Telepizza Konkursy


W obronie krzyża

Strefa pracy młodych graczy


Rozpoczął się konkurs STREFA PRACY MŁODYCH GRACZY skierowany do studentów, którzy chcą poznać tajniki procesu rekrutacyjnego i wymagania potencjalnych pracodawców. Wystarczy zalogować się na www.pracuj.pl/konkurs i zmierzyć się z zadaniami z prawdziwych rozmów kwalifikacyjnych. Do wygrania 3 000 zł, laptopy oraz inne cenne nagrody.

Po zalogowaniu na stronie www.pracuj.pl/konkurs każdy uczestnik otrzymuje dostęp do pięciu pytań. Za każdą prawidłową odpowiedź można zdobyć jeden punkt. Swoje szanse na wygraną można zwiększyć zapraszając do udziału w konkursie znajomych.

Sponsorzy- zapewnili atrakcyjne nagrody:3 000 zł, 2 laptopy, 20 słowników, 10 zaproszeń do Telepizzy oraz 60 zestawów kosmetyków.

www.pracuj.pl/konkurs

jest to prosty, łatwy i przyjemny konkurs.
Nie wymaga wielkiego wysiłku - a nagrody NICZEGO SOBIE :D:D:D:D MNIE TO przekonało- SAMA SIE W TO BAWIĘ

ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO UCZESTNICTWA!!!

Gosia Sujecka

ambasador pracuj.pl Łódź



Jak te gry w Nowym Wymiarze Rozrywki będą po 19.99 to Mafię sobie będę musiał kupić. Ktoś nie wie co będzie jeszcze oprócz tych gier z nwr.pl ??
Sądząc po tym jakie firmy są partnerami to w pudełkach mogą być dodatkowo jakieś kupony rabatowe do Telepizzy, kody abonamentowe na Gry-Online i kupony rabatowe np. na sprzęt Creative albo Razera a co do radia RMF Maxxx to mogą być tam jakieś konkursy, w których gry Cenegi będą nagrodami. Jak tak będzie rzeczywiście to CD Projekt będzie musiał poszerzyć ofertę, ale moim zdaniem i tak CD Projekt ma więcej porządnych tytułów w ofercie i lepsze spolszczenia.
Na głównej stronie www.nwr.pl jest napisane że już za miesiąc Nowy Wymiar Rozrywki stanie się faktem.




Jak te gry w Nowym Wymiarze Rozrywki będą po 19.99 to Mafię sobie będę musiał kupić. Ktoś nie wie co będzie jeszcze oprócz tych gier z nwr.pl ??
Sądząc po tym jakie firmy są partnerami to w pudełkach mogą być dodatkowo jakieś kupony rabatowe do Telepizzy, kody abonamentowe na Gry-Online i kupony rabatowe np. na sprzęt Creative albo Razera a co do radia RMF Maxxx to mogą być tam jakieś konkursy, w których gry Cenegi będą nagrodami. Jak tak będzie rzeczywiście to CD Projekt będzie musiał poszerzyć ofertę, ale moim zdaniem i tak CD Projekt ma więcej porządnych tytułów w ofercie i lepsze spolszczenia.

Oprócz MAfii będą jeszcze: Sacred plus, Lock On, Cammandos Antologia, Syberia (chyba obydwie części!!), Raiload tycoon antologia.
Z nwr.pl



Konkurs Telepizzy i Cd-Projekt w zgadywanie cytatów z gier .. kto jest kozak i odgadnie wszystkie ?

