Telekomunikacja Polska Błękitna linia


W obronie krzyża

"Część Klientów, w wyniku intensywnej akcji telemarketingowej zdecydowała się na powrót do korzystania z usług TP S.A. Telekomunikacja Polska S.A. z jednej strony nie przekazywała na czas danych technicznych niezbędnych do uruchomienia usługi, a jednocześnie nakłaniała interweniujących na Błękitnej Linii klientów UKE do powrotu w ciągu 3 dni do korzystania z usługi Neostrada. Prezes UKE zwrócił się w tej sprawie do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z wnioskiem o podjęcie postępowania kontrolnego z uwagi na uporczywe naruszanie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji."

Mojego kolegę TP tak załatwiła http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.gif TP nie odpowiedziała na zapytanie Netii czy mogą mu podłączyć http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Ale co by nie było obecnie ma Neo za free wypowiedziana umowa a na rachunku nie przyszło żeby zapłacić



Witajcie!

Przed chwilą dostałem telefon z pytaniami dotyczącymi TP. Działania błękitnej lini, spraw technicznych i innych. A czy wy mieliście taki telefon. Jak oceniacie TP?

Internet Telekomunikacji Polskiej: 1 - 5 (wybierzcie)
Ceny: 1 - 5 (wybierzcie)
Sprawy techniczne: 1 - 5 (wybierzcie)
Jakość usług: 1 - 5 (wybierzcie)
Obsługa klienta: 1 - 5 (wybierzcie)


Dzięki za wyrażony głos! :)



Mieszkająca w Opolu abonentka Telekomunikacji Polskiej od dwóch miesięcy nie może korzystać z telefonu, bo linia telefoniczna została uszkodzona, a operator twierdzi, że nie może naprawić usterki.
Na początku czerwca budynek abonentki Telekomunikacji Polskiej z Opola był ocieplany. Podczas prac remontowych uszkodzono linię telefoniczną. Klientka od razu zgłosiła problem na Błękitną Linię, ale Telekomunikacja Polska do dzisiaj nie potrafi naprawić usterki.

W biurze prasowym TP dziennikarze Nowej Trybuny Opolskiej usłyszeli, że usterki nie można szybko naprawić. - Nasza instalacja nie była najnowsza - przyznaje rzeczniczka. Teraz operator będzie musiał odtworzyć sieć co wymaga trochę czasu.

Co ciekawe, operator nie zapomniał wysłać abonentce rachunków za telefon mimo, że klientka z telefonu nie może korzystać. Jednak może ona złożyć u operatora reklamację.



W Bydgoszczy grasują oszuści podający się za pracowników Telekomunikacji Polskiej - alarmują czytelnicy Gazety Pomorskiej. Niestety oszuści często przedstawiają się za pracowników największego operatora telefonii stacjonarnej w Polsce.
Czytelnik Gazety Pomorskiej z Bydgoszczy ostrzega przed oszustami przedstawiającymi się za pracownika Telekomunikacji Polskiej. Pukają do mieszkań i proszą o pokazanie numeru umowy z TP. Nie mają przy sobie identyfikatora

- Nie pokazał żad­nego identyfikatora. (...) Wydało mi się to podejrzane, więc powiedziałem, że zadzwonię na błękitną linię i zapytam, po co operatorowi taka informacja. Mężczyzna, słysząc moją rozmową z konsultantem, na­tychmiast się ulotnił - relacjonuje Gazecie czytelnik.

Także biuro prasowe Telekomunikacji Polska ostrzega przed oszustami. Warto pamiętać, że pracownicy Telekomunikacji Polskiej zanim odwiedzą abonenta w domu wcześniej telefonicznie umawiają wizytę i zawsze posiadają przy sobie identyfikator.




Ktoś z was tam dzwonił dowiadywał sie czegoś ? Jak komentowali swoje lenistwo/brak większego zainteresowania klientem/arogancję ?

Witam Użytkowników.

Na moje nieszczęście jestem użytkownikiem neo128 (umowa do kwietnia 2008). wczoraj postanowiłem się upomnieć o swoje. Kierunkowy 14
Oto mail od TPsy.

