W obronie krzyża
1. SMS za darmo
Podczas wysyłania SMS'a (gdy pojawi się pasek postępu) czekamy 3-5 sekund i wyłączamy telefon. Sieć nie skazuje za jego wysłanie. xP
2. Doładowanie 2 telefonów jedną kartą (Orange)
Potrzebujemy dwie karty z tej samej sieci no i dwa tele oczywiście. W obu telefonach wpisujemy kody doładowujące (np. *124*14cyfrowykod#) i w tym samym momencie zatwierdzamy. Na 90% zostaną doładowane obydwie karty xP
3. Darmowy WAP w Erze
Zadzwoń pod numer 602900*, i wciśnij 0, konsultant aktywuje Ci darmowy pakiet GPRS. Dzięki temu będziesz mógł bez żadnych opłat pobrać dzwonek, grę, tapetę, a także cieszyć się w pełni darmowym dostępem do Omnix bezpośrednio ze swojego telefonu. W sumie to aż 3 MB WAPÄËÄŹżËÄŹżËu za free!
4. Doładowanie Era co tydzień o 10 zł za darmo!!!
Najpierw wysyłasz SMSÄËÄŹżËÄŹżËa o treści T na numer 8000. System wychwyci, że jesteś zainteresowany - pokaż mu "faka" i po chwili wyślij SMSÄËÄŹżËÄŹżËa o treści N na numer 8002. Gotowe? No czas zadymić!!! Zadłuż konto na co najmniej MINUS JEDEN GR (-1gr).
Era ma na tyle głupi system, że od razu myśli, że chcesz "zerwać umowę i wyrzucić kartę". Po kilku dniach dostaniesz wiadomość, że jeśli uzupełnisz konto o 20zł i wyślesz SMSÄËÄŹżËÄŹżËa o treści T na 8000 otrzymasz 10zł doładowania. Potem znowu N na 8002, znowu zadłużenie i... powtarzasz do znudzenia.
5. Podwójne doładowanie (Plus)
Będą nam do tego potrzebne 2 telefony komórkowe. Plus umożliwia nam doładowanie naszego konta z innego telefonu komórkowego. No więc cały ,,myk" polega na tym, aby doładować jedno konto jedną i drugą komórką w małym
odstępie czasu... W praktyce wygląda to następująco... Na telefonie którego konto chcemy doładować wpisujemy wg. schematu(dla sieci Plus GSM ):
*123*14-o cyfrowy kod doładowujący# czyli np. *123*1234567891234# Natomiast na drugim telefonie:
*123*numer telefonu pierwszego*14-o cyfrowy kod doładowujący# czyli przykładowo *123*605157961*1234567891234#
Kiedy wszystko wpiszemy akceptujemy .... Musimy zrobić na tyle szybko żeby sieć nie zdążyła zarejestrować tego doładowania (najlepiej w tym samym czasie).
Ponizej przedstwiam zapis mojej korespondencji z Simpusem dotyczay wadliwej karty.
Klientka: Witam
Dzisiaj kupilam karte za 30 zl o numerze seryjnym 01872281, przy
zdrapywaniu zeszly 2 cyfry telekodu i nie moge doladowac swojego telefonu
(tu zostal podany numer telekodu)
Bylma w 3 salonach simplusa i uslyszalam ze nic sie nie da zrobic.
Czyzby tak bylo? w co nie wierze, czy moze pracownicy nie chcieli podjac
sie tego zadania. Jesli faktycznie tak jest, ze nic sie nie da zrobic to
znaczy ze zostalam
okradziona przez simplusa(moze nie tylko ja)jaka mam pewnosc, ze przy zakupie
kolejnej karty nie
bedzie tak samo? Zadam natychmiastowego doladowania mojego konta lub zwrotu
pieniedzy, gdyz
nie stac mnie na wyrzucanie pieniedzy w bloto, bo simplus nie odpowiednio,
przygotwal karte do uzytku. Prosze o natychmiastowa interwencje.
Simplus: Czy stwierdza Pani, że karta którą Pani zakupiła posiadał wadę
produkcyjną?
Klientka: Witam TAK UWAZAM,ZE KARTA POSIADA WADE PRODUKCYJNA!!!!!! CHYBA, ZE
PANSTWO UWAZAJA, IZ ZDRAPANIE CYFR TELEKODU JEST NORMALNE!!!!!
