Telekody Simplus


W obronie krzyża

Zasilenie konta na "Raz, Dwa, Trzy" z innego telefonu

Zdrap z Telekarty pasek kryjący 14- lub 16-cyfrowy Telekod lub odczytaj telekod z wydruku (np. w przypadku telekarty pochodzącej z terminalu) i wpisz z klawiatury telefonu sekwencję:

*123* TELEKOD* NR_TELEFONU#

gdzie NR_TELEFONU to numer telefonu, który chcesz zasilić

Następnie wciśnij przycisk "zadzwoń"

Po krótkim czasie na ekranie telefonu, który zasilasz wyświetli się jedna z poniższych informacji o statusie operacji zasilenia:

* KONTO ZASILONE. PROSIMY POCZEKAĆ NA SMS
* NIEPOPRAWNA SKŁADNIA POLECENIA (powtórz operację)
* NIEPOPRAWNY TELEKOD (powtórz operację zasilenia)

Po poprawnej operacji w ciągu kilku minut użytkownik zasilonego telefonu otrzyma krótka wiadomość tekstową SMS: "Konto zasilone. Prosimy wyłączyć i włączyć telefon".

Objaśnienia:
KOD *123* oznacza "zasil konto Simplus ".
Znak # kończy sekwencję.


Więcej masz na http://www.simplus.pl/v.do?idx=805090#123_tel



Mam taka prosbe Gdyż moja mama jest za granicą doładowałem jej konto za 50zł ale mi właśnie je zablokowali i nie mam jak się z nią skontaktować i moja prośba taka czy może kto mi przesłać 1 zł na fona ?? Wiem, że to nie ładnie tak prosić ale musze to mieć bo jak bede mieć 1 zł to mi odblokują ją jutro a muszę mamie podać telekod bo mui gdzieś zadzwonić

Proszę o wyrozumiałość ale mam nadzieje, że kto ma dobre serce i mi pomoże


Żeby wysłać mi Pieniążki z SIMPLUSA to trzeba wpisać


 P 1 667796238  pod numer 5511




| | A co z numerami do SimPlusa, Tak Taka, czy Popa?? Idzie wygenerować
taki
| | telekod??
| Da rade. To bedzie 1.20 za numerek.
| To ja bede konkurencyjny: 1.00 :)
tez mi konkurencja ;)
dorzuc jakas wycieczke, karte stalego klienta, promocje rozne
na swieta/weekendy etc. to pogadamy ;)


To ja się jeszcze zastanowię. [teraz klient który to pisze, czyli ja, bierze
was na przetrzymanie i czeka, aż ktoś jeszcze bardziej spuści z ceny i doda
jakieś bonusy]
Pozdr.



Dnia sobota, 21 maja 2005 20:48, we wiadomości
<d6nvpi$p@inews.gazeta.pl, Klientka napisał(a):


No coz, jak widac Simplus umywa rece. Produkt jest ich, czemu zaprzeczyc
nie moga. I co Wy na to? Na wszelki wypadek: zmieniam siec!


Zapewne maja w swoim systemie komputerowym numer seryjny karty i jej telekod
więc sądzę, ze nie ma problemu z jego ustaleniem. Problem jest w tym, że
pewnie kosztowałoby to sporo zachodu. Kilka osób musiałoby podnieść pupę ze
stołka, żeby to załatwić.

Inną sprawą jest, że popełniłaś błąd nie biorąc paragonu. Nie jesteś w
stanie udowodnić, że ta karta była nowa, więc dlatego umywają od tego ręcę
- bo jest im łatwiej ściśle trzymać się przepisów niż pójść na rękę
klientowi.



