Telefony komórkowe Orange Go mix


W obronie krzyża

Komórkowa sieć Orange otwiera się na seniorów. Pomarańczowy operator wprowadza do swojej oferty telefon komórkowy dla osób oczekujących dużych klawiszy i czytelnego wyświetlacza.

W czwartek (26 listopada 2009 roku) komórkowa sieć Orange wprowadziła do swojej oferty telefon ZTE S302, który kierowany jest przede wszystkim do osób starszych używających komórek do podstawowych celów. Telefon posiada także duże klawisze oraz czytelny wyświetlacz, dzięki czemu ludzie starsi czują się bezpieczniej, bo mają stały kontakt z dziećmi czy lekarzem.

Telefon ZTE S302 trafił właśnie do oferty Orange. Dostępny jest w ofercie abonamentowej oraz Orange mix już od 1 zł w najniższym abonamencie za 25 zł. Na dniach powinien pojawić się też w ofercie Zetafon.



Ja jestem w Orange (MIX 50). Jestem w orange już jakieś 5 lat na początku byłem w popie a teraz w mixie. Moj tata jest w orange odkad powstala ta firma i byl jednym z pierwszych klientow (pamietam, ze kiedys jako jedyny u mnie w miescie mial telefon komorkowy) dlatego mam zaufanie do tej firmy. Tylko ze te 50zl starcza mi na jakis 1 tydzien do 2 tygodni...



Nie znalazłam takiego tematu...jeśli jest to proszę o przeniesienie...

Mam dylemat, od kilku lat jestem w Orange, mam tam 3 numery, teraz kończy mi się jeden, niedługo kolejny i zastanawiam się nad zmianą operatora...

Dlaczego?
Po 1 - nie mam zbyt dużo znajomych w Orange, więc ich promocyjne minuty do ich sieci niewiele mi dają.
Po 2 - przy przedłużaniu umowy telefony są masakrycznie drogie, np teraz kończy się umowa na numer mojej córy, mix25, nie chcę jej zwiększać bo następny jest 60 (to jest w planie biznesowym) uważam, że to za dużo dla 12latki, póki co starczy jej 25...
Ale nie o to chodzi - podoba jej się telefon Samsung Corby.
W Orange, przy przedłużaniu umowy, gdzie teoretycznie powinno być taniej i dodatkowo w mix-ie dla firm (też ponoć taniej) za ten telefon musiałabym zapłacić około 250zł.
Dla przykładu w Plusie, w mixie30 ten telefon jest za 1zł...

Coraz częściej myślę o zmianie, zastanawiam się tylko czy Plus, czy może Era..?

Jakie macie doświadczenia?
Chodzi głównie o mix, ale w przyszłości też i abonament, bo jeśli zmienię numer córce, to potem i mąż i ja też się przerzucimy...

Jakieś rady?
W jakiej sieci jesteście, jaką polecacie..?



Promocja polega na umożliwieniu użytkownikom telefonów komórkowych w sieci telekomunikacyjnej PTK Centertel w usłudze przedpłaconej POP, Dla Każdego, Jedna Idea na karte, Orange Go, w ofercie IdeaMIX, Twój Mix, Jedna Idea mix, w ofercie Abonament Limitowany, Nowy Mix dla Firm i Firma Mix uzyskanie dodatkowych doładowań konta.

3. W celu wzięcia udziału w Promocji Uczestnik powinien, w okresie trwania Promocji, dokonać rejestracji poprzez wysłanie SMS-a na numer 113 z hasłem ?WIECEJ? lub ?WIECEJ? (koszt SMS-a zgodny z aktualnym planem taryfowym Użytkownika). Użytkownicy będący dotychczas uczestnikami promocji 10% więcej, 30% więcej czy Więcej na konto nie musza ponownie rejestrować się w promocji, gdyż w ich przypadku warunki zmienia sie automatycznie z dniem zakończenia 30% więcej, a rozpoczęcia promocji 10% więcej.

Po zarejestrowaniu w promocji Uczestnik uzyskuje możliwość otrzymywania promocyjnych doładowań konta w wysokości 10% wartości doładowania. Promocyjne Doładowania przyznawane są w przypadku, jeżeli doładowanie konta dokonane zostanie w okresie nie dłuższym niż 25 dni od poprzedniego doładowania tego konta dokonanego w trakcie Promocji.

