Telekomunikacja kierunkowe


W obronie krzyża

Przyznam, ze to co dzis zobaczylem troche mnie zaskoczylo ;) Moglby mi ktos wyjasnic tą sytuacje...?

Mam telefon stacjonarny w TPSA, mam do tego zestawu identyfikator, zaaktywowana jest rowniez ta usluga u telekomunikacji, czyli po prostu widze kto do mnie dzwoni na telefon stacjonarny - jak w komorce. I...dzisiaj zadzwonil do mnie moj numer :blink: Zadzwonil do mnie moj numer w pelnej formie tzn. 048 XX(kierunkowy) XXX XX XX(moj numer). Spojrzalem na identyfikacje i lekko zdezorientowany odebralem - no ale bylo glucho. Dziwna sytuacja, nigdy wczesniej mi sie cos takiego nie zdarzylo ;) Co to moglo byc ?
Użytkownik marcinek89 edytował ten post 01 marzec 2008, 14:13




miejscowość, dnia .......................... roku.........

Imię i nazwisko
adres
Miejscowość z kodem
nr telefonu (z kierunkowym)
nr klienta (z faktury TP)


Biuro Obsługi Klienta
......................................
ul...................................
......................................


Dotyczy: Wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi neostrada tp.


W związku ze zmianą regulaminu świadczenia usługi neostrada tp przez Telekomunikację Polską S. A., na podstawie art. 59 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm) niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usługi neostrada tp z dnia ....................... nr......................., której jestem stroną, z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Ponadto uprzejmie informuję, iż w świetle art. 59 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne, w przypadku zmiany przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, z tytułu braku akceptacji przez abonenta zmian, dostawcy usług nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, w tym również roszczenie, o którym mowa w art. 57 ust. 6 ww.ustawy.



..................................................
podpis abonenta




Ktoś z was tam dzwonił dowiadywał sie czegoś ? Jak komentowali swoje lenistwo/brak większego zainteresowania klientem/arogancję ?

Witam Użytkowników.

Na moje nieszczęście jestem użytkownikiem neo128 (umowa do kwietnia 2008). wczoraj postanowiłem się upomnieć o swoje. Kierunkowy 14
Oto mail od TPsy.

Szanowny Panie,

W nawiązaniu do Pana pytania informuję, że zwiększenie prędkości neostrady tp do opcji 256 kb/s realizowane jest do 15 marca. Prędkość zwiększana jest pod warunkiem pojawienia się możliwości technicznych łącza, na którym świadczona jest usługa.
Jeżeli ma Pan dodatkowe pytania, proszę o wysłanie zapytania z naszego portalu lub o kontakt z błękitną linią tp pod numerem 9393.

Pozdrawiam
Robert Skrzypczyński
doradca tp
serwis internetowy tp
Telekomunikacja Polska http://www.tp.pl

P.S. dziś kończy się 15 marca i co ? ... i nic, dalej 128
Pzdr.




Postaram się uściślić: ludzie używający argumentu o używaniu 10% mózgu między wierszami insynuują, że pozostałe 90% jest nieaktywne. Że są metody, dzięki którym można je aktywować i dzięki temu przenosić szafy siłą woli.


Jak sobie wmówisz teorię spiskową, to nie obaczysz fascynujących opcji powstałych naturalnymi sposoby.
Kim Peek wykorzystywał o wiele więcej możliwości ludzkiego mózgu niż to czyni przeciętny człowiek (jeśli wg Twojej matematyki wykorzystujemy 100% potencjału naszych procesorków, Kim wykorzystywał 1000% lub więcej). Za wiki:

"Mimo ogólnych zaburzeń rozwoju znał na pamięć 12 000 książek. Czytał dwie strony na raz, jedną jednym okiem a drugą drugim i zapamiętywał wszystko. Potrafił wymienić nazwy wszystkich miast, autostrad przechodzących przez każde amerykańskie miasto, miasteczko i okręg - a także wszystkie numery kierunkowe, kody pocztowe oraz przypisane do nich sieci telekomunikacyjne i telewizyjne. Znał historię każdego kraju, każdego władcy, jego daty panowania, małżonka i historię. Na podstawie podanej daty urodzenia, w ciągu kilku sekund obliczał dzień tygodnia, w którym dana osoba skończy 65 lat. Rozpoznawał ze słuchu większość utworów muzycznych, podając jednocześnie datę i miejsce ich powstania oraz datę urodzenia i śmierci kompozytora."



" />Jeśli chodzi Ci o zwykły modem to musisz znać numer, na który się dzwoni za pomocą modemu, aby uzyskać połączenie. Taki numer znajdziesz na stronach dostawcy Internetu, więc jeśli chcesz korzystać z modemu za granicą to musisz wejść na stronę dostawcy, z którym jest podpisana umowa w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych w danym lokalu lub możesz spróbować za pomocą Polskich numerów podając obok właściwego numeru numer kierunkowy do Polski, ale to się raczej nie opłaca, bo z pewnością wyjdzie dużo drożej. W Polsce takie numery u TP zaczynają się od "0 20".
Gdy znasz już numer masz już z górki - w panelu sterownia masz połączenia sieciowe, w których jest kreator połączenia.

