TELEKOMUNIKACJA POLSKA CZĘSTOCHOWA


W obronie krzyża

Netia zaatakowała Neostradę

Powoli rozpoczyna się walka o klientów Telekomunikacji Polskiej. Netia, największy niezależny operator telefonii przewodowej, rozpoczęła sprzedaż swoich usług internetowych klientom Telekomunikacji Polskiej.
Jak pisze Rzeczpospolita, bez specjalnego rozgłosu Netia zaczęła sprzedawać usługi internetowe klientom Telekomunikacji Polskiej. Obecnie mogą z nich korzystać mieszkańcy strefy katowickiej, warszawskiej, elbląskiej, częstochowskiej i opolskiej, od kwietnia mieszkańcy strefy krakowskiej i wrocławskiej. Firma zapewnia, że oferta jest dostępna wszędzie tam, gdzie jest Neostrada.

Usługa na razie jest w fazie komercyjnego testu, ale już w lutym zasięgu usługi Net24 ma być nawet 70 proc. abonentów Telekomunikacji Polskiej. Na razie Net24, szerokopasmowy dostęp do Internetu Netii, jest o ok. 10 proc. tańszy w porównaniu z cennikiem TP, czytamy w Rzeczpospolitej.

Netia jest kolejnym operatorem, który rozpoczął świadczenie usług internetowych na łączach Telekomunikacji Polskiej. Od listopada dla klientów biznesowych TP usługi biznesowe świadczy GTS Energis. Wkrótce możemy spodziewać się kolejnych ofert m.in. od eTel, Telefonii Dialog czy Exatela.



Od poniedziałku, 7 lipca 2008 roku, klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej z szesnastu największych miast w Polsce mogą korzystać z miejskiego Ethernetu TP, czyli budować sieci LAN lub WAN, nie tylko w poszczególnych aglomeracjach, ale również pomiędzy nimi.
Dzięki połączeniu miejskich sieci Ethernet w jedną całość klienci mający oddziały firmy w różnych miastach, mogą korzystać z transmisji danych o prędkości do 1 Gb/s - z gwarancją dostarczenia zakupionego pasma - przez całą dobę, szczególnie w godzinach szczytu.

Miejski Ethernet tp to transmisja danych oraz dostęp do internetu z prędkościśą od 1 Mb/s do 1 Gb/s , działająca zgodnie ze standardami Metro Ethernet Forum, międzynarodowej organizacji non-profit, która odpowiada za tworzenie standardów, według których pracują sieci operatorskie Metro Ethernet.

W Polsce, w jej zasięgu obecnie znajdują się: Bielsko - Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Rzeszów, Sopot, Szczecin, Warszawa i Wrocław.

Usługa jest przeznaczona głównie dla dużych i średnich spółek. Szczególnie dla firm, które muszą z różnych lokalizacji korzystać ze zintegrowanych aplikacji biznesowych, multimedialnych środków komunikacji czy ofert data center.



A ja jestem Doradcą - Konsultant Partner w Telekomunikacji Polskiej - Dział Reklamacji :P Region południe - mam dostęp do Łodzi, Skierniewic, Piotrków Trybunalski, Katowice, Gliwice, Bielsko-Biała, Częstochowa i Opole :P
Ciekawe ilu z was rozpatrywałem kiedyś reklamację albo wysyłałem billing - a może z kimś rozmawiałem przez telefon :P

Pozdrowionka for All :D




A ja jestem Doradcą - Konsultant Partner w Telekomunikacji Polskiej - Dział Reklamacji :P Region południe - mam dostęp do Łodzi, Skierniewic, Piotrków Trybunalski, Katowice, Gliwice, Bielsko-Biała, Częstochowa i Opole :P
Ciekawe ilu z was rozpatrywałem kiedyś reklamację albo wysyłałem billing - a może z kimś rozmawiałem przez telefon :P

