Telekomunikacja polsak S.A.


W obronie krzyża

"Część Klientów, w wyniku intensywnej akcji telemarketingowej zdecydowała się na powrót do korzystania z usług TP S.A. Telekomunikacja Polska S.A. z jednej strony nie przekazywała na czas danych technicznych niezbędnych do uruchomienia usługi, a jednocześnie nakłaniała interweniujących na Błękitnej Linii klientów UKE do powrotu w ciągu 3 dni do korzystania z usługi Neostrada. Prezes UKE zwrócił się w tej sprawie do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z wnioskiem o podjęcie postępowania kontrolnego z uwagi na uporczywe naruszanie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji."

Mojego kolegę TP tak załatwiła http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.gif TP nie odpowiedziała na zapytanie Netii czy mogą mu podłączyć http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Ale co by nie było obecnie ma Neo za free wypowiedziana umowa a na rachunku nie przyszło żeby zapłacić



Pomóżcie mi skonfigurować poprawnie Bankruta. Podaję jak mam ustawioną każdą stronę a wy ewentualnie zaznaczcie co jest źle i jak to ma być poprawnie. Zaznaczam, że mam pakiet internetowy 15 godzin za 35 zł w Telekomunikacji polskiej.
Oto moje ustawienia.

Strona 1:
Strefa:
Cały weekend i święta jako druga strefa mam zaznaczone.
Dzień od 8:00 do 18:00 impuls co 180 sekund za 29 groszy be z watu
Noc od 18:00 do 8:00 impuls co 360 sekund za 29 groszy bez watu.
Dodaj do czasu połączenia 30 sek.
Po 45 sekundach uznaj połączenie za zerwane
Czas Auto rozłącz 10 sek przed zakończeniem impulsu
Auto rozłącz przed zakończeniem 20 impulsu.
Zakładke dźwięk, synchronizacja czasu, aktualizacja, informacje, linki, inne nie opisywałem bo tam nic mnie nie nurtuje.

Mam nadzieję że po raz kolejny mi pomożecie.

Namiary to
e-mail: pabrahamowski3@wp.pl
możecie ustawienia wysyłać właśnie na ten adres.

Piotr A.



Międzynarodowa infolinia tp

Telekomunikacja Polska uruchomiła międzynarodową infolinię tp dla firm. Polega ona na darmowym lub częściowo płatnym dostępie z zagranicy do numerów telefonicznych w Polsce.


Międzynarodowa infolinia tp to usługa przeznaczona dla firm zagranicznych posiadających przedstawicielstwa w naszym kraju oraz prowadzących działalność międzynarodową, które chcą ułatwić kontakt klientom spoza Polski. Dostępna jest w dwóch wariantach:

International Freephone Service (IFS), gdzie opłatą za połączenie obciążana jest firma zamawiająca serwis;
International Shared Cost Service (ISCS) opłata za połączenie jest dzielona między dzwoniącego, a firmę. Użytkownik płaci, jak za połączenie lokalne lub w zależności od opłaty wskazanej w cenniku operatora w danym kraju.

Usługa jest dostępna na terenie Polski. Istnieje możliwość kierowania połączeń do wskazanego numeru z konkretnych krajów, ale w ramach usługi możliwe jest wybranie tylko jednego numeru docelowego. Oferta dotyczy następujących krajów: Niemcy, Francja, Holandia, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Kanada, Litwa, Łotwa, Belgia, Austria, Rosja, Irlandia, Dania, Szwajcaria, Portugalia i Izrael.

Ceny połączeń są zależne od wybranego planu taryfowego i zaczynają się od 50 groszy za minutę.



TP oferuje najszybszy Internet w technologii ADSL - 15 Mb/s

Klienci biznesowi korzystający z usług Telekomunikacji Polskiej mogą już zamawiać nowe opcje szerokopasmowego dostępu do Internetu: DSL 15000 oraz DSL 8000.
TP oferuje obecnie najszybszy w Polsce dostęp do Internetu w technologii ADSL.

Łącznie Telekomunikacja Polska ma w ofercie 7 opcji usługi dostęp do Internetu DSL tp, w prędkości od 256 kb/s do 15360 kb/s. To najszersza na rynku propozycja, która pozwala Klientom biznesowym TP optymalnie dostosować usługę do aktualnych potrzeb.

Miesięczny abonament za opcję DSL 15000 wynosi 499 zł netto (608,78 zł z VAT). Za DSL 8000 Klienci zapłacą miesięcznie 399 zł netto (486,78 zł z VAT). By obniżyć koszty nawet do 25%, można skorzystać z trwającej do końca 2006 roku promocji DSL tp plus 24.



telekomunikacja polska s. a. :D
zmienia regulamin na usluge sdi, lecz w regulaminie jest mowa ze informuja 30 dni wczesniej i mozna w tym okresie zlozyc rezygnacje. teraz pytanie czy jezeli mam podpisana umowe na 2 lata to tez moge zrezygnowac teraz nie ponoszac zadnych kosztow?



Telekomunikacja Polska (TPSA) otrzymała dokument w którym Komisja Europejska żąda wyjaśnień w sprawie podejrzenia, iż firma mogła naruszyć swoją dominującą pozycję na polskim rynku telekomunikacyjnym.Powrót do artykułu: Komisja Europejska podejrzewa TPSA o nadużycie pozycji dominującej



Analitycy Goldman Sachs podwyższyli cenę docelową dla Telekomunikacji Polskiej o 1,3 proc. do 15,2 zł, jednocześnie podtrzymali rekomendację "sprzedaj" dla akcji spółki - podała agencja Bloomberg.
Powrót do artykułu: TPSA: Goldman Sachs podwyższył wycenę



Dialog chce wojować technologią 3D i bezprzewodowym przekazem. Telekomunikacja Polska walczy niskimi cenami. Cel: odebrać rynek platformom satelitarnym i kablówkom.Powrót do artykułu: Nowinki mają zwabić telewidzów



W raporcie z 23 kwietnia, analitycy Domu Inwestycyjnego BRE Banku utrzymali rekomendację "akumuluj" dla akcji Telekomunikacji Polskiej. Powrót do artykułu: DI BRE Banku podtrzymał rekomendację "akumuluj" dla akcji TPSA



Użytkownicy telewizyjnej usługi Videostrada oraz Multipakietu w Telekomunikacji Polskiej mogą powiększyć
swój pakiet programów telewizyjnych o pakiet płatnych kanałów filmowych – HBO, HBO2 oraz HBO Comedy.
Wkrótce planowane jest wprowadzenie nowych pakietów. Pakiety telewizyjne TP to nazwa nowej usługi w ofercie Telekomunikacji Polskiej , która pozwala na zwiększenie podstawowego
pakietu kanałów telewizyjnych o nowe, według własnych potrzeb (bez konieczności wykupowania Cyfry Plus).

W ramach usługi od stycznia 2008 jest dostępny pakiet HBO , który składa się z kanałów: HBO, HBO2 i HBO Comedy. Pakiet kosztuje 29,90 zł z VAT miesięcznie. Jednorazowa opłata aktywacyjna za korzystanie z usługi pakiety telewizyjne tp przy umowie na 12 miesięcy wynosi 1,22 zł z VAT.

Operator zapewnia, że od lutego 2008 roku rozszerzy ofertę o kolejne pakiety tematyczne.

info medianews