Simplus: Uprzejmie prosimy o udanie się do punktu w którym Pani zakupiła
kartę SIM i tam proszę reklamować kartę doładowującą, jaką Pani posiada.
Klientka:Witam Feralna karte kupilam w kiosku, a paragonu nie dostalam
(zazwyczaj w kioskach nie daja paragonu) wiec, jak mam zareklamowac ta karte?
Uwazam, iz to Panstwo powinni sie zajac ta karta, poslalam Panstwu numer
seryjny karty, i ciag cyfr telekodu. Czy Panstwo nie sa w stanie ustalic 2
brakujacych cyfr telekodu? Ja zaplacilam za karte 30zl, simplus pieniadze
otrzymal, ale moje konto nie zostalo doladowone. Ale Panstwa to nic nie
obchodzi!!!!!!
Simplus: Uprzejmie informujemy, że pracownicy kiosków są zobowiązani do
posiadania kas fiskalnych i powinni wydawać paragony za sprzedane towary.
Niestety tylko w kiosku w którym Pani zakupiła kartę może reklamować
uszkodzoną kartę zasilającą. Nie ma innej drogi rozwiązanie tego problemu.
No coz, jak widac Simplus umywa rece. Produkt jest ich, czemu zaprzeczyc nie
moga. I co Wy na to? Na wszelki wypadek: zmieniam siec!
Klientka <pr@gazeta.SKASUJ-TO.plnapisał(a):
Witam, moja korespondecja z simplusem dobiegla konca oto co otrzymalam:
Simlus umywa rece i odpowiedzialnoscia za przyjecie reklanacji obarcza
sprzedajacych, powolujac sie na odpowiednie uregulowania prawne. Formalnie -
sa w porzadku... Z drugiej strony: wadliwy produkt jest ich. Widzac takie
podejcie do rzeczy w czasach gdzie o klientow jest raczej trudno, postanawiam
zmienic operatora.
Simplus: uprzejmie informujemy, że jeśli nie jest Pani zadowolona z podanego
przez nas rozwiązania prosimy o złożenie reklamacji zachowując poniższy wzór:
Imię i Nazwisko/Nazwa:
Adres zamieszkania/siedziby (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel
S.A.):
Numer telefonu w sieci Polkomtel S.A. lub numer konta Klienta:
Określenie przedmiotu reklamacji wraz z uzasadnieniem:
Prosimy zatem o uzupełnienie korespondencji o brakujące pozycje, oraz
odesłanie jej do nas na adres b@plusgsm.pl lub o przesłanie jej faksem
Klinetka: podalam po raz kolejny dane adresowe i opis sytuacji
Simplus: W odpowiedzi na Pani zgłoszenie uprzejmie prosimy o sprecyzowanie:
czy z uszkodzoną telekartą udała się Pani do punktu/salonu, w którym została
ona zakupiona ?
W jakim konkretnie miejscu( dane adresowe) kupiła Pani w/w telekartę
simplus ?
Klientka: Karta zostala zakupiona w kiosku w Krakowie na ulicy Grodzkiej nie
udalam sie z reklamacja do owego kiosku gdyz zgubilam paragon.
Bylam w 3 salonach simplusa w Krakowie Impol Sp. z o.o. ul. Karmelicka
21A, mPunkt Polska Sp. z o.o. ul. Wielicka 259 Hipermarket HIT oraz na
ul.Królewska 57 ale tam zostaly udzielone mi sprzeczne informacje a w
konsekwencji uslyszalam odp ze nic sie z tym nie da zrobic.
Uwazam iz karta ta jest Panstwa produktem i to Panstwo powinni uznac Ta
reklamacje a nie kiosk w ktorym kupilam!!!!
Widze Panstwa podejscie do sprawy, najpierw odsylaja mnie z salonu do
salonu gdzie kazdy mowi co innego, potem prowadze korespondencje poczta
e-mail Simplusmas@polkomtel.com.pl, ale nie wiem z kim bo to wszytsko
jest anonimowe, efekt jest taki iz tam odsylaja mnie do Panstwa,trace czas
bo moje konto jest dalej puste choc zaplacilam za karte 30 zl.
Czy w dzisiejszych czasach nie maja Panstwo takiej mozliwosci zeby po
numerze seryjnym karty doladowac to konto?