http://www.gram.pl/news_9...D_Projektu.html



Po pierwsze super, że nie będzie kuponu do Telepizzy. Pozwólcie, przypomę, że wtedy gdy ukazał się TRL trwała promocja która dawała wniększe zniżki na pizzę niż ta z kuponu promocyjnego. Po prostu cwaniacy z Telepizzy zrobili z was balona. No dobra, koniec wytrząsania się za te nieszczęsne gadżety.
Po drugie SUPER, że będzie soundtrack! Przypomijcie sobie naszą ankietę - to był najbardziej oczekiwany dodatek.
Po trzecie fajnie, że będą materiały dokumentalne.
Niestety brakuje mi informacji na temat pudełka wydania kolekcjonerskiego - jakiś czs temu marzyliśmy o stylizowanym pudełku ze skóry dinozaura...
Niestety chyba zabraknie porządnej książeczki o serii TR z okazji 10 lecia. Czy ma ją zastąpić artykuł w majowym (specjalnym) numerze CD ACTION? SZKODA... WIELKA SZKODA. Zainteresowanie było spore.
Niestety nie ma co liczyć na oryginalnego TR1 fabrycznie podrasowanego do Win XP.
Czekamy, wonsz .... czekamy ....
Ciao
Balbina

PS
Wnerwił mnie ten konkurs w CD ACTION.
Kurcze, dostałam od myślenia odcisków na mózgu aby poprawnie odpowiedzieć na 6 (chyba 6) pytań w konkursie WOTR, a tam za jakiegoś marnego esemesa 3 razy więcej nagród ....



Sagem i Telepizza nawiązują współpracę
  Sagem Communication Poland i Telepizza rozpoczynają wspólną akcję promocyjną. W ramach partnerstwa strategicznego firmy przygotowały ogólnopolski konkurs, który potrwa od 1.listopada do 24 grudnia 2007.

Każdy, kto w czasie trwania konkursu zamówi dowolną pizzę w sieci Telepizza, otrzyma kupon z kodem umożliwiającym udział w losowaniu nagród. Codziennie do wygrania będą telefony Sagem, zaproszenia do Telepizzy, kubki i smycze Sagem oraz płyty Radia Zet.

Kampania promująca konkurs pojawi się na antenie Radia Zet i potrwa 7 tygodni. Uzupełnią ją konkursy i promocje na łamach prasy lokalnej. Informacje na temat konkursu znajdą się także na kuponach i ulotkach Telepizzy oraz na plakatach w sieci restauracji na terenie całego kraju.

(ź)Sagem Communication Poland



Info dla tych, którzy jeszcze nie są w klubie gracza :



KLUB GRACZA CENEGA - JASNE I PROSTE ZASADY!

Witamy w samouczku Klubu Gracza Cenegi. Już od dziś, dzień po dniu, będziemy przybliżać Wam wszystkie elementy Klubu i równocześnie uruchamiać kolejne jego elementy. W ciągu 7 dni poznacie system w sposób przyjemny, bezbolesny i co najważniejsze dokładny.

Czym jest Klub Gracza Cenega?
To wspaniałe miejsce dla wszystkich graczy. Wystarczy, iż zarejestrujesz jedną z gier komputerowych z katalogu Cenega Poland, aby mieć dostęp do wielu rewelacyjnych atrakcji:
- możliwości wymiany zdobytych punktów na wspaniałe nagrody;
- nagród gwarantowanych, oferowanych przez Cinema City, Tele Pizza i Gry-Online.pl;
- nowoczesnych, klubowych aukcji, dzięki którym będzie można licytować różnego rodzaju przedmioty;
- comiesięcznych konkursów smsowych ze niesamowitymi nagrodami;
- szeregu zniżek i promocji;
- informacji o najnowszych poprawkach, uaktualnieniach i dodatkach do rejestrowanych gier.

W dzisiejszej odsłonie.
W dniu dzisiejszym zaprezentujemy pierwszą atrakcję klubową, czyli możliwość wymiany zdobytych punktów na nagrody.
Przypominamy, iż za każdy zarejestrowany tytuł otrzymujesz specjalne punkty (ilość punktów odpowiada kwocie wydanej na grę, np. jeśli gra kosztowała 99,90 PLN, otrzymujesz 100 punktów, jeżeli 24,90 PLN - 25 punktów, itd.).

