W obronie krzyża
pe@ampr.gliwice.pl (Piotr J. Ochwal) napisal(a):
BTW - co w PKO moża zrobić przez
telefon (oprócz tego, że można op*.*dolić naczelnika wydz. obsługi RORów) :-)
1. Przez teleserwis:
- stan konta
- historia rachunku
- zamowienie czekow
2. Przez "telefoniczna obsluge":
- stan konta
- zamawianie czekow
- zakladanie i likwidacja lokat
- zmiana zlecen stalych
Ciekawi mnie jeszcze kto przyznal dla superkonta tytul najlepszego roru na
rynku - chyba Kolo Gospodyn Wiejskich z Koziej Wolki.
Zadawałem to pytanie ze dwa tygodnie temu na karty@sunsite. Mimo obecności na
liście przedstawicieli kilkunastu banków nikt mi nie potrafił odpowiedzieć. Może
to, że najwięcej Polaków ma RORy w PKO? W sumie wynika to z quasi-obowiązku
posiadania RORu, niewiedzy Rodaków, niechęci do zmian i małej dostępności innych
banków na zadupiach?
To ostatnie to chyba jeden z powodow - jesli bank jest dostepny "na zadupiu" to
chyba powinien dostac pare punktow wiecej niz ten dostepny tylko w wielkich
miastach
Przypominam i polecam takim ludziom Bank Pocztowy!!!
Faktycznie jest interesujacy.
Ale...
Biorac pod uwage kolejki na pocztach w miastach to chyba tylko dla mieszkajacych
"na zadupiu".
Wychodzi na to, ze PKo BP bardziej uniwersalny...
Pozdrowienia
---
Slawek Kos -- s@post.com
Piotr Grzegorz Skowronski wrote:
Wlasnie tutaj chodzi o to, zeby bylo mozna tak ustawic serwis zeby
niektorych rzeczy nie mozna bylo przez yen serwis wykonac :)
NIE DA się tak ustawić - czy teraz to wystarczająco jasne? Wydaje mi się, że
z moich 2 wypowiedzi to wynika. Przepraszam, ale mam wrażenie, że jak to
pięknie ;) kiedyś powiedział prezes UPR "rżniesz głupa" ;);)
Ee, nieprawda - np. Teleserwis w Pekao SA. W Inteligo ponoc przelewy
telefoniczne podpisuje sie zdrapka (nie korzystalem wiec nie jestem
pewny), a to juz cos. A Blad ma konto umiejscowione w PKO BP - sadzisz
ze jest paranoikiem? ;)
Nie uważam posiadania konta umiejscowionego w PKO BP za objaw paranoi. Być
może w Teleserwisie Pekao tak jest, być może w Inteligo też (nie korzystam
z telefonu w Inteligo). Nie zmienia to faktu, że uważam możliwość
wyprowadzenia pieniędzy z kont, które tak nie mają za prawdopodobne. Uważam,
że obawa wyprowadzenia pieniędzy z konta w ten sposób to objaw paranoi.
Rysiek wrote:
Może gdyby jeszcze wprowadzili możliwość elektronicznego składania
zleceń lub/i coś podobnego do Teleserwisu HB lu CITI to....
Wg oficjalnych informacji, ktore dostalem w tej sprawie z centrali PKO
BP, jest usluga pt. zlecenia telefoniczne, ktora umozliwia robienie
chyba tego wszystkiego co teleserwis, a moze nawet wiecej...
Niemniej jednak fakty sa takie, ze nie kazdy oddzial ja ma - np. w
Krakowie nie ma... :-( W Wraszawie podobno jest.
