie zatwierdzamy. Na 90% zostaną doładowane obydwie karty xP

3. Darmowy WAP w Erze
Zadzwoń pod numer 602900*, i wciśnij 0, konsultant aktywuje Ci darmowy pakiet GPRS. Dzięki temu będziesz mógł bez żadnych opłat pobrać dzwonek, grę, tapetę, a także cieszyć się w pełni darmowym dostępem do Omnix bezpośrednio ze swojego telefonu. W sumie to aż 3 MB WAPâĬżËÄŹżËu za free!

4. Doładowanie Era co tydzień o 10 zł za darmo!!!
Najpierw wysyłasz SMSâĬżËÄŹżËa o treści T na numer 8000. System wychwyci, że jesteś zainteresowany - pokaż mu "faka" i po chwili wyślij SMSâĬżËÄŹżËa o treści N na numer 8002. Gotowe? No czas zadymić!!! Zadłuż konto na co najmniej MINUS JEDEN GR (-1gr).
Era ma na tyle głupi system, że od razu myśli, że chcesz "zerwać umowę i wyrzucić kartę". Po kilku dniach dostaniesz wiadomość, że jeśli uzupełnisz konto o 20zł i wyślesz SMSâĬżËÄŹżËa o treści T na 8000 otrzymasz 10zł doładowania. Potem znowu N na 8002, znowu zadłużenie i... powtarzasz do znudzenia.

5. Podwójne doładowanie (Plus)
Będą nam do tego potrzebne 2 telefony komórkowe. Plus umożliwia nam doładowanie naszego konta z innego telefonu komórkowego. No więc cały ,,myk" polega na tym, aby doładować jedno konto jedną i drugą komórką w małym
odstępie czasu... W praktyce wygląda to następująco... Na telefonie którego konto chcemy doładować wpisujemy wg. schematu(dla sieci Plus GSM ):
*123*14-o cyfrowy kod doładowujący# czyli np. *123*1234567891234# Natomiast na drugim telefonie:
*123*numer telefonu pierwszego*14-o cyfrowy kod doładowujący# czyli przykładowo *123*605157961*1234567891234#
Kiedy wszystko wpiszemy akceptujemy .... Musimy zrobić na tyle szybko żeby sieć nie zdążyła zarejestrować tego doładowania (najlepiej w tym samym czasie).



tam masz na dole napisane

*iles tam*12345678901234#
w iles tam piszesz kod ale nie wiem jaki jest w orange a w miejsce tych cyferek Telekod ktory jest w centralnej czesci kuponu doladowujacego



Ponizej przedstwiam zapis mojej korespondencji z Simpusem dotyczay wadliwej karty.

Klientka: Witam
Dzisiaj kupilam karte za 30 zl o numerze seryjnym 01872281, przy
zdrapywaniu zeszly 2 cyfry telekodu i nie moge doladowac swojego telefonu
(tu zostal podany numer telekodu)
Bylma w 3 salonach simplusa i uslyszalam ze nic sie nie da zrobic.
Czyzby tak bylo? w co nie wierze, czy moze pracownicy nie chcieli podjac
sie tego zadania. Jesli faktycznie tak jest, ze nic sie nie da zrobic to
znaczy ze zostalam
okradziona przez simplusa(moze nie tylko ja)jaka mam pewnosc, ze przy zakupie
kolejnej karty nie
bedzie tak samo? Zadam natychmiastowego doladowania mojego konta lub zwrotu
pieniedzy, gdyz
nie stac mnie na wyrzucanie pieniedzy w bloto, bo simplus nie odpowiednio,
przygotwal karte do uzytku. Prosze o natychmiastowa interwencje.

Simplus: Czy stwierdza Pani, że karta którą Pani zakupiła posiadał wadę
produkcyjną?

Klientka: Witam TAK UWAZAM,ZE KARTA POSIADA WADE PRODUKCYJNA!!!!!! CHYBA, ZE
PANSTWO UWAZAJA, IZ ZDRAPANIE CYFR TELEKODU JEST NORMALNE!!!!!

Simplus:  Uprzejmie prosimy o udanie się do punktu w którym Pani zakupiła
kartę SIM i tam proszę reklamować kartę doładowującą, jaką Pani posiada.

