Telefonia komórkowa sprzedaż punkty


W obronie krzyża

Sami swoi to telefonia komórkowa bez zobowiązań. Nie podpisujesz żadnej umowy, nie płacisz abonamentu ani rachunków. Wszystko, co musisz zrobić, to co pewien czas doładować swoje konto telefoniczne.

Żeby stać się użytkownikiem sami swoi, wystarczy kupić zestaw startowy albo zestaw z telefonem. W zestawach oferowane są nowoczesne telefony, eleganckie i łatwe w obsłudze. Telefon ma włożoną kartę SIM i już chwilę po wyjęciu z pudełka jest gotowy do rozmowy! To jednak nie wszystko! Na dobry początek przekazaliśmy na Twoje konto telefoniczne sami swoi 3 zł na rozmowy i SMS-y. Po prostu włącz telefon i rozmawiaj.

Dla Twojej wygody do każdego zestawu z telefonem dodaliśmy prostą instrukcję dotyczącą sieci sami swoi z najważniejszymi informacjami.

Zestawy sami swoi można kupić w punktach należących do sieci Plus, a także w licznych punktach sprzedaży na terenie całego kraju.



Firma dMP4 wprowadziła do sprzedaży nową, mobilną wersję urządzenia służącego do przesyłania reklam i ważnych informacji dzięki bezprzewodowej łączności Bluetooth®.

BLUEADVERTmobile umożliwia przesyłanie informacji do szerokiego grona odbiorców w dowolnym miejscu gdzie znajdzie się osoba wyposażona w urządzenie.

BLUEADVERTindoor, w postaci stacjonarych urządzeń, działa już w wielu sklepach i punktach usługowych na terenie całej Polski. Informacje przesyłane są na telefony komórkowe, PDA, laptopu itp. odbiorców znajdujących się w promieniu do 100 metrów od urządzenia.



BLUEADVERTmobile to urządzenie skierowane do firm kurierskich, taksówkowych, kateringowych, komunikacji miejskiej itp., czyli wszystkich, które nie mają jednej siedziby a za to często przemieszczają się i znajdują w dużych skupiskach ludzkich, takich jak, skwery, biurowce, dyskoteki, puby, restauracje itp.

BLUEADVERTmobile kosztuje 2 295 zł netto. W cenie klient otrzymuje kompletne urządzenie, skonfigurowane oprogramowanie oraz szkolenie, po którym klient nie będzie miał najmniejszego problemu z przygotowywaniem własnych kampanii reklamowych.

media2.pl





Użytkownicy sieci Play uzyskali możliwość płacenia za towary i usługi przy użyciu swoich telefonów komórkowych. Operator podpisał umowę z firmą mPay S.A. na wdrożenie systemu płatności mobilnych, z którego od kilku miesięcy mogą korzystać już abonenci Plusa, użytkownicy Simplusa oraz Sami Swoi.
Wprowadzane w sieci Play rozwiązanie, pozwala zarówno na wykorzystanie najnowszych technologii zbliżeniowych (NFC), jak również obsługuje wszystkie istniejące już na rynku modele telefonów komórkowych.

Usługa dostępna jest nie tylko w tradycyjnych punktach sprzedaży, ale także w przypadku płatności internetowych czy płatności zdalnych. Użytkownicy systemu mPay mogą ponadto doładowywać swoje telefony prepaid oraz przekazywać między sobą środki pieniężne.

"Płacenie telefonem w systemie mPay jest tak proste, jak dzwonienie do innej osoby" - zapewnia Henryk Kułakowski, prezes mPay S.A. i pomysłodawca usługi.

W grudniu ubiegłego roku wszyscy polscy operatorzy komórkowi podjęli inicjatywę, która ma doprowadzić do opracowania, na bazie mPay, wspólnego krajowego standardu płatności mobilnych. mPay szacuje, że w ciągu następnych pięciu lat z usługi będzie mogło skorzystać nawet kilka milionów Polaków i stanie się ona tak powszechna jak płacenie kartą płatniczą.

źródło: Dziennik Internautów





www.GSM-media.pl


Zapraszam do zapoznania się z ofertą GSM-media.pl.

Firma świadczy usługi takie jak:

Telefony komórkowe GSM: serwis, skup, sprzedaż, akcesoria
RTV I AGD: telewizory, zestawy kina domowego, pralki, lodówki itp
Ksero: kserowanie i drukowanie dokumentów
Punkt opłat: przelewy, opłaty rachunków

Serwis GSM to m.in.: simlocki, oprogramowanie, zmiana języka, naprawy mechaniczne, naprawy pozalaniu itp
Z akcesoriów proponujemy m.in.: ładowarki sieciowe i samochodowe, pokrowce, kabury, karty pamięci, kable połączeniowe USB, zestawy słuchawkowe i wiele innych

Sprzęt RTV i AGD zamawiamy indywidualnie, dzięki czemu możemy zaoferować atrakcyjne ceny. Każdy sprzedawany przez nas sprzęt posiada gwarancję producenta.

