Telefonia komórkowa POP


W obronie krzyża


serdeczne dzięki, chyba zdecyduję się na Nokię wobec tego... Rozumiem, że jeśli kupię POP i przełożę do telefonu moją stara kartę to wszystko będzie ok i nowy numer niech sobie będzie niewykorzystany... Czy tak?
No niezupełnie...
Szukasz sklepu na którym pisze - telefony komórkowe -skup, sprzedaż. Robisz z siebie słodką idiotkę, pytasz miłego pana o wszystko, potem wychodzisz z używaną nokią za 200 lub z nową za 300 (tak strzelam, nie wiem, ile kosztują...). Ja sobie policzysz abonament za tel. razy 24 miesiące - i tak wyjdzie Ci to dużo taniej.



Zakończyliśmy naszą ostatnią ankietę, w której pytaliśmy Was o to, w jakiej sieci macie telefon komórkowy. Zdecydowanie prowadzą dwie sieci: Era (w tym Tak Tak i Heyah) oraz Idea (w tym POP). Dwóch na trzech naszych Czytelników korzysta z telefonu komórkowego w sieci Era (33%) lub Idea (32,5%). Plus GSM wyraźnie gorzej - telefon w tej sieci ma zaledwie co czwarty nasz czytelnik (23,2%). Telefonu komórkowego nie posiada tylko 9,8% głosujących.



Dokładne wyniki ankiety znajdują się tutaj.



Ruszyła nowa ankieta. Zapraszamy do głosowania! Dostępna jest na stronie głównej, w prawej kolumnie.Pełna treść publikacji



CASTING DO REKLAMY

Na zlecenie studia filmowego Dynamo Film szukamy muzyków do reklamy telefonii komórkowej „Era”. Jeśli masz 20-27 lat i grasz pop, rock, muzykę elektroniczną bądź jazz to zapraszamy do nas na casting. Nie trzeba się nigdzie wcześniej zgłaszać ani brać ze sobą instrumentów. Casting będzie polegał na krótkiej rozmowie przed kamerą i odbędzie się:

czwartek (18.03) i piątek (19.03)
godziny 10-13 i 15-20
FX Studio, pl. Inwalidów 10 w Warszawie

Stawki za rolę w reklamie różnią się w zależności od tego, jak dobrze dana osoba będzie widoczna i wynoszą 4500 PLN, 3000 PLN lub 1000 PLN. Stawki zawierają honorarium za prawa autorskie, udział w jednym dniu zdjęciowym oraz prowizję agencji aktorskiej. Klient wykupuje prawa na rok na różne pola eksploatacji w Polsce. Zdjęcia do reklamy odbędą się 25.03 i 26.03 – każdy ma jeden dzień zdjęciowy, wymagana jest dostępność przez całe te dni. Recall odbędzie się 20.03 w Warszawie – wstępnie wybrane osoby będą zaproszone na konkretną godzinę na spotkanie z reżyserem.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.

Katarzyna Staniaszek
tel. 509-438-963


Franek Matera
tel. 514-407-989 var _r = document.referrer ? encodeURIComponent(document.referrer) : ''; var _w = encodeURIComponent(document.location.href); var _e = document.inputEncoding ? document.inputEncoding : document.charset; document.write('');



Orange Polska - cyfrowa sieć telefonii komórkowej operatora PTK Centertel, wykorzystująca pasmo GSM-900 i GSM-1800 o międzynarodowym kodzie 260-03. PTK Centertel posiada również licencję na telefonię 3G w technologii UMTS.

W ramach tej sieci dostępne są usługi bezabonamentowe prepaid (Orange GO, POP) oraz oferty abonamentowe dla osób prywatnych i klientów biznesowych.

Orange Polska, jest to potoczna nazwa mająca na celu umiejscowienie w przestrzeni geopolitycznej daną sieć Orange - takie określenie jest stosowane także wewnątrz samego Orange, ale oficjalną nazwą marki, a co za tym idzie sieci, jest Orange bez dodawania nazwy kraju.
Historia

Sieć Orange w Polsce powstała poprzez zmianę marki dotychczasowej sieci Idea na Orange, co nastąpiło 19 września 2005 roku. Od tego czasu France Telecom, właściciel marki Orange, ma dostawać przez 10 lat z tytułu opłaty licencyjnej 1,6% przychodów Orange Polska, kwotę szacowaną ogółem na ok. 1,1 mld zł.(Wikipedia)



"PB": Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Orange, jest w trakcie negocjacji z innymi operatorami działającymi pod szyldem Orange, których celem jest ustalenie nowej oferty roamingowej, powiedziała Iwona Kossmann, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży w spółce.


"Przygotowanie takiej oferty wspólnej dla użytkowników sieci Orange wymaga sporej liczby spotkań z operatorami działającymi w wielu krajach. Myślę, że jednak jeszcze w tym roku będziemy mogli zaoferować naszym klientom nową ofertę roamingową" - powiedziała dziennikarzom Kossmann.

Polska jest 17 krajem w którym dostępna jest marka Orange. Jednak po zmianie we wrześniu marki Idea na Orange, sprzedaż produktów PTK w salonach firmowych znacznie spadła.

"W każdym kraju, w którym przeprowadzany był rebranding sprzedaż w początkowym okresie spadała. W tej chwili notujemy jednak odbicie i wzrost sprzedaży, który przekroczył poziom z przed wejścia marki Orange" - dodała Kossmann.

Według przedstawicieli PTK, specjalna oferta związana z przenośnością numerów dla nowych klientów zostanie przedstawiona w połowie stycznia 2006 roku.

