Telefony komórkowe na kartę za 1zł


W obronie krzyża



Sieć komórkowa Orange, jako pierwszy polski operator komórkowy, wprowadza na rynek smartfona Samsung Omnia II. Premiera w sieci już jutro – telefon dostępny będzie w w ofercie Orange dla Firm w cenie nawet od 1 PLN!


Samsung Omnia II z najnowszym Windows Mobile 6.5 dostępny będzie na razie tylko w sieci Orange, w taryfach biznesowych. W zależności od wybranej oferty, ceny telefonu wahają się od 1zł (umowa na 24 m-ce, abonament 1.000zł lub umowa na 30 m-cy abonament 500zł) do 1.189zł (umowa na 24 m-ce Mix dla Firm).

Specyfikacja telefonu Samsung Omnia II
* Zakresy: 850/900/1800/1900/2100
* Aparat fotograficzny: 5 Mpix
* Pamięć: 8GB wbudowanej pamięci + czytnik kart microSD
* System: Windows Mobile 6.5
* Szybka transmisja danych HSDPA
* Odtwarzacz Mp3 i video
* Radio FM
* WiFi
* Klient e-mail
* WAP/ JAVA/ MMS/WWW

Jak widać zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, systemem operacyjnym w Omnia II jest Windows Mobile 6.5.

Aha – jeśli ktoś chce sobie przetestować ten telefon “na sucho” – to może skorzystać z udostępnionego przez Samsunga emulatora interfejsu.
Kupić, nie kupić – pooglądać warto…


źródło: Orange



No i jestem od dzisiaj w Play, co mnie bardzo zaskoczylo bo powiedziano mi ze przerzucenie nastapi w nocy o polnocy a nie w polowie dnia. A poniewaz nie mialem przy sobie SIMa Play i pol dnia nie mialem telefonu. No i jeszcze jeden malo ciekawy epizod. Kupilem K530i. Bardzo fajny telefon, niestety kupilem go z wada wrodzona ktora zauwazylem dopiero dwa dni pozniej . Do tej pory nie odpalalem SE bo nie mialem karty Play az w koncu przypomnialem sobie ze za 1zl dostalem starter 9zl. Po odpaleniu okazalo sie ze ekranik a raczej palstikowa obudowa ma wade w postaci drobnej wypuklosci i powoduje to efekt soczewskowania, a to powoduje dyskomfort w trakcie urzystkowania. Wyglada to jak wypalony pixel ktory zmienia kolory w zaleznosci od tego z ktorej strony sie patrzy i przemieszczajacy sie po ekranie. No i poszedlem z reklamacja. Jakie bylo moje zdziwienie ze w jednym punkcie nie przyjeli mi telefonu bo to wedlug nich wypalony pixel a to gwaracja dopuszcza. Klocilem sie z nimi z pol godziny i wyszedlem bo widzialem ze sprawy tam nie zalatwie. Zreszta czasem mam wrazenie ze pracujacy ludzie w takich punktach, nie wszyscy bo sa tez profesjonaliosci, to nie maja wogole pojecia o telefonach komorkowych. No ale nic, w innym punkcie Pan zauwazyl problem i przyznal mi racje ale jakież bylo mi zdziwienie ze nie moze przyjac reklamacji bo nie ma mnie w systemie poniewaz nie mam jeszcze aktywnego numeru w ich sieci a umowa lezy przed nim podpisana. Z rozbrajajaca szczeroscia powiedzial ze nic na to nie poradzi. Wiec poniewaz dzisiaj stalem sie "dumnym" użytkownikiem Playa i jutro ide z telefonem zlozyc reklamacje. Oby tylko teraz bylo pod gorke bo to dopiero 1 dzien Pozdrawiam wszystkich



Od 11 lat korzystam z telefonów komórkowych w tym czasie byłem może ze 3-4razy w budce telefonicnej... od ok 5-6 lat już wcale nie miałem takiej potrzeby...
Ale to nie znaczy, że takie budki nie powinny być.... nawet jeśli są nierentowne... zawsze może się zdarzyć coś co spowoduje, że ktoś musi z niej skorzystać "mogę uratować komuś życie- nie niszcz mnie" tak jeszcze niedawno przekonywała TP S.A. na swoich automatach...
Tylko kilka uwag.
Po pierwsze kto ma dopłacać prywatnej firmie jaką jest TP S.A. czy Netia czy jeszcze kilku innych operatorów za to że takie budki będą stały. Pewnie powinno iść to z budżetu ale czyjego (Miasto, Gmina, Powiat, Województwo, Państwo, ZOZ, Zarząd osiedla)?
Jak już się dowiemy kto to drugie i trzecie analogicznie... komu i ile? Może przetarg na zainstalowanie i obsługę budki na danej ulicy?

