telekomunikaca Tychy


W obronie krzyża

Warszawa dnia 6 maja 2008 r.





Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy: postępowania przetargowego nr SWW/ZP-13/BAL/2008 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakupu usług telekomunikacyjnych świadczonych drogą satelitarną”.

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO z siedzibą w Warszawie 02-009, przy Al. Niepodległości 243 informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup usług telekomunikacyjnych świadczonych drogą satelitarną” wybrana została oferta firmy MARSAT Przemysław Dziula, z siedzibą w Tychach 43-100, ul Fabryczna 11, uzyskując w kryterium ceny 90 punktów.

Oferta złożona przez SILTEC Sp. z o. o. w kryterium ceny otrzymała 78,70 punktów.


Szczegółowych informacji udzielają: Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki tel. kontaktowy
(022) 68 41 352 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.




Dyrektor
Biura Administracyjno-Logistycznego

p.o. Stanisław OKRZEJSKI



zapomniałem ze cenzura zabrania pisania o kościele katolickim.to nowe zażądzenie
a tak na poważnie to Miki jest Bardzozły ja wilk.czym żeś go tak zdenerwowałaś.
cieciem który wlazł ci na podstawę czaszki czy za to że mu materiału nie podesłałaś?
tak sobie myślę że na tym forum telenowela lub reality-show sie tworzy.
dluga historia... trzeba by znać nasze "konszachty", ambicje, telepatyczne i smsowe układy na linii Tychy-Gdańsk (w swoim czasie wydawaliśmy majątki na karty do telefonu, przeciętnie 50 zł tygodniowo, nie licząc telekomunikacji polskiej...) - generalnie - "cieciem który wlazł [mi] na podstawę czaszki " i tym, "że mu materiału nie podesłała[m]"




  Dnia Fri, 29 May 2009 10:27:24 +0200, Pan Piskorz napisał(a):

> jakich "specjalnych fabrykach"?
> znów chrzanisz coś bez zastanowienia?

Thalia i Megane sedan były produkowane w Turcji na rynki krajów
rozwijających się, w odróżnieniu od Clio i innych wersji Megane.

Fabryka ta przez dłuższy czas nie produkowała innych modeli, czyli całość
jej produkcji szła na rynki rozwijające się - jak Polska.

Fiat Siena był produkowany w Turcji i później w Tychach, podczas gdy Palio
i Palio Weekend, które były sprzedawane w całej Europie równie

Podobnie przez spory czas fabryka GM w Gliwicach produkowała przestarzałe
modele wycofane z innych rynków, aż wreszcie pozwolili im produkować Zafirę
jak się okazało że potrafią robić z bardzo dobrą jakością. Do tego momentu
była to fabryka dla "podludzi" (w sensie czysto rynkowym)

itp, itd...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.



Plus: 1,2 mln użytkowników Internetu
  Z mobilnego Internetu w ramach komórkowej sieci Plus korzysta ponad 1,2 mln użytkowników, z czego prawie połowa z abonamentowej usługi iPlus. Plus zapowiada także nowe usługi w iPlus.



Komórkowa sieć Plus poinformowała, że na koniec drugiego kwartału 2010 roku liczba użytkowników korzystających z dedykowanych usług transmisji danych w sieci Plus wynosiła 1,2 mln. Z oferty abonamentowej iPlus korzystało ok. 550 tys. klientów, a z pozostałych usług, w tym z pakietów internetowych - ok. 650 tys. klientów. Generalnie liczba klientów, którzy choć raz w miesiącu skorzystali z transmisji danych w Plusie, wyniosła w czerwcu 2010 roku ponad 2,5 mln.

Obecnie w zasięgu mobilnego internetu iPlus znajduje się ponad 99 proc, populacji naszego kraju. Z mobilnego dostępu do internetu w sieci Plus z prędkością do 7,2 Mb/s mogą korzystać mieszkańcy ponad 1,8 tys. miejscowości na terenach gmin zamieszkanych przez blisko 60 proc ludności Polski. Z kolei HSPA+ w standrdzie 21 Mb/s dostępna jest w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Łodzi, Katowicach, Trójmieście, Bydgoszczy, Szczecinie, Toruniu, Bytomiu, Elblągu, Kamieniu Pomorskim, Kołobrzegu, Kwidzynie, Policach, Sosnowcu, Tychach oraz Władysławowie.