Dla użytkowników AudiSlask.pl przewidziane miłe rabaty

Niektórzy z użytkowników AudiSlask.pl korzystali z usług świadczonych przeze mnie w dziedzinie telefonów komórkowych i ich serwisu



Operator komórkowy Play oraz mPay podpisali umowę na wspólne wdrożenie systemu płatności mobilnych.

Użytkownicy sieci Play uzyskali możliwość płacenia za towary i usługi przy użyciu swoich telefonów komórkowych. Jest to nowoczesne rozwiązanie, pozwalające zarówno na wykorzystanie najnowszych technologii zbliżeniowych (NFC), jak również obsługujące w prosty sposób wszystkie istniejące już na rynku modele telefonów komórkowych.

Usługa dostępna jest zarówno w tradycyjnych punktach sprzedaży, jak również dla płatności internetowych czy płatności zdalnych. Użytkownicy systemu mPay mogą także doładowywać swoje telefony prepaid oraz przekazywać między sobą środki pieniężne.

mPay szacuje, że w ciągu następnych pięciu lat z usługi będzie mogło skorzystać nawet kilka milionów Polaków i stanie się ona tak powszechna jak płacenie kartą płatniczą.



Bankowość elektroniczna to forma działalności bankowej polegająca na zdalnym świadczeniu klientom usług bankowych za pośrednictwem elektronicznych kanałów interaktywnej komunikacji, prowadzona zazwyczaj w ramach odrębnej oferty.
Dostęp do konta w przypadku bankowości elektronicznej możemy mieć poprzez:
• komputer,
• Internet,
• telefon,
• bankomaty.
Bankowość komputerowa umożliwia klientowi dostęp do kont za pomocą komputera, łącza telekomunikacyjnego lub specjalistycznego oprogramowania zainstalowanego na komputerze. Możemy tutaj wyróżnić bankowość domową, czyli home banking, która jest używana w domu klienta. Służy do obsługi rachunków bankowych.
Bankowość internetowa obecnie najbardziej popularny rodzaj bankowości elektronicznej. Klienci korzystają za jej pomocą z usług bankowych za pośrednictwem przeglądarek internetowych stron www. Wszystkie operacje są dokonywane za pomocą komputera podłączonego do Internetu. Można dokonywać płatności, realizować przelewy, zakładać lokaty, przeglądać swoją historię rachunku.
Bankowość telefoniczna jest realizowana poprzez kontakt z operatorem tzw. serwis call center lub poprzez automatyczny serwis w którym klient wybiera tonowo polecenia z klawiatury telefonu, tzw. IVR. W przypadku telefonów komórkowych stosuje się SMS, które polega na przesyłaniu wiadomości tekstowej, np. o saldzie rachunku. WAP polega na dostępie do rachunku z pomocą telefonu komórkowego w którym jest przeglądarka WAP. Dzięki WAP klient może dokonać przelewów lub założyć lokatę terminową.
Bankowość terminalowa jest realizowana poprzez bankomaty, w których możemy wypłacać i wpłacać gotówkę, sprawdzać stan konta, a także dokonywać przelewów. Za prostą formę bankowości terminalowej można również uznać elektroniczne punkty sprzedaży tzw. POS (Point Of Sale). Umożliwiają one dokonywanie transakcji (przede wszystkim zakupu) w punktach handlowych posiadających elektroniczne czytniki bankowych kart płatniczych.

Uważam, że bankowość elektroniczna jest korzystna zarówno dla klienta jak i dla banku, gdyż operacje są szybciej realizowane, występuje tutaj oszczędność czasu i pieniędzy zarówno po stronie klienta jak i banku.



Polkomtel zaproponował nowe umowy dystrybutorom. Niektóre firmy nie godzą się na gorsze warunki. Jeśli nie dojdzie do porozumienia 1 września część terminali przestanie obsługiwać pre-paidy z sieci Polkomtela. Polkomtel wypowiedział umowy sprzedaży doładowań elektronicznych kart telefonicznych pre-paid wszystkim działającym w Polsce firmom, w tym największym dystrybutorom. Może to oznaczać, że 1 września w niektórych punktach terminale nie będę obsługiwać Polkomtela. Część dystrybutorów nie godzi się na nowe warunki. Sami dystrybutorzy mówią, że problem dotyczy aż 70 proc. wszystkich punktów. Polkomtel zdecydowanie zaprzecza.