Druga sprawa na podstawie tej samej oficjalnej informacji, to w PKO BP
bedzie w najblizszym czasie mozna - badz juz mozna - zakladac skrzynki
e-mailowe na ich serwerze, na ktore to skrzynki beda przysylane
elektroniczne wyciagi z konta. Jak wyzej, w moim oddziale jeszcze nic na
ten temat nie wiedza... :-(
Ja rekomenduję Ci trzy tanie banki, z których jestem zadowolony:
http://www.LukasBank.pl/
http://www.mBank.com.pl/
http://www.inteligo.pl/
posprawdzaj dostępność miejsc wpłacania i wypłacania gotówki,
bo do Lukasa wpłacasz bezprowizyjnie w placówce lukas banku,
do mBanku we wpłatomacie, a do inteligo w placówkach PKO BP,
a wypłacasz bezprowizyjnie z lukasa i mBanku
w bankomatach BZ WBK a z inteligo w bankomatach PKO BP
co prawda w inteligo płacisz za kartę bankomatową
ale nie płacisz za teleserwis 0800 a w lukasie i
w mBanku teleserwis 0801 jest płatny,
Ogólna suma opłat jest więc porównywalna w skali miesiąca.
Najważniejsza jest jednak wygoda i dostępność miejsc wpłacania
i wypłacania na trasie Twych codziennych wędrówek, bo gdybyś
wybrał "darmową" ofertę, a do bankomatu jeździł np. czerwonym
autobusem i płacił za bilet, oferta przestanie być darmowa...
pozdr
Sebastian
Użytkownik Władysław Jagiełło <wjagie@poczta.wp.pl w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi. Zastanawiałem się nad PKO BP, ale
znajomi zniechęcają mnie do niego, opisując np. ile trzeba czekać w
kolejce,
żeby zapytać np.o saldo.
Widocznie lubia stac w kolejkach...;-)
Saldo mozesz miec:
- przez teleserwis - czyli telefonicznie, automat ci odczyta
- e-mailem po kazdej zmianie stanu konta
W swoim oddziale nie bylem juz pare miesiecy - nie mam po co.
Mozesz tez skorzystac z eSuperkonta. Bedziesz mial obsluge przez internet i
najwieksza w Polsce siec bankomatow (do konca roku ma ich byc ok. 2000, w
tym czasie druga co do wielkosci siec bankomatow Pekao SA nie przekroczy
1000szt.)
Przemyslaw Kowalik wrote:
| problemu w pare minut moge wydostac jego duplikat. No i wyciagi po
| kazdej operacji... Za to ich lubie :-)
Jak wezmiesz 20 PLN z bankomatu, to tez Ci przysylaja?
Nie wiem bo nie mam ich karty bankomatowej, ze wzgledu na to, ze do
zadnego z bankomatow PKO BP w Krakowie nie jest mi po drodze.
Jezeli juz cos wyplacam z bankomatu, to (z koniecznosci, wobec braku
Electrona) Classicem. A to jest jak wiadomo karta charge, wiec cala suma
jest odpisywana z konta tylko raz na miesiac.
BTW. byly tu kiedys na grupie posty ludzi, dla ktorych bylo wada to ze
VISA PKO BP jest charge, a nie debetowa. Dla mnie to jest wlasnie zaleta
- jak widac kazdy potrzebuje czegos innego...
Ja bylbym w takiej
"zaspamowany" papierowo, bo np. wiele moich operacji to sa drobne wyplaty
10-40 PLN czy zakupy w sklepie osiedlowym na zblizone kwoty.
Ale za to po kazdej *wplacie* dostajesz wyciag, a ja tych mam po co
najmniej kilka w miesiacu, w roznych terminach i kwotach, ktore nie
zawsze znam z gory. Wobec braku teleserwisu bez tych wyciagow w ogole
nie wiedzialbym ile mam na koncie, albo musialbym co chwile jezdzic do
banku pytac o saldo... :-(
Wolalbym
dostawac SMS-y, co zreszta byloby tansze dla banku czyli koniec koncow dla
mnie 8-)
Oficjalna informacja z PKO BP mowi ze beda zakladac klientom konta
e-mailowe na wlasnym serwerze i na te konta przysylac informacje. Cos o
SMS-ach podobno tez mysla, ale na razie jeszcze niekonkretnie...