Przypomnijmy, że kilka tygodni temu Jarosław Bauc, prezes Plusa, zapowiadał, iż usługa iPlus z wykorzystaniem sieci w technologii CDMA na rynku pojawi się w drugiej połowie 2010 roku. Dzięki temu iPlus pojawi się w tych rejonach geograficznych, w których Plus nie mógł wejść z 3G. Jeszcze w tym roku Plus ma zaoferować usługi internetu stacjonarnego na łączach Telekomunikacji Polskiej (w ramach BSA).



Źródło: Plus



PTC osiągnęła zakładane cele operacyjne i finansowe w trzecim kwartale 2009

* Wzrost ogólnej bazy klientów o 3,6%
* Blisko 100 tys. przyłączeń netto w segmencie abonamentowym
* 900 tys. klientów mobilnego Internetu
* 400 tys. użytkowników usług telefonii stacjonarnej
* Wzrost wskaźnika EBITDA oraz marży EBITDA
* Nowe technologie i usługi



Wzrost ogólnej liczby klientów oraz uzyskanie zakładanego poziomu przychodów w trzecim kwartale 2009 roku potwierdzają dobrą kondycję oraz rosnącą pozycję Polskiej Telefonii Cyfrowej na polskim rynku telekomunikacyjnym. PTC skutecznie realizuje strategię rozwoju, która pomimo dekoniunktury gospodarczej oraz silnej konkurencji rynkowej, a także zmian w sferze regulacyjnej, pozwoliła Spółce na osiągnięcie dobrych wyników finansowych i operacyjnych.

W stosunku do trzeciego kwartału roku ubiegłego Spółka pozyskała 469 tys. nowych klientów, co stanowi wzrost całej bazy klienckiej o 3,6%. Na koniec września br. PTC obsługiwała łącznie 13,482 mln kart SIM. Ilość przyłączeń netto klientów kontraktowych w trzecim kwartale br. wyniosła 99 tys. Na koniec trzeciego kwartału br. z usług PTC korzystało 6,577 mln abonentów, co stanowi wzrost w stosunku do odpowiedniego okresu roku ubiegłego o 8,8%. Jednocześnie udział klientów kontraktowych w ogólnej bazie klientów wzrósł do poziomu 48,8%.



PTC w trzecim kwartale br. pozyskała 89 tys. klientów usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu blueconnect, a ich łączna liczba wyniosła blisko 900 tys. Do ponad 400 tys. wzrosła również liczba klientów korzystających z usług telefonii stacjonarnej oferowanych przez PTC.



PTC osiągnęła w trzecim kwartale br. przychody na zaplanowanym poziomie 1,889 miliarda zł. Ich spadek w stosunku do odpowiedniego okresu roku ubiegłego oraz drugiego kwartału roku bieżącego jest wynikiem obniżki stawek rozliczeń międzyoperatorskich MTR oraz silnej dekoniunktury gospodarczej, a także agresywnej konkurencji cenowej przy pełnym nasyceniu rynku telefonii komórkowej.



Pomimo niekorzystnych uwarunkowań rynkowych PTC zwiększyła wskaźnik EBITDA oraz marżę EBITDA w stosunku do odpowiedniego okresu roku ubiegłego. Było to możliwe dzięki programowi redukcji kosztów wdrożonemu przez Zarząd Spółki oraz stale powiększającej się bazie klientów. W trzecim kwartale EBITDA wyniosła 735 milionów zł, a marża EBITDA osiągnęła poziom 38,9%.

Średni, łączny dla klientów abonamentowych oraz dla systemu przedpłaconego, koszt pozyskania klienta (SAC) spadł z poziomu 94 zł w trzecim kwartale roku ubiegłego do zaledwie 82 zł w trzecim kwartale br.



Polska Telefonia Cyfrowa kontynuuje stabilną politykę rozwoju zakładającą, m.in., optymalizację ponoszonych kosztów przy jednoczesnym wprowadzaniu innowacyjnych technologii oraz usług i ofert, a także zapewnianie klientom najwyższego możliwego poziomu obsługi.



