Telekomunikacja Infolinia


W obronie krzyża

Producent farb i lakierów Tikkurila Polska unowocześnia system telekomunikacyjny obsługujący komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy oraz infolinię. Wykonawcą projektu jest Algotech, który wdrożył rozwiązanie Avaya obejmujące ok. 50 stanowisk.

Przeczytaj więcej na ten temat



Dziwna sprawa....Wątpię, aby Netia była podwykonawcą TP, przecież oni się nienawidzą Co do Infonetii....Pracowałem jako administrator dostępu do Internetu w Dialogu i wiem, że na infolinii z reguły nie mają pojęcia o prowadzonych inwestycjach telekomunikacyjnych. Od kładzenia kabli w szczerym polu do oferowania przyłączeń abonenckich daleka droga. A ostatnie dowiadują się o tym panienki na wszelakich infoliniach.

Może budują tylko obejście...ale Netia jako podwykonawca....coś mi tu nie pasuje



Hej!

Jestem zmuszony odnowić ten topic.

Wydaje się, że mam identyczny problem. Router dokładnie ten sam (DG834G v3), połaczenie Netii na TP.. problem taki, że nie mogę się połączyć z internetem.

Może zacznę od tego, że router został przywieziony ze Szkocji i tam działał u innego providera internetowego. Są do niego dołączone filtry, które niezbyt działają, bo po zmostkowaniu lini telefonicznej tym filtrem - telefon milczy.. ale mniejsza o to.

W chwili obecnej kabelek rj11 mam podłączony bezposrednio do routera. Konfiguracja routera jest jak najbardziej zgodna z wytycznymi konsultanta na infolinii.. czyli VPI/VCI - 0/35; VC BASED; login i haslo poprawne; NAT enabled; ustawienia providera na dynamicznym automacie. Dodatkowo zgodnie ze wskazówkami z tego tematu - ustawiłem u siebie na lapku statyczne IP z maska, brama i dns'em.

Komunikacja między kompem a routerem działa poprawnie (zarówno na LANie jak i na WiFi). Niestety Internet nie działa. Dioda z literką "i" na routerze miga sekwencyjnie co parę sekund.

Zmagam się z tym już parę dni i zabrakło pomysłów. Dodam jeszcze, że wczoraj wrzuciłem najnowszy firmware ze strony producenta.
Nie wiem czy przyczyną może być fakt, iż był zakupiony na Wyspach i sam modem jest ustandaryzowany pod tamte sieci telekomunikacyjne (o ile są jakiekolwiek różnice).

Z góry dzięki za pomoc!
Michał



no i fakt ze zakupilem nowe gniazdko telefoniczne,nowy przewod telefoniczny,i telefon dziala.net w zasadzie tez ale rozlacza mnie dalej :?
co prawda nie tak czesto bo w ciagu 3 godzin ok 2-3 razy....gdzie wczesniej w ciagu pol godziny po 6-10 razy....hmm,ja od swojej strony mysle ze problem tkwi w tej calej telekomunikacji,cos namieszane jest....a no i dzisiaj zadzwonilem po raz kolejny na infolinie i powiedzieli ze moje zgloszenie zostalo zapisane i zostana podjete odpowiednie kroki,w poniedzialek mam do nich zadzwonic i sie dowiedziec co i jak.w sumie tak w skrocie to juz nie bede zasmiecal forum swoimi wywodami na ten temat....jesli macie wybor pomiedzy czymkolwiek a T.P. to wybierzcie to cokolwiek.tepsa....nowe logo,nowe obietnice ale poza tym reszta po staremu....czyli nieciekawie :wink: na swoim doswiadczeniu stwierdzam ze po prostu nie warto.....juz nie smiece.... 8)



Od 1 listopada br. Telekomunikacja Polska proponuje nowym klientom możliwość korzystania z neostrady tp nawet przez trzy miesiące za 3 zł + VAT. Świąteczna promocja będzie trwać do końca tego roku. Od opcji neostrady tp, którą zamówi klient, zależy czas korzystania z usługi za 1 zł + VAT miesięcznie. Dla opcji 128 kb/s jest to miesiąc, 512 kb/s - dwa miesiące, a 1024 kb/s - trzy miesiące. Okres promocyjny rozpoczyna się z dniem rejestracji usługi. Z oferty mogą skorzystać wszyscy klienci, którzy zamówią neostradę na czas określony 12 miesięcy. Dla dotychczasowych klientów neostrady tp, również od 1 listopada br., rozpoczyna się inna promocja - "Więcej za mniej".