– Nie widzimy takiego zagrożenia. Jesteśmy po uzgodnieniach z największymi dystrybutorami. Nawet jeśli jakaś firma zrezygnuje ze współpracy z nami – nie będzie to znacząca zmiana. Prowadzimy bowiem rozmowy z nowymi dystrybutorami, którzy zgadzają się na zaproponowane przez nas warunki – mówi Dariusz Matuszak, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej. Dodaje, że obecne prowizje są zdecydowanie wyższe niż zachodnie standardy. Zmiany mają natomiast wpłynąć korzystnie na ofertę detaliczną.

Według informacji zdobytych przez GP upust, jaki mają dystrybutorzy przy kupnie pre-paid, wynosi około 7–9 proc. Większą część z tego dystrybutorzy przekazują punktom, które obsługują terminale (np. kioski). Z prowizji zostaje im 1/3. Nieoficjalnie wiadomo, że zmiany zaproponowane przez Polkomtel dotyczą zmniejszenia prowizji o około 3 punkty proc. Dystrybutorzy twierdzą, że taka zmiana sprawi, że przestanie to być dla nich opłacalne i po prosu nie podpiszą kolejnej umowy z Polkomtelem. Tym bardziej że – jak dowiedziała się GP – rozmowy z Polkomtelem są utrudnione.

– Od wielu lat pracujemy na partnerskich zasadach, więc obecnie jesteśmy zaskoczeni narzuconymi przez Polkomtel warunkami i faktem, że operator nie chce podjąć z nami negocjacji handlowych. Brak porozumienia zaowocuje wyłączeniem z dniem 1 września 2009 roku naszych punktów sprzedaży – mówi Mariusz Przybylski, rzecznik Mennicy Polskiej, jednego z dystrybutorów Polkomtela.

Dodaje, że firma nadal wierzy w możliwość porozumienia. Na podobnym stanowisku stoi Kolporter. – Jeśli Polkomtel weźmie pod uwagę nasze argumenty – porozumienie jest możliwe. Istnieje jednak zagrożenie, że po 1 września nie będzie doładowań elektronicznych. W takim wypadku część klientów może zrezygnować z usług tej sieci komórkowej – mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy Kolportera.

Zrodlo: Biznes.GazetaPrawna.pl



Od 19 września br. w ogólnopolskiej sieci sprzedaży dostępna będzie oferta Orange - nowej marki Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel. Obejmie ona nowe propozycje dla wszystkich klientów: korzystających z telefonów na kartę, płacących abonament klientów indywidualnych, użytkowników ofert mix, a także klientów biznesowych.

Proces zmiany marki dotyczy całej ogólnopolskiej sieci sprzedaży: salonów firmowych oraz punktów dystrybucji prepaid. W salonach sprzedaży obejmujących ponad 1200 lokalizacji w całej Polsce od 19 września pojawi się nowa identyfikacja wizualna i nowy, wyższy standard obsługi klientów. Wraz z modyfikacją oferty pojawią się też nowe plany taryfowe, oferta roamingowa, usługi oraz nowe modele telefonów Orange.

Do sprzedaży trafią telefony oznakowane marką Orange oraz ze specjalnym spersonalizowanym Orange menu (ma ono ułatwić dostęp do podstawowych funkcji telefonu). Już na początku do oferty wejdą następujące urządzenia z Orange menu: Philips 362, Sagem MYX 6-2, Samsung Z300, Sony Ericsson K600 oraz Sony Ericsson PC Card GC89.

Zmodyfikowana oferta roamingu obejmuje przejrzysty układ czterech stref (Unia Europejska, pozostałe kraje europejskie, reszta świata, operatorzy satelitarni), stabilne ceny w każdej strefie (także dla połączeń odbieranych w roamingu) oraz dodatkowe upusty dla klientów biznesowych. Przesyłanie danych w roamingu (transmisja GPRS i przesyłanie wiadomości MMS) będzie w jednakowy sposób rozliczanie na całym świecie, odbieranie MMS-ów w roamingu będzie bezpłatne, dodatkowo operatorzy Orange w Europie będą oferowali specjalne upusty za transmisję danych.

Oferta Orange dla klienta biznesowego będzie składać się z czterech pakietów: Firma (podstawowa oferta dla firm), Firma MIX (połączenie oferty na abonament i na kartę), Pakiet E-mail dla Firm i BlackBerry (dostęp do firmowej poczty elektronicznej) oraz Business Everywhere (bezprzewodowy dostęp do Internetu).

Klienci indywidualny także będą mogli wybierać spośród czterech ofert: Twój Plan (podstawowa oferta na abonament), Twój Mix (połączenie oferty na abonament i na kartę), Orange Go (oferta na kartę) oraz Twój Internet (bezprzewodowy dostęp do Internetu).

Orange jako marka powstała w Wielkiej Brytanii w 1994 roku. Obecnie funkcjonuje w 16 krajach na 4 kontynentach i ma ponad 56 mln klientów (bez Polski).


IDG.pl