Kolejna sprawa to w dzisiejszych czasach powinien być na monety a nie na "jakieś dziwne" karty. załużmy kradną mi tel. coś się dzieje to łatwiej jest zdobyć 50gr czy 1zł nawet wyżebrane od przypadkowego przechodnia niż zdobyć kartę magnetyczną bo kiosk zamknięty, poczta niewiadomo gdzie jest, albo karta kosztuje 20zł, których akurat nie mam przy sobie.

A co do książek telefonicznych to nie wieżę żeby jakaś została dłużej niż kilka dni (w naszym krajy niestety zawsze znajdzie się kanalia która takie coś albo ukradnie albo zniczy bo ma taki kaprys...



sprzedam router linksysa RT31P2 uzywany chyba jescze ma gwarancje,kompletny
sparwny i moge gratis ustawic go pod jakas siec voip.

mam taka ze utrzymanie numeru to koszt 1zl na 180dni i trzeba wykonac jedno
polaczenie a stawki:
7gr polska stacjonarne
61gr komorki jednoroazowa oplata za wykupienie numeru miejskiego to 5zl.

jest to idealne rozwiazanie dla osob malodzwoniachych i chcacych miec numer
telefonu za grosze i nie placic podwojnych abonamentow.

cena za router 130zl




era leci sobie w kulki, moze ktos mi pomoc? :D
  Witam, ma problem...
2 tygodnie temu zamówiłem telefon komórkowy w internetowym sklepie era.pl... po tygodniu doszedł on do mnie (sam musiałem odebrać u kuriera)... dzisiaj mija 7 dni od kiedy podpisałem umowę, przez ostatnie 7 dni próbowałem aktywować kartę sim (dzwoniłem wszędzie... chyba "zaliczyłem" wszystkich konsultantów ery)... numer nadal nie aktywny... a jedyne co teraz słyszę od konsultantów to: "jest problem z aktywacja numeru"... w umowie jest zapisane, ze operator (era) jest zobowiązany do rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych w ciągu 7 dni od zawarcia umowy... jednak efektu nie widać... wiec chciałem się dowiedzieć na jakiej zasadzie mogę "rozwiązać umowę na podstawie nie dopełnienia zobowiązań operatora zawartych w umowie"... na era.pl ani w umowie nic o tym nie pisze, jedynie reklamacja oraz zerwanie umowy z winy abonenta... no i przy okazji chciałem się dowiedzieć, czy telefon, który kupiłem za 1zl muszę oddać wraz z rozwiązaniem umowy?
z góry dziękuje za najmniejsza pomoc :D
^^ wrzucielem na forum prawne, ktorego czasem uzywam, ale odpowiedzi tam od konkretnej osoby trzeba wyczekiwac nawet do tygodnia... moze ktos z avku bedzie mogl mi pomoc? xD
bo juz dostaje bialej goraczki xP




  Witam.
Jeżeli chodzi o dobór operatora. Polecam ofertę Play Fresh. Po pierwsze gdy wydajesz 30 zl miesiecznie na doładowania to przy doładowaniu za 30 zł dostajesz zupełnie gratis 3000 SMSów (ważność tych smsów to 30 dni) do wszystkich sieci komórkowych (w PL) po wykorzystaniu tego limitu 9gr za SMSa do wszystkich sieci komórkowych (najtaniej z wszystkich jezeli chodzi o smsy poza sieć), minuta połączenia wynosi 29 groszy do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne (biedronka ma 25 groszy <ale nie do Play>, mbank 27 groszy <tu chyba sieć dopłaca do każdej minuty jezeli chodzi o połączenia do Play>). Dodatkowo w roamingu za odebrane połączenie płacimy najtaniej bo 0,75 zł (w UE). Dodatkowo przy doładowaniu 30 zł dostaje się 30 minut do Play i na stacjonarne po zakupieniu odpowiedniej usługi (1zł na 3 miesiące), po zakupieniu innej usługi (3zł gdzieś na rok) za każde dwie minuty przychodzące otrzymujemy jedna do wykorzystania do wszystkich sieci (w PL : ). Każde doładowanie jak w przypadku sieci wRodzinie (gdzie doładowania sa chyba tylko po 20 zł) przedłuża ważność połączeń wychodzących o 365 dni (czyli 5 zł mogę wydawać przez rok, dlatego oferta jest dobra dla tych, którzy malutko dzwonią).
Jezeli chodzi o dzwonienie do krajów UE to polecam heyah 59 groszy za minutę.
Z kolei może być uciążliwe posiadanie startera Play dla znajomych naszych, z którymi dużo się kontaktujemy, wtedy radze mieć dwa telefony lub jeden na dwie aktywne karty (myphone 8810TV za 300 zl był ostatnio w biedronce) ale nie doładowywać tego drugiego numeru tylko trzymać na odbiór wiadomości by znajomi płacili mniej.



