W obronie krzyża
Orange Biuro Numerów
*123 lub 501 200 123 informacja o numerach abonentów Orange oraz numerach stacjonarnych TP
Ogólnopolskie Biuro Numerów
118913 ogólnokrajowa informacja o numerach firm i osób prywatnych, abonentów TP i innych operatorów telekomunikacyjnych (zarówno stacjonarnych jak i komórkowych)
opłaty za połączenia z wymienionymi numerami zgodnie z cennikiem operatora
Dziękuję za odpowiedzi.
list wysłałam listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Pełnomocnik tele2 odebral przesylkę 1 dnia wrzesnia niestety.Z preselekcji zrezygnowalam pod koniec sierpnia br.
Dotychczas nie mialam stycznosci ani z tele2 ani z tp, w tej sprawie jestem pełnomocnikiem moich rodziców, nie dysponuję umową z tele 2, mogła zaginąć w trakcie przeprowadzki.
Zgodnie z normami Kodeksu Cywilnego -istotna jest data wysyłki pisma /stempel pocztowy/, chyba,że umowa stanowi inaczej. Prawdopodobnie moi rodzice podpisali i taki zapis (. Złodziejaszki z tele2 się zabezpieczają, nie ma co. Tylko patrząc od drugiej strony, tele 2 w moim przypadku nie będzie miec technicznej możliwosci swiadczenia usługi.
Tak sobie myslalam,ze ciekawe za co wystawią fakturę, za usługi telekomunikacyjne czy za "okres wypowiedzenia. Jak za usługi to nie zaplacilabym,pomimo,ze kwota jest mała ale dla zasady. Wystawili by umowę na czynnośc, któa nie została dokonana.
Znalazłam na stronie tele2 umowę, jeden z zapisów brzmi nastepująco: "Klient zobowiązuje się do terminowego uiszczania opłat za zrealizowane Usługi, zgodnie z obowiązującym Cennikiem." Nie ma usługi nie ma zapłaty.
przed wysyłką mojego postu zadzwoniłam jeszcze do tele 2 .Pani poinformowała mnie,że w moim przypadku gdy telefon zostanie przez tp odłączony-nic nie zapłacę,nie dostanę żadnego rachunku. szok. No zobaczymy,jak przyślą rachunek i tak nie zaplace.
By korzystać z promocyjnych usług operatorów telekomunikacyjnych należy mieć znakomitą pamięć. Inaczej może się okazać, że za połączenia zapłacimy drożej bez naszej wiedzy. Operatorzy nie informują o zakończeniu promocji.
Niektórzy operatorzy zachęcają do podpisywania nowych umów dając abonentom przez pewien okres (np. przez 12 miesięcy) możliwość bezpłatnego korzystania z usług dodatkowych obniżających połączenia.
Oczywiście po promocyjnym okresie użytkownik może zrezygnować z usługi. Problem w tym, że mało kto o tym pamięta. Dlatego po promocyjnych miesiącach operator zaczyna naliczać opłaty za usługę zgodnie ze standardowym cennikiem.
Często o końcu promocji klient dowiaduje się dopiero po otrzymaniu większego rachunku za usługi. W rozmowie z dziennikiem Metro były konsultant sieci Orange przyznaje, że dziennie odbierał telefony od zdziwionych klientów, którym promocja na tańsze rozmowy się skończyła a operator nie raczył ich poinformować.
Oczywiście problem ten nie dotyczy jedynie pomarańczowej sieci komórkowej ale praktycznie wszystkich polskich operatorów, którzy niechętnie informują o zakończeniu promocji.
Okazuje się także, że operator ma jedynie obowiązek poinformowania do kiedy trwa promocja. O jej wyłączeniu w odpowiednim czasie klient musi zadbać sam.
Promocja dla osób niewidomych i niedowidzących w Plusie
Promocja „Otwarci na Świat” jest skierowana do Klientów, którzy w czasie jej trwania przedstawią ważną legitymację Polskiego Związku Niewidomych lub aktualne orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności wzrokowej wydane na stałe lub na czas określony oraz zawrą z Polkomtel umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus.
