telekody do komórki za 50 zł


W obronie krzyża

Witam Szanownych Grupowiczów po dłuższej nieobecności

Chciałby poruszyć sprawę kart telefonicznych sim plus.
Otóż pracuję w sklepie, w którym sprzedajemy (jako dodatkowy asortyment)
karty doładowywujące do telefonów komórkowych.
Pewnego razu kupiłem sam w naszym sklepie karte simplus 50złotową.
Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
znajdujące się pod "szarym paskiem farby". Po prostu farba (czy to coś)
była twarda i źle zchodziła, więc musiałem traszkę moniej scierać.
Na moje nieszczęście uszkodziły się 2 z 4 ostanich cyfr podobno
najważnieszych. Próbowałem reklamować tą kartę w salonie Plusa oraz u
konsultanta telefonicznego ale odprawiono mnie z kwitkiem.
Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu. Czyli sam u siebie.:)
Mój dostawca powiedział, że on nie jest stroną w sporze bo usługę
wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(
Proszę o radę i słońca wszystkim życzę

Zbyszek



    Witam Szanownych Grupowiczów po dłuższej nieobecności
 
  Chciałby poruszyć sprawę kart telefonicznych sim plus.
  Otóż pracuję w sklepie, w którym sprzedajemy (jako dodatkowy asortyment)
  karty doładowywujące do telefonów komórkowych.
  Pewnego razu kupiłem sam w naszym sklepie karte simplus 50złotową.
  Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
  znajdujące się pod "szarym paskiem farby". Po prostu farba (czy to coś)
  była twarda i źle zchodziła, więc musiałem traszkę moniej scierać.
  Na moje nieszczęście uszkodziły się 2 z 4 ostanich cyfr podobno
  najważnieszych. Próbowałem reklamować tą kartę w salonie Plusa oraz u
  konsultanta telefonicznego ale odprawiono mnie z kwitkiem.
  Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu. Czyli sam u siebie.:)
  Mój dostawca powiedział, że on nie jest stroną w sporze bo usługę
  wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
  robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(
  Proszę o radę i słońca wszystkim życzę
 
  Zbyszek

  Musisz się skontaktować z BOK Polkomtela - podaj im numery, które masz, a
najlepiej idź do salonu firmowego i daj im tą kartę do łapy, żeby się
przekonali, ze nie była użyta - BOK Polkomtela powinien uznając reklamację
zasilić Ci telefon zdalnie.

  pzdr
  eo




Chciałby poruszyć sprawę kart telefonicznych sim plus.
Otóż pracuję w sklepie, w którym sprzedajemy (jako dodatkowy asortyment)
karty doładowywujące do telefonów komórkowych.
Pewnego razu kupiłem sam w naszym sklepie karte simplus 50złotową.
Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
znajdujące się pod "szarym paskiem farby". Po prostu farba (czy to coś)
była twarda i źle zchodziła, więc musiałem traszkę moniej scierać.
Na moje nieszczęście uszkodziły się 2 z 4 ostanich cyfr podobno
najważnieszych. Próbowałem reklamować tą kartę w salonie Plusa oraz u
konsultanta telefonicznego ale odprawiono mnie z kwitkiem.
Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu. Czyli sam u siebie.:)
Mój dostawca powiedział, że on nie jest stroną w sporze bo usługę
wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(
Proszę o radę i słońca wszystkim życzę


00,01,02,03,....99 wpisz 99 razy kod to nie bedziesz w plecy 50 zl. Myslenie
nie boli.

P.



  Witam Szanownych Grupowiczów po dłuższej nieobecności

  Chciałby poruszyć sprawę kart telefonicznych sim plus.
  Otóż pracuję w sklepie, w którym sprzedajemy (jako dodatkowy asortyment)
  karty doładowywujące do telefonów komórkowych.
  Pewnego razu kupiłem sam w naszym sklepie karte simplus 50złotową.
  Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
  znajdujące się pod "szarym paskiem farby". Po prostu farba (czy to coś)
  była twarda i źle zchodziła, więc musiałem traszkę moniej scierać.
  Na moje nieszczęście uszkodziły się 2 z 4 ostanich cyfr podobno
  najważnieszych. Próbowałem reklamować tą kartę w salonie Plusa oraz u
  konsultanta telefonicznego ale odprawiono mnie z kwitkiem.
  Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu. Czyli sam u siebie.:)
  Mój dostawca powiedział, że on nie jest stroną w sporze bo usługę
  wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
  robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(
  Proszę o radę i słońca wszystkim życzę

  Zbyszek

  Musisz się skontaktować z BOK Polkomtela - podaj im numery, które masz, a
najlepiej idź do salonu firmowego i daj im tą kartę do łapy, żeby się
przekonali, ze nie była użyta - BOK Polkomtela powinien uznając reklamację
zasilić Ci telefon zdalnie.

Byłem, kartę pokazywałem, chciałem się wylegitymowąc żeby się
uwiarygodnić, nawet telefon i kartę sim chciłałem przedstawić na dowód ,
ze mam uczciwe zamiary i nie jestem naciagaczem.
Karta oprócz telekodu ma przcież nr seryjny i kod paskowy. Mozna chyba
sorawdzić czy teleko był uzyty w celu doładowania. Jestem rozgoryczony
postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było
problemów z icj telekartami.

Zbyszek