W obronie krzyża
miejscowość, dnia .......................... roku
Imię i nazwisko
adres
Miejscowość z kodem
nr telefonu (z kierunkowym)
nr klienta (z faktury TP)
Biuro Obsługi Klienta
......................................
ul...................................
......................................
Dotyczy: Wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi neostrada tp.
W związku ze zmianą regulaminu świadczenia usługi neostrada tp przez Telekomunikację Polską S. A., na podstawie art. 59 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm) niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usługi neostrada tp z dnia ....................... nr......................., której jestem stroną, z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.
Ponadto uprzejmie informuję, iż w świetle art. 59 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne, w przypadku zmiany przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, z tytułu braku akceptacji przez abonenta zmian, dostawcy usług nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, w tym również roszczenie, o którym mowa w art. 57 ust. 6 ww.ustawy.
.................................................. ...
podpis abonenta
Były kiedyś takie bajeczki o dobrym wujku Józefie Stalinie co miłował pokój
i ludzi a źli ludzie przeszkadzali temu aniołowi w naprawianiu świata.
TP zaserwowała następującą bajkę:
Żadna firma nie może mieć wyłączności na najtańszą i najbardziej
konkurencyjną ofertę.
Telekomunikacja Polska doskonale to rozumie i dlatego nie może zaakceptować
działań
tych operatorów telekomunikacyjnych, którzy chcą blokować rozwiązania
korzystne dla klientów.
Propozycja nowego planu tp zawsze za darmo jest przykładem zdrowej
konkurencji
i dbania przede wszystkim o interes klientów.
(źródło: http://www.tp.pl/otp/serwis_prasowy/biuro/show.php?mid=1562)
Czasem mi się serce kraje jak patrzę jak to dla mojego dobra TP próbuje
rugować z runku swoją konkurencję.
Jachu
PS. Tak sobie patrzę na ofertę Tele2 w UK
http://www.tele2.co.uk/telephony/pricing/ i zastanawiam się czy dopuszczenie
Tele2 jako konkurenta tamtejszym abonentom poprawiło czy pogorszyło
możliwość wyboru. Wg TP pewnie pogorszyło. Eh, jaki to świat byłby doskonały
gdyby miała nadal niepodzielny monopol.
Witam. Jestem w abonamencie Octopus Komfort ( 3 MSN). Obecnie chciałbym
zrezygnować z 2 (MSN), bo nie sa mi już potrzebne. W związku z tym mam
pytanie, czy jest możliwa rezygnacja z 2 MSN i przej cie na abonament
Octopus Standard z 1 (MSN) ?,
Niestety nie ma już możlwości powrotu na ten abonament. Poza tym te stare
abonamenty od 1.04 drożeją - zwłaszcza Standard o ok. 40%
czy już tylko na Plan ISDN tp podstawowy z
naliczaniem sekundowym ?.
Tak albo PREMIUM albo DWiW
Proszę o informację, gdyż wybieram się do BOK Telekomunikacji Polskiej, i
chciałbym co na ten temat dowiedzieć się od grupowiczów, może już kto
załatwiał taką sprawę. Pozdrawiam.
http://www.tp.pl/otp/serwis_prasowy/biuro/show.php?mid=1557
"Telekomunikacja Polska od czerwca 2005 r. obniża ceny szerokopasmowego
dostępu do Internetu dla firm. Cena opcji DSL 2000 spada z 449 zł netto
(547,78 z VAT) do 399 zł netto (486,78 z VAT). W przypadku DSL 500 abonament
zmniejsza się z 209 zł netto (254,98 z VAT) do 189 zł netto (230,58 z VAT)."
Dziwi mnie tylko dlaczego nie dali promocji na DSL 1000. Bede zmuszony
przejsc z 100 na 500 bo nie oplaca mi sie.
I tu moje pytanie czy jesli mam DSL a telefon jest na osobe prywatna to czy
ta promocja tez obowiazuje ?
On Tue, 21 Apr 1998 22:48:35 GMT, sp5@priv.onet.pl wrote:
Z rozmowy dowiedzialem sie, ze maja albo rozbudowac, albo (raczej...)
postawic Strrrrttrrrrrowgera ;-) gdzies tam wlasnie u nich. Na lepsza
centrale podobno nie bylo kasy...
To teraz tylko czekac, jak sie pojawi futszak2 i za posrednictwem
tamtej centrali zacznie wypisywac podobne do moich postow :)
Musze powiedziec, ze panowie byli bardzo sympatyczni, bardzo chetnie by
postawili cos lepszego, niz Strowgera, gdyby mieli to cos lepszego.