Katalog nagród gwarantowany jest przez współpracujące z Cenegą przy Klubie Gracza firmy. Pierwszą z firm, z której produktami chcielibyśmy Was zapoznać jest Creative - światowy lider w dziedzinie rozrywki cyfrowej. Poniżej znajduje się prezentacja przykładowych nagród wraz z przelicznikami punktowymi. Dzięki temu możesz zorientować się, na co będziesz mógł sobie pozwolić i obmyślić swoją strategię dysponowania punktami.

O czym dowiecie się w kolejnym dniu roboczym.
Punkty można wydawać na wiele innych atrakcji! Już w poniedziałek zaprezentujemy "nagrody gwarantowane" - czyli bonusy, które otrzymujesz tylko dlatego,
iż wstępujesz do Klubu Gracza Cenega. Nie musisz na nie wydawać swoich punktów. Wystarczy tylko, że zarejestrujesz określony tytuł!



Sagem Mobiles Poland rozpoczyna współpracę z siecią wypożyczalni Beverly Hills Video. W ramach partnerstwa strategicznego firmy zorganizują miesięczny konkurs, w którym do wygrania będzie 80 telefonów Sagem.

To kolejna- po aliansach z Telepizzą i Bakallandem- promocja krzyżowa zainicjowana przez francuskiego producenta. Zgodnie ze strategią Sagema wspólna akcja ma wpłynąć na postrzeganie marki jako otwartej na wspólpracę z parterami z różnych segmentów biznesu oraz podkreślić jej wiarygodność w świadomości klientów.

- Partnerstwo strategiczne z siecią Beverly Hills Video to dla nas szansa na efektywne wykorzystanie nowego kanału komunikacji z grupą docelową oraz pozyskanie nowych klientów - komentuje Anna Sanocka, odpowiedzialna za PR w firmie Sagem Mobiles Poland. Liczymy na to, że cross-promocja z BHV korzystnie wpłynie na identyfikację marki Sagem i w sposób bardziej zapadający w pamięć niż tradycyjna promocja zostanie zauważona przez klientów - dodaje Sanocka.

- Dzięki współpracy z Sagem możemy zrealizować dla naszych Klientów konkurs z atrakcyjną nagrodą - po trochu z filmową - gdyż aparat Sagem my511X "grał" w filmie Lejdis, który to właśnie od 5 czerwca – w dniu startu konkursu - będzie można wypożyczyć w salonach Beverly Hills -wyjaśnia Marta Giblewska z Beverly Hills Video.

Konkurs potrwa do końca czerwca i obejmie wizualizacje na plakatach B1 w salonach BHV na terenie całego kraju, inserty promujące nowy model telefonu Sagem my721X na opakowaniach wypożyczanych płyt oraz internetową stronę konkursową.

Akcja przygotowana została samodzielnie przez firmy Sagem oraz Beverly Hills Video.

(ź)Sagem Mobiles Poland


Wszystko wskazuje na to, że my721X będzie dostepny w Polsce



Już w najbliższą sobotę 9. czerwca w bydgoskim Multikinie odbędzie się kolejny etap ogólnopolskiego konkursu telewizji Viva Polska na najlepszy pocałunek w Polsce – Usta Usta Tour!

Do Bydgoszczy przyjedzie m.in. prezenterka Kasia, znana z prowadzania programu randkowego „Rendez Vous”, która od kilku miesięcy wspólnie z ekipą odwiedza różne zakątki Polski i pomaga młodym ludziom w odnalezieniu ich drugiej połowy. Tym razem będzie rozmawiać także z istniejącymi parami, które dadzą wyraz swojemu uczuciu w formie pocałunku. Całość będzie utrwalana na kamerze, a najciekawsze momenty wydarzenia trafią na antenę Viva Polska do specjalnego wydania „Rendez Vous”. Najlepiej całujące się pary przejdą do dalszych etapów konkursu i ostatecznie spotkają się w finale. Czytaj dalej!