Pozdrowionka for All :D



osz Ty w morde - Stary, to Ty pewnie sie czasami nasluchasz :twisted: sam rozumisz - tepsa ;)
szczerze nie zazroszcze ;)

a co do tematu to dodam, z oprocz tego ze jestem informatykiem (nie sprzedaje myszek), to jestem tez technikiem elektronikiem, co prawda nie pracuje w tym zawodzie, ale wiedza z elektroniki przy sprzecie komputerowym sie przydaje :)

dzieki firmie, w ktorej pracuje - wgryzam sie w temat naszych kochanych lasow i handlu drewnem itp. ;)



Witam.
Posiadam Samsunga I550W zakupionego kilka miesięcy temu w Play. No ale, że lubię się bawić postanowiłem do niego wgrać nie brandowany system logo playa. No i pojawił się problem bo przy wgrywaniu nowego softa apollo się zawiesił, telefon pokazuje przy włączaniu tylko logo samsunga i nic więcej, nie dało się wgrać ponownie systemu. Więc, oddałem go na gwarancji do reklamacji. Po 2 tyg. tel wrócił z serwisu "RR serwis biurosprzęt-częstochowa", z odmową uznania reklamacji uwaga z powodu: "telefon trwale uszkodzony na skutek działania cieczy lub używania w warunkach nadmiernej wilgotności. widoczne ślady elektrokorozji na elementach dyskretnych.odmowa naprawy gwarancyjnej" dodali pieczątkę na gwarancji "utrata praw gwarancyjnych". Uzasadnienie serwisu jest totalnym absurdem, gdyż telefon nigdy nie był zamoczony, ani poddany na działanie dużej wilgotności, noszony cały czas w pokrowcu, higroskopijna nalepka na baterii również świadczy o tym, iż telefon nie miał kontaktu z żadną cieczą. Oczywiście Play umywa ręcę mówiąc,że oni świadczą tylko usługi telekomunikacyjne, do serwisu nie umiem się dodzwonić, w samsung polska powiedziano mi, że mam do nich napisać pismo w którym opiszę swój problem, i oni dokonają analizy, ale dziwne nie chcą żadnych fotek, ani przysłania tel, więc nie wiem na jakiej podstawie można uznać, że ja mam rację . Ręce opadają...



" />Netia rzuca wyzwanie Neostradzie

04.01.2007 Rzeczpospolita

Kolejni operatorzy chcą walczyć o abonentów Telekomunikacji Polskiej. Na razie robią to nieśmiało i bez spektakularnych sukcesów.

Bez specjalnego rozgłosu Netia zaczęła sprzedawać usługi internetowe klientom Telekomunikacji Polskiej. Obecnie mogą z nich korzystać mieszkańcy pięciu stref numeracyjnych (katowickiej, warszawskiej, elbląskiej, częstochowskiej i opolskiej). Firma zapewnia, że oferta jest dostępna wszędzie tam, gdzie jest Neostrada - napisała "Rzeczpospolita".

- To dopiero komercyjny test. Ale zakładamy, że w lutym ok. 65 - 70 proc. abonentów TP będzie w zasięgu naszego Internetu - mówi Jolanta Ciesielska, rzeczniczka Netii. Na razie usługa o nazwie Net24 jest o ok. 10 proc. tańsza w porównaniu z cennikiem TP SA. Przyszłych stawek operator nie chce jednak zdradzić. - W kwietniu zaoferujemy Net24 mieszkańcom Krakowa i Wrocławia - ujawnia jedynie Jolanta Ciesielska.

Równie powściągliwi są przedstawiciele GTS Energis, który zaczął świadczyć usługi internetowe dla biznesu w listopadzie. Obecnie w zasięgu usługi jest prawie połowa abonentów TP. - Liczba użytkowników jest na razie znikoma - nie kryje Jaromir Łaciński, szef GTS Energis. Według osób korzystających z usług tej firmy łącza nie zawsze działają bez zarzutu - napisała "Rzeczpospolita