Klientka:Witam Feralna karte kupilam w kiosku, a paragonu nie dostalam
(zazwyczaj w kioskach nie daja paragonu) wiec, jak mam zareklamowac ta karte?
Uwazam, iz to Panstwo powinni sie zajac ta karta, poslalam Panstwu numer
seryjny karty, i ciag cyfr telekodu. Czy Panstwo nie sa w stanie ustalic 2
brakujacych cyfr telekodu? Ja zaplacilam za karte 30zl, simplus pieniadze
otrzymal, ale moje konto nie zostalo doladowone. Ale Panstwa to nic nie
obchodzi!!!!!!

Simplus: Uprzejmie informujemy, że pracownicy kiosków są zobowiązani do
posiadania kas fiskalnych i powinni wydawać paragony za sprzedane towary.
Niestety tylko w kiosku w którym Pani zakupiła kartę może reklamować
uszkodzoną kartę zasilającą. Nie ma innej drogi rozwiązanie tego problemu.

No coz, jak widac Simplus umywa rece. Produkt jest ich, czemu zaprzeczyc nie
moga. I co Wy na to? Na wszelki wypadek: zmieniam siec!



Dnia Tue, 21 Dec 2004 00:14:01 +0100, Kudłaty naskrobał(a):


| Pytanie podstawowe zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa wysyłacie na
| policję czy bezpośrednio do prokuratora?

apeluję: nie zgłaszaj wyłudzenia ani kradzieży, bo się sprawą nie zajmą (17
zł to znikoma szkodliwość), tylko zgłoś OSZUSTWO (w przypadku tego
przestępstwa nie ma pojęcia znikomej szkodliwości i od razu zostanie
wszczęte śledztwo)


jutro wysyłam poleconym - poniżej całość <bez danych osobowychmoże komuś
się przyda

-------------------------------------------------------------------
                                                           Tychy dn. 20.12.2004

<dane osobowe

        Prokuratura Rejonowa Gdańsk
        ul. Nowe Ogrody 30
        80-803 Gdańsk

Zawiadomienie
o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu

Niniejszym zawiadamiam o dokonaniu na moją szkodę oszustwa (art. 286 kk.)
przez osobę podającego się za <dane osobowe, i wnoszę o wszczęcie i
przeprowadzenie w tej sprawie, na podstawie art. 303 kpk, postępowania
przygotowawczego.

Uzasadnienie

        14 grudnia 2004 roku za pośrednictwem internetowego serwisu aukcyjnego
?allegro? dokonałem transakcji zakupu kodu doładowującego kartę
telefoniczną (dowód zał. nr 1,2). Dzień później  otrzymałem pocztą
elektroniczną wiadomość o sprzedającego z danymi adresowymi oraz numerem
konta do wykonania przelewu w celu finalizacji transakcji (dowód zał. nr
3). Zgodnie z umową dokonałem przelewu na wskazane konto bankowe (dowód
zał. nr 4) i oczekiwałem na otrzymanie kodu doładowującego. Wielokrotne
próby kontaktu za pośrednictwem internetu oraz telefonicznie zawiodły a po
sprawdzeniu wiarygodności za pośrednictwem serwisu allegro okazało się, że
ta osoba zdążyła w ten krótki czas oszukać kilkadziesiąt osób!!! (załącznik
nr 5)

Mając na uwadze, że przytoczone przeze mnie okoliczności dowodzą
popełnienia na moją szkodę przestępstwa, wnoszę o przeprowadzenie w tej
sprawie postępowania przygotowawczego celem ustalenia i ukarania jego
sprawców.

Zdając sobie sprawę z charakteru sprawy (umowa  i kontakt za pośrednictwem
internetu) załączam pełen adres korespondencyjny serwisu aukcyjnego allegro
oraz w załączniku (nr 6) informację od TP S.A. o możliwości współpracy z
organami ścigania w celu lokalizacji osób podejrzanych o przestępstwo.