Skorzystają z niej wszyscy, którzy w okresie promocyjnym zmienią dotychczasową opcję neostrady na wyższą. Jeśli np. klient korzystający do tej pory z neostrady tp 128 wybierze opcję 512, przez pierwsze trzydzieści dni będzie płacił jak za opcję 128 - czyli 59 zł.

Podobnie będzie w przypadku zmiany usługi z opcji 512 na 1024 (tu pierwsze trzydzieści dni będzie kosztowało 99 zł, czyli tyle, ile kosztuje wersja 512). Z promocji będą mogli skorzystać klienci, podpisujący aneksy do umów na czas określony tj. 12 miesięcy.

Promocja zakończy się 31 grudnia 2004 r. Zamówienia na neostradę można składać przez infolinię 0801-321-123, wypełnienie formularza na stronie internetowej www.neostrada.pl lub w każdym Telepunkcie. Szczegółowy regulamin promocji jest dostępny na stronach internetowych www.neostrada.pl i www.tp.pl.

(INTERIA.PL)
pozdr
inol




Ech... z PayPalem też nie mogę powiązać...
Hmmm... a co konkretnie Ci nie wychodzi? Może mogę pomóc? Przez ostatnie 24 godziny przeszedłem z 3 osobami z Supportu na infolinii na Ty - pani Madzia, Ewelka i pan Tomek naprawdę potrafią podnieść na duchu :E

(przypomnę - moje konto paypal po zrobieniu zakupów zostało zablokowane :E)

Naprawdę polecam telefon do nich jak macie problem. Jak wam przypierdzielą rozwiązanie to się nie pozbieracie :E
Ja właśnie się dowiedziałem, że moje wyciągi z mBanku nie dadzą mi potwierdzenia danych adresowych bo na wyciągu ze spisem transakcji nie ma mojego adresu, za to na pojedyńczych transakcjach on już jest, ale to się nie liczy z powodu tego, że to pojedyńcza transakcja a nie minimum miesięczny wyciąg - i oba te dokumenty się nie zaliczają, bo ani jeden, ani drugi nie spełnia wszystkich warunków osobno.. Nie mogę też dostarczyć żadnego rachunku za usługi komunalne czy telekomunikacyjne ze swoim nazwiskiem, bo zwyczajnie rzecz ujmując nie mam żadnych opłat do ciężkiej cholery - jestem licealistą na utrzymaniu rodziców :E

Solucja? "Wiem, że to zabrzmi trochę ekstremalnie, ale musiałby pan się wybrać na komisariat i poprosić o dokument potwierdzający pana adres zamieszkania z pieczątką komendy i [blablabla]". No to ja lecę na miasto. Niebiescy mnie zabiją śmiechem :E

Ale tak poza tym to naprawdę podziwiam ich, że wytrzymali w sumie godzinę masakrowania ich infolini (na przemian z mBankiem :E)
Ten post był edytowany przez ziCk_lodz dnia: 01 Lipiec 2010 - 10:41




Nie no w to to jakos nie moge uwierzyc :o
Telekomunikacja dba o klienta z tego co zauważyłem. Ostatnio nie miałem sygnału na lini i nie mogłem dzwonić (stacjonarny), więc zadzwoniłem wieczorem na infolinie, rezultat taki, że byli technicy już następnego dnia z rana. Jednak konkurencja potrafi zdziałać dużo :)
Ten post był edytowany przez Stillo dnia: 20 Październik 2008 - 11:44



Ależ to nic nie znaczy!



