W obronie krzyża
oto co mi napisali z serwisu:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące nieotrzymania promocyjnych minut, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 3 grudnia 2008 roku. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z §8 pkt.2 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, przed wniesieniem reklamacji/rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować. Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Prosimy pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności, prosimy o ponowny kontakt poprzez naszą stronę internetową, pisząc na ok@pomocplay.pl bądź dzwoniąc na naszą infolinię na numer 790 500 500. Prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia. Czekamy na kontakt z Pana strony z danymi na temat imienia i nazwiska osoby, na którą telefon jest zarejestrowany, hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. Informujemy o możliwości skorzystania z szybkiej i wygodnej formy doładowania na stronie www.doladowania.playmobile.pl. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila, pod numerem telefonu 790 500 500 lub przez Punkt Sprzedaży Play. Z poważaniem, Anna Kwiatek konsultant back office ds. obsługi klienta
[ Dodano: 2008-12-09, 20:08 ]
ja raczej sie nie zarejestruje bo znając życie sieć to wykorzysta na swój sposób. Co wy byście zrobili?
Od prawie półtoraroku abonent Telekomunikacji Polskiej czeka, aż operator przeniesie jego numer telefonu do nowego miejsca zamieszkania. Mimo, że nie klient może dzwonić, bo nie ma telefonu, operator upomina się zapłatę abonamentu.
Jak czytamy w Expressie Ilustrowanym, 77-letni mieszkaniec Łodzi od roku i pięciu miesięcy czeka aż Telekomunikacja Polska przeniesie jego dotychczasowy numer telefonu pod nowy adres. Operator nie może tego dokonać, bo blok, w którym mieszka klient, znajduje się poza zasięgiem sieci.
Mimo, że abonent nie mógł korzystać z telefonu cały czas musiał opłacac abonament. W biurze prasowym Telekomunikacji Polskiej dziennikarze usłyszeli, że abonent musi płacić abonament, ponieważ chce mieć ten sam numer telefonu, który miał w poprzednim mieszkaniu. - Numer jest więc specjalnie dla niego zawieszony - tłumaczą przedstawiciele TP.
Jednak znużony długim oczekiwaniem na podłączenie telefonu abonent po kilku miesiącach przestał płacić kolejne rachunki. Telekomunikacja Polska "w nagrodę" kilkusetzłotowy dług abonenta przekazała firmie windykacyjnej.
Gazeta przypomina jednak, ze zgodnie z przepisami operator, będzie musiał wypłacić abonamentowi odszkodowanie w wysokości 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień zwłoki w podłączeniu telefonu.
Źródło: Express Ilustrowany
Okazuje się, że krytykowana Telekomunikacja Polska wcale nie jest taka zła. Przekonał się o tym jeden z klientów, któremu operator miesięczne płaci odszkodowanie za brak telefonu.
Latem 2006 roku klient podpisał z Telekomunikacją Polską umowę na podłączenie telefonu do nowego domu. Operator miał na to czas do 18 miesięcy, niestety z powodu braku możliwości technicznych (brak wolnych numerów) nie wywiązał się z umowy - informuje Gazeta Wyborcza .
Telefon jest usługą powszechną i TP ma obowiązek podpisania umowy z każdym kto tego chce. Klient chciał korzystać z abonamentu za 50 zł miesięcznie, więc w ramach odszkodowania Telekomunikacja Polska płaci mu co miesiąc tę kwotę na konto - usłyszeli dziennikarze w biurze prasowym operatora. Nie wiadomo jak długo Telekomunikacja Polska będzie płaciła odszkodowanie klientowi.
Źródło: Gazeta Wyborcza
http://nt.interia.pl/wiadomosc_dnia/news/u...menckiej,871988
Proponuje zadzwonic na ten numer i spytać ja innego pomysłu nie mam heh niestety :) A numerek ukazał sie niedawno wiec pewnie niewiele osób go miało
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15 pod numerem telefonu 0 801 900 853 na pytania użytkowników będą odpowiadać pracownicy zajmujący się prawami konsumenta w zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych
Zna ktos moze jakas dobra firme ktora rozprowadza radiowo neta oprocz tej firmy na swierczewskiego tam chodze od listopada i do tej pory mi mowia ze telekomunikacja musi im zwiekrzyc transfer i siec jest zapchana. Interesuje mnie net na ulice konstytucji 3-maja. Prosze o odpowiedzi.
http://______/
na stronie jest podany numer gg oraz numery telefonow, dzwon/pisz i pytaj, mysle ze zalapiesz sie
Sony Ericsson – firma produkująca urządzenia telekomunikacyjne, założona w październiku 2001 przez Sony Corporation i Ericsson AB (równe udziały obu firm spółka joint venture). Jej prezesem jest od 22 czerwca 2004 Miles Flint.Sony Ericsson jest firmą produkującą telefony komórkowe o dużej ilości funkcji. Sony Ericsson dużą wagę przykłada do wprowadzania nowych technologii, np. łącząc aparat CyberShot 5,0 Mpix z telefonem (np. model K850i i C902i). Sony Ericsson jako pierwszy na rynek wprowadził telefon z UMTS obsługujący wideorozmowy (model Z1010). Wideorozmowy były jedynym oryginalnym pomysłem tej firmy. Koncern tworzy także specjalne modele dla operatora Vodafone (serie "F" i "V") oraz T-Mobile (model D750i). Sony Ericsson jest współposiadaczem (50%, drugą połowę posiada Motorola) firmy UIQ Technologies, która rozwija interfejs UIQ wykorzystany w telefonach Sony Ericsson oraz Motorola z systemem operacyjnym Symbian.
Większość modeli posiada nazwę w formacie Axyzn, gdzie:
* A – klasa telefonu (patrz następna sekcja)
* x – numer serii
* y – numer wersji zmian w stosunku do tej oznaczonej "0".
* z – może być równy 0, 6, 7 lub 8. Generalnie telefony z cyfrą 7 lub 8 są pozbawione jakiejś funkcji lub posiadają zmieniony wygląd.
* n – i (wersja międzynarodowa – international), c (przeznaczona na rynek chiński – China), a (przeznaczona na rynek amerykański – America).
Wyjątkami od tej reguły są modele: T66/68(i), Z1010, X1i, P1i.