Moze to wymaga troche pracy, nie wiem ale takim postepowanie nie
przycigaja sobie Panstwo klientow a wrecz przeciwnie moga stracic
obecnych, bo ponoc moj przypadek nie jest pierwszym!
simplus: Odpowiedź: (BOK Plus GSM) - 30-05-2005 20:13
Dziękujemy za uzupełnienie korespondencji.
W odpowiedzi na Pani pytanie uprzejmie informujemy, że reklamację na
zakupiony towar, w tym przypadku na kartę, składa Pani w miejscu
zakupienia karty.
Wyjaśniamy, że zgodnie z zapisem ustawy z dn. 27.07.2002 o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego art.4.1
to sprzedawca odpowiada wobec kupującego jeżeli towar konsumpcyjny w chwili
jego wydania jest niezgodny z umową. Jednocześnie zgodnie z art..8.1 jeżeli
towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową kupujący może żądać doprowadzenia
go stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy.
Tym samym to sprzedawca w przypadku zakupionej telekarty jest adresatem
roszczenia kupującego. Jednocześnie zgodnie z art.12.1 w przypadku
zaspokojenia roszczeń wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z
umową sprzedawca może dochodzić odszkodowania od któregokolwiek z
poprzednich sprzedawców jeżeli wskutek jego działania lub zaniechania
towar był niezgodny z umową sprzedaży konsumenckiej-jest to tzw.roszczenie
zwrotne. Polkomtel S.A. jako sprzedawca odpowiada za telekarty sprzedawane
w Salonach Firmowych.
Ponizej znajduje sie zapis mojej POPRZEDNIEJ korespondencji z Simpusem:
Ponizej przedstwiam zapis mojej korespondencji z Simpusem dotyczay wadliwej
karty.
Klientka: Witam
Dzisiaj kupilam karte za 30 zl o numerze seryjnym 01872281, przy
zdrapywaniu zeszly 2 cyfry telekodu i nie moge doladowac swojego telefonu
(tu zostal podany numer telekodu)
Bylma w 3 salonach simplusa i uslyszalam ze nic sie nie da zrobic.
Czyzby tak bylo? w co nie wierze, czy moze pracownicy nie chcieli podjac
sie tego zadania. Jesli faktycznie tak jest, ze nic sie nie da zrobic to
znaczy ze zostalam
okradziona przez simplusa(moze nie tylko ja)jaka mam pewnosc, ze przy zakupie
kolejnej karty nie
bedzie tak samo? Zadam natychmiastowego doladowania mojego konta lub zwrotu
pieniedzy, gdyz
nie stac mnie na wyrzucanie pieniedzy w bloto, bo simplus nie odpowiednio,
przygotwal karte do uzytku. Prosze o natychmiastowa interwencje.
Simplus: Czy stwierdza Pani, że karta którą Pani zakupiła posiadał wadę
produkcyjną?
Klientka: Witam TAK UWAZAM,ZE KARTA POSIADA WADE PRODUKCYJNA!!!!!! CHYBA, ZE
PANSTWO UWAZAJA, IZ ZDRAPANIE CYFR TELEKODU JEST NORMALNE!!!!!
Simplus: Uprzejmie prosimy o udanie się do punktu w którym Pani zakupiła
kartę SIM i tam proszę reklamować kartę doładowującą, jaką Pani posiada.
Klientka:Witam Feralna karte kupilam w kiosku, a paragonu nie dostalam
(zazwyczaj w kioskach nie daja paragonu) wiec, jak mam zareklamowac ta karte?
Uwazam, iz to Panstwo powinni sie zajac ta karta, poslalam Panstwu numer
seryjny karty, i ciag cyfr telekodu. Czy Panstwo nie sa w stanie ustalic 2
brakujacych cyfr telekodu? Ja zaplacilam za karte 30zl, simplus pieniadze
otrzymal, ale moje konto nie zostalo doladowone. Ale Panstwa to nic nie
obchodzi!!!!!!
Simplus: Uprzejmie informujemy, że pracownicy kiosków są zobowiązani do
posiadania kas fiskalnych i powinni wydawać paragony za sprzedane towary.
Niestety tylko w kiosku w którym Pani zakupiła kartę może reklamować
uszkodzoną kartę zasilającą. Nie ma innej drogi rozwiązanie tego problemu.
No coz, jak widac Simplus umywa rece. Produkt jest ich, czemu zaprzeczyc nie
moga. I co Wy na to? Na wszelki wypadek: zmieniam siec!
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/