12. Środki uzyskane jako Doładowanie Promocyjne mogą być przeznaczone tylko i wyłącznie na usługi podstawowe, czyli połączenia głosowe i SMSy do wykorzystania w ramach sieci telekomunikacyjnej PTK Centertel. Doładowanie Promocyjne nie może zostać wykorzystane na wysyłanie SMSów specjalnych.

Z dniem wejścia w życie niniejszego Regulaminu tzn. od 19 kwietnia 2006 r. do odwołania traci moc Regulamin promocji ?30% więcej? obowiązujący do dnia 18 kwietnia 2006 r.



Od początku lipca klienci Orange bez żadnych zobowiązań mogą przetestować usługi mobilne przed ich zakupem. Za 1 złotówkę sprawdzą m.in. mobilną telewizję na żywo, ściągną tapety i dzwonki oraz dostaną pakiet MMS do wykorzystania.

Nowa oferta „Spróbuj i Wybierz”, skierowana jest do wszystkich klientów, którzy chcą przetestować usługi Orange. Dla wielu z nich telefony komórkowe to nadal tylko urządzenia służące do rozmowy. Tymczasem oferta usług mobilnych poszerza się bardzo szybko. W telefonie komórkowym można już oglądać telewizję na żywo lub ulubione seriale, słuchać najnowszych przebojów muzycznych, czy prowadzić wideo rozmowy – np. korzystając z multimedialnych serwisów Orange World.

Dla swoich klientów Orange przygotował specjalne pakiety usług do testowania dla poszczególnych ofert abonamentowych (postpaid), bez abonamentu (prepaid) i mieszanych (mix). Użytkownicy mogą wybrać m.in. pakiet 200 SMS-ów lub 50 MMS-ów, obejrzeć w komórce telewizję na żywo przez 25 minut, wysłać e-maile o łącznej wielkości transferu do 10 MB. Można także ściągnąć tapetę i dzwonek (pakiet Twój gadżet) albo dzwonek i 2 utwory muzyczne (pakiet Twoja Muzyka). Każda usługa w pakiecie kosztuje 1 zł miesięcznie.

Klienci Orange, którzy korzystają z ofert postpaid, mogą testować usługi przez 2 miesiące. Oznacza to, że mają możliwość ich sprawdzenia dwukrotnie np. raz w lipcu i drugi raz w sierpniu. Za każdym razem zapłacą po 1 zł za wybraną usługę. Natomiast użytkownicy prepaid mają na testy usług Orange 30 dni.

Skorzystanie z promocyjnej oferty nie zobowiązuje klienta Orange do zakupu usług po okresie testów.



Mam dylemat, muszę się zdecydować na ... operatora telefonii komórkowej, jednak ofert jest tyle, że człowiek głupieje. Moje najbliższe osoby posiadają telefony w sieci plus i orange.
Może Wy macie jakieś doświadczenie i coś fajnego, na czym można by było "oko zawiesić". Nie umiem zdecydować czy chcę abonament, kartę czy mix.
Poradźcie coś



ERA (Razem): 11.00 mln
w tym:
Era, MIX, Fun, Tak-Tak : 9.20 mln
HEYAH: 1.80 mln


ORANGE (Razem): 10.50 mln
w tym:
Orange, Orange Go, POP: 10.50 mln


PLUS (Razem): 10.20 mln
w tym:
Plus, MIX, Simplus: 9.40 mln
Sami Swoi: 0.80 mln


Telefony komórkowe posiada ok. 81 % Polaków

Źródło


_______________________
Dodano ankietę, za przepisywanie z niej opcji będę karał warnami. A ty Ganjes nie pisz że pasowało by zrobić ankietę tylko weź i zrób ją bo od tego jesteś!
Edit by mustang



Zapewne macie telefony komórkowe z tego co pamietam to zeby telefon dziala potrezba jest karta SIM. Karta ta dostepna jest tylko z numerem, który trzeba kupić

Więc właśnie z jakiej ofery i z jakiej sieci korzystacie?

Ja korzystam osobiscie z
1 - ORANGE/IDEA - POP - KARTA
2 - PLUS GSM - [zapomnialem taryfy ale to cos ze sa pakietowe smsy, po team 7 ] - KARTA
3 - ERA - ??? - KARTA [lecz i tak nie korzystam od bodajze juz chyba 4 lat z tego numeru]



Oferta wprowadzona od 02 września 2007 roku "Gwarancja dobrej ceny w Orange" obejmuje zwrot na rzecz klienta Orange różnicy w cenie brutto danego modelu i typu telefonu komórkowego pomiędzy ceną oferowaną przez konkurencyjne wobec Orange podmioty, a ceną za jaką można nabyć wskazany sprzęt w punktach objętych siecią sprzedaży Orange.