Witam!
    Mam do sprzedania:
-płyta CD z Telekartą SIMPLUS o wartości 10 PLN z VAT. Telekod zasilający
konto o 10 PLN znajduję się na płycie, aby zasilić konto SIMPLUS należy
zdrapać z płyty CD warstwę zabezpieczającą Telekod, zadzwonić z telefonu
SIMPLUS na numer 5555, wprowadzić Telekod, zaczekać na potwierdzenie
zasilenia (SMS) a nastepnie wyłączyć i włączyć telefon. Telekarta ważna do
końca 2005r.
    Na płycie CD znajdują się następujące piosenki:
1) Free - All Right Now
2) Extreme - Get the Funk Out
3) Big Cyc - Dres
4) Status Quo - Down Down
5) Tom Jones - I'll Never Let You Go
6) Gary Moore - Parisienne Walkways
7) Godley & Creme - An Englishman in New York
8) ABC - The Look of Love
9) Level 42 - Lessons in Love
10) Big Country - Look Away
11) Ugly Kid Joe - Everything About You
12) Robert Palmer - Addicted to Love
13) Jon & Vangelis - I Hear You Now
14) Sam Brown  - Stop
15) Rezerwat - Parasolki

Płyta jest bardzo sympatyczna, wiem bo przesłuchałem całą płytę :-)
Cena płyty CD z Telekartą SIMPLUS o wartości 10 PLN z VAT, to - 15 PLN (w
sklepie owa płyta CD z Telekartą SIMPLUS o wartości 10 PLN z VAT - wynosi 20
PLN). Tak więc okazyjna cena!!! W dodatku płyta ma świąteczną szatę
graficzną :-) dzięki czemu może być doskonałym prezentem pod choinkę :-)

Pozdrawiam
Jakub Szymanek
tel.0 601 368 673
jakub.szyma@implus.com.pl



witam

Użytkownik Klientka napisał:

(1)Zadam natychmiastowego doladowania
(2)nie stac mnie na wyrzucanie pieniedzy w bloto,
(1)


Klientka: Witam TAK UWAZAM,ZE KARTA POSIADA WADE PRODUKCYJNA!!!!!! CHYBA, ZE
PANSTWO UWAZAJA, IZ ZDRAPANIE CYFR TELEKODU JEST NORMALNE!!!!!


bedac niczego winnym pracownikiem simplusa po stwierdzeniach(1) , tez
nie mialbym ochoty pomoc, a jedynie wykonac standardowa procedure. Ja z
BOKiem simplusa mialem troche przyjemnosci i zawsze starali sie pomoc!


Klientka:Witam Feralna karte kupilam w kiosku, a paragonu nie dostalam
(zazwyczaj w kioskach nie daja paragonu) wiec, jak mam zareklamowac ta karte?


kloci sie to ze stwierdzeniem (2). 30zl to duzo, ale paraganu nie biore?
bzdura totalna jest takze mit, ze nie daja paragonu! Daja, wrecz na
sile, przy czym spisuja numer seryjny karty na odwrocie ; wszedzie :
kiosk , stacja benz [zwykla karta] czy zabki...

K.



Moja siostrzenica dostala dzisiaj smsa o tresci:
"NOWOSC!!! 80% zasilenia gratis. Wystarczy wpisac w telefonie
*123*telekod*66 13 17 86 0# Promocja trwa do 17.07.2005
Pozdrawiamy Sim+"

Ewidentny oszust prubujacy nabic sobie konto simplusa, jak widac jego
numer - 661 317 860 Jak oduczyc goscia takich numerow??
najgorsze jest ze pewnie co najmniej 50% osob do ktorych napisze uwierzy w
ta "promocje"




Moja siostrzenica dostala dzisiaj smsa o tresci:
"NOWOSC!!! 80% zasilenia gratis. Wystarczy wpisac w telefonie
*123*telekod*66 13 17 86 0# Promocja trwa do 17.07.2005
Pozdrawiamy Sim+"

Ewidentny oszust prubujacy nabic sobie konto simplusa, jak widac jego
numer - 661 317 860 Jak oduczyc goscia takich numerow??
najgorsze jest ze pewnie co najmniej 50% osob do ktorych napisze uwierzy
w
ta "promocje"

szans na wykrycie oszusta wielkich nie ma. Pewnie się nie zarejestrował


a czy muslisz ze do tego zawsze potrzebna jest rejestracja ??????????

wystarczy po billing lub IMEI + abonament




*100# - jaki masz rezultat??


