teleizja w internecie za darmo


W obronie krzyża

nie reklamuje aster, ale wole zrezygnowac z jednego wypadu do KFC czy PizzaHut z zona i dolozyc ta kase do 39zl (chyba tyle wynosi abonament za sama telewizje w Spray'u)
Gwoli ścisłości - tv w sprayu, przy zamawianiu tylko tv, kosztuje 35 zł miesięcznie (w Aster - 55,99), przy korzystaniu dodatkowo z internetu - 26 zł, a przy trzech usługach - tv+internet+tel - kablówka 15 zł/mies).
Te 30 dni, zapisane w umowie, jest mocno umowne - pan mi powiedział, że jest to termin obowiązujący obie strony, gdyż zdarzało sie w nowych budynkach, że ktoś podpisywał umowę na promocyjnych warunkach, a potem miesiącami nie umawiał się na podłączenie, bo jeszcze nie mieszkał. Stąd zapis 30 dni w umowie.
Jaki jest termin rzeczywisty - nie wiem.
Korzystałam dotychczas z Astera (tv) i muszę powiedzieć, że jakość sygnału pozostawiała wiele do życzenia. I te ciągłe podwyżki. Nie pamiętam, czy był rok, żeby przez pełne 12 miesięcy była ta sama cena.



Im większa rywalizacja stacji tym więcej pieniedzy dla klubów i to jest na plus.
Ja osobiście jestem zwolennikiem tvp. Jakość transmisji na obydwu stacjach była porównywalna, natomiast ogromnym plusem na korzyść telewizji publicznej były transmisje w internecie. Do tego dość duże archiwum oraz dość ciekawy magazyn ligowy. Tego polsat nie oferował.
Żużel zaczął sie pojawiać w serwisach informacyjnych i magazynach sportowych, dlatego moim zdaniem tvp sie sprawdziła.



Witam!!!
Ogląda ktoś z Was telewizje przez internet???
Pytam gdyż na aukcjach internetowych ostatnio zauważyłem wystawione programy do oglądania TV w necie.Może ktoś zna takowe programy i zechce się podzielić wiedzą gdzie można takie programy ściągnąć,jaka jest jakość TV w internecie i czy rzeczywiście większość kodowanych programów można beż problemów oglądać Pozdrawiam!



22 listopada rusza pierwsza edycja loterii Milion za SMS, która potrwa przez najbliższe 2 tygodnie. Główną nagrodą w loterii, po raz pierwszy w Polsce, jest milion złotych. Wprowadzeniu loterii będzie towarzyszyć kampania prasowa, telewizyjna i internetowa, w której udział weźmie Ryszard Rembiszewski.

Konkurs potrwa do 6 grudnia i zakończy się wielkim finałem, podczas którego zostanie wylosowana nagroda. Zasady konkursu są bardzo proste, wystarczy wysłać sms-a pod numer 7912 z hasłem KASA. Koszt wysłania sms-a wynosi 9zł netto.

Twarzą loterii został Ryszard Rembiszewski, który od lat utożsamiany jest w Polsce z największymi nagrodami w loteriach pieniężnych. Do niedawna główny prowadzący telewizyjnych losowań największej gry losowej w kraju.



I co? Ja mam teraz sobie wyobrazić jak płynąłeś do Japonii, tak?
Chętnie, ale napisz coś więcej, bo jestem ciekawa, jak do tego doszło.
Wyobraźnie mam nieźle rozwiniętą z racji tego, że za czasów
mojego dzieciństwa nie było internetu a programy telewizyjne były
dwa, 1 i 2, ale nieźle prosperowały biblioteki. Jak się czyta książkę
bez obrazków to trzeba umieć sobie wyobrazić, na podstawie opisu,
jak coś wygląda. Znajdź trochę czasu i napisz jak było.
Musiałeś płynąć po wodach, które ja znam tylko z mapy, albo
z internetowego "google Earth". Podziel się wspomnieniami...proszę.

Ewa



Telekomunikacja Polska mimo, że posiada obecnie najwięcej użytkowników Internetu w Polsce, to jednak z miesiąca na miesiąc traci udziały w internetowym rynku na rzecz konkurencji. Wśród sieci telewizji kablowych największym graczem jest UPC. Ile internautów w Polsce korzysta ze sztywnego łącza?
Na koniec pierwszego kwartału 2008 roku w Polsce działało 3,627 mln szerokopasmowych łączy internetowych - informuje Gazeta Prawna powołując się na dane Point Topic, które nie uwzględniają około miliona użytkowników tzw. sieci osiedlowych.

3 mln 627 tys. szerokopasmowych łączy internetowych było w Polsce na koniec pierwszego kwartału 2008 roku. Z Internetu za pomocą sieci kablowych korzystało 1,144 mln użytkowników, czyli o 7,2 proc. więcej niż pod koniec 2007 roku.

Najwięcej klientów na koniec marca 2008 roku miała Telekomunikacja Polska – 2,09 mln (57,9 proc. rynku). Kolejne miejsca pod względem udziałów w rynku zajmują: UPC Polska (8,99 proc. rynku), Netia (7,08 proc. rynku) oraz Multimedia Polska (6,34 proc.).

Pod względem liczby szybkich łączy internetowych Polska jest dziewiątym rynkiem w Europie (2,89 proc. udziału) i 18 na świecie.