Adres do korespondencji:
QXL Poland Sp. z o. o.
ul. Marcelińska 90
60-324 Poznań
fax +48 61 8602801
        Mam nadzieję, że pomimo stosunkowo niskiej kwoty oszustwa (17zł)
prokuratura weźmie pod uwagę dużą ilość osób padających ofiarą takich
praktyk i podejmie działania zmierzające do ukarania sprawców tych
dokuczliwych przestępstw.
        W szczególności zainteresuje się właścicielem konta bankowego który
najprawdopodobniej będzie inny niż wskazany na przelewie a pomimo tego że
otrzymywał ogromną ilość przelewów nienależnych mu, nie poinformował o tym
zdarzeniu banku -pomimo, że miał taki obowiązek zgodnie z prawem bankowym i
regulaminem prowadzenia rachunku bankowego.

        Z poważaniem

___
Zał. 1. Oferta sprzedaży telekodu za pośrednictwem aukcji 37266139
Zał. 2. Potwierdzenie zakupu telekodu w aukcji 37266139
Zał. 3. Pełny e-mail otrzymany od sprzedającego z danymi do przelewu
Zał. 4. Bankowy dowód zapłaty za towar
Zał. 5. Wykaz oszukanych osób przez osobę podającą się za <dane osobowe
Zał. 6. Informacja od TP S.A. w zakresie pomocy organom ścigania.

_____________________________________________________________________________



Dnia Fri, 14 Jan 2005 11:39:26 +0100, -=Conik=- napisał(a):


| czy przesylka nie zostala
| odebrana i nie jest to proba wyludzenia.
nie tylko nie zostala odebrana ale mimo zapewnien sprzedajacego ni emam
zadnego sladu ze wogole zostala wyslana

| Tu sie zgodze, moze jedynie przed pojsciem na policje zatelefonowalbym do
| goscia jesli sie da.
sie nie da niestety tel nie odpowiada


No to wyslij jeszcze jednego maila, najlepiej przez formularz ze strony
allegro, popros o dowod nadania lub zlozenia reklamacji i napisz, ze jesli
nie otrzymasz ich lub zwrotu gotowki w terminie (daj troche czasu na
reakcje) to zglaszasz oszustwo z paragrafu bla bla...Ponizej zamieszczam
przykladowego "gotowca", wczesniej byl na grupie.

<dane osobowe

        Prokuratura Rejonowa Gdańsk
        ul. Nowe Ogrody 30
        80-803 Gdańsk

Zawiadomienie
o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu

Niniejszym zawiadamiam o dokonaniu na moją szkodę oszustwa (art. 286 kk.)
przez osobę podającego się za <dane osobowe, i wnoszę o wszczęcie i
przeprowadzenie w tej sprawie, na podstawie art. 303 kpk, postępowania
przygotowawczego.

Uzasadnienie

        14 grudnia 2004 roku za pośrednictwem internetowego serwisu aukcyjnego
?allegro? dokonałem transakcji zakupu kodu doładowującego kartę
telefoniczną (dowód zał. nr 1,2). Dzień później  otrzymałem pocztą
elektroniczną wiadomość o sprzedającego z danymi adresowymi oraz numerem
konta do wykonania przelewu w celu finalizacji transakcji (dowód zał. nr
3). Zgodnie z umową dokonałem przelewu na wskazane konto bankowe (dowód
zał. nr 4) i oczekiwałem na otrzymanie kodu doładowującego. Wielokrotne
próby kontaktu za pośrednictwem internetu oraz telefonicznie zawiodły a po
sprawdzeniu wiarygodności za pośrednictwem serwisu allegro okazało się, że
ta osoba zdążyła w ten krótki czas oszukać kilkadziesiąt osób!!! (załącznik
nr 5)

Mając na uwadze, że przytoczone przeze mnie okoliczności dowodzą
popełnienia na moją szkodę przestępstwa, wnoszę o przeprowadzenie w tej
sprawie postępowania przygotowawczego celem ustalenia i ukarania jego
sprawców.

Zdając sobie sprawę z charakteru sprawy (umowa  i kontakt za pośrednictwem
internetu) załączam pełen adres korespondencyjny serwisu aukcyjnego allegro
oraz w załączniku (nr 6) informację od TP S.A. o możliwości współpracy z
organami ścigania w celu lokalizacji osób podejrzanych o przestępstwo.