Szanowny Panie,

W nawiązaniu do Pana pytania informuję, że zwiększenie prędkości neostrady tp do opcji 256 kb/s realizowane jest do 15 marca. Prędkość zwiększana jest pod warunkiem pojawienia się możliwości technicznych łącza, na którym świadczona jest usługa.
Jeżeli ma Pan dodatkowe pytania, proszę o wysłanie zapytania z naszego portalu lub o kontakt z błękitną linią tp pod numerem 9393.

Pozdrawiam
Robert Skrzypczyński
doradca tp
serwis internetowy tp
Telekomunikacja Polska http://www.tp.pl

P.S. dziś kończy się 15 marca i co ? ... i nic, dalej 128
Pzdr.



Mi 26-02-2007 tp napisala taka odpowiedz na moje pytanie w zwiazku ze zwiekszaniem predkosci

Szanowny Panie,

W nawiązaniu do Pana maila informuję, że w okresie od 12.02.2007 r. do 15.03.2007 r. Telekomunikacja Polska będzie bezpłatnie zwiększała prędkość w ramach możliwości technicznych do zakończenia umowy lojalnościowej. Zwiększenie prędkości obejmie wszystkich abonentów opcji 128 kb/s usługi neostrada tp, którzy na dzień przed uruchomieniem akcji mają świadczoną te opcję na podstawie umowy terminowej lub na czas nieokreślony. Prędkość zostanie podniesiona do wartości 256 kb/s.

Pan nie musi nigdzie tego zgłaszać, w momencie pojawienia się możliwości na zwiększenie obecnej prędkości otrzyma Pan pismo z informacją na ten temat. Opłaty pozostaną bez zmian, czyli jak za 128 kb/s, warunki umowy również się nie zmienią.



Jeżeli ma Pan dodatkowe pytania, proszę o wysłanie zapytania z naszego portalu lub o kontakt z błękitną linią tp pod numerem 9393.

Jak nie bylo tak nie ma 256 <_<



" />Musze powiedzież że dawni mnie nic tak nie wstrząsneło (ekipą z mojej pracy rownież) jak przeczytany artykuł do którego kolega (z tp) mi dzis dosłał linka:
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001, ... enia_.html

"...Pracownica Telekomunikacji Polskiej wyskoczyła z trzeciego piętra biurowca w centrum Poznania. - Bo nie wytrzymała stresu i ciężkiej pracy na Błękitnej Linii. Bała się zwolnienia - twierdzą jej znajomi. ..."

Nie wiem dzionek spędziłem w pracy wiec tylko radio gdzieś w tle jednym uchem słuchałem - i tej informacji w niusach nie wyłapałem, jak mi to kolega pisał - podobno w mediach typu TVN24, TVP Info itp td , które zazwyczaj takie tematy rozchwytują cisza - bo prezes telekomunikacji załatwiał u szefostwa mediów nierozdmuchiwanie tematu...

Smutne czasy...i refleksja kolegii z pracy..."k...i po co ja przed ZOMO w w 80 latach spierdalałem skoro dzisiaj takich czasow sie doczekałem że ludzie z okna skaczą bo ich w pracy gnoją.."

Pawlok



" />sprawa dotyczy TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ S.A. w czerwcu 2004r. przepisywałem z ojca linię telefoniczną wraz z usługą Internet DSL na Siebie(czyli na firmę).Od czerwcu 2004 roku aż do października dostawałem faktury za połączenia telefoniczne a za usługę internetową nie dostawałem.Od czerwca zgłaszałem to do Błękitnej Linii i faktura za usługę internetową za kilka miesięcy została wystawiona dopiero w październiku po moich interwencjach.Dodam,że do dnia dzisiejszego nie posiadam umowy na usługę internetową ponieważ TP S.A. nie zawarła jej ze mną, zawarła tylko na korzystanie z telefonu, ale internet miałem udostępniony przez cały ten okres. Pytanie moje dotyczy tego czy mam jakiekolwiek zobowiązania wobec TP S.A nie posiadając umowy ?? Chcę zapłacić to Telekomunikacji ale w ratach, czy mogę domagać się nie wystawiania odsetek??