Cytat:
napisał(a) lordzibo Witajcie. Przy zakupie N-ki dostałem gratis albo za 1zł (nie pamiętam) :p tuner Technisat z kartą TNK - wiecie o co chodzi ;-).

No i jest zonk. Tuner pokazuje "błąd karty smart card". Po wyłączeniu go z prądu na 10min i po włączeniu go, pochodzi 2min i obraz znika i znów pokazuje "błąd karty smart card".

Kartę przełożyłem do drugiego tunera linbox i chodzi ponad godzinę i zero problemów, więc pozostaje problem z tunerem.

Wiecie może co zrobić? Czy od razu odesłać na gwarancji.?
BIURO OBSŁUGI KLIENTA:


Infolinia jest czynna 7 dni w tygodniu od 8.00 do 22.00.

Połączenie z telefonów stacjonarnych: 0-703-102-502
(stawka za połączenie wynosi 35 gr brutto za minutę na dzień 01.10.2008).

Połączenie z telefonów komórkowych: *71 81 91
(stawka za połączenie wynosi 1,22 zł brutto za minutę na dzień 01.10.2008).

W celu dokonania identyfikacji Konsultanci telewizji na kartę poproszą o podanie
numeru seryjnego karty SIM i/lub podanie indywidualnego numeru konta do
wpłat za doładowanie i/lub historii wpłat za doładowanie.



parę szczegółów, które udało mi się uzyskać:
- na tych kartach, które otrzymają konsultantki ma być całe 3zł na połączenia (wow )
- prefix sieci to: 789xxxxxx
- połączenia z BOK (oczywiście sieci Orange) to 1zł / min.
- połączenia w sieci myAvon: 0,40zł, poza sieć: 0,70zł (podobno jeszcze te kwoty mają się zmienić w dół, ale nie sądzę, że będzie to jakaś rewelacja)
- w początkowej fazie nie będzie możliwości zakupu telefonu, później będzie to Alcatel C630 za 350zł
- doładowywania będą poprzez konsultantki, które ze swoich telefonów będą mogły doładowywać telefon swojej klientki, a koszt doładowania będzie obciążał ich fakturę za kosmetyki (będzie doliczany do faktury w ramach limitu kredytowego na doładowania przyznanego przez Avon)
- konsultantka za doładowanie określoną kwotą (prawdopodobnie 30zł) otrzyma punkt, zwany avonkiem i za odpowiednią ilość punktów otrzyma prezent, np. za 60 punktów ma być to krem z linii Anew o wartości ok.40zł
- pierwsze doładowanie powinno odbyć się z telefonu konsultantki, która sprzedała dany zestaw startowy
- inne formy doładowania telefonu to: strona www myAvon (www.myAvon.pl), biura / centra obsługi Avonu
- w przygotowaniu są oferty pakietów SMS do wszystkich sieci
- osoby posiadające telefon z kartą myAvon będą mogły kupić taniej określony produkt z danego katalogu, o ile wcześniej doładują swoją kartę myAvon

Obecnie telefony z kartą myAvon testują wybrani pracownicy Avonu, ale z opinii od paru takich osób wiem, że bolączką dla wielu jest zasięg Orange. Sama kadra okręgowych menedżerów jest niezbyt chętna temu projektowi, wychodząc z założenia, że już każdy ma telefon komórkowy, choć na szkoleniach pracownicy Orange przekonywali, że teraz idzie "druga fala" zakupów drugiego telefonu komórkowego, gdyż dużo osób, będzie posiadało dwie komórki.
-