Adres do korespondencji:
QXL Poland Sp. z o. o.
ul. Marcelińska 90
60-324 Poznań
fax +48 61 8602801
        Mam nadzieję, że pomimo stosunkowo niskiej kwoty oszustwa (17zł)
prokuratura weźmie pod uwagę dużą ilość osób padających ofiarą takich
praktyk i podejmie działania zmierzające do ukarania sprawców tych
dokuczliwych przestępstw.
        W szczególności zainteresuje się właścicielem konta bankowego który
najprawdopodobniej będzie inny niż wskazany na przelewie a pomimo tego że
otrzymywał ogromną ilość przelewów nienależnych mu, nie poinformował o tym
zdarzeniu banku -pomimo, że miał taki obowiązek zgodnie z prawem bankowym i
regulaminem prowadzenia rachunku bankowego.

        Z poważaniem

___
Zał. 1. Oferta sprzedaży telekodu za pośrednictwem aukcji 37266139
Zał. 2. Potwierdzenie zakupu telekodu w aukcji 37266139
Zał. 3. Pełny e-mail otrzymany od sprzedającego z danymi do przelewu
Zał. 4. Bankowy dowód zapłaty za towar
Zał. 5. Wykaz oszukanych osób przez osobę podającą się za <dane osobowe
Zał. 6. Informacja od TP S.A. w zakresie pomocy organom ścigania.



Klientka <pr@gazeta.SKASUJ-TO.plnapisał(a):
Witam, moja korespondecja z simplusem dobiegla konca oto co otrzymalam:
Simlus umywa rece i odpowiedzialnoscia za przyjecie reklanacji obarcza
sprzedajacych, powolujac sie na odpowiednie uregulowania prawne. Formalnie -
sa w porzadku... Z drugiej strony: wadliwy produkt jest ich. Widzac takie
podejcie do rzeczy w czasach gdzie o klientow jest raczej trudno, postanawiam
zmienic operatora.

Simplus: uprzejmie informujemy, że jeśli nie jest Pani zadowolona z podanego
przez nas rozwiązania prosimy o złożenie reklamacji zachowując poniższy wzór:
Imię i Nazwisko/Nazwa:
Adres zamieszkania/siedziby (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel
S.A.):
Numer telefonu w sieci Polkomtel S.A. lub numer konta Klienta:
Określenie przedmiotu reklamacji wraz z uzasadnieniem:
Prosimy zatem o uzupełnienie korespondencji o brakujące pozycje, oraz
odesłanie jej do nas na adres b@plusgsm.pl lub o przesłanie jej faksem

Klinetka: podalam po raz kolejny dane adresowe i opis sytuacji

Simplus: W odpowiedzi na Pani zgłoszenie uprzejmie prosimy o sprecyzowanie:
czy z uszkodzoną telekartą udała się Pani do punktu/salonu, w którym została
ona zakupiona ?
W jakim konkretnie miejscu( dane adresowe) kupiła Pani w/w telekartę
simplus ?

Klientka: Karta zostala zakupiona w kiosku w Krakowie na ulicy Grodzkiej nie
udalam sie z reklamacja do owego kiosku gdyz zgubilam paragon.
Bylam w 3 salonach simplusa w Krakowie Impol Sp. z o.o. ul. Karmelicka
21A, mPunkt Polska Sp. z o.o. ul. Wielicka 259 Hipermarket HIT oraz na
ul.Królewska 57 ale tam zostaly udzielone mi sprzeczne informacje a w
konsekwencji uslyszalam odp ze nic sie z tym nie da zrobic.
Uwazam iz karta ta  jest Panstwa produktem i to Panstwo powinni uznac Ta
reklamacje a nie kiosk w ktorym kupilam!!!!
Widze Panstwa podejscie do sprawy, najpierw odsylaja mnie z salonu do
salonu gdzie kazdy mowi co innego, potem prowadze korespondencje poczta
e-mail Simplusmas@polkomtel.com.pl, ale nie wiem z kim bo to wszytsko
jest anonimowe, efekt jest taki iz tam odsylaja mnie do Panstwa,trace czas
bo moje konto jest dalej puste choc zaplacilam za karte 30 zl.
Czy w dzisiejszych czasach nie maja Panstwo takiej mozliwosci zeby po
numerze seryjnym karty doladowac to konto?
Moze to wymaga troche pracy, nie wiem ale takim postepowanie nie
przycigaja sobie Panstwo klientow a wrecz przeciwnie moga stracic
obecnych, bo ponoc moj przypadek nie jest pierwszym!

