W obronie krzyża
Polskie Linie Lotnicze LOT udostępniły wersję mobilną swojej strony internetowej przeznaczoną na urządzenia przenośne, takie jak telefony komórkowe czy palmtopy.
Pozwala ona wygodnie i szybko kupić bilet, sprawdzić aktualne promocje i rozkład lotów, śledzić rejsy oraz przeglądać inne informacje znajdujące się na www.lot.com.
Mobilne strony lot.com dostępne są pod adresem internetowym
mobile.lot.com
ź/telix.pl
Oto moje opo:
Czekała na ten wieczór bardzo długo! I na dodatek okropnie dłużył się jej dzień... Sylwestra spędza ze swoim chłopakiem! Kocha go ponad wszystko! Nagle zadzwonił dzwonek od drzwi. Pobiegła otworzyć. Tak jak się spodziewała stał tam Ryan. Zaprosiła do do środka.
-Super, że już przyszedłeś.-powiedziała.
-Mam złą wiadomość...-powiedział Ryan i spuścił głowę w duł.
-Coś się stało?-zapytała ponownie.
-Razem z rodzicami wyjeżdżam za granicę...
-Co?! Dokąd!?
-Do Anglii... Stwierdzili, że planowali to od dawna. A ja nic o tym nie wiedziałem!
-Ale przecież... Co będzie z nami?!
-Próbowałem ich jakoś przekonać. Ale mi nie pozwolili tutaj zostać. Muszę iść, za godzinę mamy samolot.
-Którym samolotem lecicie?
-Lot E605, będę dzwonił.
-Kocham cię...
Przytuliła go i pobiegła do pokoju. Tak go kocha, a on wyjeżdża! Gdyby nie rodzice, pewnie siedzieliby tu szczęśliwi! Nie mogła przestać o tym myśleć... Był dla niej bardzo ważny!
Kolejnego dnia cały czas chodziła przygnębiona. Nie mogła przestać myśleć o Ryanie. Postanowiła pooglądać telewizje, może ona ją trochę rozluźni. Zaczęła przełączać kanały, zatrzymały ją wiadomości.
"Pół godziny na Brytyjskim lotnisku miała miejsce katastrofa samolotu. Nadal strażacy próbują ugasić pożar samolotu z lotu E605. (..) Policja potwierdziła, że nikt nie przeżył."
Czuła się wtedy jakby ktoś wbił jej nóż w plecy! Nie wiedziała co ma ze sobą zrobić! Wybiegła z domu i ślad po niej zaginął...
Ktoś nagrał jej się na telefon komórkowy. "To ja Ryan. Nie poleciałem tym samolotem, nie martw się nic mi nie jest. Tak cie kocham, że nie mogłem cię opuścić. Za niedługo będę u ciebie w domu."
Ryan jak powiedział tak zrobił zjawił się w domu u Maddie. Nikogo długo nie było, więc poszedł do swojego. Teraz już każdy wie, dlaczego Maddie nie było w domu. Tak kochała Ryana, że gdy usłyszała o jego śmierci, powiesiła się...
W maju Centralwings wprowadza zmianę w letnim rozkładzie lotów. Ponieważ nie można pozyskać dodatkowego, niezbędnego do obsługi całej siatki połączeń samolotu, jesteśmy zmuszeni zawiesić cztery połączenia. Pasażerom, którzy kupili bilety na te rejsy proponujemy przeloty samolotami PLL LOT, alternatywne połączenia Centralwings lub zwrot kosztów za bilety. Centralwings utrzymuje w rozkładzie letnim wszystkie pozostałe połączenia rejsowe i czarterowe. Za niedogodności związane ze zmianą rozkładu lotów serdecznie przepraszamy. W związku ze zmianą letniego rozkładu lotów Centralwings zawieszone zostają następujące połączenia:
Od 27 maja 2006 roku z Wrocławia do Mediolanu
Od 25 maja 2006 roku z Mediolanu do Wrocławia
Od 25 maja 2006 roku z Warszawy do Mediolanu
Od 27 maja 2006 roku z Mediolanu do Warszawy
Od 27 maja 2006 roku z Warszawy do Leeds Bradford
Od 28 maja 2006 roku z Leeds Bradford do Warszawy
Od 26 maja 2006 roku z Łodzi do Dublina
Od 25 maja 2006 roku z Dublina do Łodzi
Pracownicy Call Center kontaktują się obecnie z pasażerami, którzy wykupili bilety na połączenia w maju i sukcesywnie będą dzwonić do wszystkich osób. Zaproponują alternatywne połączenia:
Zamiast Wrocław – Mediolan, Kraków – Rzym lub Kraków – Bolonia
Zamiast Łódź – Dublin, Katowice – Dublin
Na trasie Warszawa - Mediolan pasażerów Centralwings w ramach dostępności miejsc przewiozą Polskie Linie Lotnicze LOT.
Pasażerom, którzy wykupili bilety na loty na trasie Warszawa – Leeds Bradford oraz tym, którzy nie zdecydują się skorzystać z alternatywnych połączeń Centralwings zwróci koszty kupna biletów.
Pracownicy Call Center skontaktują się ze wszystkimi pasażerami najpóźniej dwa tygodnie przed dniem anulowanego rejsu. Pasażerowie tych rejsów otrzymają informację o specjalnych numerach w Centrum Telefonicznym, pod które będą mogli łatwo dodzwonić się w sprawie zmian ich rezerwacji. Informacje te wysyłamy na ich adresy email oraz telefony komórkowe.