"W naszej ofercie pozostawiamy markę POP i nie planujemy jej rebrandingu na Orange. Uważamy, że oferty prepaidowe Orange Go jak i POP mogą równolegle funkcjonować na rynku" - powiedziała Kossmann.

Na koniec czerwca Idea miała 8,6 mln klientów, co dawało 33,3% udziału w rynku.



ERA (Razem): 11.00 mln
w tym:
Era, MIX, Fun, Tak-Tak : 9.20 mln
HEYAH: 1.80 mln


ORANGE (Razem): 10.50 mln
w tym:
Orange, Orange Go, POP: 10.50 mln


PLUS (Razem): 10.20 mln
w tym:
Plus, MIX, Simplus: 9.40 mln
Sami Swoi: 0.80 mln


Telefony komórkowe posiada ok. 81 % Polaków

Źródło


_______________________
Dodano ankietę, za przepisywanie z niej opcji będę karał warnami. A ty Ganjes nie pisz że pasowało by zrobić ankietę tylko weź i zrób ją bo od tego jesteś!
Edit by mustang



Zapewne macie telefony komórkowe z tego co pamietam to zeby telefon dziala potrezba jest karta SIM. Karta ta dostepna jest tylko z numerem, który trzeba kupić

Więc właśnie z jakiej ofery i z jakiej sieci korzystacie?

Ja korzystam osobiscie z
1 - ORANGE/IDEA - POP - KARTA
2 - PLUS GSM - [zapomnialem taryfy ale to cos ze sa pakietowe smsy, po team 7 ] - KARTA
3 - ERA - ??? - KARTA [lecz i tak nie korzystam od bodajze juz chyba 4 lat z tego numeru]



Kukurydziany Samsung SCH-W510


Firma Samsung zaprezentowała w Korei telefon komórkowy w formie slidera, o nazwie Eco Phone i numerze kodowym SCH-W510. Model jest o tyle ciekawy, że do konstrukcji jego obudowy użyto bio-plastiku otrzymanego z... kukurydzy

Kukurydziany bio-plastik występuje w składzie obudowy telefonu, jak również obudowy baterii. Ma za zadanie ułatwić ponowne przetworzenie materiału bez dodatkowych problemów ze składowaniem odpadów, czy dodatkowym zanieczyszczeniem środowiska. Konstrukcja zielonego telefonu została również pozbawiona metali ciężkich, takich jak kadm, rtęć i ołów.

Samsung SCH-W510, który po raz pierwszy został zaprezentowany z drugim ekologicznym modelem, F268, jeszcze na World IT Show w Seulu ma 2,1-calowy wyświetlacz QVGA, 2 Mpx aparat foto, radio FM, Bluetooth i obsługuje karty microSD. Będzie pracował w Koreańskich sieciach GSM, a także HSDPA.

Niefortunny jest ten związek z kukurydzą w kampanii reklamowej, ponieważ ostatnio pojawiło się w Internecie mnóstwo filmików, na których kilka telefonów dosłownie praży ziarno kukurydziane robiąc z niego pop-corn (wystarczy otworzyć YouTube i wpisać w wyszukiwarce popcorn phones). Chwalebna ta dbałość Koreańczyków o technologię. Czekam niecierpliwie na telefon z ziemniaków, którego dystrybucja sięgnie również Polski.



promocyjna „Migracja do oferty Nowy POP”
obowiązuje od 28 października 2005 r. do odwołania
„Migracja do oferty Nowy POP” (dalej „Promocja”) to promocja dostępna dla Użytkowników oferty Orange Go oraz
Użytkowników oferty Idea POP (Max, Hit, Weekend, Zrób to Sam), Dla Każdego lub Jedna Idea na kartę.
jak zmigrować na Nowy POP?
10. Wystarczy wysłać SMSa o treści: POP pod numer 1133.
11. Migracja dokonywana jest automatycznie.
12. Opłata za wysłanie SMSa pod numer 1133 jest równa opłacie za standardowego SMSa w dotychczasowej ofercie
Użytkownika. W przypadku Użytkowników oferty Orange Go opłata za SMSa na numer 1133 jest równa opłacie za
standardowego SMSa wysyłanego w ramach sieci Orange.
13. Po dokonaniu migracji na ofertę Nowy POP Użytkownik nie ma możliwości powrotu do poprzednio posiadanej oferty.
Nie dotyczy oferty Orange Go – zasady określa powyższa promocyjna „Migracja do oferty Orange Go”.
jak działa?
14. Po wysłaniu SMSa dotychczasowa oferta Użytkownika zostanie zmieniona na ofertę Nowy POP. Zmiana oferty
zostanie potwierdzona SMSem.
15. Wszelkie rabaty, zniżki, pakiety oraz ustawienia wynikające z dotychczasowej oferty Użytkownika przepadają po
dokonaniu zmiany oferty na Nowy POP.
16. W przypadku migracji z oferty StartPOP Na Okrągło na Nowy POP pozostaje funkcjonalność Na Okrągło.
17. Od momentu zmiany oferty na Nowy POP wszelkie opłaty naliczane są zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług w
ofercie Nowy POP.
18. Po dokonaniu migracji na ofertę Nowy POP Użytkownik może korzystać z promocji dostępnych w ramach oferty
Nowy POP na warunkach opisanych w regulaminach promocji.
dodatkowe informacje:
19. W pozostałym zakresie do Promocji stosuje się Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci
telekomunikacyjnej GSM 900/1800 i UMTS przez spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 19 września 2005 r. oraz obowiązujący Cennik usług w ofercie Nowy POP