Telekomunikacja Polska SA numery telefonów


W obronie krzyża

!!!!!!! Prowadzimy sprzedaż i dystrybucję
UWAGA:
Identyfikatorów Numeru telefonu osoby dzwoniącej
jest to urządzenie tzw.. Caller ID.

Urządzenie od pół  roku jest sprzedawane i używane w wielu miastach w
Polsce.
Działa na centralach miejskich typu 5ESS (Lucent) i EWSD (ZWUT Siemens)

Pozwala ono przed podjęciem rozmowy przychodzącej poznanie numeru osoby
dzwoniącej.
Urządzenie IT 9310 pamięta 50 ostatnich wywołań i numerów,
dodatkowo zapamiętuje oczywiście datę i godzinę zdarzenia.
Zastosowanie:
Pogotowie Ratunkowe
Policja
Straż Pożarowa
Szkoły ( bomby)
Biznesmen (groźby karalne)
obywatel  w domu (złośliwe  telefony)
Agencje Ochrony
itd...

Zapraszam na stronę pod adres : http://k3.dom.zabrze.pl/telsil/nowosci.html
jest
tam opis, foto, instrukcja obsługi.
tel... 032 276 0700
Władysław Nowak

abonenckie centrale telefoniczne, telekomunikacja
tel@domnet.usun_to.com.pl
http://k3.dom.zabrze.pl/telsil

Poszukuje adresu firmy sprzedajacej takie przystawki do podlaczenia w
tel. analogowym . Kosztuje cos kolo 150 PLN .Oglaszali sie na jakiejs
liscie i zgubilem ich adres.

--
Tomek.

mailto:tbil@wlkp.top.pl





Radziłbym uważać na numer (22) 59 89 489. TP nagle stwierdziła że jest
to numer spoza sieci TP i w sierpniu naliczyła opłaty za połączenia
wykonywane w "darmowym czasie" w ramach DWiW.


Chyba ich do reszty pogięło... :-))) Sami piszą:
http://www.tp.pl/dom/telefon_domowy/linia_telefoniczna/faq.php#part2

15. W jaki sposób można sprawdzić czy dany numer telefonu należy
do sieci Telekomunikacji Polskiej czy też do sieci innego operatora?

Powyższa kwestia jest regulowana przez Plan Numeracji Krajowej -
Tablica Zagospodarowania Numeracji. Aktualna tablica jest dostępna
na stronach internetowych Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty (URTiP).

A tamże czytamy:

SP=59 - Rezerwa TPSA

Czyli numer niby nie jest formalnie przydzielony tepsie,
ale leży w jej gestii (tak to przynajmniej rozumiem)...

Pozdrawiam



Niesamowite! W USA to robie od wielu lat
W tym sklada podania, przedluza rejestracje samochodu, zglasza sie skargi do
urzedow federalnych za potwierdzeniem listownym (np. przeciw firmom
telekomunikacyjnym robiacym malpi interes albo firmom nielegalnie dzwoniacym
notorycznie z ofertami na ten sam - zastrzezony - numer telefonu). I to nawet
dziala bo sprawy sa szybko zalatwiane i z mniejsza iloscia pomylek.

A w Polsce daje sie jeszcze szkolenia obslugi komputera? A urzednicy ciagle
zapamietuja "pole w ktore nalezy wpisac" czy moze wreszczie kojarza ogolnie o
co chodzi w tej calej "technologii"?

pozdrawiam



Strajk w Telekomunikacji
Nie "Telekomunikacji Polskiej" tylko "Telekomunikacji Francuskiej" bo polską
to ona nie jest już dawno. Poza tym, kiedyś strajkowali jak wprowadzano
maszyny parowe, teraz - telefonię internetową VoIP. Zapewne TP S.A. i tak
zbankrutuje w niedługim czasie, jeżeli nie zmieni swojej polityki cen. Jedna
minuta połączenia do Niemiec: TP S.A.-1.50zł VoIP-0.08zł a jakośc
identyczna! Za posiadanie własnego numeru telefonu w VoIP-5zł/rok, TPSA-
45zł/miesiąc. Nasz monopolista ma jedne z najwyższych cen na świecie!
Najlepiej zwolnić wszystkich, firmę zamknąć i wrócić do domu na żaby i
ślimaki!



telekomunikacja to dno.Mój przyjaciel prowadzi firmę. Na początku listopada
amieniał lokal, ale nie chcial stracić starego numeru telefonu wiec złożył
wniosek o przeniesienie numeru oczywiście na błękitnej lini, i do tej pory nie
ma odpowiedzi.Były pisma, reklamacje, setki telefonów, wizyty na
jarosławskiej , gdzie pani powiedziala ze na błękitnej lini " gadają głupoty" i
ona nic na to nie poradzi, trzeba czekać i juz bo przecież ona sama nie weżmie
torby monterskieji nie pojdzie przenosic numeru...Jednym słowem niekompetencja,
nieuprzejmośc, brak zorganizowania, zero infrmacji...Rozmawialiśmy z
kilkunastoma osobami od kt.órych uzyskalismy zupełne różne
informacje.Chciałabym zaznaczyć ze bez telefonu prowadzenie firmy przez mojego
przyjaciela jest niemożliwe, poniósł już duże straty finansowe...To chyba tylko
w Polsce moze sie zdarzyc ze człowiek chce korzystać z usługi, płcić za to,
chce normalnie pracowac a jeden monopolista moze to skutenie utrudnić.Tutaj nie
da sie życ, niestety...



Telefoniczny doradca klienta
ADECCO POLAND Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. -
światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego.

Obecnie dla naszego Klienta -Telekomunikacji Polskiej S.A poszukujemy osoby
na stanowisko:

Telefoniczny Doradca Klienta

Oczekujemy:

• Wykształcenia min. średniego;
• Swobodnej obsługi komputera MS Office;
• Poprawnej polszczyzny i płynności wypowiedzi;
• Otwartości, pozytywnego nastawienia;
• Odporności na stres i wysokiej motywacji wewnętrznej;
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Asertywności.


Oferujemy:

• Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową;
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w branży telekomunikacyjnej



Zainteresowanych zapraszamy do bezpośrednich zgłoszeń telefonicznych pod
numerem telefonu (058) 530-11-17 lub -19; fax. -18 w naszej siedzibie
Adecco w Tczewie, ul. Gdańska 55C lub przesłanie cv i listu motywacyjnego na
adres: tczew@adecco.pl

Na CV prosimy o dopisanie klauzuli przetwarzania danych osobowych.