Charakterystyczny dla niedoladowanego Simplusa ..."Prosimy zasilic konto
*123*TELEKOD#, a nastepnie skorzystac z wybranej uslugi. W abo
nie-z-migracji wpisujac kod *100# siec wyrzuca odpowiedz "niepoprawne
polecenie" lub "nie wykonano". Wg BOK-u Plusa wyrzucanie na zmigrowanym
numerze komunikatu ..."Prosimy zasilic konto *123*TELEKOD..." nie jest
poprawne. Stad moje watpliwosci.
Pozdr.



(...)

Przeciez pisze o USSD. Sprobuj z telefonu wybrac
*100*SIMPLUS# (czyli *100*7467587#) i zielona sluchawka.
To powinno Ciebie usatysfakcjonowac :-))
USSD w odroznieniu do SMS jest bezplatne.


ale nadal nie ma mozliwości zasilenia konta SIMPLUS bez TELEKODU
a o to właśnie chodzi...

rokko



Cytat ze strony WWW
http://www.samiswoi.pl/roaming.asp

"Należy pamiętać, aby przed wyjazdem zaopatrzyć się w telekarty SIMPLUS.
W każdej chwili mogą Państwo zasilić swoje konto za granicą wpisując na
telefonie *123* 14- cyfrowy telekod# i naciskając przycisk zadzwoń"

Qrcze, to pomyłka czy faktycznie chodzi o zdrapki Simplusa???

Pzdr
Krzych



Krzysztof napisał(a):


Cytat ze strony WWW
http://www.samiswoi.pl/roaming.asp

"Należy pamiętać, aby przed wyjazdem zaopatrzyć się w telekarty SIMPLUS.
W każdej chwili mogą Państwo zasilić swoje konto za granicą wpisując na
telefonie *123* 14- cyfrowy telekod# i naciskając przycisk zadzwoń"

Qrcze, to pomyłka czy faktycznie chodzi o zdrapki Simplusa???


Cut-and-paste error? :-P

Przemek




Czy posiadacz abo w + może w łatwy sposób doładować komuś innemu


Simplusika, np. na wybraną przez siebie dowolnie kwotę ?

1) Zasilenie konta "Na Raz, dwa, trzy"
Jeśli chcesz zasilić konto Simplus z innego telefonu Plus GSM lub Simplus,
wpisujesz w telefonie:
*123*TELEKOD* NR_TELEFONU#
Następnie wciskasz przycisk "zadzwoń"

2) Zasilenie konta "Na szóstkę"
Jeśli chcesz zasilić swoje konto Simplus z innego telefonu (jest to możliwe
tylko z telefonu pracującego w trybie wybierania tonowego), zadzwoń pod
numer
0-22 607 55 55 . Usłyszysz polecenie wyboru języka, w którym chcesz usłyszeć
instrukcję, a następnie zostaniesz poproszony o wprowadzenie numeru
telefonu, którego konto Simplus chcesz zasilić.

Numer, który wprowadzisz, zostanie odczytany ponownie, dzięki czemu będziesz
mógł sprawdzić, czy podałeś go prawidłowo. Jeśli numer telefonu nie zostanie
wprowadzony lub trzykrotnie zostanie wprowadzony niewłaściwy numer,
połączenie zostanie przerwane

rokko



A jak tu wybrać kwotę ?
JaC

1) Zasilenie konta "Na Raz, dwa, trzy"
Jeśli chcesz zasilić konto Simplus z innego telefonu Plus GSM lub Simplus, wpisujesz w telefonie:
*123*TELEKOD* NR_TELEFONU#
Następnie wciskasz przycisk "zadzwoń"





A jak tu wybrać kwotę ?
JaC

| 1) Zasilenie konta "Na Raz, dwa, trzy"
| Jeśli chcesz zasilić konto Simplus z innego telefonu Plus GSM lub