Autor już oczywiście zapomniał ile nerwów stracił gdy łącze mu padało.



W mojej firmie. Od października średnio dzwoiliśmy na infolinie polpak-t i niewiele to dawało. Ochrzaniliaśmy kogo się dało i nic... Widadomo było na czym polegał problem - padał ruter brzegowy a tpsa nic nie robiła by poprawić jakość! Nawet stwierdziliśmy jaki ma ip, myślicie, że kogoś to obchodziło? Problem trwał około 2 miesięcy... trochę długo jak na jedną z bogatszych firm w naszym kraju. Boję się co będzie gdy zwolnią 2/3 pracowników... to będzie katastrofa.



A od tego łącza zależy istnienie mojej firmy. A polpak-t kosztuje więcej niż neosrada...



Gdy tylko będzie konkurencja dla telekomunikacji to myślę, że wielu ich klientów będzie szukało u konkurencji z czystej niechęci i wiedzy o olewaniu klientów przez tpsa.



Neostrada rozpoznała walką możliwości dostarczania mi do Lipkowa internetu w prędkości 512 kb/s. Podpisaliśmy umowę, przełączyli na nową prędkość przed terminem, dostarczyli większą prędkość niż obiecywali, jest tylko jedno ale: w godzinach szczytu nie działa. Wyłącza się około 17-18 a ponownie można skorzystać po 20-22.
Złożyłem reklamację na infolinii, po trzech dniach odpowiedzieli, że nie są w stanie zagwarantować mi stabilnego połączenia, że proponują powrót do poprzedniej prędkości (256). Oczywiście konsultantka nie umiała powiedzieć kiedy to może się zmienić, więc złożyłem pisemną reklamację. Poprosiłem o podanie terminu, kiedy w mojej okolicy będą warunki do dostarczenia przynajmniej 1Mb i zastrzegłem sobie możliwość rozwiązania umowy w przypadku niezadowalającej odpowiedzi. Niestety nic to nie dało. Otrzymałem utrzymaną w grzecznym tonie pisemną odpowiedź z przeprosinami i powtórzeniem tego co już usłyszałem: że proponują mi powrót do poprzedniej prędkości i że nie umieją poinformować mnie kiedy sytuacja może ulec poprawie. Że nie wie tego konsultant z infolinii rozumiem, ale że kierownik działu w TP też nie, to się dziwię.
W tym kontekście wiadomości o gminnym internecie opartym na infrastrukturze Telekomunikacji nie napawają mnie optymizmem.



Telekomunikacja Polska uruchomiła międzynarodową infolinię tp dla firm. Polega ona na darmowym lub częściowo płatnym dostępie z zagranicy do numerów telefonicznych w Polsce.

Międzynarodowa infolinia tp to usługa przeznaczona dla firm zagranicznych posiadających przedstawicielstwa w naszym kraju oraz prowadzących działalność międzynarodową, które chcą ułatwić kontakt klientom spoza Polski. Dostępna jest w dwóch wariantach:

International Freephone Service (IFS), gdzie opłatą za połączenie obciążana jest firma zamawiająca serwis;
International Shared Cost Service (ISCS) opłata za połączenie jest dzielona między dzwoniącego, a firmę. Użytkownik płaci, jak za połączenie lokalne lub w zależności od opłaty wskazanej w cenniku operatora w danym kraju.
Usługa jest dostępna na terenie Polski. Istnieje możliwość kierowania połączeń do wskazanego numeru z konkretnych krajów, ale w ramach usługi możliwe jest wybranie tylko jednego numeru docelowego. Oferta dotyczy następujących krajów: Niemcy, Francja, Holandia, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Kanada, Litwa, Łotwa, Belgia, Austria, Rosja, Irlandia, Dania, Szwajcaria, Portugalia i Izrael.

Ceny połączeń są zależne od wybranego planu taryfowego i zaczynają się od 50 groszy za minutę.

ź/telix.pl