Telekomunikacja Polska Biuro Obsługi


W obronie krzyża

Heh, cała Sferia... Jest jeszcze gorzej bo minimalna opłata za rachunek telefoniczny w taryfie "Lekka" wynosi brutto 73,20 zł. Mam wrażenie że w ilości haczyków przebijają Telekomunikację Polską (Francuską) a jedyny plus ich oferty to przenośny telefon bo ceny nie mają zbyt atrakcyjne. Znajomy ma Sferię i ma już dosyć arogancji ich biura obsługi klienta i czeka do czerwca na rozwiązanie umowy - potem do albo Era Domowa albo pozostanie przy abonamencie Era & Tak Tak.
A i jeszcze ich oferta dostępu do internetu np.: pakiet 15 godz. za 40,26 zł czy pakiet 500 MB za 93,94 zł z prędkością do max. 115 kbit/s - ech...



Brak jest UMTS sieci Orange w Siemiatycze,woj.podlaskie;
Siemiatycze,spore miasto powiatowe, w woj.podlaskim.
Zgłaszane do Orange do ich biura obsługi przez kilka lat i nic nie robią i olewają sprawe.
Dodam,że w Siemiatycze,oprócz Orange wszystkie inne sieci ten UMTS mają,
Era ma marne pokrycie tego UMTS i przydałoby coś na osiedlu Wysokim i Górnym w Siemiatyczach.
Natomiast Orange nie ma wcale tego UMTS i zasięgu sieci 3G.
Dodam jeszcze,że mniejsze powiaty i gminy w woj.podlaskim mają ten UMTS,przykładowo Hajnówka i gmina Białowieża,a o Siemiatyczach sporym mieście powiatowym zapomnieli czy co....??
Chyba temu,że rozwiązali tu Telekomunikację Polską S.A i pozwalniali pracowników.
Zasięg GSM sieci Orange też jest marniutki,dwa nadajniki ich GSM na te miasto powiatowe to za mało.Są przeciążone i nie da czasami wykonywać połączeń,temu przydałby ten UMTS.
Zamiast odbiorcy czasami słychać pierdzenie w słuchawce i trzeba ponownie wykonywać połączenie za które placi jeszcze raz.
To na tyle,może ktoś coś w tej kwesti pomóc.
Dziękuję z góry.
Poniżej proszę o wpisy,może ktoś ma podobny problem w Polsce lub okolicy z tą siecią Orange.
Pozdrawiam



Mutanty są wśród nas . . .
*rzuca w nią cegłą* D:< /pif
Niestety ;___; . . .
Wakaaaaaaacje~! Znów będą wakaaaaaaacje~! Na pewno mam raaaaację~!
O berneśkach, to sobie możesz pogadać z wetem czy kynologiem
No, dyskusja z wetem to mi się szykuje w czwartek Bo jedziemy na szczepienie Trza mu obciąć wilcze pazury >.<
dę się kłócić z BOK-iem (Biurem Obsługi Klienta) w Simplusie >: D . Wygrałam konkurs i jeszcze nie doszła nagroda nooo . Trza ich pomolestować .
To mi przypomina starcie: Brat vs. Telekomunikacja Polska SA.



_ZBYCH_ napisał:
To jest główna wada Neostrady - ja ze względu na to zdecydowałem się na łącze ADSL realizowane przez POLPAK - też Telekomunikacja Polska, ale jakoś lepsza obsługa itd. Trochę drożej: łącze 512kB odbiór/256kB wysyłka kosztuje chyba 349,00. miesięcznie - trzeba sprawdzić na www.tpsa.pl. Zalety: Dużo szybsza reakcja na reklamacje, biuro obsługi nie poprzez Błękitną Linię tylko przez BOK Polpak. Używam w firmie i jestem zadowolony. Nie jestem pewny, ale chyba Neostrada daje Ci tylko jeden numer IP: zatem skoro znajomi mają cztery komputery to warto byłoby im zainstalować router z translacją adresów (NAT) - przy okazji nieco zabezpieczy ich sieć przed ingerencją z zewnątrz. Skoro serwer to przydałby się router z 1 gniazdem DMZ (de-militarized zone). Ja polecam urządzenia 3com - cenowo przystępne do zastosowań domowych. Np. http://www.3com.com/products/en_US/d...&sku=3CR860-95 - przy okazji ma wsparcie dynamicznych IP poprzez ideę dynamicznych DNS - była już o tym mowa.