Klientowi, który zawarł umowę na warunkach oferty „Co za numer” w planie taryfowym „Nowy Twój Plan” lub „Nowy Twój Mix”, bez zakupu po promocyjnej cenie aparatu telefonicznego, ale jednocześnie zakupił w Orange aparat telefoniczny w systemie ratalnym przewidującym płatność ceny towaru w 10 lub 20 ratach i znalazł, w tym samym dniu w jakimkolwiek innym punkcie sprzedaży z konkurencyjnej sieci oferującym także sprzedaż ratalną w 10 lub 20 ratach, taki sam model i typ telefonu oferowany w sprzedaży ratalnej w 10 lub 20 ratach po cenie niższej niż zakupiony w sieci sprzedaży Orange, po spełnieniu warunków opisanych w niniejszej ofercie - przysługuje zwrot różnicy w cenie.



Wymagane dokumenty

kserokopia dowodu zakupu telefonu w Orange
kserokopia umowy ratalnej z LUKAS Bank
wypełniony druk formularza Zgłoszenia Gwarancji dobrej ceny



Od 19 września br. w ogólnopolskiej sieci sprzedaży dostępna będzie oferta Orange - nowej marki Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel. Obejmie ona nowe propozycje dla wszystkich klientów: korzystających z telefonów na kartę, płacących abonament klientów indywidualnych, użytkowników ofert mix, a także klientów biznesowych.

Proces zmiany marki dotyczy całej ogólnopolskiej sieci sprzedaży: salonów firmowych oraz punktów dystrybucji prepaid. W salonach sprzedaży obejmujących ponad 1200 lokalizacji w całej Polsce od 19 września pojawi się nowa identyfikacja wizualna i nowy, wyższy standard obsługi klientów. Wraz z modyfikacją oferty pojawią się też nowe plany taryfowe, oferta roamingowa, usługi oraz nowe modele telefonów Orange.

Do sprzedaży trafią telefony oznakowane marką Orange oraz ze specjalnym spersonalizowanym Orange menu (ma ono ułatwić dostęp do podstawowych funkcji telefonu). Już na początku do oferty wejdą następujące urządzenia z Orange menu: Philips 362, Sagem MYX 6-2, Samsung Z300, Sony Ericsson K600 oraz Sony Ericsson PC Card GC89.

Zmodyfikowana oferta roamingu obejmuje przejrzysty układ czterech stref (Unia Europejska, pozostałe kraje europejskie, reszta świata, operatorzy satelitarni), stabilne ceny w każdej strefie (także dla połączeń odbieranych w roamingu) oraz dodatkowe upusty dla klientów biznesowych. Przesyłanie danych w roamingu (transmisja GPRS i przesyłanie wiadomości MMS) będzie w jednakowy sposób rozliczanie na całym świecie, odbieranie MMS-ów w roamingu będzie bezpłatne, dodatkowo operatorzy Orange w Europie będą oferowali specjalne upusty za transmisję danych.

Oferta Orange dla klienta biznesowego będzie składać się z czterech pakietów: Firma (podstawowa oferta dla firm), Firma MIX (połączenie oferty na abonament i na kartę), Pakiet E-mail dla Firm i BlackBerry (dostęp do firmowej poczty elektronicznej) oraz Business Everywhere (bezprzewodowy dostęp do Internetu).

Klienci indywidualny także będą mogli wybierać spośród czterech ofert: Twój Plan (podstawowa oferta na abonament), Twój Mix (połączenie oferty na abonament i na kartę), Orange Go (oferta na kartę) oraz Twój Internet (bezprzewodowy dostęp do Internetu).

Orange jako marka powstała w Wielkiej Brytanii w 1994 roku. Obecnie funkcjonuje w 16 krajach na 4 kontynentach i ma ponad 56 mln klientów (bez Polski).


IDG.pl



Informacje o numerach telefonów klientów Telekomunikacji Polskiej oraz sieci komórkowej Orange można od 29 września 2005 r. uzyskać zarówno w Biurze Numerów TP pod numerem 118 913 jak i w Orange Biurze Numerów pod numerami *123 lub 501200123, dostępnymi z telefonów sieci Orange. Dzięki temu Klienci uzyskają informacje o numerach stacjonarnych i komórkowych podczas jednego połączenia.