Cha, tylko ze tak zwani szeregowi pracownicy telekomunikacji polskiej
sa nie sa winni takiej sytuacji, nawet panienka z BOK-u powiedziala mi
ze oni chcieliby lepiej, ale nie maja funduszy.
Nalezy sobie uzmyslowic, ze tpsa jako operator posiadajacy monopol w
zakresie polaczen miedzymiastowych i miedzynarodowych z ktorych
dopiero idzie kasa powinna miec pieniadze na siec cyfrowa bez jakichs
smiesznych etapow posrednich w postaci przerzucania Strowgerow z
jednego miejsca na drugie.
PS. Kto czytal poniedzialkowa (20 kwietnia 1998) Wyborcza, na str. 31, rzecz
o konkurencji w USA... ?
Warto przeczytac; jest to przedruk z Wall Street Journal.
Ale Strowgerow tam nie maja.
futszak
On Sun, 29 Oct 2000 13:21:02 +0100, Julian Kubicki
<011@free.polbox.pl wrote:
Podobno ich serwer nie "lubi" Zoltrixow Spirit, czyt. winmodemow, pani z
BOK-u poinformowała mnie, że mają tylko modemy 33,6 kbps (remanent z
TPSA) i że muszę specjalnie do tego skonfigurować swój modem.
a ta "specjalna konfiguracja" polega pewnie na wpisaniu
czarodziejskiego zaklecia w dodatkowych ustawieniach"
AT+MS=v34,1,2400,33600 :-)
...w to ze maja tylko 33600 modemy to jest totalna bzdura, zaden
provider teraz takiego czegos nie instaluje bo jest to nieoplacalne
futszaK
futs@TPsaSuX.CoM
voice/sms 603 237728
Polska na e-skansen Europy
dzieki Telekomunikacji Polskiej S.A.
On Mon, 30 Oct 2000 20:42:04 +0100, Robert Bylinowicz
<rober@space.pl wrote:
Konkuruje z TPSA arogancją.
A to ciekawe.... byłem ostatnio w BOk-u Dialogu, gdzie bardzo ładna
pani bardzo miło i uprzejmie wyjaśniła mi, że telefonu mi na razie nie
założą. Lepsze to niż Standardowa Odpowiedź Narodowego Operatora:
"Brak możliwości technicznych (TM)"
Naprawdę miło się mi z tą panią rozmawiało... :-)
...niestety TPSA w koncu zalozy Ci telefon, a z przedstawicielem
DialogU ciagle bedzie Ci sie "fajnie rozmawialo" :-
futszaK
futs@TPsaSuX.CoM
voice/sms 603 237728
Polska na e-skansen Europy
dzieki Telekomunikacji Polskiej S.A.
Gdzie się udać? Może trzeba osobiście, w POK-u? Albo uderzyć na Twardą do
biura pełnomocników prezesa ds. jakichśtam - ponoć pomagają (patrz:
archiwum). A jeśli TP przekroczyła termin rozpoczęcia świadczenia usług,
to
żądaj przy okazji odszkodowania.
Bezsprzecznie.
Adres : Biuro Pełnomocników Prezesa Spółki ds. Interwencji.
Telekomunikacja Polska S.A.
ul. Twarda 18
00-105 Warszawa
fax (bezpośredni) : 0-22 699-17-32
telefon (do sekretariatu prezesa i trzeba poprosić o połączenie z komórką
jak wyżej) : 0-22 527-27-36
A co do odszkodowania.
Prawo Telekomunikacyjne przewiduje odszkodowanie za przekroczenie terminu
realizacji umowy pod warunkiem że jest to umowa o świadczenie usługi
powszechnej (linia telefoniczna analogowa).
Po szczegóły odsyłam na www.urtip.gov.pl i tam w dziale prawo jest Ustawa
Prawo telekomunikacyjne.
Zresztą moze bardziej zorientowani w temacie koledzy pomogą.
Bo ja nigdy o takie odszkodowanie się nie ubiegałem.
A tu może być spore bo taki kawał czasu nie realizują.
Ja bym zrobił tak.
Napisał pismo z żądaniem odszkodowania na podstawie ( i tu odpowoedni
paragraf z Ustawy).
Pismo skierował bym na adres Biura pełnomocników. Oczywiscie dołączyłbym
opis problemu , ile miesięcy itp oraz kopię umowy.
Oni przyparci do muru od razu reagują.
pozdrawiam
Michał
Ustawa lub jedno z rozporządzeń mówi, że jeśli operator nie jest w stanie
przedstawić wykazu połączeń (bilingu), to każda reklamacja musi zostać
uznana.