PTC we wrześniu br., jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce uruchomiła komercyjnie technologię HSPA+ umożliwiającą transmisję danych z prędkością do 21Mbps. Klienci mogą korzystać z tej obecnie najszybszej dostępnej technologii, m.in., w Łodzi, Krakowie, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Bydgoszczy, Toruniu, Olsztynie, Tychach oraz Krynicy. Jednocześnie PTC nadal będzie poszerzała dostęp do szerokopasmowego mobilnego Internetu w technologii HSDPA 7,2 oraz 10,5 i 14,4 Mbps. Obecnie technologia HSDPA oferowana przez PTC dostępna jest już w ponad 640 miejscowościach i obejmuje swym zasięgiem blisko 60% populacji kraju.



Przykładem innowacyjnych usług oferowanych przez PTC jest Era sieć rodzinna wprowadzona do oferty na początku lipca br. To unikalne rozwiązanie pozwala na wykonywanie bezpłatnych połączeń w ramach zdefiniowanej grupy liczącej od 3 do 6 osób. W ciągu pierwszych trzech miesięcy od wprowadzenia Era sieć rodzinna zdobyła ponad 260 tys. klientów.



Po ciężkich trudach i męce wreszcie Play przyznał mi rację jeśli chodzi o problemy z zasięgiem. 4 reklamacja z rzędu poskutkowała.
Odpowiedź Play:


Witamy, informujemy, że zostanie wysłane następujące pismo: Warszawa, 1 kwietnia 2010 roku Pani M K. ul. K B Tychy Nr zgłoszenia: 16159664 Nr telefonu: xxxxxxx Szanowna Pani M, dziękujemy za odwołanie od rozpatrzenia reklamacji numer 15848510, przesłane 18 marca 2010 roku, za pośrednictwem naszej strony internetowej. W zgłoszeniu porusza Pani kwestię: niedogodności w wykonywaniu połączeń oraz odpowiedzi na sprawę kierowaną do właściciela telefonu, zamiast do użytkownika. Dodatkowe informacje, które przekazała nam Pani w treści tej sprawy, pozwoliły nam lepiej zrozumieć opisany problem. Pani odwołanie uznaliśmy za zasadne. Przepraszamy za niekompletne informacje udzielone w rozpatrzeniu reklamacji numer 15848510. Nie było to spowodowane celowym działaniem. W nadesłanej do nas korespondencji zawarła Pani następujący cytat „gdy telefon gubi zasięg pomaga wyłączenie go, wyjęcie i włożenie karty SIM oraz ponowne włączenie aparatu”. Wyjaśniamy, że tego typu czynność skuteczna jest w niektórych przypadkach utraty zasięgu. Jest nam niezmiernie przykro, że w podanej przez Panią lokalizacji, korzystanie z naszych usług jest częściowo utrudnione. Informujemy, że zmieniliśmy ustawienia sieci. W związku z tym zaobserwowaliśmy poprawę jakości zasięgu. W najbliższym czasie w Pani okolicy planowana jest budowa stacji. Niestety na ten moment nie jesteśmy w stanie podać konkretnej daty rozszerzenia zasięgu. Zapraszamy Panią do odwiedzania naszej strony internetowej, gdzie na bieżąco umieszczana jest informacja dotycząca zakresu dostępności naszych usług. W zgłoszeniu numer 15848510 powiadomiła nas Pani o niedogodnościach występujących podczas przelogowania telefonu do sieci Plus. Mamy nadzieję, że wprowadzone przez nas ustawienia sieci, zniwelują powstałe utrudnienia. W kwestii udzielania odpowiedzi na zgłoszone sprawy, nadmieniamy, że pismo kierowane jest do właściciela telefonu. Jest to zgodne z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów § 14 ust. 5, który określa szczegółowe elementy potrzebne do rozpatrzenia reklamacji. W powyższym regulaminie jest również wyjaśnione pojęcie Abonenta, do którego kierowana jest wszelka korespondencja. W ramach rekompensaty, proponujemy dla numeru xxxxxx pakiet 40 minut na krajowe połączenia głosowe, do wykorzystania przez dwa Okresy Rozliczeniowe (łącznie 80 minut). Jeżeli wyraża Pani zgodę na powyższe, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Play i powołanie się na niniejszy numer zgłoszenia. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta Play dowolnie wybraną drogą: za pośrednictwem zakładki Play 24 na stronie www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem *500 lub 790500500, pocztą elektroniczną, listem lub faksem. Z poważaniem, K G. Lider zespołu ds. obsługi klienta



Cenzura numeru telefonu