W WinXP wybierasz kolejno:
1. Połącz z Internetem
2. Konfiguruj moje połączenie ręcznie
3. Połącz używając modemu telefonicznego
4. Wpisujesz nazwę usługodawcy, ale to, co tam się znajdzie nie jest istotne, bo tak naprawdę to będzie nazwa twojego połączenia
5. Podajesz numer telefonu, który potrzebny jest do uzyskania połączenia
6. Podajesz login i hasło w przypadku TP o ile dobrze pamiętam były to trzy małe litery "p" zarówno w loginie jak i w haśle, ale nie wiem czy jest to międzynarodowy standard...
7. Powinieneś już móc się połączyć

Wszystko pisałem z pamięci, więc sprawdź to jeszcze w Polsce czy zadziała.



" />Kilka tysięcy złotych miesięcznie płacą niektóre zachodniopomorskie samorządy za niezbędne połączenia telefoniczne ze stolicą województwa. I to nie dlatego, że urzędnicy lubią rozmawiać. Po prostu - telefon do Szczecina liczy się jak zamiejscowa. Ale niedługo ma się to zmienić. Nowe, dziesięciocyfrowe numery będą obowiązywać od 5 grudnia abonentów Telekomunikacji Polskiej, a od stycznia - wszystkich użytkowników telefonów stacjonarnych. Nowe numery powstaną przez połączenie kierunkowych - np. szczecińskiego 091, czy koszalińskiego 094 - z 7-cyfrowymi numerami abonentów. Wielu osobom może się to wydawać uciążliwe, ale nie wszystkim. Siedem lat po reformie administracyjnej nie ujednolicono bowiem numerów kierunkowych. W Zachodniopomorskiem są aż trzy. Wiedzą o tym m.in. pracownicy koszalińskiego OHP, który podlega pod Szczecin. Muszą się kontaktować z jednostką nadrzędną, ale są to rozmowy międzymiastowe. Przekonali się o tym także urzędnicy z Barlinka; płacą kilka tysięcy miesięcznie. Prośby o przeniesienie Barlinka do strefy numeru kierunkowego 091 spełzły na niczym. Nie udało się także samorządowcom z Choszczna. Dlatego szukają sposobów, by obniżyć koszty. We wrześniu będzie nowa centrala. Telekomunikacja podobno obiecała, że wtedy będzie taniej. Naprawdę taniej będzie jednak dopiero, gdy wejdzie w życie rozporządzenie o 10-cyfrowych numerach. Wtedy będziemy płacić nie za rejon, ale za odległość.

Autor: Magdalena Gonciarz
źrodlo: TVP Szczecin



" />Ta przytoczona przez Ziutka telekomunikacyjna papka, to stek bzdur dla naiwnych, mający na celu pokazanie z jakimi to trudnościami musi się zmagać dzielna TP SA ! Dodam, że to są trudności nieznane innym systemom telekomunikacyjnym, czyli TP SA dzielnie broni podstawowej zasady systemu socjalistycznego, z którego się przecież wywodzi A prawda jest taka, że TP SA to firma, która doszła do mistrzostwa w oszukiwaniu swoich klientów różnymi "promocjami", czy " darmowymi minutami" w efekcie których klient płaci i tak tyle samo. I tak samo też działa Tepsa w sprawie tych numerów kierunkowych. Po co ma likwidować coś, co przynosi jej niezłą dodatkową kasę?!



" />
">Ta przytoczona przez Ziutka telekomunikacyjna papka, to stek bzdur dla naiwnych, mający na celu pokazanie z jakimi to trudnościami musi się zmagać dzielna TP SA ! Dodam, że to są trudności nieznane innym systemom telekomunikacyjnym, czyli TP SA dzielnie broni podstawowej zasady systemu socjalistycznego, z którego się przecież wywodzi A prawda jest taka, że TP SA to firma, która doszła do mistrzostwa w oszukiwaniu swoich klientów różnymi "promocjami", czy " darmowymi minutami" w efekcie których klient płaci i tak tyle samo. I tak samo też działa Tepsa w sprawie tych numerów kierunkowych. Po co ma likwidować coś, co przynosi jej niezłą dodatkową kasę?!

Ładny populizm....
Jakbyś miał trochę pojęcia to byś wiedział o czym piszą w tym tekscie. Każdy człowiek mający trochę do czynienia z telekomunikacja dobrze się zorientuje o co chodzi... I nie jest to żadna papka tylko obecna sytuacja. Z tym że podejście do problemu jest z góry na nie.