Simplus, wpisujesz w telefonie:


| *123*TELEKOD* NR_TELEFONU#
| Następnie wciskasz przycisk "zadzwoń"


masz do dyspozycji 30, 50, 100 i 150 pln w kazdym kiosku i na stacji
bezynowej




| Tym razem mozna doladowac konto innemu uzytkownikowi Sim+ rownierz z
| telefonu abonentowego
| *123*TELKEKOD*NR_TELEFONU#

| No widze ze + powaznie wzial sie za technologie USSD :)

Technologia - technologią - ale najważniejsze są usługi.
To fajne z mojego abonamentu w +) zasilić SIMPLUSA dzieciakowi. Za friko
oczywiście - bez dzwonienia na 6075555. Pozdrawiam czytających.


Gdyby jeszcze tak nie trzeba bylo znac żadnego telekodu, tylko po prostu
obciążyć swoje konto abonamentowe odpowiednią kwotą to byłoby super !

rokko



Witam.
Włąsnie się lekko wkurzyłem,doładowałem 30 zł całkowicie obcej  mi osobie.W
jaki sposób? juz tłymacze.Pare dni temu  moja mama  dostała smsy(4) z
nastepującą informacją:
Jeżeli doładujesz swój telefon kartą: 30zł +10 zł gratis
                                      50zł +20 zł gratis
                                     100zł +30 zł gratis
                                     150zł +60 zł gratis
Aby uzupełnić konto wpisz kod:*123*telekod*693227649#
Pokazała mi to i w ogóle się tym nie zainteresowałem bo wiedziałem że czasami
plus gsm robi takie prezenty użytkownikom simplus(a z reszta nigdy nie miałem
phona na karte tylko na abo), aż do dzisiaj kiedy przyszła z pracy i mówi mi
doładuj mi konto(ale tym kodem,i pokazała mi te smsy)dała mi karte ,wiec ja
siadłem no zaczełem klepać po tej klawaturze bezmyślnie no i poszło.Dałem jej
telefon i mówie czekaj na sms-a z potwierdzeniem.Za godzine przychodzi do mnie
i mówi że jeszcze nie dostała smsa z potwierdzeniem,wiec dzwonie do plusa a
pan mi mówi że nie ma takiej promocji i że doładowałem konto na ten numer
który był po telekodzie czyli    693227649
No i wszystko jasne znowu plecy co za tydzień!!!




Czy zna ktoś może sposób bezpłatnego kontaktu z konsultantem Plusa ??
Otrzymałem fakture korygującą (maja mi zwrócić kase ale widze ze sie im nie


z simplusa zadzwoń pod 5555 i 3 razy podaj lipny telekod, po czym zostaniesz
połaczony z konsultantem - za free.



Użytkownik "Marcin Noga" <marcinn@wp.plnapisał w wiadomo ci


Gratulacje Plusakowi !!!

Zasiliłem z sim+ innego simplus'a (prezent)
*123#14telekod#60xxxxxxx#

Mało, że to działa!
To zasilenie kartą 30 nie skruciło limitu ważności, pozostawiło stary
(12-01-2002).


Niby czemu miało skrócić ? W takim przypadku pozostaje najbardziej korzystny
wariant ZAWSZE.
Np. Ważno ć do 15.11, zasilasz katą 30PLN 12.11 - ważno ć konta nie
przedłuża się
Ważno ć do 15.11, zasilasz katą 30PLN 20.11 - ważno ć konta przedłuża się do
20.12
itd


P.S. Czy sprawdzał ktoś z ABO zasilić kodem Simplus'a.


Działa z abonamentu.
Ja napisałem do BOK propozycję aby wprowadzić usługę zasilania S+ z telefonu
abonamentowego + bez telekodu...
czyli poprzez obciążenie konta (nie zawsze ma się dostęp do kart S+ i byłoby
to dla mnie SUPER.
Niestety, na razie CISZA...

rokko