Zasady udzielania informacji pod 118913 oraz *123, 501200123 pozostają takie jak dotychczas. Aby uzyskać informacje o szukanym numerze trzeba podać doradcy imię i nazwisko abonenta lub nazwę firmy, miejscowość i adres. Trzeba także zaznaczyć czy chodzi o numer telefonu stacjonarnego czy komórkowego.

Współpraca TP oraz PTK Centertel w udzielaniu informacji o numerach opiera się na przepisach Prawa telekomunikacyjnego. Artykuł 67, ust.1 daje podstawę do udostępnienia, za wiedzą i zgodą abonenta, innemu przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu danych niezbędnych do świadczenia usługi udzielania informacji o numerach telefonów. Zarówno Klienci TP jak PTK Centertel zostali o tym poinformowani w komunikacie umieszczonym na wysyłanych w maju i w czerwcu rachunkach. Do klientów PTK Centertel, którzy nie otrzymują faktur (oferty typu MIX) został skierowany stosowny SMS informacyjny.

Firmy nie będą sobie udostępniać informacji o numerach zastrzeżonych oraz numerach tych klientów, którzy po 2 września 2004 nie wyrazili zgody na umieszczenie swoich danych w spisie abonentów.

Abonenci innych sieci niż Orange mogą obecnie uzyskać informacje o numerach w sieci Orange wyłącznie pod numerem 118 913.

Połączenie z telefonu stacjonarnego TP z numerem 118 913 kosztuje 1,16 zł (1,42 zł z VAT) niezależnie od czasu jego trwania, zaś cena połączenia z numerem *123, 501200123 dostępnymi z telefonów sieci Orange, zależy od planu taryfowego, z którego korzysta osoba dzwoniąca.



Zgłoś utratę karty SIM.

Krok 1. Przygotuj

Numer telefonu, który ma zostać zablokowany,

Kod abonencki oraz dane potrzebne do weryfikacji (nazwisko, adres, PESEL, NIP- w przypadku numerów w ofercie biznesowej).

W przypadku zaginięcia karty POP - kod PUK tej karty.
Krok 2. Jeśli posiadasz telefon w ofercie dla Klientów Indywidualnych zadzwoń do:

Orange Biura Obsługi Klienta *100 z telefonu komórkowego Orange, wybierz z głównego menu opcję 5 (w Nowym Twoim Planie opcja 4) – teraz samodzielnie możesz założyć (lub zdjąć) blokadę.

Orange Biura Obsługi Klienta pod numer 0 510 100 100 z dowolnego telefonu stacjonarnego lub innego operatora, wybierz ofertę, z której korzystasz, po wybraniu oferty na abonament lub mix wybierz z menu opcję 3 -samodzielnie będziesz mógł założyć (lub zdjąć) blokadę, po wybraniu oferty na kartę wybierz 1 - będziesz miał możliwość zgłoszenia utraty telefonu.
Jeśli posiadasz telefon w ofercie dla Klientów Biznesowych zadzwoń do:

Orange Biura Obsługi Klienta *600 (z telefonu komórkowego Orange) - w celu połączenia z konsultantem, który zablokuje kartę SIM,

Orange Biura Obsługi Klienta pod numer 0 510 600 600 z dowolnego telefonu stacjonarnego lub innego operatora wybierz z głównego menu opcję 3, a następnie 1 – teraz masz możliwość samodzielnego założenia lub zdjęcia blokady
Jeśli posiadasz telefon w ofercie na kartę lub Mix zadzwoń do:

Orange Biura Obsługi Klienta *100

Krok 3. Udaj się do najbliższego salonu Orange (sieć salonów), w którym zakupisz duplikat karty z dotychczasowym numerem telefonu. O opłacie za duplikat karty SIM poinformuje Cię konsultant (krok 2) lub pracownik Salonu.

UWAGA Masz również możliwość zablokowania skradzionego aparatu na podstawie numeru IMEI

Krok 1. Udaj się na posterunek policji w celu spisania protokołu kradzieży. Nie zapomnij dokumentu (np. umowy) gdzie został wpisany numer IMEI . Na jego podstawie policja przygotuje protokół kradzieży.

Krok 2. Z otrzymanym dokumentem przyjdź do salonu Orange. Pracownik salonu pomoże Ci w wypełnieniu odpowiedniego formularza oraz przekaże informacje do Operatora w celu zablokowania numeru IMEI. Informacja o zablokowanym numerze IMEI zostanie przekazana również do pozostałych Operatorów.