Dla całujących się par przewidziano wiele nagród, m.in. odtwarzacze mp3/mp4 firmy TRAK, bilety do Multikina oraz talony na Telepizzę. A to wszystko za jedno cmoknięcie! Wszyscy obecni w Multikinie mogą spodziewać się też licznych gadżetów od Vivy.

Do zabawy zapraszane są wszystkie zakochane pary oraz osoby szukające swojej drugiej połowy. To będzie Wasz dzień!

Multikino w Bydgoszczy mieści się w przy ulicy Focha 48. Start rejestracji do konkursu w sobotę 9. czerwca o 17:00, start samego wydarzenia o 18:00. Gorąco zapraszamy na całuśne show wszystkich ochotników i widzów!

Konkurs organizuje telewizja Viva Polska we współpracy z Agencją Joytown (www.joytown.pl). Więcej o akcji i programie na stronie http://www.randki.viva-tv.pl


//edit pozowlenie na umieszczenie tej reklamy Grzegorz Urbaniak [Gifteo]



DZIEŃ EUROPY, 9 MAJA 2005
PROGRAM IMPREZY



15.00

oficjalne otwarcie imprezy na Placu Krakowskim



Na płycie Placu Krakowskiego:

15.10 – 17.00 Konkurs plastyczny „Pierwszy rok Polski w Unii Europejskiej”, konkurs lingwistyczny „Mistrz Eurolingua” pod hasłem „Bądź Polakiem w każdym języku”, konkurs „Polska sercem Europy”, malowanie Wielkiej Mapy Europy, EUROmonopol, Europejska Szkoła Tańca, przyspieszony kurs wypiekania pizzy z Telepizzą, malowanie twarzy w barwy unijne, Wielkie Gliwickie Prareferendum, pokaz Capoeira, a ponadto: nagrody dla wszystkich odważnych przebranych w stroje w barwach Unii Europejskiej!!!

16.00 Przedreferendalne przeciąganie liny przez zwolenników i przeciwników Traktatu Konstytucyjnego

16.25 Wspólny Taniec Europejski

17.00 MEGAHAPPENING w wykonaniu młodzieży z miast partnerskich Gliwic (reżyseria: Teatr A)



A na scenie:

15.10 Odlotowe granie DJ-ów

16.10 Występy dynamicznych młodzieżowych grup tanecznych „Gaduły” oraz „Iluzja”

16.40 Finał konkursu „Mistrz Eurolingua” pod hasłem „Bądź Polakiem w każdym języku”

17.20 Wyniki konkursu ogłoszonego w „Nowinach Gliwickich”

17.30 Występ zespołu K.K.O. (hip-hop)

18.00 Mocne granie zespołu „Z środy na czwartek”

18.30 Hip-hopowe granie i śpiewanie w wykonaniu zespołu JKC

19.00 Zespół muzyczny Ethan – rock, rock, rock

19.30 Wyniki wielkiego konkursu ogłoszonego w Radiu Plus

20.00 Gwiazda imprezy: SIDNEY POLAK
21.45 Jedyny w swoim rodzaju i niezapomniany pokaz sztucznych ogni



Pozostałe atrakcje podczas imprezy:

stoisko informacyjne na temat Unii Europejskiej oraz Traktatu Konstytucyjnego,
stoiska miasta Gliwice oraz Centrum Europejskiego przy Domu Współpracy Polsko-Niemieckiej,
parada młodzieży zachęcająca do udziału w referendum dotyczącym Traktatu Konstytucyjnego.


A ponadto gliwickie Tramwaj i Autobus Europejski, w których będą odbywały się konkursy, quizy i zabawy. Podróże Tramwajem nr 4 oraz Autobusem nr 676 będą uatrakcyjniały rozdawane pasażerom słodycze.



Organizatorem imprezy jest Samorząd Miasta Gliwice

Partner: Dom Współpracy Polsko-Niemieckiej

zródło www.um.gliwice.pl