Tep 401


W obronie krzyża

Nie posiadam zadnych logów z przed czyszcenia. przepływke wymieniam na nowa w czwartrek bo jest jeszcze na gwarancji. A czyściłem ją w sposób opisany w poradniku na AKP. teraz chwilowo mam zamienna przepływkę a oto błedfy którempojawiły mi sie po trasie 500km z tą stara uszkodzona przepływką, proszę o ocene:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 401 H
Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC G20SG D33
Software Coding: 01002
Work Shop Code: WSC 30011
4 Faults Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent



Witam wszystkich mam mały problem z pojazdem polega on na tym, że podczas jazdy przełączanie biegów jest ok nic nie stuka nic nie puka nie ma ślizgania się itp natomiast już po zmianie biegu praktycznie w na wszystkich przełożeniach gdy dodaję lekko gazu zaczyna szarpać ( mniej więcej tak jakby w manualu na wysokim biegu po wytraceniu prędkości dać za mało gazu) jak depne więcej to wszystko OK.
Co zrobiłem wymieniłem olej w skrzyni razem z filtrem (na podobno lepszy taki zółty) i nic, no to mechanik wpadł na pomysł żeby wtryski sprawdzić - końcówki są w sumie do wymiany ale tragedii nie ma , odczyt przez VAG-a zrobiłem dzisiaj sam, silnik wywalił mi co następuje

4B0 907 401 P 2.5l/4VT EDC 0000AG D60
Kod -- 01001WSC 02325
Blad Numer Opis Bledow
523-- -------Intake air temp sensor (G42) Open or Short to B+ SPORADYCZNY
575-- -------Manifold Absolute Pressure Control Limit Not Reached SPORADYCZNY

a skrzynia

03-15-200910:44:32
4B0 927 156 BL AG5 01V 2.5lTDI RdW
9419 Kod -- 00000WSC 00000

Blad Numer Opis Bledow
17125 (P0741)---Nieznany kod Bledow

No i właśnie opis tego błędu

17125 P0741 Torque Converter Clutch Circ Performance or Stuck Off
na forum znalazłem, że to jest kod konwertera przekładnika momentu obrotowego.



No i w końcu pytanie czy to jest to czego szukam ? A jeśli tak to jak będzie bolało?

PS.
(zapomniałem, na szafie jest jakieś 210tys ale jak go kupowałem był sprowadzony z włoch więc pewnie szafa była kręcona )



czesc,
jak w temacie.

mialem pakiet ni-mh 2700mah i starczal mi na okolo 20-30min spokojnego latania. ni-cd 1000mah Futaby starczal zaledwie na 10-20min.

wymienilem go na sanyo ni-mh 4000mah i pradu starcza mi na okolo 50min latania. temp. powietrza okolo 0,-3 stopnie C. serwa: 3*HS635HB, GY-401 +9253, S3001 ( ), odbiornik 149DP PCM.

czy to nie troche za malo??

dziwna sprawa z tym pradem. otoz po uruchomieniu silnika na wskazniku napiecia zapala sie druga zielona dioda. ruszajac tarcza zapalaja sie jednoczescie 3-4. pracujacy silnik dodaje jedna. kurcze! czy pracujacy silnik spalinowy ma na to jakis wplyw (wirnik stoi)?



Ja latam tez na 401 i nawet przy -5 nie miałem żadnych problemów (i to w Rexie 600, gdzie gyro nie jest osłonięte jak u Ciebie). Latałes już przy takich temp. tym modelem?

Inny pomysł, że coś mechanicznie sie zblokowało (moze buda od sił aerodynamicznych przemieściła się i cos przyblokowała)

Ważne, żeby okreslić możliwą przyczynę dla uniknięcia problemów w przyszłości.



Witam,
zwracam się z prośbą/pytaniem do Was drodzy użytkownicy.
Powiem szczerze, że wiem, że dzwoni, ale nie wiem w którym kościele, zatem..

Miałem za zadanie zmierzyć napięcie przewodzenia dla następujących diod ( podałem również zmierzone wyniki ):
Dioda BYP 401/600 => 513 mV
BAVP 17 => 235 mV
Dioda LED czerwona => 1449 mV
Dioda LED żółta => 1726 mV

Natomiast poniżej wartości odczytane:
Dioda BYP 401/600 => 1,1 V
BAVP 17 => 1 V
Dioda LED czerwona => 1,7 V
Dioda LED żółta => 2,1 V

Moje pytanie jest takie: skąd takie różnice?

Pomiar wykonany multimetrem w temp. 20 str. Celsjusza.

Czy istotne są też tutaj spadki napięć dla diod krzemowych i germanowych? Jeśli tak to mam raczej właściwy trop.

Dziękuję za wszelkie sugestie!



Znalazłem ten czujnik na schemacie z klimą ale to szczegół. 4025 zaznaczony na czerwono. Obok mamy 8008 od klimy (brązowa wtyczka), taki sam jest od temp płynu chłodzącego (zielona wtyczka). Widać że ten od wskaźnika deski jest inny i potraktowanie go miernikiem między piny nic nie daje. Czujnik wskaźnika jest pomiędzy pinem 1 i obudową/masą a na pinie 2 jest zestyk alarmu przekroczenia temp 118 st- zapala się STOP. Normalnie jest on rozwarty.
Sygnał z czujnika- kabel 401- idzie do zegarów 0004 (zaznaczone na zielono) na pin 5 żółtej wtyki 26-pinowej (26V JN). Dotyczy to zegarów nowych o dwóch wtykach 26 pin- żółtej i niebieskiej. Stare mają 5 wtyczek- 7, 8, 9, 10, 11 pin. Tutaj będzie to pin 10 w białej 10-cio pinowej wtyce.

Żeby sprawdzić wskaźnik trzeba wypiąć wtyczkę z czujnika i pomiędzy pin 1 a masę auta zapiąć rezystor 200-300 ohm, jak wskaźnik jest dobry to powinien pokazać (po włączeniu stacyjki) 80-90 st.
Napisałem że czujniki klimy i temp płynu są takie same, chodziło mi o konstrukcję bo charakterystyki mają różne.