1. Jak, gdzie (oraz ew URL) zostało to sformułowane?
2. Co w przypadku wysyłania bilingu pocztą?
Zastanawia mnie sytuacja (a w zasadzie jej prawny oddźwięk). W moim
przypadku firma Telekomunikacja Polska S.A. subtelnie zabezpieczyła sie
przed ewentualnymi reklamacjami. Mianowicie biling jest wysyłany (nie data
otrzymania, lezc data nadania przybita na kopercie) dzień po upływie terminu
płatności rachunku. Czy jest to zgodne z ustawą i rozporządzeniami ministra
łączności? Czy podchodzi to pod wykładnie monopolu (tzn. nękanie klienta w
chwili gdy nie ma konkurencji - klient musi osobiście iść do BOK'u, aby
dostać biling do ręki przed terminem płatności rachunku)?
Pozdrawiam
Tomasz Wojciechowski
Poprzez zaszumione lacza Telekomunikacji Polskiej S.A. z predkoscia
4800bps przeszlo to co "Tomasz Borusiak" <bo@priv.onet.pl, w dniu
Sat, 11 Dec 1999 18:44:40 GMT napisal:
Wlasnie niestety nie. W okolicy Netia jest w Raszynie ale z informacji ktore
otrzymalem od BOK-u Netii na Pruszkow nie maja koncesji. Dlatego mysle, ze
dostal ja El-Net wraz z koncesja na Warszawe
o patrzcie jak madrze sie mozna odganiac od klienta...
futszak
gdyby PKP dzalala jak tpsa to pociagi "z braku mozliwosci
technicznych" jezdzilyby 40km/h, a placiloby sie za czas jazdy...
rozczarowani gleboko jakoscia swiadczonych uslug
jestesmy zmuszeni napisac skarge/zazalenie
do w/w firmy
gdzie ja adresowac?
Biuro Pełnomocników Prezesa Spółki do spraw Interwencji.
Telekomunikacja Polska S.A.
ul. Twarda 18
00-105 Warszawa
A gdzie słałeś wtedy? Ja zawsze zanoszę do POKu (akurat u mnie jest),
oczywiście z kopią i pieczątką z datą dla mnie.
POK = BOK? jest u nas... reklamację tam składałem - niestety nie wziąłem
wtedy potwierdzonej kopii... ale na reklamację odpisali, mam tu zacytować
dlaczego odpowiedzieli negatywnie? (same bzdety)....
Natomiast odwołanie poszło na:
Telekomunikacja Polska SA
Obszar Relacji z Klientami - Dział Reklamacji
Ul. Sosnkowskiego 20
45-899 Opole
jak już pisałem - polecony (nadany 23.12.2003) za potwierdzeniem odbioru -
które do dzisiaj nie wróciło do mnie :-(
Prawo telekomunikacyjne reguluje sprawy reklamacji usług powszechnych
(Neostrada do nich nie należy), pozostałe pozostawia do uregulowania
stronom
w umowach.
no ale ja reklamuję wysokość rachunku... więc?
| Przy braku odpowiedzi i po czasie, jaki już minął, należałoby uznać,
że
| droga reklamacji została już wyczerpana - zostaje sąd.
| czyli ja mam złożyć pozew?
Ani TP, ani nikt inny za Ciebie tego z pewnością nie zrobi ;)
hmm....
Czy u kogoś z Was działa już numer 112? Bo u mnie wciąż standardowe NMTN.
A przy okazji - po wybraniu 118913 (tym razem z sieci TPSA)
mam zajętość, natomiast gdy wybiorę 118912, to słyszę
coś w stylu 9393 (ta sama muzyczka - bim bam bam bam bom bom)
i komunikat "Telekomunikacja Polska - witamy w serwisie zamawiania
rozmów międzynarodowych tepe [ki czort, to miało być międzynarodowe
biuro numerów, a nie 901 zmienione na 9051 przecież] - prosimy
czekać na zgłoszenie się konsultanta", po czym inna Janina M.
(o wiele młodsza - przynajmniej "na ucho" - od tej poprzedniej,
i chyba nie jest to lokalna Janina) twierdzi, że "połączenie
nie może być zrealizowane".
Po wybraniu 9051 jest dokładnie to samo; *40# twierdzi, że połączenia
z Janinką były darmowe.
Natomiast po wybraniu 1181, 1188 i 11892 mam NMTN.
Centrala to (22) 621xxxx.
Pozdrawiam