simplus: Odpowiedź: (BOK Plus GSM) - 30-05-2005 20:13
Dziękujemy za uzupełnienie korespondencji.
W odpowiedzi na Pani pytanie uprzejmie informujemy, że reklamację na
zakupiony towar, w tym przypadku na kartę, składa Pani w miejscu
zakupienia karty.
Wyjaśniamy, że zgodnie z zapisem ustawy z dn. 27.07.2002 o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego art.4.1
to sprzedawca odpowiada wobec kupującego jeżeli towar konsumpcyjny w chwili
jego wydania jest niezgodny z umową. Jednocześnie zgodnie z art..8.1 jeżeli
towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową kupujący może żądać doprowadzenia
go stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy.
Tym samym to sprzedawca w przypadku zakupionej telekarty jest adresatem
roszczenia kupującego. Jednocześnie zgodnie z art.12.1 w przypadku
zaspokojenia roszczeń wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z
umową sprzedawca może dochodzić odszkodowania od któregokolwiek z
poprzednich sprzedawców jeżeli wskutek jego działania lub zaniechania
towar był niezgodny z umową sprzedaży konsumenckiej-jest to tzw.roszczenie
zwrotne. Polkomtel S.A. jako sprzedawca odpowiada za telekarty sprzedawane
w Salonach Firmowych.

Ponizej znajduje sie zapis mojej POPRZEDNIEJ korespondencji z Simpusem:


Ponizej przedstwiam zapis mojej korespondencji z Simpusem dotyczay wadliwej
karty.

Klientka: Witam
Dzisiaj kupilam karte za 30 zl o numerze seryjnym 01872281, przy
zdrapywaniu zeszly 2 cyfry telekodu i nie moge doladowac swojego telefonu
(tu zostal podany numer telekodu)
Bylma w 3 salonach simplusa i uslyszalam ze nic sie nie da zrobic.
Czyzby tak bylo? w co nie wierze, czy moze pracownicy nie chcieli podjac
sie tego zadania. Jesli faktycznie tak jest, ze nic sie nie da zrobic to
znaczy ze zostalam
okradziona przez simplusa(moze nie tylko ja)jaka mam pewnosc, ze przy zakupie
kolejnej karty nie
bedzie tak samo? Zadam natychmiastowego doladowania mojego konta lub zwrotu
pieniedzy, gdyz
nie stac mnie na wyrzucanie pieniedzy w bloto, bo simplus nie odpowiednio,
przygotwal karte do uzytku. Prosze o natychmiastowa interwencje.

Simplus: Czy stwierdza Pani, że karta którą Pani zakupiła posiadał wadę
produkcyjną?

Klientka: Witam TAK UWAZAM,ZE KARTA POSIADA WADE PRODUKCYJNA!!!!!! CHYBA, ZE
PANSTWO UWAZAJA, IZ ZDRAPANIE CYFR TELEKODU JEST NORMALNE!!!!!

Simplus:  Uprzejmie prosimy o udanie się do punktu w którym Pani zakupiła
kartę SIM i tam proszę reklamować kartę doładowującą, jaką Pani posiada.

Klientka:Witam Feralna karte kupilam w kiosku, a paragonu nie dostalam
(zazwyczaj w kioskach nie daja paragonu) wiec, jak mam zareklamowac ta karte?
Uwazam, iz to Panstwo powinni sie zajac ta karta, poslalam Panstwu numer
seryjny karty, i ciag cyfr telekodu. Czy Panstwo nie sa w stanie ustalic 2
brakujacych cyfr telekodu? Ja zaplacilam za karte 30zl, simplus pieniadze
otrzymal, ale moje konto nie zostalo doladowone. Ale Panstwa to nic nie
obchodzi!!!!!!

Simplus: Uprzejmie informujemy, że pracownicy kiosków są zobowiązani do
posiadania kas fiskalnych i powinni wydawać paragony za sprzedane towary.
Niestety tylko w kiosku w którym Pani zakupiła kartę może reklamować
uszkodzoną kartę zasilającą. Nie ma innej drogi rozwiązanie tego problemu.

No coz, jak widac Simplus umywa rece. Produkt jest ich, czemu zaprzeczyc nie
moga. I co Wy na to? Na wszelki wypadek: zmieniam siec!


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/