Abonent może wybrać jedną z taryf: Taryfa Kubali 25, Taryfa Kubali 40, Taryfa Kubali 55, Taryfa Kubali 75, Taryfa Kubali 100 lub Taryfa Kubali 180, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla Taryf Kubali.
W ramach Promocji Abonent otrzymuje aparat telefoniczny po promocyjnej cenie i 50% zniżki na abonament przez 24 miesiące.
Promocja trwa od 15.02.2008 r. do odwołania.
Opłata miesięczna za dalsze korzystanie z Usługi po Okresie promocyjnym wynosi 10 PLN z VAT.
Opłata za zmianę Wybranego Numeru lub za dezaktywację Usługi 5 PLN z VAT.
dzierżawa łącz teleinformatycznych
Witam,
czy ktoś z Was już widział nowy cennik dzierżawy łącz TPSA ? Dzisiaj
dostałem taki dokument mówiący, że od 01.01.2007 opłata stała z tytułu
dzierżawy łącza ma wynosić 255,- PLN netto miesięcznie.
Jest tutaj parę osób monitorujących kwestie prawne w telekomunikacji,
więc prosiłbym o jakieś opinie, bo - prawdę mówiąc - jestem już lekko
skołowany tym co się dzieje. Operator dominujący na rynku dzierżawy
łącz, mający ustawowy obowiązek uzyskania akceptacji takowych cen
wprowadza ceny przekraczające barierę absurdu. Czy Tepsa ma akceptację
UKE dla takich cen, czy ich bezczelność niema już granic ? A jeśli ma,
to czy w UKE ktoś zwariował ? Co jest grane ?
--
z.
Doczepię się do wątku chcę przenieść numer z Orange do Play i wczytując się w obecny regulamin Play'a napotkałem na zapis
" Jeżeli przeniesienie Numeru Telefonu do Sieci Telekomunikacyjnej P4 nastąpi w terminie późniejszym niż 90 dni od dnia zawarcia Umowy lub nie dojdzie do skutku z przyczyn niezależnych od P4, Umowa będzie kontynuowana, Usługi Telekomunikacyjne będą świadczone na przydzielonym numerze tymczasowym, opłaty za Abonament i za świadczone
Usługi Telekomunikacyjne będą naliczane od 91 dnia od dnia zawarcia Umowy zgodnie Cennikiem Oferty Firmowa odpowiednio dla wybranego Abonamentu, a Abonent otrzyma możliwość korzystania z usług w ramach komponentu
„Rozmowy bez ograniczeń w Firmie” na zasadach opisanych w pkt III niniejszej Oferty Promocyjnej. "
Dzwoniłem do biura obsługi klienta i sprawa wygląda tak że jak hipotetycznie nie uda się przenieść numery bo np obecny operator numeru nie wyrazi zgody to wtedy wrzucają Ci swój numer i musisz z niego korzystać a z pewnością właściciele firm doskonale wiedzą z jakimi kosztami może wiązać się zmiana telefonu jak np ulotki wizytówki bannery itp w konsekwencji może się okazać że nie opłaca się przenosić. Najlepsze że Play umywa w takim wypadku ręce warto czytać regulaminy będę się teraz dokładniej dowiadywał na dniach.
Kolego,są 3 przypadki dlaczego numer nie będzie oddany do innej sieci-1..błędne dane(np.inny właściciel,błąd pesel,imię nazwisko)2-zaległość na koncie, 3 -numer nieaktywny.
Ważne są dane zarejestrowane u obecnego operatora.W chwili obecnej żaden operator nie sprawia nikomu kłopotów z przeniesieniem ,a dla dociekliwych to zwolnienie numeru odbywa się z automatu.Informacja o dacie przeniesienia numeru trwa max 12 godz,a w przypadku błędów lub odmowy to 2-6 godz.Różne są tylko daty zwolnienia numeru.(koniec umowy i okres rozliczeniowy)
Więc nie ma możliwości ,by Twój numer nie zmigrował do jakiejkolwiek sieci.