Od kilku tygodni w Internecie funkcjonuje nowy serwis społecznościowy - Wspominam.pl, który udostępnia fragmenty starych filmów, reklam, programów telewizyjnych, popularne zdjęcia, muzykę czy gry.

Serwis Wspominam.pl to okazja dla starszych internautów do wspomnień oraz zaprezentowania młodszym pokoleniom jak było kiedyś. W serwisie przejrzeć można m.in. stare filmy, kreskówki, telewizyjne programy, piosenki czy zdjęcia z lat młodości wnuczka, ojca i dziadka.

Na widzów czeka ponad 300 multimediów, a każdego dnia, redakcja zamieszcza killkanaście nowych. Można zobaczyć między innymi jak grali Polacy na Mistrzostwach w 1938 roku, Grzegorza Lato w 1974 roku, puste półki sklepowe w czasach PRL, "MacGyvera", "Janosika", Modern Talking czy Tadeusza Drozdę w reklamie kaset VHS.



ORF z serwisem catch-up TV od 16.11.
  ORF z serwisem catch-up TV od 16.11.

http://i35.tinypic.com/2ufu2x4.jpg

Na dzień 16 listopada 2009 roku austriacki nadawca publiczny - ORF - zaplanował uruchomienie swojego nowego portalu catch-up TV - ORF-TV THEK -. W ofercie pojawią się programy na żądanie, które mają stanowić uzupełnienie dla oferty stacji telewizyjnych ORF1 oraz ORF2. Początkowo serwis catch-up TV zaoferuje nieco ponad 70. pozycji programowych. W niedalekiej przyszłości jego zawartość będzie stopniowo poszerzana o kolejne pozycje programowe, wśród których pojawią się m.in.: wydarzenia sportowe, informacje międzynarodowe oraz regionalne, filmy dokumentalne, magazyny oraz wiele innych. Co ważne ORF-TV THEK nie będzie oferował materiałów innych niż tworzone przez ORF. Przedstawiciele ORF zapowiadają również, że w ramach swojego portalu będą prezentować również wydarzenia sportowe na żywo. ORF-TV THEK ma być oferowany na całym świecie, za wyjątkiem programów, do których ORF nie posiada praw na internetową transmisję poza granicami Austrii.



Panasonic TX-P42V10E – Plusy i minusy.
  Wreszcie obejrzałem to najnowsze dziecko Panasonica. Przed kilku dniami znajomy właśnie odebrał TX-P42V10E - plazmę z panelem nowej generacji NeoPDP. Cena ok. 5650 zł. Tak zachwalał nowy nabytek, że postanowiłem obejrzeć to cudo osobiście. Telewizor ma sygnał z dekodera HD telewizji kablowej po kablu HDMI. Po oględzinach telewizora i jego możliwości, moja opinia (zaznaczam, że jestem raczej zwolennikiem LCD) jest pozytywna.

Przede wszystkim, to co najważniejsze w telewizorze, bardzo dobry obraz. Kilka trybów ustawień fabrycznych, przy czym parametry obrazu można dowolnie zmieniać. Duży plus za tryb THX. Odbiornik posiada system IFC (Intelligent Frame Creation), który umożliwia wstawianie dodatkowych klatek w obrazie oraz funkcję Viera Cast umożliwiającą podłączenie do Internetu. Ponadto technologia DCC (Digital Cinema Colour), tryb x.v. colour, funkcja 24p i obowiązkowo MPEG-4. Odbiornik odtwarza pliki multimedialne z karty SD, natomiast nie posiada (!) złącza USB, co zaliczam niestety do minusów tej plazmy.



Witam ponownie.
Jeśli chodzi o czerń to naprwdę jest głęboka i naturalna ( a ja jestem wybredny). Philips posiada funkćję dopasowania jasności obrazu do otoczenia wiec wieczorem wysokie ustawienie nie atakują oczu. Przy ustawieniech które podałem czerń jest czysta i głęboka.
Zapkupu dokonałem w media za cenę 11999. Do cen internetowych przepłaciłem ( 10300 zł.), ale taki układ dla mnie jest opłacalny.
Co do wyboru to sonka ma lepszy kontrast, niższą jasność i fatalny czas reakcji 8 ms. Jak napisałem u mnie kontrast ustawiony jest na 80% a dynamiczny na średnią wartość co daje ok. - 5 000:1 kontrastu dynamicznego i to w domu zupełnie wystarcza, jasność ustawiona na
50 % ( max to 550 ), natomiast z czasem reakcji nie da się przesadzić gdyby było ustawienie na 1 ms, to bym tak ustawił, chodzi o ostrość w czasie szybkiego ruchu obrazu, Między 8 ms a 3 ms jest przepaść.
Sonka może wygląda efektowniej, ale ten philips w domu robi piorunujące wrażenie. Chodzi też o Ambilight - po tygodniu oglądania telewizji z ambilightem przejście na inny telewizor powoduje nieodparte wrażenie martwego obrazu.



Sony: filmy HD z Internetu
  Cytat:
Amerykański oddział koncernu Sony uruchomił serwis wideo, przeznaczony dla posiadaczy konsoli PlayStation3 oraz PlayStation Portable (PSP). W katalogu usługi dostępne są pełnometrażowe filmy w HD, a także seriale i programy telewizyjne. Ciekawe kiedy w innych krajach?

http://www.idg.pl/news/159031.html