" />W tej chwili posiadam Internet WiFi , lecz koles od ktorego mam neta, zmienil z regionalnego dostawy internetu ( Z Pilckiej ) na DLS z telekomunikacji, i net chodzi gorzej a niby lacze jest szybsze:/ , wiec ja mam zamiar zamowic sobie InterNeo z Pilickiej i ja rozdzielic na kilka osob.
Co do Acess Pointa to moge troszke wiecej dorzucic kasy i zakupic jakis lepsze urzadzenia.
A co do zmiany kanalow to nie wiem jak to bedzie wygladac, bo wiekszosc kanalow jest zajetych i zeby bylo zmiesznie to dostawcy neta ciagle zmieniaja kanaly.
Czy na antene bazowa nadaje sie antena dokolna w przypadku gdy osoby, ktore chcialbym przylacz sa w roznych kierunkach w odleglosciach ok 2 km ewentualnie pozniej kogos z dalszej odleglosci? A u "klientow" kierunkowe czy jakies inne?? jakie parametry musza miec anteny i jakiego kabla najlepiej uzywac??
A tak na marginesie ma ktos doswiadczenia z Pilicka??



"Dzień dobry, jestem z telekomunikacji". Takie przedstawienie od razu kojarzy nam się z największym operatorem telefonii stacjonarnej. Dlatego handlowcy alternatywnych często wykorzystują ten chwyt podszywając się pod TP. Według UKE, także TP nie gra czysto.
Na naszych łamach wielokrotnie informowaliśmy o przypadkach nieuczciwych handlowców, którzy reprezentując różne firmy
telekomunikacyjne podszywają się pod Telekomunikację Polską. Wystarczy, że przedstawią się, iż są "z telekomunikacji", od razu są kojarzeni z największym operatorem stacjonarnym. Warto jednak pamiętać, że dzisiaj na polskim rynku działa kilka firm telekomunikacyjnych, które dzięki WLR czy BSA mogą świadczyć usługi
głosowe oraz internetowe na łączach TP. Dlatego bardzo łatwo jest zmanipulować mniej rozeznane osoby, szczególnie starsze.

Do sprawy powraca Dziennik Gazeta Prawna, który alarmuje, że szybko przybywa kolejnych przypadków wyłudzeń. Dodatkowo handlowcy wprowadzają w błąd klientów kłamliwymi informacjami. Rzecznik Grupy na swoim blogu podaje tylko kilka przypadków: "TP zmieniła nazwę i trzeba podpisać nową umowę"; "TP podzieliła się i my jesteśmy z tej części polskiej, a pani ma umowę z częścią francuską"; "TP oddaje wszystkich klientów o numerze kierunkowym 0-71 do firmy, której jestem przedstawicielem".

- Według naszych analiz ich ofiarami padają głównie osoby starsze i mniej obeznane w telekomunikacyjnych niuansach. Szacujemy, że takich spraw może być nawet kilkadziesiąt tysięcy rocznie i tracimy na tym kilka mln zł. Dlatego korzystając z okazji jeszcze raz zachęcam do czujności i zgłaszanie podejrzanych przypadków do nas lub bezpośrednio na policję - twierdzi rzecznik Telekomunikacji Polskiej.

Co ciekawe nie tylko Telekomunikacja Polska pada ofiarą nieuczciwych działań. Coraz częściej ofiarami nieczystej gry padają także operatorzy alternatywni. UKE twierdzi, że skargi pojawiają się także na handlowców Telekomunikacji Polskiej.

Źródło: Dziennik.pl/Blog TP



Programista PHP

nr referencyjny: PROG/05/2010
Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

* Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem portali internetowych prowadzonych przez pracodawcę,
* Tworzenie nowego oprogramowania oraz modułów funkcjonalnych wraz z niezbędną dokumentacją techniczną,
* Rozwiązywanie wszelkich problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i portalami,
* Rekomendowanie możliwych ulepszeń w oprogramowaniu oraz nowych funkcjonalności,
* Eliminowanie ewentualnych problemów związanych z funkcjonowaniem portali,
* Bezpośrednią współpracę z działam handlowym, marketingu i sprzedaży oraz obsługi Klienta.

Wymagania :

* Praktyczne doświadczenie w programowaniu w językach PHP oraz Java,
* Doświadczenie w pracy nad projektami internetowymi
* Umiejętność programowania w modelu MVC
* Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej,
* Wykształcenie minimum średnie, atutem będzie wykształcenie kierunkowe najchętniej na kierunku Informatyka, Telekomunikacja lub pokrewnym,

Oferujemy :

* Ciekawą pracę umożliwiającą rozwój zawodowy,
* Realizację ciekawych projektów,
* Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
* Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
* Jasną ścieżkę kariery,
* Bogaty system benefitów,
* Umowę o pracę

Dodatkowe informacje:
Aplikacje na wybrane stanowisko w formie CV (w formacie Word ) prosimy kierować na adres mailowy praca@edula.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa Javascript, żeby go zobaczyć. z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.