_ZBYCH_ napisał:
To jest główna wada Neostrady - ja ze względu na to zdecydowałem się na łącze ADSL realizowane przez POLPAK - też Telekomunikacja Polska, ale jakoś lepsza obsługa itd. Trochę drożej: łącze 512kB odbiór/256kB wysyłka kosztuje chyba 349,00. miesięcznie - trzeba sprawdzić na www.tpsa.pl. Zalety: Dużo szybsza reakcja na reklamacje, biuro obsługi nie poprzez Błękitną Linię tylko przez BOK Polpak. Używam w firmie i jestem zadowolony. Nie jestem pewny, ale chyba Neostrada daje Ci tylko jeden numer IP: zatem skoro znajomi mają cztery komputery to warto byłoby im zainstalować router z translacją adresów (NAT) - przy okazji nieco zabezpieczy ich sieć przed ingerencją z zewnątrz. Skoro serwer to przydałby się router z 1 gniazdem DMZ (de-militarized zone). Ja polecam urządzenia 3com - cenowo przystępne do zastosowań domowych. Np. http://www.3com.com/products/en_US/d...&sku=3CR860-95 - przy okazji ma wsparcie dynamicznych IP poprzez ideę dynamicznych DNS - była już o tym mowa. Dziękuje za informację. Sprawdzę ofertę TPSA. Jeśli chodzi o NEO, to istotnie - dają jeden IP i to zmienny :evil: . Co to jest translacja adresów i do czego może mi się to przydać :) ?
Pisząc "serwer" miałem na myśli koncentrator kamer - serwer video, a nie typowy serwer.



TP nie wywiązuje się z umowy
  Dzień Dobry,
Mam pewien problem z Telekomunikacją Polską a dokładnej z Neostradą. Mianowicie Neostrade posiadam już od ponad 2 lat. Do końca umowy pozostało kilka miesięcy i w tym czasie chciałem zwiększyć prędkość. W Telekomunikacji dowiedziałem się, że istnieje taka możliwość, ale tylko pod warunkiem przejścia na plan z telewizją satelitarną. Więc długo się nie zastanawiając zgodziłem się na te warunki. Telewizja przyszła, już działa a szybszego internetu jak nie było tak nie ma. Kilkakrotnie dzwoniłem do osoby z TP, która to załatwiała i ona twierdzi, że wszystko jest w porządku i prędkość już dawno powinna zostać zwiększona. Potem dzwoniąc na Biuro Obsługi Klienta powiedziano mi, że nic w umowie nie zostało zmienione i oni nic nie wiedzą o zmianie prędkości...tak więc już nie wiem jak mam z nimi rozmawiać, bo każdy mówi coś innego. Dodam, że cała sprawa ciągnie się już około 5-6 MIESIĘCY.

I teraz mam pytanie: Co mogę z tym zrobić? Czy nie można ich kimś postraszyć?

Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.



Szanowni Państwo,

zgodnie z Europejskim porządkiem prawnym w każdym kraju Unii Europejskiej powinien istnieć ogólnokrajowy spis numerów telefonicznych wszystkich Abonentów. Spis taki pozwala na uzyskanie informacji o numerach Abonentów wszystkich sieci telefonicznych zarówno stacjonarnych jak i komórkowych działających w danym kraju.

Zgodnie z tym europejskim wymogiem na mocy ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r., jak również rozstrzygnięć Prezesa UKE Polkomtel jak i inni polscy operatorzy zostali zobowiązani do przekazywania informacji o numerach swoich Abonentów (numer telefonu oraz dane adresowe) na rzecz innych przedsiębiorców telekomunikacyjnych chcących świadczyć usługi informacji o numerach.

Decyzją UKE Telekomunikacja Polska S.A. (TP S.A.) została zobligowana do świadczenia usługi ogólnokrajowej informacji o numerach w formie:

* OBN - ogólnokrajowa informacja o numerach telefonicznych (informacja głosowa)
* OSA - ogólnokrajowy spis abonentów, wydawany przez TP S.A. w firmie papierowej i elektronicznej

TP S.A. będzie pierwszym w Polsce przedsiębiorcą świadczącym usługi informacji o numerach wszystkich abonentów i pierwszym przedsiębiorcą, któremu Polkomtel zobowiązany jest przekazać informacje o numerach swoich abonentów. Każdorazowo o przekazaniu danych do TP S.A. będziemy Państwa informować.

W każdej chwili kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta, bądź opiekunem handlowym mogą Państwo bezpłatnie dokonać zmiany - udzielić, lub odwołać swoją zgodę na przekazanie przez Polkomtel S.A. Państwa danych.

Abonent Mieszkaniowy Polkomtel - czyli osoba fizyczna i
Abonent Instytucjonalny Polkomtel - czyli osoba prawna będąca stroną umowy zawartej z Polkomtel S.A. w celu zmiany statusu swej zgody - w przypadku odwołania zgody, prosimy o wypełnienie Oświadczenia i odesłanie do Polkomtel S.A. na adres:

Polkomtel S.A. "KRN"
ul. Postępu 3,
02-676 Warszawa.

Wymogi do oświadczenia:
- czytelne
- data i miejscowość
- podpis odręczny
- dane teleadresowe
imię + nazwisko
nazwa ulicy nr domu nr mieszkania
kod pocztowy miejscowość
- nr którego zgoda dotyczy

Z poważaniem
POLKOMTEL S.A.

Źródło: plus.pl